Jak w temacie. Mam taki komunikat. Jestem pewny, że wszystkie dane są poprawne. Jakieś pomysły?
Na każdej karcie znajduje się numer telefonu, pod który w takim jak opisany przypadku można zadzwonić, żeby dowiedzieć się, o co chodzi...
Oczywiście aktywowana. ING. Już napisałem do pomocy. Dziwi mnie tylko , że gdy chcę skorzystać z karty mojego ojca to mam tak samo, a to inny bank.
Miła pani napisała, że mam 0 w limicie transakcji na odległość. Zmieniłem ten limit na 500. Jednak to nie rozwiązało problemu. Do supportu EA dzwoniłem o 20:30 a tam. "nasza linia jest wyłączona, prosimy o kontakt w godzinach od 9 do 21"
Miał ktoś podobny problem?
Mam dokładnie ten sam problem - mBank. Wcześniej wielokrotnie z karty płaciłem i nie było żadnego problemu.
Wygląda na to, że to może być wina EA - no nic, poczekam parę dni i może się wyjaśni :)
Próbowałeś dokonać płatności po zalogowaniu z poziomu przeglądarki? Mi to pomogło, płacenie przez klienta origina u mnie zawsze kończy się niepowodzeniem :/