R4Z Recki | 2 | World of Goo
Spoko giera :) Niezłe urozmaicenie od tych wszystkich RPG'ów i FPS'ów :P
Jedna z najbardziej pomysłowych i zabawnych gier, jakie udało mi się kiedykolwiek poznać. Klasyk gatunku, który przy okazji przywoływania produkcji oryginalnych z ciekawym gameplayem, powinien być stawiany jako wzór.
Heh mam to gdzieś na płytach z gazet komputerowych, i grałem w to kilka pierwszych poziomów i chyba odkurzę sobie to, bo nawet nie wiedziałem że kilka osób z EA siedziało w tym, pomysłowość i wszystko na super poziomie.
Bardzo przyjemna produkcja, grałem jakieś 2-3 lata temu i szczerze polecam każdemu.
A ja nie widze w tej grze nic nadzwyczajnego. Swojego czasu kupilem ja na Green Man Gaming, ale po kilku poziomach po prostu juz ja odstawilem. Koncepcja gry tworzenia wymyslnych konstrukcji w celu osiagniecia zamierzonego skutku miala swoje poczatki juz w okreskie krolowania komputerow klasy Amiga. Sheram Constructor czy Let it Stand mozna uznac za prekursorow tego gatunku. W pozniejszym czasie idea budowania zostala rewelacyjnie rozwinieta w grach z serii Bridge Builder. Zgola odmienna tematyka, ale idea wciaz ta sama. Przed World of Goo bylo jeszcze kilka innych tytulow, ktore byly mniej lub bardziej zlozone, a ktore probowaly w tym gatunku gier cos zmienic i dodac od siebie. Nie potrafie zrozumiec fenomenu gry, ktora niczym oryginalnym nie zaskakuje.
Przeszedłem całą kilka miesięcy temu. Naprawdę świetna, wciągająca gra. Świetna jako przerywnik między poważniejszymi tytułami.
Goozys - Idąc tym tokiem myślenia, również i Half-Life nie jest innowacyjną grą. W końcu przed nim było wiele innych FPS'ów jak Duke Nukem 3D, Quake, Doom, Wolfenstein 3D.
World of Goo wciąga nie tylko swoimi misjami, ale i klimatem, fabułą oraz świetną muzyką oraz oprawą wideo.
Owszem i jak najbardziej się z Tobą zgadzam. Jednak Half-Life dodał od siebie sporo nowych rzeczy. World of Goo jest jedynie poprawnie wykonaną kopią istniejących już tytułów.