Witam. Chcę wypowiedzieć wojnę mojemu dostawcy internetu. Nie spełnia on swoich obowiązków. Wiele razy dzwoniłem, opowiadałem w czym problem. Zawsze przysyłali techników, dla których wczytująca się strona= sprawne łącze.
Jednak problem istnieje. Wywala mnie z gier z powodu "skoków" pingu. Robiłem co mogłem aby temu zaradzić, z wymianą kompa i routera na czele i nic. Ostatnia możliwość to utrata pakietów. Faktycznie taka utrata ma miejsce.
Mam w pliku txt wyniku testu, który został wykonany programem WinMTR (łączenie się z losowym serwerem Battlefield 3). Wyniki testu postaram się umieścić jako obraz. Pytanie. Czy to co pokazuje test wystarczy aby wyegzekwować od neostrady poważne zajęcie się moim problemem? Czy istnieje jakaś procentowa granica w której mieszczą się "zgubione" pakiety i jest to dopuszczalne?
Nic nie zdziałasz bo usługa jest ci świadczona, poczytaj w umowie. Internet jest dostarczany do odbiornika, z jaką jakością to widzisz sam. Ja mam upc 20mb i pingi np. w counter-strike'a po 13-15, na wolniejszych serwerach max 25-30. Nic nie skacze i się nie buja.