Anomaly: Warzone Earth [X360] - Anomaly na X360 - gramy z 11bit studios!
gra jest dobra na tablety a nie na konsole
Mała zgrabna, wciągająca gra. W Polsce rynek mniejszych gier, nie jest za silny, ale na świecie gra odniosła niezły komercyjny sukces... Oby tak dalej.
hahahaha na ygboxa :D
nie lubie i nie podobaja mi sie takie gry!
fajny akcent!
O mój Boże - koszulka "They"! Jak ja żałuję, że ta gra nigdy nie powstała.
Co z tego że nie najlepiej w to grasz.Grasz na najłatwiejszym poziomie trudności.Poza tym jesteś deweloperem tej gry,i znasz ją od podszewki.
@xxAszczyrxx
To efekty specjalne dodane w postprodukcji. W rzeczywistości ten level został ukończony z rekordowym scorem.
Uwielbiam tę grę. Naprawdę nieźle się przy niej bawiłem, lepiej niż przy nowym Battlefieldzie :) Fajnie że są jeszcze ludzie, dla których ważny jest przede wszystkim oryginalny pomysł i fajny gameplay. Trzymam za nich kciuki bo chętnie kupię następne produkcje.
Jedynie co mogę powiedzieć to to, że bardzo płynnie i zgrabnie kolega z 11bit mówił, płynnie bez zacięć, to mi się podobało :)
Co do gry - zakupiłem ją w ostatnim HIB i czeka na steamie, może w końcu się skusze na odpalenie,a właśnie - szkoda że Krzysiek nie zapytał czy opłacała się ta zabawa z HIB, czy zarobili na tym, i co o tym sądzą - i czy jest szansa aby przyszłe projekty studia też tak się będą pojawiać (bo jak sądzę ja, wypuszczenie tej gry tam to bardziej rubryka marketing niż czyste zyski z sprzedaży). Bo są też głosy z tą akcją, i przystawiając ją do elementu piractwa - ten kto nie chce płacić full price za tą produkcję, może lepiej żeby kupił ją tam za mniejszą kwotę, ale nadal wspomógł twórców (i organizacje charytatywne ) niż ściągnął ją z internetu... Bo hype już minął - chociaż też była dyskusja o tym, więc można w ten sposób trochę ożywić produkcję, oraz pokazać studio - gracze też może zainteresują się innymi jego grami.
Lecz czy małe studio ma się zajmować grami triple AAA, zazwyczaj z pełnym 3D ? Takie gry wymagają znacznie więcej sił i środków, co i tak potem okazuje się, że jeżeli studio jest małe to widać to od razu po samej grze, animacje itd wszystko jest mocno niedorobione (przykłady można mnożyć). Stąd szansa jest w małych produkcjach,które można ładnie dopieścić, a grafika pełnego 3D nie jest wymagana przecież aby zrobić dobrą produkcję , tak żeby można było na niej zarobić - tak czy siak trzymajmy kciuki za polaków :)
Elegancko takie filmiki lubie takie szybkie i dobrze się oglądające. Pan w studiu sympatyczny uśmiechnięty i do tego nie krepuje się rozmawiać i przez to przyjemnie się ogląda nie idzie tak topornie :).
Na pewno, ale w redakcji mugłby z siebie nie robić nie wiadomo jakiego LAMERA.
Ja mam pytanie do twórców czemu jako Polacy tworzycie gre po Angielsku? Czemu? Jak ja bym był na waszym miejscu to zrobił bym ją po Polsku skoro my Polacy dawniej musielismy sobie radzić przy angielskich grach (mówie o tym jak miałem 10 lat) to niech amerykance też się uczą naszego jezyka :)
Aszczyr lamerem jesteś Ty, najpierw naucz się pisać a potem hejtuj tego Pana.
@Hosti
W naszym wypadku akurat łatwiej robić w 3D. Nawet specjalnie nie mamy featurek do ubrania gry w 2D. Łatwiej nam zrobić trójwymiarową grafikę udającą 2D np. obiekt płaski w dwóch wymiarach, ale renderowany w trójwymiarowym środowisku.
@11bitstudios [18]
Znaczy się ja to wszystko mocno uprościłem sobie, tak jak to robi osoba która raczej w te gry gra niż tworzy - mi chodziło mówiąc o produkcjach z pełnym 3D , o stylu klasycznych fps Call of duty, Battlefield 3 , rpg (wiedzmin 2,Skyrim), czy takich produkcji jak Assasins Creed i wielu wielu innych, a przykład gdzie to średnio wychodzi to chociażby Afterfall: InSanity, bo te traktuje i postrzegam jako gry 3D (czy też AAA, chociaż z tymi strzelankami patrząc na gry City Interactive to różnie bywało ), gdzie jest mnóstwo animacji,dialogów itd itd, już nie wnikam w sam proces tworzenia. Bo tą grę, i jak rozumiem wasz kierunek bardziej można porównać właśnie do takich gier jak ta,super meat boy, Bastion itd niż do takich jak Skyrim czy Battlefield 3,mocno upraszczając, mam nadzieje, że teraz został przedstawiony mój tok rozumowania ;)
A co z tym HIB - to nawet jak teraz nie odpowiecie, to mam nadzieję, że przy następnym spotkaniu poruszycie ten temat ;)
Kurde mam na Androidzie ,jaka jest różnica między platformami ??
"Sterowanie to była trochę zabawa myszką, klawiaturą"
Niestety, w moim odczuciu wersja pecetowa ma koszmarnie spartolone sterowanie, bo przede wszystkim brakuje połączenia obu sposobów. Przez to też gry nie kupiłem po premierze, chociaż mnie bardzo kręciła, a teraz po nabyciu jej podczas HIB, nie udało mi się skończyć nawet pierwszego poziomu. Może jeśli kiedyś kupię sobie jakiegoś Androida to zagram, bo Anomaly wydaje się sprawdzać na interfejsie dotykowym, ale wersja pc najzwyczajniej mnie odrzuca.
A kiedys Microsoft mowil, ze nie bedzie wpuszczal na Xboksa gier, ktore wczesniej ukazaly sie na innych platformach.
dzisiaj kupilem na pc w pudelku i na prawdę fajnie sie gra. gratulacje dla 11 bit
@Hosti
HIB to jest dochodowa akcja. Ale w tym wszystkim nie chodzi o kase, czy marketing, tu chodzi o rewolucyjne podejscie do gier - placisz ile chcesz, masz wszystko bez DRM-ow i wspierasz dzieciaki w szpitalach. Jest to bardzo odlegle od tradycyjnego wydawania kasy na gre w pudelku.
Zeby sie do niej przylaczyc trzeba miec ochote i mozliwosci na zrobienie gry na Linuxa, PCeta, Maca (i w naszym wypadku - na Androida) oraz na zaoferowanie gry bez zadnych DRM-ow (wielu developerow mowi, ze jest przeciwko, ale w praktyce roznie z tym bywa) i przede wszystkim byc otwartym na takie akcje. Trzeba tez byc wydawca wlasnych gier. No i powtorze sie - HIB to akcja charytatywna, jestesmy cholernie dumni, ze mozemy w tym uczestniczyc, tak jak kazdy gracz, ktory w tym uczestniczy wie, ze nie tylko wspiera scene developerska, ale organizuje pomoc dla chorych maluchow - dlatego jest to cos zupelnie wyjatkowego.
Ludzie to mała gra... nie jest to pełnoprawny pudełkowy game na 100h...
to mała gierka która jest zrobiona dla zabawy... ehh ile można grać w tego CoD'a.. moze zagram w coś śmiesznego o np: reverse tower defence... moze być ciekawie ;]
Trzymam kciuki za studio 11bit
co za syf, i czym wy sie podniecacie
jakaś gówniana gra, tyle że GOL postanowił to promować, na pewno nie za free
juz wiele lepszych gier zjechaliście, a to gówno wciąż promujecie?
Gra jest świetna i godna polecenia, spędziłem przy niej koło 10 godzin a na pewno nie raz do niej jeszcze wrócę :). Z tego co pamiętam zakupiłem ją na steamie za 20-30 zł (?, nie jestem pewien ) A materiał bardzo przyjemny.
pasibrzuh zdarzyło mi się widzieć parę twoich postów w innych tematach i każdy z nich zawierał słowo "gówno" lub synonim tegoż słowa. Wyluzuj, wiadomo że nie każdemu się podoba ale nie trzeba od razu wszystkiego publicznie jechać.
Gra mi się po prostu nie podoba. Jednak gratuluję sukcesu i życzę powodzenia przy innych projektach :)
Bardzo ciekawy wywiad. Mało gameplaya, stąd więc pewnie niskie oceny od 'graczy'.
Eksboks