City Interactive pokazuje co wyciągnęło z silnika CryEngine 3 użytego w Sniper: Ghost Warrior 2
Jeżeli znowu ustalą jakąś atrakcyjną cenę przy premierze, to sprzedaż też pewnie będzie wysoka. Ale jeżeli zażyczą sobie tyle co za inne produkcje klasy AAA to początkowa sprzedaż może być słaba.
Z drugiej strony niższa cena u większości automatycznie kojarzy się z niższą jakością, tak więc kij ma 2 końce.
@kaszanka9
Absolutnie się z Tobą zgadzam.
kaszanka9 <- Też prawda. Jeżeli ustalą cenę standardową, to wszystko będzie się rozbijać o oceny w mediach branżowych. Jeżeli znów byłyby bardziej średnie niż wysokie, to gracze poczekają na obniżkę, co z jednej strony jest normalne w przypadku słabszych tytułów, z drugiej spowodowane też faktem, że jedynka już na starcie miała niższą cenę, a dwójka nie oferuje nic więcej oprócz lepszej grafiki. Natomiast jeżeli (w co trochę wątpię) gra zbierze wysokie noty, to sprzedaż może być dobra, chociaż też nie jestem przekonany, bo marka Sniper nie jest ani bardzo popularna, ani nie jest wyznacznikiem jakości na podstawie 1-szej części.
Napiszcie petycję żeby, broń Boże nie dali ceny niższej kosztują zagraniczne tytuły AAA.
A ja gdybym pracował w City Interactive to wolałbym, żeby gra kosztowała mniej, ale by więcej wpłacić serwisom, które miałyby przygotować recenzje. :)