Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1RFT 2011 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD F1RFT 2011 http://maszosz.hu/page.php?3081
patch - http://www.sendspace.com/file/o97kgj
3) REGULAMIN LIGI - http://www3.zippyshare.com/v/62665738/file.html
4) *** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Cappo
>> 2) Sajes
>> 3) Sherman
- Kierownica:
>> 1) Arekkobylo
>> 2) Bioly
>> 3) Bokserek
>> 4) Danley
>> 5) Dessloch
>> 6) DeXX.
>> 7) eJay
>> 8) FisherFighter
>> 9) KORraN
>> 10) Kowal172
>> 11) Kruchy78(Andrzej)
>> 12) Kuba2535
>> 13) Kuska22
>> 14) Luigi
>> 15) Lukas
>> 16) Maciula
>> 17) Miszka
>> 18) Perucka
>> 19) Qverty
>> 20) Rafalok
>> 21) Sikham
>> 22) Thomi
>> 23) Tvk
>> 24) Wiktordth
>> 25) xanat0s
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:21000 lub IP 91.121.165.159:21000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2012:
01) 18.03______Grand Prix Australii [1. FisherFighter 2. Sikham 3. eJay]
02) 25.03______Grand Prix Malezji
03) 15.04______Grand Prix Chin
04) 22.04______Grand Prix Bahrajnu
05) 13.05______Grand Prix Hiszpanii
06) 27.05______Grand Prix Monako
07) 10.06______Grand Prix Kanady
08) 24.06______Grand Prix Europy
09) 08.07______Grand Prix Wielkiej Brytanii
10) 22.07______Grand Prix Niemiec
11) 29.07______Grand Prix Węgier
12) 02.09______Grand Prix Belgii
13) 09.09______Grand Prix Włoch
14) 23.09______Grand Prix Singapuru
15) 07.10______Grand Prix Japonii
16) 14.10______Grand Prix Korei Południowej
17) 28.10______Grand Prix Indii
18) 04.11______Grand Prix Abu Zabi
19) 18.11______Grand Prix Stanów Zjednoczonych*
20) 25.11______Grand Prix Brazylii
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- Andrzej / Perucka
Mercedes GP Petronas F1 Team
- Kowal / Rafalok
Sahara Force India F1 Team
- Lukas / Luigi
Vodafone McLaren Mercedes
- Wiktordth / Kuska22
Red Bull Racing
- Qverty / Arekkobylo
Lotus Renault F1 Team
- FisherFighter / eJay
Scuderia Ferrari Marlboro
- Sherman / Dessloch / Danley
Scuderia Toro Rosso
- Sikham / Kuba
Virgin Racing
- ________ / ________
AT&T Williams
- xanat0s / DeXX.
Caterham F1
- bokserek / maciula
Hispania Racing Team
- ________ / ________
===============================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2012):
1. FisherFighter (LOT)-----25pkt.
2. Sikham (STR)----------18pkt.
3. eJay (LOT)-------------15pkt.
4. Bokserek (CAT)--------12pkt.
5. Kuba (STR)------------10pkt.
6. Sherman (FER)---------8pkt.
7. Kowal (MER)------------6pkt.
8. arekkobylo (RBR)-------4pkt.
9. xanat0s (WIL)----------2pkt.
===============================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2012):
1. Lotus Renault F1 Team---------40pkt.
2. Scuderia Toro Rosso-----------28pkt.
3. Caterham F1-------------------12pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro-------8pkt.
5. Mercedes GP Petronas F1 Team-6pkt.
6. Red Bull Racing-----------------4pkt.
7. AT&T Williams------------------2pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11965591&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Oficjalne treningi przed GP Malezji
I oficjalny trening - piątek (23.03) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
II oficjalny trening - sobota (24.03) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (25.03)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Cieszą pierwsze punkty, szkoda, że po dyskwalifikacji innych zawodników. Nie mi oceniać surowość i zasadność kar, bo jakby nie patrzeć są mi na rękę, więc nie jestem obiektywny :P
Fakt faktem, że DQ to dosyć mocna kara, ale z drugiej strony ja miałem znacznie utrudnione zadanie w gonieniu Desslocha i Andrzeja, bo jednak z ułatwieniami (jak sama nazwa wskazuje) łatwiej :]
Miejmy nadzieję, że w Malezji już wszystko będzie przeprowadzone zgodnie z zasadami i będziemy mogli rozstrzygnąć wszystko na torze :) Na przyszłość warto przed wyścigiem pojechać jeden z botami i dokładnie wszystko sprawdzić - i wtedy nam wyjdzie, czy przypadkiem źle nie zbindowaliśmy, nie trzeba szukać ustawień podczas gry etc.
Z ciekawości - dlaczego przy 18.11______Grand Prix Stanów Zjednoczonych* jest gwiazdka? Niżej nie ma wytłumaczenia, a mnie po prostu to ciekawi :)
Myślę, ze 1.37 spokojnie da 107% ;)
chcesz przez to powiedzieć ze robisz 1.30.xxx?
ukrywajcie się kur.... dalej offline...
co do * przy USA to po prostu nie ma jeszcze toru i albo sie pojawi albo pojedziemy inne GP
Robie 1.21;) Jade na skroty w S2 ;>
A teraz wlasciwie zinterpretuj słowo "spokojnie" i weź głęboki wdech ;) Notabene - zrobiłem na razie może 25 kolek i wszystko bylo online.
Xan - z wysokimi pomocami jedzie Ci się łatwiej, ale czasy są gorsze niż gdy pomoce są niskie.
A do GP USA to chyba toru nie ma.
Po Australii nie uwierzę w ani jedno Twoje słowo kiedy mówisz o czasach...
Sikham tez nie ;)
jestem spokojny tylko irytujące jest to ze serwer świeci pustkami
tak i w 25 kolek zrobiłeś już seta i jeździsz niskie 1.33 (jeśli nie szybciej) ;) zdradź może tajniki swych ekspresowych postępów
Sherman --> Wiadomo, ale na poziomie moim i (nikogo nie urażając :)) Desslocha, kiedy łatwiej o spin czy zbyt późne hamowanie jednak moim zdaniem jest zdecydowanie łatwiej i w ogólnym rozrachunku szybciej. Bo kółka może i są szybsze, ale z nadwyżką traci się na nieudanych kółkach, kiedy się wyleci/zespinuje :)
jestem spokojny tylko irytujące jest to ze serwer świeci pustkami
Ja na przykład na server zaczynam wchodzić dopiero wtedy, jak poznam tor i w miarę płynnie jeżdżę. Wcześniej dla mnie nie ma sensu, łatwiej mi z włączoną niezniszczalnością. Dzięki temu nie muszę co chwila zaczynać od nowa po walnięciu w bandę :)
ale nie masz możliwości zobaczenia jak jeżdżą inny tak aby podpatrzeć linie przejazdu lub po prosty sama swoja obecnością zachęcić kogoś do wejścia
jak każdy wejdzie z założenia ze wejdę jak już będę kręcił mega czasy to będziemy się widzieć w niedziele wieczorem
a zwykła lista z czasami z treningów by była najlepszą marchewką - taka oficjalna publikowana przed każdym GP hmm ?
sikham --> Ale jest różnica pomiędzy kręceniem mega czasów, a opanowaniem toru. Jak go opanuję to wchodzę na server. Tyle :)
zdradź może tajniki swych ekspresowych postępów
Takich rzeczy sie nie zdradza na poczatku sezonu ;)
EDIT
Na serio, jezdze tylko online. Jak pracuje od 10 do 18 to padam na ryj wieczorem i nie mam czasu jezdzic, wiec robie te kilkanascie kolek. Akurat Malezja mi pasuje, rok temu bylem tu wysoko. po prostu czuje ten malezyjski asfalt i tilke-style.
najlepsze jest to, ze sikham spina sie na moj z d.. .. wziety czas 107% wymyslony w 2 sekundy (pi razy oko), matematykiem nie bylem nigdy dobrym ;)
EDIT: Jak ktoś nie miał nigdy okazji przetestować iRacing to polecam zrobić to teraz - promocyjny miesiąc za darmo z podstawowym pakietem aut i torów - http://www.virtualr.net/iracing-com-free-month-promo Promocja ważna do 25 marca.
Korek, czyli że nie płace nic, a mogę przetestować O_0 ?
Ja jak jeżdżę to też zawsze trenuje na serwerze, było tak w tamtym sezonie i jest teraz. Na Offline w ogóle nie wyjeżdżam na tor ;)
Kowal -> No tak, napisałem przecież :P Polecam wypróbować. Na dłuższą metę iR jednak drogo wychodzi.
Takich rzeczy sie nie zdradza na poczatku sezonu ;)
ale my doskonale wiemy jak to robicie...
ORLY? --->
Dzisiaj zrobiłem 38 kolek (chyba). Kuba, Bioly, Korek, fisher, Kowal, Sherman świadkami. Odejmij i masz szokującę, nieprawdopodobne "aż" 29 okrążeń. No po prostu szał biorąc pod uwagę, że pierwszy raz pojawiłem się chyba we wtorek, zrobiłem kilkanaście okrążeń dla rozgrzewki.
Sorry, ale twoje oskarżenia brzmią komediowo i niedorzecznie.
dziwne tylko ze jak pojawił się Bioly to nagle zacząłeś dużo szybciej jeździć, Lotus z mercedesem dostały pigułkę setową ?
Niech Bioly odpowie, bo mi już górne kończyny odpadły na widok tego typu oskarżeń...
albo ok...
NIE, OD BIOLEGO NIE WZIELEM ZADNEGO SETA, A BEDAC BARDZIEJ DOKLADNYM TO JA DALEM BIOLEMU SWOJEGO SETA BO CHCIAL SOBIE PRZETESTOWAC MODA, A NIE CHCIAL GRZEBC PRZY BOLIDZIE.
Bioły może to potwierdzić. Czy ta odpowiedz spełnia twoje oczekiwania czy dalej będziesz szukał dziury w całym?
Już sobie wyobrażam twoją teorię:
- Bioły jedzie 500 okrążeń, robi seta
- set zostaje przesłany do mnie priorytetem/kurierem
- ładuje seta
- robię trzysta kółek offline od rana do wieczora (biorę nawet urlop!!!)
- wymiatam <lol>
- statystyki rFactora kłamią
- no i na 100% nie możesz być tak dobry, bo przecież Malezja wymaga x kółek żeby ustawić bolid. Wstrzelenie się jak w lotto nie wchodzi w rachubę...
nie wystarczyło ze bioly coś poprawił w twoim secie - bo czasem nawet drobna zmiana dużo daje
fajnie się czyta twoje zapewnienia i w ogóle a potem wchodzi na serwer i widzi jak kowal wysyła komuś seta z dopiskiem "ten jest dobry bo Bioly zrobił na nim tyle i tyle"
jest jakis poradnik szczegolowy co zmieniac i jak, zeby sobie robic sety?
sety shermana bardzo fajne sa, ale musze pamietac ze SHerman jezdzi na klawiaturze, wiec teoretycznie powinienem costam pozmieniac pod moja kiere... jest gdzies to opisane, poza zmiana cisnienia w oponach itd? czy narazie sie nauczyc jezdzic a pozniej kombinowac?:)
fajnie się czyta twoje zapewnienia i w ogóle a potem wchodzi na serwer i widzi jak kowal wysyła komuś seta z dopiskiem "ten jest dobry bo Bioly zrobił na nim tyle i tyle"
Płaczesz jak jakiś 8-latek, któremu zabrano zabawki. Człowieku, ogarnij się. świat jest piękny. Wszędzie szukasz jakiegoś spisku przeciwko Tobie i Kubie, wasze łzy już widać od Jerez kiedy przypadkowo i na lajcie zrobiłem niskie 1:17 po czym zacząłeś się mazgaić i...zaczęliście nagle robić 1:15. Czy ja miałem wtedy jakieś pretensje? Nie, bo ja się dobrze bawię i jeżdżę na tyle na ile mogę. Sporo się od Biolego nauczyłem i teraz to wykorzystuje. Współpracę z nim skończyłem po ostatnim wyścigu zeszłego sezonu, a ostatnie pytania dotyczące w ogóle setupów (bez prośby o sklecenie - to były jakieś pierdoły) zadałem mu gdzieś z półtora miesiąca temu.
Wg twojej teorii nikt nie ma prawa jeździć szybko po przejechaniu kilkunastu okrążeń, prócz sikhama, Kuby i Danleya. To jest jakaś parodia, zważywszy na to, iż 70% całej roboty załatwia znajomość toru i zakrętów. Wystarczy trochę pojeździć, poużywac mózgownicy i można zrobić coś z niczego w ciągu godziny-dwóch. Zresztą o ile się nie mylę to razem z Danleyem składaliście sety w zeszłym sezonie też na warackich warunkach i mimo tego byliście szybcy. Nikt wtedy nie miał o to pretensji (bo niby po co?), ale teraz jak stawka się skurczyła i wszyscy są blisko siebie to oskarżasz wszystkich dookoła o knucie, korzystanie z setów Biolego, szybsze buty, aerodynamiczne kaski i cholera wie co jeszcze? Może zrób w configu moda +50kg wagi dla Lotusa, abyś mógł spełniać swoje marzenia o zwycięstwach...
moim marzeniem nie są zwycięstwa tylko zrobienie wszystkiego by jeden team nie dominował
a wy dążycie do tego by tak było i już to pisałem i będę powtarzał ze mi się nie podoba ze w najsłabszej stawce w historii 2 najlepszych kierowców jeździ w jednym teamie
potraktuj to jako moja odpowiedz na to co wyczyniałeś rok temu gdy zakładałem team z Danleyem
Sikham twoje wnioski są żałosne. Co ty masz do Lotusowego seta? Mamy kumpli, którzy mogą dla nas mogą coś protestować i pozmieniać, widać ty takich znajomych nie posiadasz i czepiasz się wszystkiego co nie jest dla ciebie korzystne. Bioły dostał seta od nas. Niby kiedy miał robić dla nas seta? Myślisz, że przeciwko tobie Bioły zrobił 500 kółek by nam seta zrobić? Zapewniam Cię, że nie jesteś tego dla Biołego wart:P
Jeśli STR nie jest na szczycie tabeli to znaczy jest chujowo i niesprawiedliwie. Jeśli Lotus jest wyżej niż wasz bolid "Super Tajny Roz*urwiator"(czyt. STR) to jest jeszcze gorzej. A co do ilości kółek, co patrze na serwer to jesteś ty albo Kuba, eJaya widziałem chyba raz.
2 najlepszych kierowców jeździ w jednym teamie
ekhmmmmmmmmmmmmm...
Będziemy się jeszcze kłócić ile kto był na serwie...słusznie, bardzo to mądre ;)
Mamy kumpli, którzy mogą dla nas mogą coś protestować i pozmieniać
no widzisz a jeszcze 5 min temu ejay się wypierał tego
Jeśli STR nie jest na szczycie tabeli to znaczy jest chujowo
przy obecnym rozkładzie sił STR może nigdy tam nie być, ale to mi akurat nie przeszkadza
ale to mi akurat nie przeszkadza
Oczywiście...
To widać przecież po waszej dyskusji ;)
potraktuj to jako moja odpowiedz na to co wyczyniałeś rok temu gdy zakładałem team z Danleyem
Moje wyczyny do twoich nie mają nawet startu bo po 3 dniach sprawa się rozmydliła, a ty widzę nie możesz tego przeżyć od miesiąca. STR było dominujące, zdobyło mistrzostwo konstruktorów z gigantyczną przewagą. Oczywiście wasz dobór argumentowałeś "musze się rozwijać etc.". I teraz kiedy sytuacja jest identyczna, nagle zmieniasz swoją perspektywę i robisz wielkie halo, jaki ten świat jest niesprawiedliwy.
Po drugie - śmiesznie się patrzy na twój jad w kontekście ostatnich wyników i formy Kuby. Ergo - gdyby nie ja z fisherem to STR byłoby poza stawką. No, ale lepiej patrzeć na resztę niż na siebie...
Słów fishera nie skomentuję bo pierwsze raz słyszę o jakichś testerach (chyba, że sobie fisher jaja robi), ja nie korzystam z tych setów, a jeśli nawet je dostaję to i tak modyfikuję je pod siebie bo już zdążyłem zauważyć że mamy zupełnie odmienne style jazdy.
Coś mi się jeszcze przypomniało - wchodzę na serwer we wtorek a tam Kuba z czasem 1.33.0xx. Cytując Ciebie - JAK TO JEST MOŻLIWE!?!
to nie możliwe bo Kuba zszedł na 1.33 wczoraj ;) a we wtorek to ja jeździłem na jego profilu bo z lenistwa mi się zmienić nie chciało
Pytanie sie nie zmienia - jak mozna w tak krotkim czasie zejsc na 1:33? Przeciez tor byl zaladowany dopiero w poniedzialek...
ale nie odpowiadaj bo samo pytanie jest tak bezsensowne jak twoja tyrada i oskarzenia najpierw o jazde offline, potem o sety od Biolego a potem o wszystko dookoła.
eJay ma racje, źle to ująłem. Nikt naszych setów nie testuje. Bardziej chodziło mi o to, że jesteśmy w stanie pomóc komuś kto sobie ze setupem nie radzi, ale też pokazanie, że jesteśmy bardzo pozytywnie otwarci na innych kierowców.
Teraz tak całkiem serio: Sikham, co ty chcesz osiągnąć swoimi prowokacjami dotyczącymi Lotusa? Chodzi mi o cel twoich wypowiedzi.
oskarzenia najpierw o jazde offline,
Wogóle do jakich absurdów tu dochodzimy... oskarżenie o jazdę offline, czyli jak nie mam internetu od poniedziałku do soboty wieczorem to nie mogę jeździć?
Dlaczego na gameplay WF1 nicki wszystkich graczy w relacji z wyścigu są wyboldowane, a tylko mój nie jest? :(
[ oczywiście post czysto humorystyczny :)]
Nie jesteś godzien widocznie...za dużo jeździsz offline
[41] Like a ninja :D Popsułem forum...
No i zaraz będzie 10 ban w tym roku Qverty :D Ale ty masz pecha...
xanat0s--->Już poprawione, jakoś przegapiłem wcześniej ;)
11 idżej, 11...
Gra się wywaliła do Windowsa, a teraz już nie wpuszcza mnie na server, bo aktualna sesja jest zamknięta :/
Gram na drugim, słabszym komputerze - wcześniej to się nie zdarzyło, ale na tym modzie jeszcze nie jechałem na nim wyścigu więc może coś jest nie tak z kompem i rF...
Dajcie znać jak skończycie wyścig, żebym mógł znowu wejść :)
Jak sobie setupowo poradzić ze zbyt częstym spinowaniem przy wychodzeniu z wolnych zakrętów?
Podłubałem trochę w setupie, w końcu zszedłem poniżej 1:40, ale w pewnym momencie ustawiania bolid stał się bardzo czuły na punkcie gazu przy wychodzeniu na jedynce. Muszę bardzo się pilnować, żeby nie zespinować.
Co trzeba poustawiać, żeby ten efekt zminimalizować?
Niooo :) A więc Miszka ładnie podsumował banerkiem i obrazkiem w poście nr.1 całą sytuację i chyba więcej już nic nie trzeba mówić. To teraz po piaskownicy umyć rączki i spać.
Dzisiaj podczas jazdy nagle usłyszałem spięcie, a kierownica przestałą działać. Od razu wyłączyłem grę, poczekałem ok. 1 min, odłączyłem i podłączyłem kiere z powrotem i znowu działała. Czy możliwe jest, że to było zwykłe przegrzanie i nie muszę się tym martwić?
Nie wiem czy nie masz się o co martwić, bo u mnie też zaczęło się od chwilowej usterki, a skończyło na awarii układu kalibracji. Obserwuj co będzie dalej..
Długo jeździłeś, że podejrzewasz przegrzanie? Ja osobiście bym wątpił, kiedyś nieraz się jeździło wiele godzin i kierownicy nic nie było z powodu temperatury.
Dzisiaj akurat miałem dużo czasu wolnego i dużo jeździłem więc pierwsze co mi przyszło do głowy to przegrzanie. Po podłączeniu działała już normalnie jak przed usterką. Kierownica jest nowa (logitech dfgt) kupiona w tym roku, więc mam nadzieje, że to nic poważnego.
Baner
Tak, dopiero teraz zauważyłem...
Ogłoszenie parafialne
Dzisiaj wciąż mogą wystąpić problemy z 6 kółkami w qualu. Wina nie leży ani po mojej stronie ani tym bardziej sikhama (uprzedzając pytania;)). Master admin F1Liga już wykrył usterkę i spróbuje ją usunąć na dniach, natomiast raczej nie ma szans aby było to dzisiaj. W tej sytuacji mimo 6 okrążeń i tak jedziemy maksymalnie 4, czyli okrążenie wyjazdowe, 2x pomiarowe i wciskamy ESC (wcisniecie ESC powoduje, ze zalicza nam kolko).
Mogę wziąć udział w dzisiejszym wyścigu? ;)
[59] TvK to chyba znaczy, że sherman się nie zgadza xDD
Dałoby rade przesunąć quala na 20.30 ? inaczej występ Kuby stoi pod wielkim znakiem zapytania
btw jest mozliwosc, zeby spectatorzy siedzieli w trakcie wyscigu ? czy nie ma technicznych/regulaminowych mozliwosci? (znajomi chca popatrzec)
Przeszkadza komuś moja jazda? Wypowie się ktoś, czy mogę wziąć udział w wyścigu? Tempo w miare równo, max 1.34.6 :P
Tvk--->Mozesz. Wybierz tylko pusty team.
Dessloch---->Nie ma takiej mozliwosci. Jedyny podglad na wyscig to http://21000.live.rfactor.pl/
Ok, dzięki. HRT moje ;)
cl...
hmm, w Australii ładowało 40l wszędzie i musiałem przepisać seta, a tu nie... :D Aha, dzięki że czekaliście.
Po tamtym "lekkim" stresie w wyścigu jechało mi się beznadziejnie. Najpierw Dexx zaspał na starcie, później jakiś burdel na T1, kilka spinów i nieudanych ataków. Do tego nie miałem przypisanych klawiszy do zmiany opon i nie naprawianiu uszkodzeń (LOL), więc cała taktyka poszła w pizdu. Wyścig zakończyłem pięknym uderzeniem w barierę.
Sorka Tvk za ten nieudany atak na początku, Arek - bądź bardziej uważny przy atakach ;-)
Nareszcie się ten tor skończył, uff...
Edit
[75] uhu, zaczyna się...
Brawo Lotus za dublet, wyrownana stawka jednak jest (przynajmniej wg was) ;)
Start określiłbym mianem "objeżdżanie pachołków", ja to tylko slalom robiłem między obróconymi bolidami, z 17 miejsca na 7...
Udało się dojechać w pierwszej 10tce co uważam za sukces biorąc pod uwagę, że w qualu byłem 17 a na torze zrobiłem w sumie może z 30 kołek...
Bokserek paliwo?
Bo kurde się zastanawiałem co to się stało...
Brawo Lotus za dublet, wyrownana stawka jednak jest (przynajmniej wg was) ;)
A ja z tego jestem zadowolony...przynajmniej mam ochotę dzięki temu wsiąść do tego wehikułu i więcej ćwiczyć żeby ich kurwa wyprzedzić :D
rozpierdol na T1 rozpierdol na T3 i strategia poszła się walić bo zółtym złomem traciłem sekundę na okrążeniu
jednym słowem zajebioza...
jeszcze raz dzięki temu kto zrobił rozpierdol na T1
gratulacje dla Lotusa. Fisher był klasą sam dla siebie a eJay był do ogrania ale zabrakło sprawnego bolidu
Ja jak zwykle cieszę się, że w ogóle dojechałem do mety i (z czego widziałem) nikogo nie puknąłem, oprócz jednej sytuacji dublowania mnie przez jakieś dwa bolidy i chyba maciula we mnie wjechał. Sorry, chciałem was obu puścić po prawej.
Szkoda, że wynik taki beznadziejny, ale dopóki jakoś mi szło to strasznie fajnie się czułem walcząc z desslochem na pierwszych kółkach. W końcu go wyprzedziłem, po jakimś czasie on mnie, zjechałem do pitu i potem to już tylko mi wszyscy uciekali :)
mój pierwszy race:
- qual nie wyszedł bo sie za dużo spinałem żeby wyszedł jak najlepiej, w koncu P12
- start zaspałem bo nie ogarniam a nie chciałem zespinować
- T1 jakoś udało się ominąć karambol, w T2 lub T3 za to dostałem strzała i od boków... ;/
- coś tam pocisnąłem na 2 pity, liczyłem na P10 ale niestety za dużo cisnąłem i musiałem oszczędzać paliwo na koniec, dlatego mnie łyknął arek i qwerty na ostatnim lapie...
- za mocny FFB chyba mam bo łapska bolą po dzisiaj ;) a może za dużo jezdzilem? ( ze 130 lapów poszło )
ogólnie cieszę się, że dojechałem, i że spina żadnego przez cały wyścig nie zaliczyłem i mam nadzieję że nikomu specjalnie życia nie utrudniłem ;)
Przepraszam Rafaloka, za mój nieudany atak na początku wyścigu, po przeanalizowaniu powtórki to jednak ja zawiniłem. Oraz przerpaszam Andrzeja za strzał w koło.
Jechało się tragicznie, bolid żółty, set nie trzymał, tył się ślizgał, nieudany powrót.
Super start.. w pewnym momencie byłem nawet chyba 1, ale co z tego... dohamowanie do T1 i pizd ktos we mnie walnal... potem przed nosem jakies bolidy mi lataly.. i caly wyscig do dupy... tempo slabiutkie, potem tylko opony oszczedzalem zeby dojechac do mety... tyle
Quala przemilczę bo pierwsza linia jest dla mnie zaskoczeniem, udało mi się złożyć dobre okrążenie, jedno z lepszych jakie miałem na tym torze. Natomiast sam wyścig określiłbym podróżą z piekła ku niebu. Na T1 ktoś spinował za mną i zrobił małe zamieszanie. Wyjechałem na prowadzenie i na L2 gra mi się zminimalizowała na belkę. Po kliknięciu miałem przez 15 sekund czarny obraz, ale udało się odzyskać panowanie nad bolidem będąc już na 7 miejscu. Zaczęło się mozolne odrabianie strat i przed koncem stinta udało się odzyskać trochę miejsc. Niestety, pozniej zespinowalem na tarce w S3 i spadłem za maciule.
Zastanawialem sie czy czasem nie schrzanilem z taktyka, bo zauwazylem ze na ostatni przejazd paru kierowcow zalozylo hardy. Musialem sie niezle nameczyc, aby zyskac przewage wystarczajaca. Po ostatnim picie spadłem na 3 miejsce za sikhama, ale udało się go wyprzedzić i dojechać do mety zdobywając przy okazji dublet.
To dobra zaliczka przed GP Chin, w którym nie wystartuje lub bede totalnie nieprzygotowany. Graty Fisher i Kowal.
Ja proponuje żeby Dessloch przećwiczył dublowanie bo ewidentnie ma z tym problem, dwa razy go dublowałem i dwa razy omal mu nie wjechałem w dupe bo zahamował gwałtownie bezpośrednio przede mną
No wreszczie wyscig bez kar, bez wiekszych wpadem (z 2 spiny tylko...)
na poczatku T1 to jakas masakra byla, sporo bolidow wyprzedzilem, prawie przy okazji zostalem sciagniety i ktos mi prawie sandwicha zrobil... jak juz sie uporalem, to ktos mi w dupe wjechal od tak.
ogolnie walka z xanatosem fajna, z Andrzejem na pitstopy i strategie, bo praktycznie siebie nie widzielismy, poza tym jak mnie chcial zdjac i mi w bok raz uderzyl:)) sie nie spodziewalem ze tak pozno zahamuje i zamknalem mu zakret (chociaz nie wygladalo to na to, zeby nie wylecial na zewnetrzna przez predkosc...)
pozniej staralem sie nie zwalniajac bezpiecznie przepuscic- bo ewidentnie szybszy byl, ale chyba gdzies spina zlapal i pozniej go nie widzialem, wiekszosc trasy jechal przede mna 7 sekund do 20 sekund
na szczescie Sherman mi strategie wyznaczyl, bo psuje softy za szybko, wiec pierwszy stint na Twardych jechalem... pozniej uznalem, ze to jest bez sensu bo za wolno jade i przetrzymalem je do 14 kolka, pozniej zmiana na softy.
tym wyprzedzilem chyba Andrzeja, bo on dodatkowy chyba pitstop zrobil.
miejmy nadzieje, ze tym razem DQ nie dostane :D
raz troche sikhama jak mnie dublowal wystraszylem swoja obecnoscia, bo niepewnie mnie wyprzedzal - a jak sie zdecydowal to ja bylem na racing line, wiec teoretycznie minikara powinna byc:)
@LIMBo jesli tak to sorry... staralem sie nie blokowac nikogo a na pewno zwalnialem na prostych, zeby ktos mnie na zakrecie nie zlapal.
nie kojarze twojego nicka wiec nie bardzo jestem w stanie skomentowac w ktorym momencie
Na szybko bo tak zdenerwowany dawno nie byłem.
Tak, paliwo. Wszystko miałem wyliczone ale tokiego rozpieprzu nie przewidziałem i tuż przed ostatnim zakrętem mi zabrakło. Po T1 spadek na ostatnią pozycję i przed ostatnim zakrętem pozycja trzecia, POCHLASTAĆ się idzie :(
Nie wiem Kowal, na dwoje babka wróżyła. Cisnąłeś ostro ale łatwo by nie było. Głupio zrobiłem że tak późno to zauważyłem bo mogłem cię spokojnie puścić, zwolnić i dojechać :(
przed ostatnim zakrętem pozycja trzecia
Po ostatnim była by już czwarta
edit: yep, u mnie też bez problemowo przeszło dublowanie ;)
T1 wyglądało mnie więcej tak, że Kuska dobił do wewnetrznej gdzie znajdowal sie bokserek i na tarce sikham. Strzala dostal bokserek, a ucierpial najbardziej bolid STR ktory zrobil w powietrzu 360 stopni.
Incydenty zglaszamy do jutra do 23!
Edit
U mnie akurat maruderzy nie nawalili. Wszyscy ladnie puszczali.
nie kojarze twojego nicka wiec nie bardzo jestem w stanie skomentowac w ktorym momencie
Limbo=Qverty
Pierwsze kółko w qualu oczywiście zepsute , a przy drugim starałem się już jakoś bezpiecznie dojechać. Startowałem chyba z 8 pozycji.
Start średni , a zaraz po tym magiczne T1 gdzie nagle wyleciało z 10 bolidów... Oczywiście ja też na tym ucierpiałem i musiałem jechać żółtym wozem. Następnie jakoś szło aż do momentu gdy zacząłem łapać spiny. Ostatecznie wyścig ukończony na 6 miejscu.
Tvk - Luz. I tak wtedy mało straciłem w porównaniu z tym co było potem. A w tym miejscu i tak ja też trochę za mało miejsca zostawiłem.
Maciula - Ten post można potraktować już jako moją relację z tego wypadku. Jechałeś już prawdopodobnie na bardzo zużytych oponach i traciłeś sporo na każdym okrążeniu ( ale to już mniej ważne ). Potem przed T1 razem późno zahamowaliśmy z tym że ja utrzymałem się po wewnętrznej , a ty nie zostawiłeś mi miejsca... To ty nagle skręciłeś w moją stronę i mnie stuknąłeś. A ja potem skontrowałem żeby się ratować od spina. No ale zobaczymy jak to zostanie ocenione...
No jestem zadowolony z wyścigu.
Qual pojechałem spokojnie bez szaleństw i uzyskałem dobry czas jak na mnie. Nie spodziewałem się, że da mi on 5 miejsce na starcie, ale najwyraźniej innym nie poszło.
Tak więc start, trochę stresu, bo wszyscy wokół mnie byli lepsi. Na szczęście paradoksalnie nie przyciskając na starcie uchroniłem się przed karambolem i wyjechałem na 4 pozycji. Po problemach eJaya znalazłem się na 3 pozycji. Wtedy myślałem sobie żeby jak najmniej stracić a będą dobre punkty (wiedziałem, że tak czy siak ktoś mnie wyprzedzi). Oczywiście miałem chyba 3 spiny na zakręcie pod górkę i dużo straciłem. Cały wyścig miałem słabe tempo więc jestem zadowolony z punktów. Oczywiście miałem złą strategię, już na początku wykluczyłem hardy, ale widać grubo się myliłem. Szkoda problemów kilku kierowców, szczególnie Bokserka, bo było to chyba na ostatnim zakręcie.
Proszę napiszcie że Maciula dojechał do mety, ciut mi to poprawi nastrój
Qwalifikacje całkiem całkiem, chodź standardowo zrąbałem drugie okrążenie.
Wyścig...
Przy pierwszym korku wjechałem po wewnętrznej. Jakoś się udało minąc. Przy kolejnym korku mialem do wyboru albo wyjechac za tor, albo zatrzymac sie, bo nie bylo mozliwosci przejazdu. Przy mijaniu po za torem wyskoczyła mi kara STOP/GO.. Wtf? no ale nic.. trudno.
minąłem korek, a tu strzał w dupsko od bezwładnie dryfującego Boxerka, później dostałem strzała od Perucki, otarłem sie o boczek Kowala, po czym kolejny strzał od Boxerka. Pieknie Kur. Pieknie..
Już se myśle.. no to po ptokach, ale poki silnik dziala, kola sie kreca, to jedziemy dalej.
przy okazji zauwazylem koleny mankament moda..
Przykład z TVK byłem zdublowany ale TVK mial widac kiepskie opony i jego tempo bylo gorsze niz moje, wiec go wyprzedzilem bo gonilem Dessloh-a... po 3 zakretach przyszla kara za co ?? za to ze nie ustapiłem TVK pierwszeństwa..
Tego już za wiele.. :/
Pierwszy raz sie przekonałem ze w tym sezonie SET ma bardzo duze znaczenie..
jeszcze w sobote chcialem napisac ze nie jade, bo nie lapie sie do 107%, i odechciewało mi sie jeździć. dopiero Perucka dal mi stabilnego seta, i rogal powrócił :P
nie dojechał ale był 7 :)
dla ciekawostki powiem ze 5 pierwszych miejsc z quala nie zmieniło się w wyścigu - i to mimo takiej zadymy
Rafalok; ja to widzę inaczej, złożyłem się prawidłowo w zakręt (nie opóźniłem hamowania) a Ty po prostu się we mnie władowałeś. Nawet nie blokowałem wewnętrznej, bo byłem pewny, że nie zaatakujesz. Ale tak jak piszesz, zobaczymy jak to oceni komisja.
edit: a czemu nie dojechał ? :)
dla ciekawostki powiem ze 5 pierwszych miejsc z quala nie zmieniło się w wyścigu - i to mimo takiej zadymy
Ha! chyba rzeczywiście ;), a tasowaliśmy się ostro ^^
Czemu? bo strateg ze mnie że ja cież ........... :(
OK, wlałem LITR mniej niż ci podałem, (facepalm)
Ja w ogóle nie ogarniałem z kim walcze a kto mnie dubluje, jakoś nie potrafie skonfigurować moda tak żeby pokazywał to co potrzebne. Poza tym licznik okrążeń zasłaniał mi zakręty :D
Jakby tego było mało, to w HRT kamera jest tak bardzo do kitu, że nie miałem pojęcia co się dzieje obok mojego bolidu.
Duży, na prawdę duży dół po tym wyścigu.
może dlatego ze wyszedłem zanim reszta dojechała :) trzeba z serwera raport pobrać
na ostatnim lapie jak byłem w S3 zrobił się restart jakiś na serwie- mam zaliczony wyścig czy jak?
"przy okazji zauwazylem koleny mankament moda..
Przykład z TVK byłem zdublowany ale TVK mial widac kiepskie opony i jego tempo bylo gorsze niz moje, wiec go wyprzedzilem bo gonilem Dessloh-a... po 3 zakretach przyszla kara za co ?? za to ze nie ustapiłem TVK pierwszeństwa.. "
Nie macie flag wyłączonych... Black only powinno być.
Wrzuci ktoś raport?
Przy kolejnym korku mialem do wyboru albo wyjechac za tor, albo zatrzymac sie, bo nie bylo mozliwosci przejazdu. Przy mijaniu po za torem wyskoczyła mi kara STOP/GO.. Wtf? no ale nic.. trudno.
Dokładnie taka samą sytuacje miałem :/
Co Race to:
T1 eeee bez komentarza.T3 po resztą też.
Trochę walki i nic więcej.
LOGI & REPLAYE:
http://www3.zippyshare.com/v/99858791/file.html
Nie macie flag wyłączonych... Black only powinno być.
Głupie pytanie, ale czy wtedy maruderowi pokaże się ikona z niebieska flaga?
Drugi wyścig i drugi hat-trick. Za bardzo was cisnę:D
Teraz na poważnie.
Przed Q zrobiłem PB poprawiając poprzednie o ~0,4sek a i tak nie cisnąłem na maxa. W samym qualu już gorzej bo jakoś brakło motywacji do mega kółka(brak Biołego^^) i walnąłem takie w miarę przyzwoite na PP.
W race znów nie poszalałem ze startem ale nie zlamiłem go tak jak ostatnio, mocno mnie wyrzuciło przez co uniknąłem tej rozpierduchy. Później już mijanie zawieszonego eJaya, 3 kółka rozkminy co mu się stało i ogień przed siebie. Ogólnie byłem w szoku, ze tak odjechałem wszystkim. Nie sądziłem, że będę miał ponad 20 sek przewagi nad drugim kierowcą. W między czasie walnąłem spina i podziwiałem widoki bo mi się nudziło:)
Gratki dla eJaya za P2. Jeden cel sezonowy odhaczony;P Gratki też Kowal bo mimo, że na treningach nie błyszczał dzisiaj pokazał niezłe tempo. STR się dzisiaj pogubiło w CL i kraksach, a szkoda bo miałem nadzieję na walkę, której zabrakło w złym drafcie na Australii. Lukas ładnie zabłyszczał dzisiaj. Szkoda Bokserka, promotora zamieszania między R1 i R2;D
BTW jakby ktoś chciał spróbować zmontować jakieś highlights to ja służę radą w nagrywaniu, zapisie, montażu(Sony Vegas) oraz renderowaniu.
EDIT: Popatrzcie na raport na moje kwalifikacyjne kółka na różnicę w S3;) Taka ciekawostka.
EDIT2: Racja za dużo samochwalstwa
ależ ty jesteś "dobry" i skromny...
piszesz jakbyś co najmniej nowym Senna był...
ale spoko jest się chociaż z czego pośmiać
Głupie pytanie, ale czy wtedy maruderowi pokaże się ikona z niebieska flaga?
W zeszłym sezonie oraz w poprzednich sezonach jeździliśmy na takich ustawieniach, więc tak :)
Zobaczcie sobie na repie pierwsze 4 zakręty w wykonaniu Qverty'ego :D Normalnie muzyka z Benny Hilla tam pasuje;)
W Q wykręciłem PB (choć na treningach jakoś bardzo nad hot lapami się nie skupiałem to może dlatego...) choć mogło być lepiej. Może to trochę głupie ale po pierwszych kółkach innych liczyłem na PP ;)
W Race start miałem idealny, nerwy mi puściły i trochę ryzykowałem i na styk się zgrałem ze światłami, ale Fisher z przodu troszkę się grzebał więc też odpuściłem. Wjeżdżaliśmy w T1 od zewnętrznej, postanowiłem go trochę przestrzelić, co było dobrą decyzją bo obok mnie bolidy latały ^^. W T3 niestety nie wykorzystałem szansy i w durny sposób spinuję. Zatrzymałem się obok best line, więc uznałem że nawrócę w miejscu i włączę się do ruchu...oczywiście ktoś we mnie wjechałem, ale nie wiem ile z tego było mojej winy...
Potem próbowałem chwycić tempo, co nie było łatwe, (Dexx sorry za wjazd w dupcie na ostatnim zakręcie któregoś okrążenia, moja wina :* ) Po pit stopie coś się poprawiło, ale to jeszcze nie było to czego oczekiwałem. Przez cały race obawiałem się czy dobrze dobrałem strategie, ale na końcu się okazało że nie miałem się czym martwić ;)
Wiedziałem że dopiero po ostatnim pit stopie zacznie się walka na serio więc od początku spinałem poślady. Lukas zjechał, Sikham popełnił błąd, kurczę a 3 pit stop eJay-a gdzieś mi umknął, coś mi nie pasowało bo według planu miałem skończyć na P2 :D
Do bokserka miałem nie wielką stratę po pit stopie, i obstawiałem że szybko go połknę, oj pomyliłem się. Straty mozolnie odrabiałem, a nawet jak już do niego dojechałem to nie miałem za bardzo możliwości go wyprzedzić. Sorka za T1 na końcowych okrążeniach, zapomniałem że nie jesteś ogórem, i nie dasz się w tak łatwy sposób wyprzedzić, ale na szczęście to przetrwaliśmy ;) Na dwóch ostatnich kółkach miałem takie tętno że tak waliło mi do głowy że ciężko się było skupić, aż dziw. Niestety musiałem kombinować już na ostatnim lapie i momentami było ostro. Przed ostatni zakręt i już czułem szanse, a tu nagle już prawie przy do hamowaniu Bokserek ostro skręca w prawo na bandę a ja przejeżdżam linie mety z niedowierzaniem :)
Rafalok, jeszcze musimy popracować, ale 6 pozycja nie jest jeszcze taka zła ;)
Lukas, jak tak patrzyłem to bardzo ładny twój race, taktyka ci trochę nie poszła ale wynik całkiem całkiem (Rafalok pilnuj się bo rośnie Ci konkurencja :DDD)
Lotus Gratki ;)
Sikham, Bokserek, wam też się należą gratulację ;)
A tak w ogóle to dzięki za tak wysoką frekwencje, bardzo fajnie się jechało ^^
[113] lol :D nawet nie wiedziałem jak dokładnie wyglądało T1. Teraz oglądają to z perspektywy różnych kierowców uświadomiłem sobie, że cudem przejechałem bez większych strat.
Chyba pierwszy raz w historii nie ma mnie w raporcie w zakładce incidents...
A co do moich zakrętów...cóż, like a boss :D
Obejrzyjcie sobie pierwsze cztery zakręty z bolidu Sikhama. Tyle pecha na jednym okrążeniu to ja dawno nie widziałem :D
jakieś linki do toru w Chinach? bo dla osób nie znających toru im wcześniej tym lepiej ;)
bokserek -> mógłbyś zgłosić się do mnie na GG 4748516? bo ja twojego numeru niestety nie posiadam, a komisja potrzebuje twojej pomocy :)
<----L1. Matko z córką co tam się działo.
Gdyby uszkodzenia były na poziomie przynajmniej 50% to po L1 przetrwało by może 5 bolidów.
Podziwiam bokserka, który mimo, ze uczestniczył w każdej kraksie prawie wywalczył P3...
Mam pytanie.
Dlaczego Bokserek znajduję się(według raportu)na pozycji 9 ? Skoro nie dojechał do mety to powinien być na końcu stawki.Nie chce tutaj bójek po prostu zadaje pytanie(na które mam nadzieje)dostanę sensowną odp.
Edit:Kowal według raportu Bokserek był na tym samym okr co ja i paru innych kierowców ;P
Arek, wydaje mi się że: bokserek był na okrążeniu lidera, a cała reszta za nim co jest w klasyfikacji ukończyła wyścig już zdublowana, i dlatego jest na pozycji, na której się znajduje.
Tak jak Kowal napisał. Nie był zdublowany a ma -1laps tylko dlatego, że nie przekroczył linii mety. Tak samo miałem w zeszłym sezonie kiedy nie ukończyłem GP Turcji a byłem 8.
A dokładniej to ty przejechałeś 33 okr. a on 33 i przykładowo 9/10 okrążenia.
Ochłonąłem :)
Kwalifikacje i 7 pozycja. Zaczynam się już przyzwyczajać. Nie wiem gdzie popełniam aż tak rażące błędy ale więcej na tą chwilę z bolidu nie wycisnę.
Start do wyścigu całkiem udany ale już T1 przekreśliło marzenia o dobrym wyniku. Chyba najbardziej z Sikhamem ucierpieliśmy. Spadek na 15 pozycję i do przodu.
Na T2 ktoś zaspinował i nie udało mi się uniknąć kolizji z Rafalokiem. Spadek o kolejne dwie pozycje :(
Dwa zakręty dalej chciałem po wewnętrznej wyprzedzić TVK ponieważ bardzo wolno pokonał ten zakręt ale przedemną był Dessloch. Nie wiem na ile moje lekkie dotknięcie a na ile mocne przycięcie po tarce Desslocha spowodowało to że razem zaspinowaliśmy, Again :( ale jeśli Dessloch to zgłosi to wezmę karę na siebie.
No nic, jedziemy dalej. 18 pozycja to niezła pozycja do atakowania, bolid świeci na żółto jak choinka, do boju :)
Co tu więcej pisać. Starałem się Dać z siebie maxa i oczom nie mogłem uwierzyć że na ostatnim lapie jestem trzeci.
Z tyłu Kowal naciskał jak szalony a ja robiłem co mogłem aby zatrzymać go za sobą.
Resztę tej smutnej historii już znacie. Po raz pierwszy od 4 lat zdarzyło mi się wlać za mało paliwa. Przed ostatnim zakrętem na prostą start/meta wcisnąłem esc. Co ciekawe ten sam dystan przejechałem w całości i byłem pewien swego. Zapomniałem tylko o nie przewidzianych przypadkach jak kilka spinów, jazda w drafcie etc. Chyba rutyna mnie zmyliła.
Szkoda bo nie prezentuję się najlepiej a po takim wyścigu 3 lub czwarta pozycja była by spełnieniem marzeń.
Trzeba to szybko wymazać z pamięci i do pracy ;)
Cieszę się że Maciula dojechał bez większych kłopotów.
Gratuluję bezkonkurencyjnemu Lotusowi dubletu. Fisher i eJay brawo. Kowalowi szczęśliwego najniższego stopnia podium.
Bardzo cieszy frekwencja, oby tak dalej.
Wiktordth ----> zaraz sie odezwę na GG. Jak cię nie będzie to zostawię maila pod którym mnie złapiesz.
spoko Bokserek, trudno zeby osoba +2laps skladala jakiekolwiek zazalenia...
po prostu byles szybszy i pewnie nie spodziewales sie ze zawalidroga bedzie przed toba i przypadkiem mnie dotknales lekko.
do nikogo pretensji nie mam, jedynie ulatwiles innym, ze nie musieli mnie wyprzedzac:) bo teoretycznie na poczatku moge sie w jakichstam sposob bronic, chociaz tez jak widzialem ze ktos szybszy ode mnie to puszczalem....
w tym przypadku nie mialem okazji, bo po calym zamieszaniu i awansowaniu, ku moim zdziwieniu ktos mnie delikatnie puknal:)
juz wiadomo ktore chiny bedziemy jezdzic?
Na serwerze jest już Szanghaj - http://www2.zippyshare.com/v/95313831/file.html
Osoby, które ścigały się w zeszłym roku nie muszą tego ściągać. Zawartość archiwum wrzucamy oczywiście do Gamedata/Locations.
Dla osób, które nie kojarzą konfiguracji onboard Pietrowa - http://www.youtube.com/watch?v=5k3zBv4bOdo&feature=related
Tor jest dość trudny, T1 i T2 to bardzo trudne zakręty, ale jeszcze większym zmartwieniem jest degradacja opon. Drobna uwaga - nie ścinamy ostatniego zakrętu ;) Macie 3 tygodnie, aby sie tego wyzbyc ;>
T1 jest poprostu zacne^^
A tu filmik z zeszłego sezonu: http://youtu.be/9zjXk14-urs
Bije rekordy na naszym kanale bo ma prawie 6k wyświetleń...
eJay w Chinach rok temu
^^
Dajcie spokój. eJay już widział metę, ja jeszcze nie, jednak wygrał bezapelacyjnie :P
dlatego nigdy nie leje paliwa +1 litr bo zbyt wiele może się zdarzyć
filmik z zeszłego roku pokazuje też akcje Danleya który przegrał zwycięstwo tak jak Hamilton mistrzostwo w żwirze przy zjeździe do boxu
co do toru to bardzo go lubię a t1 jest proste (przy odpowiednim podejściu) ;) ale teraz 2 tygodnie nie dotykania rfactor, drugi wyścig a ja już się ciesze z 3 tygodniowej przerwy :D
filmik z zeszłego roku pokazuje też akcje Danleya który przegrał zwycięstwo tak jak Hamilton mistrzostwo w żwirze przy zjeździe do boxu
Dzięki za przypomnienie, chociaż lepiej to wyszło na eJay'owym filmiku z komentarzem.
DeXX chyba przesadziłeś, raczej 1:36-37 :) patrzyłem na wyniki z zeszłego sezonu
Sprzedam
Kierownica Logitech DFGT
Cena: 290zł. Przesyłka gratis.
Rok użytkowana.
Jakby ktoś był zainteresowany to zapraszam...
PS: Nie, to nie moja ^^
no ja szczerze powiem, ze ten tor jest trudnawy, pierwszy zakret mysle ze nei jest jakis specjalnie wymagajacy, po prostu trzeba sie go nauczyc robic (oczywiscie nie mowie, ze specjalnie szybki jestem bo standardem jest ze 3-4 sec za najlepszymi jestem...:), to te pozniejsze zakrety sa nieciekawe dla mnie...
no nic trza cwiczyc....
OFICJALNE WYNIKI GP MALEZJI NA TORZE SEPANG (2/20)
KWALIFIKACJE
1. FisherFighter----01:33.283-----/
2. eJay-------------01:33.386----00.103
3. Kowal-----------01:33.431----00.148
4. Sikham----------01:33.480----00.197
5. Lukas-----------01:33.890----00.607
6. Kuska22--------01:33.931----00.648
7. Bokserek-------01:33.980----00.697
8. Rafalok---------01:34.241----00.958
9. Kuba-----------01:34.305----01.022
10. maciula--------01:34.347----01.064
11. arekkobylo----01:34.935----01.652
12. DeXX---------01:35.169----01.886
13. Tvk-----------01:35.201----01.918
14. Sherman-----01:35.209-----01.926
15. Perucka------01:35.664-----02.381
16. Andrzej------01:35.799-----02.516
17. Qverty-------01:35.902-----02.619
18. dessloch-----01:38.167-----04.884
19. xanat0s------01:39.796-----06.513
===============================================
WYŚCIG
1. FisherFighter-----56:02.948--------/ Najszybsze okrążenie wyścigu
2. eJay--------------56:26.397--------23.449
3. Kowal------------56:33.361--------30.413
4. Sikham-----------56:35.702--------32.754
5. Lukas------------56:50.630--------47.682
6. Rafalok-----------57:03.772--------01:00.824 Kara: +3 sekundy = 57:06.772 Spadek na 7 miejsce
7. maciula-----------57:05.186--------01:02.238
8. Kuska22---------57:38.595--------01:35.647
9. Bokserek---------DNF (Fuel)-------- -1laps
10. Qverty----------56:13.553-------- -1laps
11. arekkobylo------56:16.863-------- -1laps
12. DeXX-----------56:32.527-------- -1laps
13. Tvk-------------56:55.486-------- -1laps
14. dessloch--------56:53.202-------- -2laps
15. Andrzej---------57:06.748-------- -2laps
16. xanat0s---------56:32.998-------- -3laps
17. Sherman--------DNF (Accident)---- -7laps
18. Perucka---------DNF (Brakes)------ -21laps
19. Kuba------------DNF (DNF)-------- -28laps
===============================================
Kary:
@Kuska22 - start z ostatniego miejsca w następnym GP za spowodowanie karambolu na T1
@Tvk - przesunięcie o 3 pozycje na starcie następnego GP za nieprzepisowe wyprzedzanie Rafaloka na T3 i spowodowanie karambolu
@Rafalok - kara 3 sekund doliczonych do czasu końcowego za nieprzepisowe wyprzedzanie maciuli
===============================================
GP Malezji punktacja:
1. FisherFighter +25pkt.
2. eJay +18pkt.
3. Kowal +15pkt.
4. Sikham +12pkt.
5. Lukas +10pkt.
6. maciula +8pkt.
7. Rafalok +6pkt.
8. Kuska22 +4pkt.
9. Bokserek +2pkt.
10. Qverty +1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2012):
1. FisherFighter (LOT)------50pkt.
2. eJay (LOT)---------------33pkt.
3. Sikham (STR)------------30pkt.
4. Kowal (MER)-------------21pkt.
5. Bokserek (CAT)---------14pkt.
6. Kuba (STR)-------------10pkt.
-- Lukas (FI)--------------10pkt.
7. Sherman (FER)----------8pkt.
-- maciula (CAT)-----------8pkt.
8. Rafalok (MER)-----------6pkt.
9. arekkobylo (RBR)-------4pkt.
-- Kuska22 (MCL)---------4pkt.
10. xanat0s (WIL)---------2pkt.
11. Qverty (RBR)----------1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2012):
1. Lotus Renault F1 Team------------83pkt.
2. Scuderia Toro Rosso--------------40pkt.
3. Mercedes GP Petronas F1 Team----27pkt.
4. Caterham F1----------------------22pkt.
5. Sahara Force India F1 Team-------10pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro----------8pkt.
7. Red Bull Racing--------------------5pkt.
8. Vodafone McLaren Mercedes-------4pkt.
9. AT&T Williams---------------------2pkt.
pierwszy zakret mysle ze nei jest jakis specjalnie wymagajacy, po prostu trzeba sie go nauczyc robic
Prawie codziennie pokonuje podobny cywilnym autem. Oczywiście jak nie ma żadnego marudera to daje z siebie wszystko ;)
Ostatni patch Sikhama (poprawiający, w sumie to nie zrozumiałem co poprawia - jazdę w tunelu aerodynamicznym ?) ma wszystkie poprzednie poprawki. Tzn. czy wystarczy jak tylko go wgram ?
edit; Dzięki
@Kuska22 - start z ostatniego miejsca w następnym GP za spowodowanie karambolu na T1
No, wreszcie nie będę startował ostatni :D
O, pierwsza kara.
Za szybko pojechałem, mój błąd. Na szczęście +3 to jeszcze nie tragedia, mam nadzieję, że następnym razem pójdzie mi lepiej
Pozdro,
Tvk
jakos cicho sie zrobilo:)
w shanghaiu na dlugiej prostej jaka predkosc powinno sie rozwinac? bo na jakims filmiku jutjuba widzialem jak koles ponad 330km/h osiagnal... tego chyba sie nie da samymi biegami?:)
ja mniej wiecej 297km/h mam ustgawione biegi i nie wiem czy to nie za malo.... tak w 80% dlugiej osiagam predkosc max...
a tak na powaznie?
chodzi o to, ze to co mam teraz wydaje sie ok, teoretycznie lepiej na wolnych zakretach sobie radzi..
pewnie, ze moge sie nie pytac i wszystko samemu robic, ale chyba powiedziane bylo ze nowicjuszom sie pomaga na poczatku i jakies tam rady daje:)
@Dessloch
Z jednej strony Chiny mają długą prostą i można ustawić auto by osiągało na jej końcu te 320km/h czy nawet może i 330km/h, ale nie można również zapominać o krętej pierwszej części toru. Musisz wyważyć ustawienia tak by zarówno w pierwszej części, jak i drugiej nie tracić za dużo.
Doświadczenie podpowiada, że nastawiając się na 330km/h na prostej straty na początkowych zakrętach są zbyt wielkie by dać Ci możliwość wykorzystania przewagi prędkości później.
Co z tego, że kogoś mógłbyś "łyknąć" na prostej bez problemu jak nie zdołasz się utrzymać tuż za czyimś skrzydłem wcześniej by tego spróbować.
Spróbuj na wolnych treningach podłączać się za kimś jadącym aby zobaczyć jak się zachowuje bolid na zakrętach. Jeśli możesz spokojnie podążać jak cień za tą osobą to wracasz do garażu i eksperymentujesz z ustawieniami zwiększając Vmax. I dalej porównujesz.
Z tego co pamiętam w poprzednich latach wygrywały osoby które miały Vmax w okolicach 300km/h.
o wlasnie o to chodzilo:) dzieki.
dlatego zadalem wlasnie pytanie, latwiej budowac cos na bazie juz wieloletnich doswiadzen, niz samemu eksperymentowac: w szczegolnosci ze nie mam idealnie powtarzajacych sie lap-time'ow wiec moglbym bledne wnioski wyciagac:)
chiny to jaki czas mniej wiecej celowac na quala? 1.37? 1.36? (mam nadzieje ze nie mniej....)
Dessloch ---> Tu bez niespodzianek :) Czolowka walnie 1:35, szaraczki jak my 1:36 i Fisher pierdyknie jakos tak 1:34.
Mozemy od razu przejsc do wyscigu :P
Ja nawet nie wyjechalem jeszcze na tor i ciezko mi stwierdzic jaki bedzie top czas, ale ten mod jest szybszy od zeszlorocznego, wiec na 1.34 najlepsi na pewno zejda.
Zając wielkanocny coś tam przyniósł - http://gameplay.pl/news.asp?ID=67301
Wesołych i pogodnych świąt dla wszystkich ;)