Legend of Grimrock ozłocony – ukończono prace nad duchową następczynią Dungeon Master
system walki jakos mi sie nie wkreca- tury bardziej mi by sie podobaly. Jesli tworzy sie gre ktora ma tracic na dynamice poprzez ograniczenie naszych ruchow to czemu probowac wprowadzac dynamiczna walke?
Na wszystkich filmikach widze te same lokacje oby projekt nie był za mały na nasze oczekiwania
Też bym wolał tury. Ale nie jest źle, jedyne co może być denerwujące to system rzucania czarów
pytanie gdzie ja bedzie mozna kupic i za ile? Steam? bo oficjalnie w Polsce pewnie nie wyjdzie
Cyfrowa dystrybucja na pewno - CHOCIAŻ gra jest niejako typem, w który gracze polscy kiedyś mocno się zagrywali, więc może będzie i pudło...
Przypomina mi taką gierkę z amigi co podobnie się chodziło po labiryntach :D
Świetna wiadomość, gameplay wygląda bardzo zachęcająco, zwłaszcza system rzucania czarów.
Pudła nie będzie. Przynajmniej tak twierdzą autorzy:
Q: Is the game going to be digitally distributed?
A: Yes. The game will be downloadable only.
Dalej, polskiej wersji nie będzie. Przynajmniej narazie:
There are no plans for localized versions at the moment because our todo list is already pretty long…
A co do Steama, to... pożyjemy zobaczymy:
We would definitely want to release the game on Steam but we have to pass their evaluation process first.
Czekam! Obym się nie zawiódł, tak jak na Age of Decadence...
O kurcze z fireballa za 7 w pajaka waw... Zamrożenie niezłe nie powiem 127 dmg. Bardzo mi to przypomina MM i wizardy. Ale nie powiem system rzucania czarów aż się prosi o tury.
podobne, gorsza grafika ale walka turowa i teksty z jajem, http://www.desura.com/games/frayed-knights-the-skull-of-smakh-daon
Jesli LoG ma cos z Dungeon Mastera, to mnie maja. Trzeba bedzie sypnac groszem, niech sie projekt rozwija.
Pierwszy raz słyszę o tej grze, ale po filmiku stwierdzam że mnie mają tym tytułem bardzo fajnie to wygląda miła dla oka grafa, system walki też całkiem całkiem, czekam na pełną wersję no i mam nadzieje że wyjdzie wersja na Iphona.
http://www.gog.com/en/forum/general/special_feature_gogcom_commercials/page9
Czyżby reklama GOGa miala jakiś związek z premierą LoG?
Podobałby mi się pomysł z dystrybucją takich gier na GOG - ceny w dolcach i mniejsze prowizje za wystawienie (Valve bierze ok. 30%).
Więc jednak pojawi się na Steamie? Ciekawe kto go tam kupi, chyba fanatycy tej platformy :D
Ruszyły pre-ordery. Narazie tylko na stronie domowej i GOGu. $12 (20% zniżki jest, później cena skoczy do $15).
http://www.gog.com/en/gamecard/legend_of_grimrock
http://www.grimrock.net/buy/
PS. Kupując na WWW, dostaniemy też klucz do Steama.
Od pierwszego Dungeon Mastera (grany na Amidze 500) - zaczęło się moje zainteresowanie grami RPG. Gdzie te czasy :) Korytarze znało się na pamięć, konstrukcje czarów również... Pierwszy "Muminek" za kratą - niezapomniany :D
Gra powinna na pada działać.
Sposób poruszania i walki zupełnie nie potrzebuje myszy. Jedynie rozglądanie się, ale wystarczyłoby przycisk temu przypisać.
A walka - 4 bronie - buttony ABXY. Bez problemu wystarczyłby prawy kciuk. klikanie myszką w 4 przyciski w prawym rogu ekranu to głupota.
@up- Nie bałdzo.
http://www.grimrock.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=90
"there can be several spellcasting panels open so it's unclear which character's runes you would be using. Besides there's plenty of inventory management in this game so you wouldn't want to move your hand constantly between keyboard and mouse.
Mouse + keyboard actually works pretty well with this genre imho."