Shootmania: Storm - oryginalna strzelanina od twórców Trackmanii
"Dlatego - celując do oddalonego wroga - musimy raczej próbować trafić w miejsce, gdzie może on za chwilę być"
No nieeeee, serio? To pewnie zrewolucjonizuje przemysł gier!
A pomijając resztę tego typu kwiatków, to autor artykułu próbuje zachwycać się kolejnym klonem Quake'a, lub jak patrzę na screeny to UT2xxx lub Tribesów. Ani ciekawie, ani oryginalnie to się toto nie zapowiada.
Nie oryginalnie?, czyli wolisz kolejny klon w stylu COD:MW 4?
@Święty!
Obecnie większość strzelanek opiera się na kulach, więc celujesz we wroga. Po drugie, w artykule jest wytłumaczone dlaczego to nie klon Quake'a czy Tribes, choć bez wątpienia gra celuje w podobne klimaty.
Adrian Werner -----> A takie cudo jak Battlefield 3 ( dla przykładu oczywiście bo tego typu gier jest więcej ) jest panu znane ? Tam przy odległościach wynoszących kilkaset metrów trafienie przeciwnika w ruchu jest praktycznie niemożliwe. Trzeba brać pod uwagę nie tylko czas lotu pocisku ale też grawitację czyli żeby mądrzej brzmiało balistykę lotu pocisku. Widzę że pana wiedza odnośnie strzelanek głównie opiera się na CoDach gdzie na największe odległości strzelamy celując prosto we wroga....
Co do gry to nigdy nie jarały mnie szaleńcze strzelałki typu Quake etc. Nie czuje żadnej przyjemności przy graniu w takie coś, więc grą na sto procent się nie zainteresuje.
@Darkowski93m
Teoretycznie tak, ale to tylko z dalekich odległości, a nawet wtedy wyprzedzasz ruch przeciwnika jedynie delikatnie. W ShootManii standardowe pociski są tak wolne, że nawet z dziesięciu metrów musisz celować ze sporym wyprzedzeniem. Natomiast z kilkuset metrów to już czysta ruletka
"Nie oryginalnie?, czyli wolisz kolejny klon w stylu COD:MW 4?"
Nie, nie oryginalne. I gdzie niby napisałem że wolę klony CODa? Wiem że kiedyś gracze dzieli się na fanów Q i fanów Dooma, a teraz na fanboyów CODa i fanboyów Battlefielda, ale naprawdę, nie każdy się łapie w ramy tego schematu.
"Obecnie większość strzelanek opiera się na kulach, więc celujesz we wroga."
A pociski to mają prędkość światła? Siriusli? Zresztą jak zauważył Darkowski, gier które chociaż w tym minimalnym stopniu odwzorowują tor lotu pocisku jest wiele. Naprawdę. Mamy XXIw. to już nie robi na nikim wrażenia chyba od czasów Quake'a.
@Święty
Jejku :) . Po pierwsze nie napisałem, że to jedyna gra bez błyskawicznych kul. Po drugie, już wytłumaczyłem, że w Shootmani wygląda to zupełnie inaczej. Innym słowy: na upartego szukasz dziury w całym.
Czy marudzenie stalo sie jakims trendem w internecie czy cos mi umkneło? Kazdy doszukuje się jakichś osobistych ataków autorów newsów na inteligencje czytajacego.
Newsman przytacza swoje spostrzeżęnia z rozgrywki, jeśli chce napisac że podstawowa bron nie jest szybkostrzelna a pociski wolno leca, to nie widze w tym nic zlego. Zawsze to jakies info dot. uzbrojenia. Straszne frustraty tu komentuja :)
Ciesze sie ze chlopacy od Mani dalej celuja w Multi PvP i znajac ich stworza pare turniejow w ta gre. Lepszy kierunek w klany i TDM w innej formie niż kolejne kotlety.
Pare rzeczy jest nowych- wystarczy sie wczytac, wiec sprobowac na pewno warto.
@Święty - Udajesz, czy co? :P Starasz się komuś wmówić, że dziś naprawdę pojawia się milion "klonów Quake'a" rocznie? Nie. Na rynku shooterów przeważają modern shootery. Dlatego takie gry jak Tribes, czy Shootmania, od których zalatuje oldschoolem są świetne i robią wrażenie, dlatego, że w ogóle się pojawiają :f
Screeny niestety nic mi nie mówią , wolałbym zobaczyć zdecydowanie jakiś gameplay