Prawda czy fałsz? Hideo Kojima chwali się możliwościami silnika Fox Engine
Jeśli chodzi o te zdjęcia biura to nie uwierzę dopóki nie zobaczę tego w grze. Na razie pozostaję sceptyczny co do prawdziwości tych renderów.
Roznice da sie wychwycic, brakuje paru efektow ;) jak np. odbicia na obrazach ;) Napewno sa one w antyramach i brakuje tam odbic na szkle ;)
Kolejny kretyński popis mistrza trollingu Kojimy specjalnie dla jego zaślepionych fanboi...
Przy takiej wielkości fotki, to sobie można... może nie będę komentował, ON i Molyneux, kur.... największe trolle branży gier, mogą sobie podać ręce, jeden drugiego warty.
I też che to zobaczyć w ruchu.
Zdjęcia zdjęciami,filmy filmikami, wszyscy wiemy jak to później wygląda w grze-_-
Ciekawe jak mocnego kompa trzeba mieć by to wyrenderował w przynajmniej 20 klatkach na sekundę.
Zrobil dwa zdjecia tego samego miejsca, te drugie troche przerobil - w Japonii nikt nie zauwazy i wszyscy beda mysleli, ze jest to prawdziwie zrobiony silnik...
niech pokaże otwarte przestrzenie. takie biuro to pewnie na unrealu można zrobić.
F33L ---> Dokładnie. Też chciałbym zobaczyć jak wyglądają trochę większe przestrzenie, a nie biuro 6x6...Ale owszem wygląda bardzo przyzwoicie, ale nie miałem problemu z odgadnięciem, które są prawdziwe...
Dokładnie F33L, to samo można wycisnąć z Unreal-a, więc kto zna się na rzeczy nie czuje drgań przyrodzenia :]
Pokazywali dżungle w ruchu - wyglądało podobnie do Crysisa.
Google nie boli.
Widzę, że małym zawistnym polaczkom, których nie było stać za czasu na konsole, by grać kolejno w gry Kojimy, już toczy się piana z pyska, nie ma mowy, żeby przepuścili okazję do wyżycia się i poplucia żółcią. Kojima Studios to bardzo utalentowana ekipa. Każda ich kolejna gra była przy premierze uznawana za jedną z najpiękniejszych na ówczesne platformy, zawsze. Teraz także nie ma powodu do powątpiewania w prawdziwość tych zdjęć, bo silnik już raz w ruchu pokazywano, z koniem i rewelacyjnie wyglądający chłopcem i koń wyglądał prawie identycznie jak na tych zdjęciach. A o otwarte przestrzenie się nie martwcie, następny projekt Kojimy ma mieć otwarty świat i podobno oferować nowe doznania nawet po 100 godzinach gry. Szkoda, że podczas gdy Kojima w cywilizowanym świecie jest wymieniany wśród najściślejszej czołówki twórców gier, jego postacie za jedne z najbardziej ikonicznych, a gry za jedne z najlepszych na dane platformy, to w Polsce prawie wszyscy plują w niego jadem. W takich chwilach mam ochotę wyjebać swój komputer za okno, bo kojarzy mi się własnie z takimi zaślepionymi swoją miłością wyznawcami peceta... a weźcie sobie tą precyzję myszek i nażryjcie się nią. Reszcie pozwólcie się cieszyć jednymi z najlepszych opowieści jakie zostały w świecie gier opowiedziane.
Od razu odgadłem, że te po prawej to nie fotografie. Wystarczy zwrócić uwagę na brak małych elementów. Wiadomo, że kreator odtwarzający zdjęcie nie wykreuje nowych elementów...
@Azerath Spokojnie nie każdy tutaj to fanboy, konsoli czy PC. Posiadam ps2, ps3, pc i uwielbiam pograć w dobre gry na obu zestawach. I myślę, że dużo osób tutaj ma tak samo, z tym, że teraz jest modne niebycie w "mainstreamie", po prostu ludzie lubią udawać kogoś kim nie są ^^
Aha.
Kazijashi On miał na myśli użytkownika kaszanka9. A tak poza tym pamiętajcie że ten silnik ma pracować na PS3, Xbox 360 oraz PC.Azerath cieszę się widząc że ktoś ma takie same poglądy jak ja.
@Azerath: Spokojnie, bo ci zyla peknie. I nie generalizuj, co? Jak masz do kogos pretensje, to zglaszaj je do konktretnej osoby, a nie mowisz "do kazdego i do nikogo".
Poza tym... dlaczego wrzucasz od razu na ludzi grajacych na PC? Nie kazdemu musza odpowiadac gry Kojimy, ale to nei znaczy, ze niepodobaja sie one tylko graczom PCtowym. Osobiscie wiecej gram na konsoli, niz na PC, a i tak nie lubie ani goscia (za wszechobecny PR oraz niedotrzymywanie slowa - "to moja ostatnia gra"/"to ostatni MGS"), ani jego gier (japonszczyzna mi nie lezy, poza tym jego gry maja dretwa mechanike, imo).
Daj sobie siana z tym swietym oburzeniem. To, ze jakiestam pisemka stawiaja go w czolowce, wcale nie oznacza, ze kazdy ma go czcic jak boga.
@rom >Kazijashi On miał na myśli użytkownika kaszanka9.
Tak? a w ktorym miejscu? Jestem ciekaw, bo mowi ogolnikowo, per "polaczki", w liczbie mnogiej.
Nie kopie po tyłku. Przy takiej rozdzielczości zdjęcia to można by i pewnie na source zrobić pokoik nie do odróźnienia.
Pokaz technologii, a pokaz gry opartej na tej technologii - to dwie różne rzeczy. Po drugie od dawna są już silniki graficzne, które potrafią znacznie więcej. I tak wszystko pozostaje w rękach oraz talencie twórców gry.
Między móc a robić przepaść jest wielka. Przez najbliższe kilkanaście a może i kilkadziesiąt miesięcy dalej będzie trwał zastój spowodowany osiągnięciem limitu możliwości konsol. A Fox engine przyda się na razie do tworzenia zdjęć bez pstrykania aparatem ;)
Drau może i nie powidział o kogo mu chodzi, lecz uważam że napisał to po przeczytaniu jego komentarza.
Przy takich environmentach to akurat zadne wyzwanie ...
Pan Dzikus - taniocha za 2 kola wystarczy do udzwigniecia tego "osiagniecia" .
@GunarDAN
"I tak wszystko pozostaje w rękach oraz talencie twórców gry."
Jest jeszcze coś takiego jak praktyczność koncepcji i optymalizacja. Niektórych rzeczy się nie przeskoczy i gry po prostu często NIE MOGĄ być takie, jak w demach technologicznych. Talent i zapał nie ma tu wiele do rzeczy.
Gra musi się sprawdzać "w boju", a nie tylko na obrazkach! 90% graczy o tym zapomina patrząc na rendery, wymuskane animacje koncepcyjne czy też oskryptowane filmiki i potem dziwią się, że gry są inne.
Jeśli na poważnie ten silnik wyciągnie taką grafikę, przy renderze w czasie rzeczywisty, to ja wywalam swoją konsolę za okno, i zostawiam tylko swojego PC, a jeśli to zwykły render to nic nowego.
Pan Dzikus - taniocha za 2 kola wystarczy do udzwigniecia tego "osiagniecia" .
Rzeczywiście taniocha...
ps.Gratuluje zarobków ;]
Pytanie tylko co z tego. W Crysisa 1 i 2 pogralem z 1h, w Batlefielda3 z 3h w mult. A sa to chyba obecnie najladniejsze gry. W MG grywalem dorywczo i mechanika jak dla mnie malo grywalna. Moj osobisty wniosek od lat grafika to jedno z ostatnich waznych aspektow gry, juz bardziej sobie cenie styl artystyczny, wyglad modeli itp... i przede wszyskim plynnosc gry animacji i sama przyjemnosc z rozgryfki
@Azerathowi proponuje deprim forte bo go chyba wiosenna depresja dopadla.