Takedown - ostatnia szansa twórcy Ghost Recon na sfinansowanie nowej taktycznej strzelanki
To jest być może ostatnia taka szansa aby zmienić pojęcie czym są prawdziwe taktyczne shootery bo wiadomo, że teraz pojecie taktyczny shooter sie zatarło.
ARMA III wychodzi w tym roku, jasne... ale nie zastąpi nam doświadczeń policyjnych działań w takich grach jak SWAT (ostatnia tego typu gra pojawiła się 8 lat temu...) czy oryginalny Ranibow Six. (jeśli ktoś grał w RS: Rogue Spear ten wie o czym mówię) w zabudowaniach, uważając żeby cywile przetrzymywani przez terrorystów nie zostali zabici, cholera... te oddziały specjalne starają się nikogo nie zabijać ponieważ to grupa PMC (Prywatna Militarna Korporacja), to jest zupełnie inne doświadczenie taktyczne.
Wystarczy wpłacić dowolną kwotę, jeśli akcja nie odniesie sukcesu to wasze pieniądze nie zostaną przelane na konto Serallan, a sam Christian Allen pójdzie szukać pracy w tych firmach gdzie tak nienawidzicie niemal wszystkie kalki gier które upodabniają się do Call of Duty: Modern Warfare. To nie jest kolejny taktyczny shooter jakich wiele na rynku! Jesli pozostaniecie teraz obojętni to przez kolejne 8 lat albo po wieki będziecie narzekać, że serwują wam taką papkę...
Pomyślcie tylko... gra Takedown na silniku Cry Engine 3 lub Unity która może zmienić postrzeganie słowa Taktyczny Shooter. Jeśli was nadal nie przekonałem to chociaż wejdźcie na stronę kickastartera, przeczytajcie wszystkie informacje na stronie głównej i wspomóżcie jeśli nie jesteście obojętni na ten projekt albo jeśli nie jesteście w stanie wspomóc pieniędzmi to chociaż rozprzestrzeniajcie tę akcję gdzie tylko się da, wśród swoich znajomych na facebooku, twitterze czy waszych forach. Niech wiedzą, że coś takiego istnieje i ma szansę się wybić! Będzie ciężko ale nie poddamy się bez walki.
200.000$ nie jest możliwe do zrobienia takiej gry ale to ma inny cel, ma przekonać prywatnych inwestorów (nie wielkich wydawców, pijarowców) że jest jeszcze miejsce na takie gry.
Jeśli akcja się powiedzie, Serellan team który ma ludzi ze starego Red Storm Entertainment, Bungie Microsoft, Monolith, Surreal, Wargamer, Ubisoft, Snowblind przeniesie swoje studio do Waszyngtonu w stanie Seattle (to nie są amatorzy).
Ta gra ma szansę dorównać grom AAA. Przemyślcie to, czasu jest naprawdę mało...