Przed premierą: Ridge Racer Unbounded
Ja też raczej jestem pozytywnie nastawiony. Bugbear to świetna firma, a samo Ridge RAcer prezentuje się dobrze , zarówno pod względem rozgrywki jak i grafiki. Jeśli nie przełożą premiery to fajnie, będzie w końcu coś do poniszczenia przy ściagniu się ;P Bo zgadzam się z Razielem - posucha zręćznościowych ścigałek jest, i to ogromna. Wszędzie tylko strzelanki... (już nie będę nawet wypisywał ich nazw)
Dziwi mnie tylko jedno w gameplayu (z filmiku) - po jaką cholerę dali tam zatrzymywanie czasu na chwilę w określonym momencie żeby wrzucić qte? Wrzucajcie je sobie do fpsów, gier akcji, action/adv ale od ścigałek wara...
Ja bardzo czekam na tę grę. W żadną z poprzednich odsłon serii nie grałem więc oczekiwań specjalnych nie mam. :)
Ostatnio grałem w demo Ridge Racer 7 i byłem w szoku jak ta gra jest skopana, gdy wchodzimy w poślizg na zakręcie i przesadzimy samochód obróci o 180 a my dalej jedziemy wyznaczonym przez siebie torem na poślizgu tyle że tyłem/bokiem nieważne i tak samochód będzie jechał tam gdzie chcemy, na upartego można ciągle się obracać z prawej strony na lewą, jadąc tyłem/przodem/bokiem i jechać pięknie po trasie nie obijając sie o bandy, model jazdy jest strasznie dziwaczny
[4] bo taka jest cała seria Ridge Racer, sęk w tym ze nowa częśc Unbounded idzie zupełnie inna drogą i jest w stylu Flatouta i Burnouta, co wzbudziło kontrowersje fanów, mnie natomiast bardzo cieszy.
_MaZZeo - Mnie również to cieszy, bo nie ukrywajmy, ale rozgrywka w Ridge Racer, mogła bawić graczy, ale co najwyżej do połowy lat 90s. Jak wcześniej wyprzedzała swoich konkurentów, tak później stała za nimi w tyle, ponieważ w ogóle się nie zmieniała i była w dziwny sposób wydawana, coś jak benchmark dla nowych generacji konsol. Teraz seria przeżywa restart i może w końcu po wielu latach zacofania nabrać znaczenia.
Z drugiej strony, mogli dać nowy tytuł, bo mnie osobiście marka Ridge Racer kiepsko się kojarzy. Tak jak dziś Need for Speed czy Test Drive.
Ja jestem ciekaw na ile ta gra będzie innowacyjna? Wiadomo - twórcy odpowiadają za genialnego FlatOuta, ale... W podobnyh produkcjach zawsze mamy do czynienia z czymś charakterystycznym (FlatOut - różnorodność trybów i te dziwne mini-gierki, S/S - destrukcja otoczenia, zmieniająca kompletnie trasę, Burnout - otwarte miasto, różne pojazdy, różne wyścigi i destrukcja aut). Czym charakteryzować się będzie RRU? Nie widzę w nim nic charakterystycznego, bo nie uważam, że przejeżdżanie przez budynki (jako forma skrótu) to coś charakterystycznego.