Kolejne materiały z bety gry Counter-Strike: Global Offensive. Inferno oraz Train w akompaniamencie AK-47
Dla fanów CSa ten przeskok graficzny to pewnie wielki szok. Dla mnie nie ma w tej grze nic ciekawego... Jeszcze mapki te same. To tak samo jak było z MW1, 2 i 3. Kilka tych samych mapek +2-3 nowe i mamy nową grę. Tutaj widzę podobnie, bo nawet silnik podobny. Moim zdaniem porażka.
no recoil?
Bład w tytule newsa jest "interno" zamist "inferno"
ja chyba kupie, tylko po to żeby pokazać gdzie jest miejsce pada grajac przeciwko myszce :)
dj_sasek - te same mapki w CSie nie są minusem. Dlaczego? Są setki innych mapek, Valve pozwala modować grę i dodawać własny content, więc fani tworzą dobre lub słabe mapki, ale tych dobrych jest naprawdę cała masa. W dodatku, są ludzie, którzy są na tyle wariatami, że graja setki godzin tylko na de_dust2! Dla nich tylko ta mapka istnieje.
Mnie cieszy, że odświeżyli stare mapki, nowe wersje mi się podobają. W CSS na niektórych serwerach te mapki są w użyciu i gra się na nich po prostu przyjemnie.
W tym ak47 to recoil faktycznie brak...mogli by dać celowanie chociąż z iron sights;)(albo jakoś tak)
ale i tak znów będzie frajda:)
Zaprawdę nie wiem czym to ma niby przekonywać wyjadaczy CSowych. Wiadomym jest, że e-gaming zostanie na 1.6, a casualom wystarczy Source.
Bo chyba nie grafiką która na rok 2012 jest zwyczajnie słaba.
CSS casualowy? Śmiechu warte.
Śmiej się dalej, bo piszesz do człowieka który grał w tą grę 7 lat.
1.6 co prawda jest dalej na szczycie Steama ale publici już od dawna umierają i gra się w niego głównie mixy albo mecze ESL, na Source natomiast jest inaczej, tam rządzą servery FFA a sama gra jest łatwiejsza i bardziej noob friendly.
CS GO natomiast nie wygląda wcale na coś co miałoby zastąpić CSS (a tymbardziej 1.6), bo jest zwyczajną nakładką na Source która wprowadza jakieś durnowate udziwnienia (chociażby z ilością kasy przyznawanej po killu w zależności od broni którą zabiłeś), na dodatek Valve będzie próbowało wcisnąć mikropłatności i inne durnoty, którymi zniszczyło TF2. Nie mówiąc już o tym, że oficjalnie będzie tylko matchmaking - z czym do ludzi Valve.
Endex ty chyba nigdy w cs nie grałeś wszyscy rypią w te same mapy on'n'on w CS i w CSS Iw CSGO dla mnie to gra mega wtórna i nie wróże dobrych ocen wg mnie pojada po tej grze jak nic , mapy te same bronie te same dźwięki te same tylko w lepszej grafice totalne dno do UT i Q sie nie umywa
Niestety, ja jestem przeciwnikiem recyklingu CS'a. Ale miło będzie zagrać w to z ulepszoną grafiką.
Jako pro gracz cs'a (Mazzeo może zaświadczyć :*) dla mnie nowy CS to wielka kupa. To GO to dla mnie update CSSa. Zwyczajne łapanie za portfele frajerów.
Zmiany zauważone przeze mnie:
-wyświetlane awatary na górze ekranu, po co?
-texture pack
-nowe skrypty z bronią
-ulepszone wybuchy
Niech mi ktoś wytłumaczy, nad czym oni pracowali tyle lat?.
Babik, a ty grasz nadal? W Source czy 1.6? Za starych czasów cie karałem :<
Troche malo zmian, przydaloby sie jako ODDZIELNY tryb/exe dla CS w wersji XXI wiek czyli dodac Iron Sight bo dzis to tak dziwnie wyglada strzelac z bara jak za czasow MOH1 :>, trybik Anty vs Terro gdzie walczymi o bombe jest wyeksloatowany, powinni zrobic cos innego, itp. W sumie to tylko taki addon do CSS ktory pojawil sie x lat temu a ze nowosci to lepsza grafika, itp a reszta bez zmian nie boli tak bo CSS nie wyszedl w 2011r. Specyficzny target i nie potrzebuje co roku klonu bo gra w nia 20mln osob, za rok zagrac 25mln bo w dodaja nowe bronie, perki, itp
Counter-Strike: Global Offensive = legalny, wbudowany no-recoil do każdego kupna przed premierą!
Dla mnie jeśli chodzi o normalne mecze = Counter Strike 1.6
Mapy dla funu, na przykład surf, który bardzo lubię = Counter Strike: Source
Widać na filmikach, że gra będzie niestety casualowa, najbardziej razi mnie brak rozrzutu wymieniany już w wątku kilkakrotnie. Szkoda, liczyłem na godnego następcę 1.6, a nie kalkę source'a. Niemniej jednak pewnie kupię, ale na ps3, to będzie ciekawe doświadczenie grać w csa na padzie :)
Makra, skrypty i do przodu - elita shooterów online. Te właśnie opcje odrzucają od CS-a.
_MaZZeo - noob friendly? Może i tak, CS1.6 ma nieco archaiczne rozwiązania które poprawili w CSS.
Czy gra dla casuali? Nie. Poziom trudności w grach sieciowych jest kreowany przez graczy, w gracze z CSS są równie mocni co gracze z CS1.6, dlatego śmieje siez tego, ze piszesz, że to gra dla casuali. Casual se poradzi z botami, ale jak wejdzie do pierszego lepszego serwera, to wiele rund skończy bez killa, mając tylko same deady.
Zgadzam sie jeśli chodzi o serwery, ale FFA nie jest od razu pewnikiem, że noob se poradzi, jak wejdzie na noob serwer to tak, ale jak nie trafi szczęśliwie na taki serwer to ma pecha.
Co do wywodów na temat CS GO. Nie wiem po co mi to piszesz :) Ja nigdzie nie mówiłem, że CS Go będzie zajebiste, wszyscy muszą się na niego przeciepnąć, tylko, że odświeżone mapki są fajne i grałem już na nich w CSS. CS Go nie kupie, bo samemu mi sie nie podoba, jedynie mapki na nowo zrobione są ok.
pixario - owszem grałem masę godzin, i w CS 1.6, i w CSS i nawet teraz Ci mogę podać serwery w których wszyscy rypią w mapki oficjalne jak i masę nieoficjalnych. Ostatnio nawet na jednym serwie na którym gram popularna się zrobiła mapka z kasynem, z powodu jej wielkości.
mapy te same bronie te same dźwięki te same tylko w lepszej grafice totalne dno do UT i Q się nie umywa
Po tym jestem skory powiedzieć, że Ty nie wiesz o czym mówisz. Już nawet na filmikach z tej gry widać, że dźwięki są znacznie lepsze. Szkoda, ze zdupili samo strzelanie. No i porównanie do UT i Q. Ty wiesz, że obie gry są całkiem inne od CSa?
koosa - to nie jest kalka Source'a. CSS patrząc na to wszystko jest brzydszy, ale o wiele lepszy. Coś mnie się zdaje, że takie strzelanie musiało zostać zrobione z powodów których nie chcę pisać bo mnie pewnie zjadą pewni ludzie.
Niedawno miał być turniej na ESL. Różne teamy z 1.6 i css. Zobaczyłoby się czy jest jakaś różnica między nimi :/
Niestety problemy techniczne i turniej przełożono.
Ludzie mam pytanie graliście w CS:GO że już wiecie że gra jest denna?? To było od początku wiadomo że gra nie będzie się graficznie wiele różnić od CS:S bo w końcu obydwie są na tym samym silniku.
BTW. Może mi ktoś podać źródła, skąd wiadome, że niby ma nie być recoila i dedykowanych serwerów?
Już się nie mogę doczekać GO z jednego powodu w tej odsłonie jak w każdym CS będzie liczył się skill a nie to że mam jakiś zafajdany perk do broni albo inne durne usprawnienie.
Mazzeo -> dawno już nie grałem. Teraz to zasiadam do BF3 i tam ownuje, ale to tylko takie max godzinne granie. To już nie te lata ;). Z tym karaniem to mi poprawiłeś humor :D:DD.
To puść zaproszenie na battlelogu. nick MaZZeoPL
http://www.youtube.com/watch?v=TYeM6W_actM
małe porównanie. Czyli niby recoil jest, ale "screen/gracz" go nie wyczuwa.
Kilka rzeczy mnie denerwuje, takich jak głos radia czy mapy. Tyle lat minęło od pierwszego csa, a oni muszą ciągnąć wciąż te same mapy? Tam max 5 starych map i zrobić z 10 nowych to by było coś, bo same graficzne ulepszenie to równie dobrze jakby się ktoś starał długi czas robić, to w CS:S by wyszło. A sprawa radia, dlaczego nie nagrają nowego głosu? Wciąż to samo słuchanie, a ja np. oczekuję czegoś nowego :/
I zamierzają za to wołać kasę? Wykonanie jak z gier przeglądarkowych. Gry na smartfonach miewają już lepszą grafikę. Ja wiem, że CS ma swoich wiernych fanów, ale skoro PCtowcy mają grać z konsolowacami, to już widzę jaki nerfing zafundują twórcy. Mamy 2012 rok, a Valve tworzy grę z wykonaniem na poziomie HL2. Starzy wyjadacze nie będą w to grali, a nowi i tak kupią kolejnego CoDa.
"Gry na smartfonach miewają już lepszą grafikę"
idź do okulisty, bo aktualne musztardówki ci nie wystarczają.
Grafika jest przestarzała, ale bez przesady z takimi tekstami, bo jeszcze ktoś w to uwierzy.
Valve niestety nigdy praktycznie nie stworzyło własnego silnika od zera i cały czas jadą na technologii bazującej na Quake I.
Widac ze nawet moda CODa przyszla do CSa :). Chyba dzis juz nikt nie zrobi ciekawej gry na multi bo calosc zawsze bedzie sie opierac na rdzeniu COD - latwo i przystepnie. Przeciez tak bylo w MOH, BC2 (w BC1 musielismy dluzej strzelac by kogos zabic), Crysis2, HomeFront i sam BF3