Tribes: Ascend - Cloak & Dagger Update
Strasznie lipnie wygląda ta gra, wiem że grafika to nie wszystko ale nie podoba mi się taki gameplay - gram w BF3 w sieci a to wygląda ja unreal 1 nawet gorzej.
Ten filmik nie przedstawia rozgrywki tylko nowe przedmioty, w rzeczywistości gra się w to 100 razy lepiej, o ile się umie, bo w przeciwieństwie do pierwszego lepszego shootera (tj. wasze CoDy i BFy) ta gra wymaga sporo umiejętności.
Wygląda na to, że granatnik (ten 3-nabojowy) będzie rządził na serwerach.
Wiece jak zwą Szakali (Jakals) w grze?
Jakholes.
To wiele wyjaśnia.
@Chudy The Barbarian - a jakich to wielkich umiejętności wymaga ta gra? koleś podrzuca jakies ładunki chowa się i detonuje - oczywiście w BF czegoś takiego nie ma, nie wspomne już o nożu którym załatwia oponentów z kilkudziesięciu metrów gdzie w BF trzeba podejść bardzo blisko, granaty to też innowacja wow - super gra do myślenia gdzie skaczesz po górach i lasach.
http://www.youtube.com/watch?v=1Nj1J3YOfnw&feature=relmfu
Jak to widze to właśnie jest rozgrywka bez i ładu i składu latają bezmyślnie bez żadnej taktyki
bbandi - po pierwsze nie jest to zwykły shooter, najbliżej mu do Quake'a ale i tak jest sporo różny od niego. Największą różnicą jest system poruszania się - nie ma tu zwykłego biegania i skakania (to znaczy jest, ale jest to mało efektywny sposób, który czyni cię łatwym celem dla innych), zamiast tego trzeba się poruszać szybko używając umiejętnego ślizgania się i używania jetpacka w odpowiednim momencie. Opanowanie tego nie jest wcale proste i wymaga praktyki.
Po drugie jest tu tylko kilka broni będących tzw. hitscanami, tzn. takimi, która trafi dokładnie tam gdzie klikniesz myszką, zamiast tego większość broni wysyła pocisk, który ma własną prędkość i nie zawsze trafi tam gdzie chcesz. Chyba nie muszę mówić, jak trudno jest się nauczyć strzelania z karabinu poruszając się 150 km/h w jednym kierunku, strzelając równocześnie do przeciwnika lecącego w innym kierunku?
Po trzecie, w grze jest kilka ról do wypełnienia (mówiąc tu o CTFie) i aby wygrać, team musi być w miarę zbalansowany pod tym względem lub po prostu musi przewyższać umiejętnościami przeciwnika. Każda z ról oczywiście różni się stylem rozgrywki, klasami które się do danej roli nadają najbardziej i poziomem trudności. Chcąc capować flagi, trzeba mieć opanowane poruszanie się i znać mapy i dróżki pozwalające osiągnąć największe prędkości, chcąc bronić flagi trzeba wiedzieć gdzie najlepiej postawić działo Technikiem, żeby nie ograniczać innych Techników i ich działek i żeby oczywiście mogły zestrzelić potencjalnego cappera, albo gdzie postawić pole siłowe Doombringerem.
Jest tego dużo więcej, ale nie mam ochoty się bardziej rozpisywać, po prostu zagraj w to i sam się przekonaj, zwłaszcza, że gra jest darmowa. Na początku ten poziom trudności może odrzucać, ale z czasem jak się człowiek nauczy którejś z wymaganych umiejętności, to gra zaczyna sprawiać sporo frajdy.
@Chudy The Barbarian
Skoro atutem tej gry jest "system poruszania" zdecydowanie wybrałbym Crysis2, też masz ślizgi, przy użyciu siły skot to jak jet-pack i również niewidzialność. przy czym crysis nie dość że wygląda to jeszcze ma działającą tą mechanikę.