Far Cry 3 bez respawnujących się wrogów i z ulepszonym skradaniem
Przede wszystkim cieszy brak respawnu wrogów. Całą resztę najlepiej zweryfikuje się w gameplayu, ale ta jedna decyzja jest z pewnością słuszna.
FarCry 2 byl fajny do czasu az czlowiek ze znudzeniem musial czyscic kolejny posterunek, to spowodowalo ze gry nigdy nie ukonczylem. Takze cieszy ta decyzja, bardzo.
Interesuje mnie ten system używek. Ciekawe czy będzie można z nich korzystać w kiedy się będzie chciało, czy tylko i wyłącznie będą dodawane jako skrypty w misjach.
Wrogowie mogliby się respawnować, ale w ciągu paru dni w grze, a nie po oddaleniu się na 20 metrów od posterunku...
No gdyby tego nie zmienili, to już przed premierą trzeba by przypisać tej grze minus. W FC 2* respawn przeciwników to była katorga, porażka, maskara, beznadzieja i w ogóle fatality. A tak może nie będzie tak źle, chociaż dla mnie brak mutantów w tej serii/grze to już na starcie jest minus.
No ale wygląda na to, że przynajmniej lokacje będą ciekawsze i bardziej zróżnicowane niż monotonne koncepcyjnie i kolorystycznie tereny w FC 2.
* W DA II zresztą też. Jeżeli ktoś chce robić respawn przeciwników w grze, to niech robi to z głową! A jak nie umie, to niech się za to nie bierze!
Ta gra będzie miała otwarty świat tak jak w 2 części? Bo jeśli tak to brak respawnu jest strzałem w stopę. Powinien być ale bardziej losowy co do liczby, miejsca jednostek jakie napotkamy i zdecydowanie mniej nachalny. 2 jak dla mnie była jedną z najlepszych gier FPS, pomysł z posterunkami był nawet ok ale wykonanie tego elementu już kompletnie leżało.
Ta gra będzie miała otwarty świat tak jak w 2 części? Bo jeśli tak to brak respawnu jest strzałem w stopę. Powinien być ale bardziej losowy co do liczby, miejsca jednostek jakie napotkamy i zdecydowanie mniej nachalny. 2 jak dla mnie była jedną z najlepszych gier FPS, pomysł z posterunkami był nawet ok ale wykonanie tego elementu już kompletnie leżało.
Tu wlasnie chodzi o "odnawianie sie przeciwnikow" na posterunkach(co bardzo denerwowalo w FC 2), a nie o losowym pojawianiu sie przeciwnikow. W skrocie - raz zdobyty obszar, pozostanie "oczyszczony" i nie zobaczysz juz tam wrogow, po oddaleniu sie o 20 metrow. Dla mnie jest to bardzo dobra wiadomosc. Mam tez nadzieje, ze bedzie mozna brac jednoczesnie wieksza ilosc misji.
to zależy czy będzie dużo strzel-skrypta bez sensu, czy klimat jak z części 1 kiedy to na najtrudniejszym poziomie naprawdę ciężko było grę skończyć, filmiki jedne zachęcają inne wręcz odrzucają od tej gry, w maju diablo 3 i to będzie gra tego roku :]
a o broniach nic? czyli będą się znów zacinać? jak tak to żenada, bo postrzelać nawet spokojnie nie można (poza tym zacinające się kałachy jak w FC2? można tylko twórców było wyśmiać)
jedna dobra rzecz - brak respawnów wroga już jest, niech tylko jeszcze wspomną o tym by broń się nie zacinała!
Wiadomość Far Cry 3 bez respawnujących się wrogów i z ulepszonym skradaniem
Czyli tworcy odrobili lekcje. Szykuje sie niezla gierka.
dobrze że bez respawnujących się wrogów bo to wkurzało ale zacinająca się broń nawet może być ale nie tak jak w FC2 bo tam co kilka minut się broń zacinała co mnie wkurzało jesteś w 1 vs kilku z przeciwników a tu dwie bronie się zacinają i po tobie jest jak w FC3 będzie co jakiś czas to może być spoko
Dla mnie akurat element z zacinaniem się broni był trafiony. Dodawało to troszkę realizmu do gry.
Dla mnie akurat element z zacinaniem się broni był trafiony. Dodawało to troszkę realizmu do gry.
Zgadzam sie z toba. Wedlug mnie zacinajaca/psujaca sie bron w FC 2 byl jednym z najfajniejszych "smaczkow" w grze i chcialbym to zobaczyc w innych grach(ale nic na zasadzie pasku wytrzymalosci). Chcialbym aby w FC 3 byla rozbudowana opcja modyfikacji broni(nie tylko jesli chodzi o zakladanie/zdejmowanie tlumikow, wiekszych magazynkow i lunet).
Duży plus! Jeszcze wywalić te "krwawienie" z CODa i dać jakieś apteczki czy coś.