670 tys. klanów w Call of Duty: Modern Warfare 3. Prace nad Call of Duty Elite dla PC trwają
Koktajl nie zdajesz sobie po prostu sprawy jak trudne jest wypracowanie idealnego systemu dojenia.
Sukces platformy przyczynił się do zwiększenia liczby planowanych dodatków do Call of Duty: Modern Warfare 3 z 20 do 24.
Łoooo.... 24 DLC w ciagu roku?!? :D
@KMM,
Ale co jest takiego trudnego w zrobieniu Elite na PC?
^^ Strzelam, że chodzi o zabezpieczenia. Nie ma gry na PC, w ktorej nie roiło by się od cziterów i oszustów, praktycznie każdy wydawca się na tym wykłada (w BF3 shackowali nawet PB, przez co bany dostawali uczciwi gracze). Przy sporych nagrodach pieniężnych chcą zapewne zredukować ryzyko wpadki do minimum - głupio by było gdyby szmal zgarnął jakiś gość używający wallhacka czy innego aim-bota ;-) Przynajmniej tak obstawiam, że o to chodzi.
Swoją drogą co za ironia losu - wciąż pamiętam, jak jednym z argumentów przeciwko wersjom konsolowym był "e-sport" i wsparcie dla klanów na PC... Normalnie chichot historii ;-))) Anyway, złe korpo czy dobre, mam nadzieję, że jednak to ogarną, bo po listach zrozpaczonych pecetowców widać, że to ELITE na blaszaku też jest potrzebne, cokolwiek by tam hejterzy nie pisali ;-)
Nie zdążą. Ludzie się już nagrali na PC w MW3 i zaczynają nawet sprzedawać konta steam. Zanim to zrobią, wprowadzą abonament tak, żeby to przypominało grę z mikropłatnościami to już będą zapowiedzi (etc.) Black Ops 2. Nikt się starą grą nie będzie wtedy interesował na tyle (a MW3 właśnie za taką będzie postrzegana)
Wcale nie dziwię się Activision, że nie zrobili jeszcze Elite na pecetach. Jak wspominał kolega powyżej - oszustwa. Wystarczy zobaczyć, co się na battlelogu dzieje. Jeśli do tego dochodzą nagrody dla najlepszych, to dla mnie sprawa jest jasna. Z pecetowymi strzelankami jest taki problem, że nie da się ich zabezpieczyć. To jak walka z piractwem - zawsze ktoś te zabezpieczenia złamie. Efekt jest taki, że na konsolach co najwyżej ktoś wykorzysta jakiegoś glitcha, który i tak zostanie załatany i który i tak nie robi jakieś specjalnej różnicy. Na pecetach natomiast dochodzą jeszcze wszelkiej maści hacki (wystarczy rzucić okiem choćby na ArtificialAiming, pecetowcy są w stanie wnosić za te hacki opłaty w wysokości nawet 20 euro miesięcznie! Pogratulować, klientów mają, interes się kręci i to by było na tyle co do "dojnych krów" i pecetowego multiplayera), które wręcz uniemożliwiają grę (pomijam tutaj bezczelność oszukujących, bo takiego chamstwa jak na pc nie ma nigdzie indziej), bądź potrafią doprowadzić nawet do zabicia multiplayera (Crysis 2 na pc). A punkbuster to już w ogóle komedia - ludzie dostawali bezpodstawne bany (czego sam doświadczyłem), albo dostają bany, ponieważ korzystają z softu do blokowania reklam (boskie).
Activision mistrzowsko opracowało sposób dojenia pieniędzy z graczy. Ten cały Elite to pewnie im przynosi takie zyski, że głowa mała. A ludzie dalej ślepo w to brną i płacą "za byle co" pieniądze. Oszustwo Acti opracowało do perfekcji, przydałoby się teraz podszkolić pracowników, aby w końcu stworzyli nowy silnik, bo z tego już chyba się nie da nic wycisnąć.
Teraz to po co komu Elite na PC ? Mogli wcześniej przecież to zrobić , a nie tak późno ..
Ale przeciez na konsoli jest podobnie, czity tam istnieja od kiedy MW powstalo, co update gra zaraz zostaje lamana dzieki silnikowi ktory jest z PC i maja dostep do plikow znanych pod PC. Hacki lobby, mnie w MW1 przez takie czity zablokowali multi bo zabilem goscia i dostalem -231421329xp i mysle WTF, wychodze z gry, patrze range a tam LVL0 a by wejsc do multi potrzebuje LVL1 ktorego nie ma jak zrobic a same Acti kiedy zglaszalem to nie znalo rozwiazania.
To co wyrabia sie z czitami w CODach nie ma i tak porowania do innych gier