Kolejny projekt firmy Blizzard wykorzysta model free-to-play?
Mówcie co chcecie, ale mi się ten F2P nie podoba, szczególnie przy takim LOTRO gdzie ceny są z kosmosu. 40 złoty za paczkę questów co daje kilka lvli? Co oni ćpali?
Wątpie czy Titan będzie miał F2P, jak już to Blizz stworzy swoją DoTe.
oby nie, f2p to system który pod pozorem darmowości wyciąga jeszcze większą kasę niż abonament.
r_ADM - IMO tytul newsa choc moze byc odczytany dwojako, to jest sformulowany poprawie.
Jak wydadzą MMO w modelu f2P (czyli model "jeśli masz kasę, to jesteś >>lepszy<<"), to ja podziękuję. Nie sprawdzę choćby nowy tytuł miał powtórzyć sukces WoWa.
@ MChef
Przeciez Blizzard tworzy swoja Dote i nie jest to zadna tajemnica
Wedlug zagranicznych mediow model f2p nie ma byc w Titanie, tylko w innym, nowym projekcie.
Jakos trzymam sie z daleka od gier f2p, wole oplacac abonament i miec dostep do wszystkiego co dany content przewiduje. F2p to gry sa tylko z nazwy, bo za wiele rzeczy i tak trzeba zaplacic i zazwyczaj wychodzi to drozej niz oplata abonamentowa w WoWie,Rift czy swtor
Mamy do czynienia z istnym zalewem tzw. darmowych mmo. Niestety ilość nie idzie w jakość ponieważ ich twórcy już jakiś czas temu zdali sobie sprawę że barany lekką rączką wydający kasę na dodatkowy slot w plecaku nie są wymagający więc po licho podnosić koszty w imię ich wygody i zadowolenia. I to się dzieje nie tylko na rynku f2p, ba nawet nie dotyczy tylko rozrywki elektronicznej, żyjemy już w tym świecie kolorowego chłamu, za który płacimy nieadekwatne sumy do jakości i to wielokrotnie.
przyklad wowa i ich 'retarder horse'a' pokazal, ze nie potrzeba im modelu f2p zeby natrzepac dodatkowej kaski od graczy. kasowanie abo i ucinanie skrzydel zlotej kurze w przedbiegach nie ma sensu.
casual MMO
WSZYSTKIE ostatnie MMO to "casual MMO"... Czy to TOR, czy to WoW, czy to Rift - każde z nich można określić jako casual - i BARDZO DOBRZE. Nie wiem wiem dlaczego ten termin jest ostatnio bardzo często używany przez ludzi którzy nie mają zielonego pojęcia o jego znaczeniu jako zwykły zamiennik dla łatwy (co jest dosyć zabawne).
Tychowicz --> jeżeli myślisz że Rift jest casual to jesteś w bardzo dużym błędzie . Hammerknell jest równie ciężki co najtrudniejsze hard mody w WoW a Planar Attument to mega hardcorowy grind, całkowicie sprzeczny z ideą "casual"
F2P to wyłącznie zalety z punktu widzenia użytkownika. Jeśli ktoś nie ma tyle czasu, by siedzieć całymi dniami i levelować, tylko znajdzie 2-3 godziny w tygodniu, to płacenie abonamentu nie ma najmniejszego sensu. Dlatego też coraz więcej MMO przechodzi lub przeszło na FP2, chociażby Aion, Everquest i masa innych.
[8] I dzięki temu zdobędzie olbrzymią popularność.
Marzy mi się mmo bez pier. party z bandą botów, która tylko chce zap. loot i możliwość ukończenia każdego dunga solo (technicznie taką grą będzie Diablo 3, ale liczę na to, że to właśnie Titan pokaże jaką siłę mogą mieć gry msorpg).