MechWarrior Online - pierwszy filmik z rozgrywki
Wszystko pięknie do momentu, aż nie zaczął mówić o trybach rozgrywki: deathmatch i to w zasadzie wszystko. Żadnej walki o mapy, surowce, po prostu możemy sobie postrzelać do innych mechów bez większego celu i to wszystko:(
@Conath
W opublikowanym swego czasu artykule (http://www.pcgamer.com/2011/12/09/mechwarrior-online-devs-on-community-warfare-and-taking-planets-in-the-inner-sphere/ ) przedstawiono jedną z dwóch zasadniczych płaszczyzn rozgrywki: wojnę społeczności. Wojna społeczności to właśnie podboje terytoriów (planet), na których Ci tak zależy. Surowce? Nie, nie ta gra - tu się zdobywa punkty lojalnościowe, doświadczenie i c-kredyty za wykonanie misji, które sobie zainwestujesz w nowe wyposażenie, dodatki, a później w zakup nowego Battlemecha. Tu nie będziemy niczego budować. I jeszcze co do trybów rozgrywki - pamiętaj, że wszystko kosztuje: uzupełnienie amunicji, naprawa. Także to nie będzie typowe "sobie postrzelać do innych mechów", a bardziej taktyczne pokonanie przeciwnej drużyny przy współpracy z własną lancą/lancami. Co prawda Russ Bullock wspomniał o Dropship Mode, gdzie będzie możliwe dołączenie do walki (pozostałymi na pokładzie maszynami) po zniszczeniu naszego 'Mecha, ale normalnie będzie nam dane mieć tylko jedną szansę i trzeba będzie się nieźle postarać, aby pozostać na polu bitwy żywym. Oprócz tego zaserwują nam inne tryby rozgrywki jak np. capture the base. Osobiście spodziewam się misji związanych z infiltracją, gdzie 'Mechy zwiadowcze miałyby większe pole do popisu. Wszystko w swoim czasie! Podczas beta-testów twórcy na pewno dostaną masę propozycji dotyczących poprawy gry itp.
Tryb rozgrywki jak w World of Tanks, zniszcz przeciwnika albo zajmij jego bazę. Standardowe MMO to to nie jest.