Twórcy Heavy Rain zachwycają demem technologicznym Kara
Szczęka na podłodze - świetny materiał i w treści i w formie. Emocje androida kapitalnie oddane, można się lekko wzruszyć.
Ciężko mi uwierzyć, że to wszystko było liczone w real-time (PS3 ma w końcu już swoje lata). Jesli faktycznie tak jest, to chylę czoła przed QD i patrzę z obrzydzeniem na pecetowych deweloperów, którzy wciąż chcą" więcej i więcej", byleby tylko swoich klientów dymać w pupkę ;/ Patrzcie panowie, wstydźcie się mocno i nauczcie wyciskać ostatnie soki z istniejącego sprzętu zamiast chodzić na pasku AMD i Nvidii.
ps. A Cage mógłby się w końcu wypiąć na wyłączność dla SONY i pomyśleć też o posiadaczach innych platform (PC, X360), a nie tylko peestrójkowiczom serwować takie rarytasy, a mnie każąc się obejść smakiem ;/ Heh, jeśli będzie gra w tych klimatach, to posiadaczom chlebaka zazdroszczę ;-)
>>> lordpilot
Ja mysle, ze Sony dostarcza - odpowiedniej wielkosci - spora liczbe walizek z gotowka na otarcie lez ;)...
Demo samo w sobie fajne, ale pamietajcie, ze tutaj mamy tylko jedna postac i dosyc hermetyczne , ograniczone srodowisko. Dlatego tez wiecej mocy przerobowej moze isc na poprawe jakosci Kary (ktora przez fakt, ze ma krotkie wlosy mi sie mniej podoba ;) ). Ciekawe czy w momencie sporego powiekszenia generowanego obszaru zachowana zostanie jakosc.
@lordpilot Nie wypnie się po to SONY jako jedyne dało pomocną dłoń i uwierzyło w niego po Fahrenheit, kiedy to studio było w nieciekawej sytuacji. A demo jest super i te emocje dawno się tak nie wzruszyłem, chyba ostatni raz było to kiedy Zieloną Milę oglądałem.
No nieźle to wygląda jak na możliwości ps3 ;)
Zajebiste. Czekam na filmy robione tą technologią..:) Już teraz ogląda się mega zajebiście, a gdy jeszcze grafikę ulepszą to w ogóle..:))
WOW pierwsze 'demo technologiczne' , które zaciekawiło mnie nie ze względu na technologię a przedstawioną opowiastkę ,chciałbym zobaczyć jak się dalej potoczy historia robo panienki. Technologicznie i tak nie jest źle jednak przy choince z UE3 ( czyli Samaritanie )prezentuje się biednie.Było by miło gdyby Quantic zrobiło pełnoprawną produkcję w klimatach tego dema.
ziew... banał eksploatowany 1000000x :P
Demko bardzo fajne, ale scenariusz ma zero oryginalności.
Daleko nam do stworzenia sztucznej inteligencji lub przeniesienia ludzkiej świadomości do maszyny, a już znamy wszelkie możliwe problemy i rozterki takiego bytu :D
Ja tu widze tylko naprawde fajna animacje . Technologicznie to ssie . Prosta geometria ,kilka cubemapek ,prostackich lensflarek i depth of field . Technicznie jest bardzo slabo (przecietnie nawet jak na stare konsole) .
Animacja całkiem całkiem. Ale graficznie nie bardzo, no ale przecież jest to na jużleciwym jakby nie patrzeć sprzęcie :) Ale zaraz, gdzie jest ta ukryta moc Ps3? :P
EE na mnie to żadnego pozytywnego wrażenia nie zrobiło-malutkie pomieszczenie ,brak efektów ,słabe oświetlenie ,brak cieni i brzydka dziewucha.
Rewelacja ! przy "I am scared" tez mnie ciary przeszły jak kolega wyżej napisał coś niesamowitego efekt emocji udało im się oddać w 100 %
Ja tu widze tylko naprawde fajna animacje . Technologicznie to ssie . Prosta geometria ,kilka cubemapek ,prostackich lensflarek i depth of field . Technicznie jest bardzo slabo (przecietnie nawet jak na stare konsole) .
YHM. Przeszedłbyś koło Mony Lisy to byś powiedział, że stara obleśna baba z żółtą cerą i brakiem uzębienia.
Nowa gra Quantic Dream jako miks filmów 'A.I.", "I, Robot" i "Łowca Androidów" ? Ciekawie by było grać androidem szukającym odpowiedzi na pytania w rodzaju "co to znaczy być człowiekiem". Temat w sam raz na poważną, niebagatelną produkcję.
PS. Tak czytałem informacje, że nie jest to fragment żadnej gry, co wcale nie oznacza, że nie może nim zostać ;-]
Jak zwykle sami ZNAFCY technologii, jak bys cie chcieli wiedziec to caly animacja postaci to ta nowa technologia, tzn mimika twarzy, emocje na twarzy zalezne od tego co mowi postac i poruszanie sie. NIc w tym fimiku tej postaci nie jest preanimowane, motion capture tez nie.
up^ "..oni to wiedzą Kocie"
Jako film krótko metrażowy ekstra. Jak na demo technologiczne, przeciętnie. Jedynie co jest dobre to mimika twarzy, reszta już nie zachwyca, prawie brak cieni, szczegółów otoczenia też wiele nie było. Całe PS3 by wygenerować twarz to nie brzmi najlepiej.
Nic ciekawego animacja i sama grafika porażka .
Toż to w L.A Noire mimika robiła 100 razy lepsze wrażenie.
@Sasori666: rozmyte tlo jest celowo zrobione przy pomocy DOF`a(depth of field) zeby skupic uwage na cyborgu a nie ukrywac cos w tle.
@Maham: twoim zdaniem animacja sama sie zrobila co ? Bez assetow mocap lub przynajmniej assetow zwyklych animacji na kosciach, blendingu i morphow nie da sie czegos takiego zrobic.
Demo od strony graficznej bez rewelacji, z PS3 mozna znacznie wiecej wycisnac. Tworcy sami potwierdzili ze to dopiero 50% feautersow silnika to jeszcze sporo moze sie zmienic.
Quake Wars 256 :D Gdzie aktorzy mówią jak do ściany.. a wszystko jest płaskie, a oczu szukać próżno :] Mimika z LAN ma swoje zalety, ale też poważne wady.. ta z LAN kompletnie nie pasuje do scen z takimi zbliżeniami jak w powyższym demie.
Kurcze... David Cage po raz kolejny udowadnia, że ma błyskotliwy umysł. Według mnie Quantic Dream ze swoim nowym projektem znowu pozamiata. Już nie mogę się doczekać, co znów zmajstrują. A sam filmik po prostu piękny...
mimika bardzo średnia... przy niektórych grymasach dziewczyna wyglądała jakby w polikach miała upchane ziemniaki...
Coy2k - a rzuc okiem na demo technologiczne poprzedzajace Heavy Rain, jaki postep zrobili od tamtego czasu
Jeszcze od siebie dodam, że na jakimś zagranicznym "sajcie" przeczytałem, że wersja silnika pokazana na tym filmiku jest jest całkiem wczesna, i że teraz wygląda to znacznie lepiej. Zresztą podobno filmik był już gotowy od jakichś 6-7 miesięcy, co pokrywałoby się z plotkami przed ostatnimi targami E3 czy Gamescom, gdzie mówiono, że Cage chciał coś pokazać na konferencji Sony.
Może od strony technologicznej nie wygląda to jakoś powalająco, ale efekt końcowy jest niesamowity. Gdy "dziewczyna" zaczęła błagać o litość, autentycznie zrobiło mi się jej żal. Jeszcze nigdy, żadna gra video nie wykrzesała u mnie tyle empatii, dla nieistniejącego w rzeczywistości bytu (nie udało się to absolutnie żadnej postaci, tym bardziej androidowi, który przecież jest tylko bezduszną maszyną...?).
Oby tylko przekuli to w jakaś fajną produkcję, która na prawdę będzie potrafiła poruszyć odbiorcę. Rokowania są dobre.
RedCrow - widzę, że nie miałeś okazji zaznajomić się z Heavy Rain'em czy serią Metal Gear Solid.
Nie wiedzę w tym nic ciekawego, a grafika niczym się nie wyróżnia, właściwie jest słaba.
Azerath - MGS tak, choć nie przepadam za "japońszczyzną". Natomiast w HR nie grałem (i żałuję, bo Fahreinheit był świetny).
jarooli - to fakt minęło 6 lat ale studia pracują w innym trybie nieco, Kara jest pierwszą pracą po HR. No i taka praca nie może kosztować majątku, na to może sobie pozwolić Epic przy produkcji dem , bo oni żyją potem nieźle ze sprzedaży silnika, nie tylko swoich gier.
Naprawdę warto spojrzeć, parę lat temu wydawało się to niemal perfekcyjne, a dzisiaj ta laska naprawdę gra jak android, ale bardzo wczesnej generacji :))))
http://www.youtube.com/watch?v=zPE-b09R6sI&feature=related
To może być kolejne "zaawansowane" technologicznie dziwadło. Oj, ponosi czasem informatyków, ponosi. Poza tym film to jedno, a gra pozostawia wiele do życzenia. Podobnie było z "Heavy Rain".
yadin - rozumiem, że to, że HR nie było FPS-em to jego największa wada..