Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Publicystyka Najlepsze mody do Skyrima (luty 2012)

11.02.2012 14:36
kwiść
1
kwiść
129
Generał

Fajny zestaw Czarny :) Jak wróce do Skyrim zrobić zadania Mrocznego Bactwa, to na pewno skorzystam.

11.02.2012 15:10
2
odpowiedz
masta_rops
1
Junior

spoko mody, mnie jednak wkurza, że mody ze STEAMa mi nie działają !!! Podobno w polskiej wersji nie działają, wiece coś o tym? Kiedy to zostanie naprawione?

11.02.2012 15:15
3
odpowiedz
zanonimizowany555472
48
Pretorianin

bardzo dobre mody, najlepsze z nich to skyboost, który rzeczywiście potrafi zmienić płynność gry nawet o 40%. Ponadto można wspomnieć o modach antifreeze i antilag enb, które mogą komuś ze słabszym sprzętem uratować grę (lagi na słabszych konfiguracjach).

11.02.2012 15:41
4
odpowiedz
Dabeko
38
Centurion

@masta_rops
Juz od dzisiaj dzialaja, bynajmniej mi. Sprawdz jeszcze raz :)

11.02.2012 15:58
MiszczCzarny
5
odpowiedz
MiszczCzarny
36
Pretorianin

Nie zauważyłem żadnych problemów ze Steamem :).

11.02.2012 16:06
6
odpowiedz
wolek
18
Legionista

Jesli sciganalem oficjlna paczke z teksturami wysokiej rozdzielczosci jest sens, zebym sciagal tez mody graficzne?!?! To samo pytanie o moda Skyrim Boost. Dzieki za info.

11.02.2012 16:10
MiszczCzarny
7
odpowiedz
MiszczCzarny
36
Pretorianin

Jest sens, ponieważ oficjalna poczka poprawia tekstury na jakość HD, a opisane tutaj mody również wiele innych rzeczy (głównie oświetlenie).

11.02.2012 16:12
vaultboy
8
odpowiedz
vaultboy
35
Chorąży

Podobno 2K HD Textures mod jest lepszy niż ten oficjalny ale on z kolei nie ulepsza wszystkich tekstur (work in progress). Osobiście wolałbym posprawdzać fanowskie mody.
A skyboost nie działa z najnowszym patchem

11.02.2012 16:29
Piratos
9
odpowiedz
Piratos
178
Niewidzialny Templariusz

O kilku dawno wiedziałem a killa poznałem całkiem fajne zestawienie...

11.02.2012 18:16
10
odpowiedz
zanonimizowany489780
88
Generał

Oficjalna paczka tekstur jest niskiej jakości, skyboost nie działa z wersją 1.4 Skyrim, nie ma takiej potrzeby, wersja 1.4 daje większy przyrost fps niż skyboost, aczkolwiek autor tego plugina pracuje nad wersją pod 1.4 i zapowiada jeszcze zysk kilku klatek. Skyrim Enhancer Mod to subiektywny wybór modów i tekstur, na średniej konfiguracji PCta.
Tak naprawdę każdy kto sobie poprawił Skyrima ma własny Skyrim Enhancer Mod. Dołożenie porządnych to kwestia nie 1-2gb ale ponad 6...

11.02.2012 19:13
11
odpowiedz
MrDraiger
85
Konsul

Słuchajcie, możecie mi doradzić, czy mam modować dalej Skyrima czy to nie ma sensu przy polecanych wyżej modach.
Aktualnie mam Patch 1.4, mod od Arisu który polecany był tutaj https://www.gry-online.pl/newsroom/modyfikacja-gry-the-elder-scrolls-v-skyrim-na-pc-poprawia-wydajnosc-nawet-o-40/z0fcf1 pobrałem oficjalne tekstury w wysokiej rozdzielczości, gram na High detalach (wolę stałe 60fps niż skaczące fps od 20 do 60 przy Ultra). To mi wystarczy, czy pobierać jeszcze Skyrim Enhancer Mod? Podkreślam że i tak i tak będę grał na High, nie jestem jakimś geekiem który musi mieć wszystko wymaksowane, nie mam ciśnienia na wodotryski na ekranie, jednak jeśli mogę je pobrać a zbyt mocno nie obciążą mi PC to dlaczego nie.

I jeszcze jedno pytanie, czy przy automatycznych ustawieniach Skyrima na High Detale, tekstury w wysokiej rozdzielczości się wczytują? Czy one się tylko załączają gdy detale są na Ultra ?

12.02.2012 10:44
12
odpowiedz
zanonimizowany115388
76
Centurion

Enhancer Mod ---------> wasz link nie bangla cos tego

12.02.2012 12:45
👍
13
odpowiedz
azgan
29
Chorąży
Image

Witam serdecznie Azgan z tej strony. Jestem autorem wyróżnionej przez Was najlepszej modyfikacji graficznej do Skyrim https://www.gry-online.pl/opinie/najlepsze-mody-do-skyrima-luty-2012/z830e&STR=2 „Skyrim Enhancer Mod 1.2” chciałbym poinformować, że obecnie modyfikacja jest dostępna w nowszej wersji 1.4 a jej nazwa uległa niewielkiej zmianie „Skyrim Total Enhancement Mod Pack 1.4”. Pisze do Was z racji tego, że jestem od dawna użytkownikiem GRYOnLine.pl i oglądam regularnie TVGRY.pl pomyślałem sobie, że może nakręcicie odcinek „GRAMY” o modyfikacjach do The Elder Scrolls V Skyrim i pokażecie, o co w tym chodzi i jak to wygląda? Byłaby to bardzo fajna inicjatywa z Waszej strony i na pewno ciekawy materiał do obejrzenia. Z tą modyfikacją gra wciągnie Was na nowo i spędzicie przy niej kolejną niezliczoną ilość godzin i to mogę Wam obiecać ;). Gdybyście chcieli posłużyć się moją modyfikacją macie moje pozwolenie i pełne wsparcie.

Skyrim Total Enhancement Mod Pack 1.4

Officially obrazek modyfikacji

http://img6.imageshack.us/img6/2541/skyrimtotalenhancementm.jpg

Skyrim Total Enhancement Mod Pack jest moją własną kompilacją najładniejszych i najlepszych modyfikacji do The Elder Scrolls V: Skyrim. Zaznaczam, iż nie jestem autorem żadnego z użytych modów tworząc Enhancer’a korzystałem z gotowych modułów. Głównym założeniem funkcjonalności Enhancer’a było umieszczenie wszystkiego, co najlepsze w jednym miejscu w jednym pliku, z którego łatwo będzie korzystać a instalacja będzie wygodna i nie sprawi żadnych problemów.

Informacje dodatkowe:

Skyrim Total Enhancement Mod Pack 1.4 zawiera w sobie oficjalnie wydany przez Bethesda Softworks DLC HighResTexturePack w związku, z czym aby wszystko działała poprawnie należy w ustawieniach gry odszukać zakładkę PLIKI DANYCH i odznaczyć w nich HighResTexturePack01.esp oraz HighResTexturePack02.esp.

Paczka zawiera między innymi:

• oficialny HighResTexturePack od Bethesda Softworks rozpakowany z plików .bsa i ręcznie wyselekcjonowany zestaw textur
• textury jakości HD całego otocznia i środowiska
• textury jakości HD miast i wiosek
• textury jakości HD jaskiń i ruin
• textury jakości HD podłoża
• ładniejsze góry i skały
• ładniejszy śnieg i realistyczny lód
• ładniejsze drzewa i roślinność
• lepszej jakości oddalony teren (ulepszony efekt LOD)
• lepszej jakości obiekty
• lepszej jakości meble
• lepszej jakości jedzenie
• lepszej jakości przedmioty
• lepszej jakości konie i siodła
• lepszej jakości wnętrza budynków
• ładniejszej jakości postacie w grze
• lepsze włosy, usta oraz skóra
• poprawione modele zwierząt
• poprawiony wygląd wilkołaka
• ładniejsze smoki
• lepszej jakości efekty specjalne
• nowa jakość oświetlenia
• lepszej jakości woda i efekty cząsteczkowe
• poprawiony efekt deszczu
• ładniejszy ogień
• ładniejsze niebo nocą
• lepsza krew
• szybsze i bardziej wytrzymałe konie
• poprawiony wygląd broni
• lepszej, jakości ubrania i zbroje
• lepszej, jakości chmury na niebie
• lepszej, jakości okna i witraże
• dodano nowe dźwięki i odgłosy przyrody, których poprzednio brakowało
• poprawione dźwięki atmosferyczne
• drogowskazy i szyldy z polskimi nazwami
• Bump Mapping otoczenia
• nowy lepszy wygląd stołów alchemicznych oraz baru
• lepszej, jakości książki oraz papier
• więcej roślinności
• ładniejsza flora
• ładniejsze owady
• dodane nowe efekt Fake Tessellation dla gór i skał
• dodano nowe efekty świetlne Lens Flare (oświetlenie inspirowane Crysis 2 i Battlefield 3)
• dodano lepsze rozproszenie światła
• dodano wyostrzenie obrazu TrueHD, dzięki czemu od teraz wszystkie szczegóły będę zdecydowanie lepiej widoczne (poprawa, jakości grafiki bez spadku wydajności)
• zwiększono wydajność gry dzięki zastosowaniu optymalizacji plików ini

oraz wiele innych „ulepszaczy”.

Instalacja:

Wypakuj całą zawartość folderu Skyrim do "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Skyrim"

Całość kompilacji miała być zgodna z oryginalnym wizerunkiem, Skyrim’a chodziło mi o ulepszenie całości a nie jej zmienianie.
Mam nadzieje, że Skyrim Total Enhancement Mod Pack przypadnie Wam do gustu gdyż przygotowanie go zajęło mi wiele czasu, mniej lub bardziej udanych prób łącznia z sobą poszczególnych modułów, testowania i kombinowania.

Linki do pobrania - Download

PART 1
https://rapidshare.com/files/434532801/Skyrim_Total_Enhancement_Mod_Pack_1.4.rar.001
PART 2
https://rapidshare.com/files/3902322387/Skyrim_Total_Enhancement_Mod_Pack_1.4.rar.002
PART 3
https://rapidshare.com/files/1618307179/Skyrim_Total_Enhancement_Mod_Pack_1.4.rar.003

UWAGA! Żeby pobrać plik trzeba być zalogowanym na rapidshare.com. Jeśli nie posiadasz konta konieczna jest bezpłatna rejestracja.
Skyrim Total Enhancement Mod Pack został podzielony na 3 części należy je wszystkie ściągnąć następnie scalić w całość i wypakować za pomocą np. programu 7z.

PS. Pozdrowienia dla całej redakcji.

12.02.2012 13:35
CzarnyPiotrus!
😉
14
odpowiedz
CzarnyPiotrus!
161
!

AZGAN --> a Twój mod działa do jakiej wersji skyrima? 1.3 czy trzeba posiadac 1.4?
Bo wgralbym go sobie ale mam aktualnie wgrane kilka modow takich jak te delikatne od xenius czy cos takiego one tam zmienialy delikatnie gre czyli tam twarze, niebo, wygldad ciala itp i mod ten co teoratyucznie poprawia wydajnosc o 40 % tez mam wgrany, to nie wiesz czy moze to sie razem nie pogryzie czy smialo mozna wgrywac ten Twoj mod?

12.02.2012 13:38
CzarnyPiotrus!
😜
15
odpowiedz
CzarnyPiotrus!
161
!

a jak juz wgram czy duzy spadek bedzie fps?

12.02.2012 13:39
16
odpowiedz
Bandi_90
84
Konsul

Azgan------> Powiedz mi jak ten mod odinstalować, bo wygląda tylko gorzej... .

12.02.2012 13:53
17
odpowiedz
azgan
29
Chorąży

CzarnyPiotrus! Mod będzie działać z każdą wersją gry zarówno z tymi starymi jak i najnowszymi oraz tymi, które mają się dopiero pojawić. Oczywiście zalecam granie na najbardziej aktualnej wersji gry.

Całość po rozpakowani warzy prawie 7GB

Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelników GRYOnLine.

12.02.2012 13:58
CzarnyPiotrus!
😉
18
odpowiedz
CzarnyPiotrus!
161
!

Mam jeszcze do was takie pytanie odnosnie tego moda skyboost, bo isntrukcja jest do niego taka: Kopiujemy "dinput8.dll" i "SkyBoost.asi" z folderu "bin" do głównego katalogu Skyrim..
i pozniej odpalamy skyrima poprzez normalne exe czy tez przez ten plugin skse_loader.exe. ? Nie wiecie może?

12.02.2012 14:04
19
odpowiedz
azgan
29
Chorąży

SkyBoost działa na chwile obecną tylko z wersją gry 1.3 na działającego SkyBoost do 1.4 trzeba poczekać Alexander Blade już pracuje nad w pełni kompatybilną wersją SkyBoost R5.

SkyBoost nie wymaga do działania SKSE i nie trzeba tego instalować

Pozdrawiam serdecznie.

12.02.2012 14:07
CzarnyPiotrus!
👍
20
odpowiedz
CzarnyPiotrus!
161
!

Ok Azgan rozwiales moje wszelkie watpliwosci dzieki i pozdrawiam ;)
Chyba sobie sciagne tego Twojego moda i skyboosta :)

12.02.2012 14:10
21
odpowiedz
azgan
29
Chorąży

KONFIGURACJA PLIKU INI (zmiany w configu gry)

Pliki .ini, które można bez problemu edytować znajdują się w katalogu \Moje Dokumenty\Moje Gry\Skyrim. Pliki nazywają się Skyrim.ini oraz SkyrimPrefs.ini.

Niniejszy poradnik jest tłumaczeniem fragmentów The Elder Scrolls V: Skyrim Tweak Guide, zamieszczonego na stronie GeForce.com http://uk.geforce.com/optimise/guides/the-elder-scrolls-v-skyrim-tweak-guide

Ogólna wydajność
uGridsToLoad=5 - Ta zmienna nie istnieje i należy dodać ją w dolnej części sekcji [General] w pliku Skyrim.ini. Odpowiada ona za sterowanie promieniem wokół postaci, w obrębie którego silnik gry wczytuje najbardziej szczegółowe obiekty, postacie oraz tereny. Ustawienie to może mieć duży wpływ na jakość obrazu oraz wydajność. Zmienna przyjmuje wartości nieparzyste, np. 3, 5, 7, 9, 11. Najbardziej stabilną wartością w testowej konfiguracji okazała się liczba 7 (porównanie). Standardowa wartość 5 jest dobrym kompromisem pomiędzy jakością a wydajnością. Wyższe wartości mogą skutkować w niestabilności gry, więc dobierajcie je ostrożnie.

Porównanie uGridsToLoad=5 vs uGridsToLoad=11.

Uwaga: Poza obniżeniem wydajności i potencjalną niestabilnością ze względu na duży wzrost wykorzystania zasobów po zwiększeniu uGridsToLoad, jeśli zapiszesz grę po tym jak nadpisałeś tą wartość, nowa wartość będzie zaszyta w twoim zapisie gry. Warto to zaznaczyć, ponieważ gra pozwala ci wczytać zapisaną grę, która posiada równą bądź niższą wartość uGridsToLoad niż twoja aktualna wartość; nie będziesz w stanie wczytać zapisu gry powstałego przy wyższej wartości uGridsToLoad. Znaczy to, że jeśli z powrotem obniżysz wartość tej zmiennej, nie będziesz w stanie załadować save'ów, które miały wyższą wartość. Musisz więc mieć to na uwadze przy testowaniu tej opcji i jednoczesnym zapisywaniu gry. Jeśli musisz przywrócić poprzednią wartość uGridsToload w istniejącym zapisie gry, to postępuj wg poniższych kroków:

1.Stwórz kopię zapasową dla SkyrimPrefs.ini, Skyrim.ini oraz katalogu z zapisami Skyrim: ‘Saves’.
2.Wczytaj swój ostatni save.
3.Naciśnij na tyldę.
4.Po pojawieniu się konsoli w grze wpisz: setini "ugridstoload:general" 5
5.Kliknij ENTER.
6.Wpisz: saveini
7.Kliknij ENTER.
8.Wpisz: refreshini
9.Kliknij ENTER.
10.Zamknij konsolę używając tyldy.
11.Stwórz nowy save.
12.Wyjdź ze Skyrim.
13.Usuń Skyrim.ini w katalogu Moje dokumenty\Moje gry\Skyrim.
14.Załaduj ponownie narzędzie konfiguracyjne Skyrim.
15.Zamknij narzędzie.
16.W razie potrzeby wprowadź swoje tweaki w Skyrim.ini (oraz SkyrimPrefs.ini, jeśli był wcześniej modyfikowany).
17.Załaduj ponownie Skyrim i swój najnowszy save.
18.Ciesz się grą.
uExterior Cell Buffer=36 - Ta zmienna steruje liczbą komórek świata (kontrolowanych przez opcję uGridsToLoad), które są buforowane do RAM-u, by umożliwić płynniejsze przejścia i zwiększyć wydajność. Główną zasadą na przypisanie optymalnej wartości do tej zmiennej jest pobranie swojej aktualnej wartości z uGridsToLoad, zwiększenie jej o jeden i następnie pomnożenie jej przez siebie. Przykładowo, jeśli ustawiłeś uGridsToLoad na 7, to zmień uExterior Cell Buffer na 64.

iPresentInterval=0 - pewna forma pionowej synchronizacji (VSync) w Skyrim jest włączona domyślnie i nie może zostać wyłączona przez ustawienia w grze. Jeśli dodamy tą zmienną na koniec sekcji [Display] w pliku Skyrim.ini i ustawimy ją na 0, to przymusowo wyłączymy VSync. Wyłącznie VSync-a ogranicza/eliminuje przerywanie myszy (lag) i uwalnia trochę FPS-ów, może również zwiększyć wydajność. Jednakże wyłączenie VSync-a niesie ze sobą kilka potencjalnych negatywnych skutków: twój ekran może zacząć się "rozrywać", co samo w sobie nie jest groźne, aczkolwiek może być denerwujące, a fizyka świata gry oraz czas mogą również przyspieszyć, zwłaszcza w obszarach, gdzie odnotowujesz wysokie wartości FPS-ów.

Istnieją dwie alternatywy dla VSync-a w Skyrim:

Pozostaw VSync włączony w Skyrim (standardowo) i włącz Triple Buffering (Potrójne Buforowanie) przy użyciu narządzia D3DOverrider, które znajduje się w darmowym oprogramowaniu RivaTuner. Dzięki temu wzrośnie wydajność, a laggowanie myszy odejdzie w niepamięć bez żadnych negatywnych objawów. Jedynym problemem może być to, że Triple Buffering zużywa więcej RAM-u karty graficznej, co może powodować problemy na niektórych systemach i może nie zmniejszyć laggowania myszy w takim samym stopniu, co wyłączenie VSync-a.
Wyłącz WSync i użyj modyfikacji FPS Limiter, aby osiągnąć swoją dobraną wartość FPS-ów, zaleca się 60 lub 30 FPS-ów. To powinno powstrzymać problemy z fizyką gry i przerywanie myszy, ale wciąż mogą pozostać pewne "szarpnięcia" ekranu.
.Zauważ, że iPresentInterval może również przybrać wartość równą 2, aby zaimplementować VSync z ograniczeniem FPS-ów (zazwyczaj 30 zamiast 60 FPS-ów), ale to jeszcze bardziej zwiększa przerywanie myszy, nie poprawia wydajności, a także skutkuje w bardzo długim wczytywaniu się gry, dlatego nie powinna się tego stosować.

Jeśli korzystasz z modów upiększających grę poprzez podmianę tekstur na odpowiedniki w dużo większej rozdzielczości, może przydać ci się modyfikacja Large Address Aware (LAA) (więcej informacji w opisie pliku).

Dźwięk
fAudioMasterVolume=1.0000 - zmienna, która w SkyrimPrefs.ini odpowiada za główny suwak dźwięku w grze. 1.000 jest najwyższą wartością, którą można ustawić w grze. Jednak modyfikacja pliku umożliwia podniesienie tej wartości, tym samym umożliwiając ludziom, którzy uważają, że dźwięk w Skyrim jest za cichy, podgłośnienie go. Możesz, na przykład, wypróbować wartość 1.5000 lub 2.000. W razie potrzebny w grze możesz przesuwać pozostałe suwaki dźwięku. Zmiana głównego suwaka w grze przywróci zmienną do domyślnej wartości 1.0000.

bEnableAudio=1.0 - jeśli ta wartość zostanie dodana do sekcji [Audio] w pliku Skyrim.ini i ustawiona na 0, to wszelki dźwięk w grze zostanie wyłączony. Jest to jeden ze sposobów ustalenia czy dźwięk odpowiada za problemy z grą, takie jak zacinanie czy wyłączanie się gry.

Interfejs i Sterowanie
fDefaultWorldFOV=90
fDefault1stPersonFOV=90

Aby zmienić pole widzenia (FOV) w Skyrim, musisz dodać obie powyższe zmienne na sam dół sekcji [Display] w pliku Skyrim.ini. Domyślne wartości zmień na stopień widoczności, który chcesz uzyskać. Następnie, musisz dodać fDefaultFOV=90 w dole sekcji [General] w pliku SkyrimPrefs.ini, ponownie zmieniając domyślną wartość na stopień FOV, który chcesz uzyskać. Kolejnym krokiem jest wczytanie ostatniego zapisy gry, użycie komendy FOV 90 (konsolę włączysz przez ~ tyldę) i dostosowanie wartości do tych, które wpisałeś w plikach .ini. Następnie zapisz grę, co sprawi, że zmiany staną się permanentne.

[Interface]
fSafeZoneX=15
fSafeZoneY=15
fSafeZoneXWide=15
fSafeZoneYWide=15

Sekcja [Interface] i powyższe wartości muszą zostać dodane na sam dół w pliku Skyrim.ini. Zmienne te kontrolują margines od brzegu ekranu, na którym umieszczone są elementy takie jak kompas, paski zdrowia, magii i wytrzymałości. Im niższa wartość, tym bliżej brzegu ekranu znajdą się te elementy. Dzięki tej zmianie mogą one mniej przeszkadzać w grze.

[MapMenu]
uLockedObjectMapLOD=8
uLockedTerrainLOD=8
fMapWorldMaxHeight=150000.0000
fMapWorldMinHeight=1500.0000
fMapWorldZoomSpeed=0.0800

Sekcja [MapMenu] i powyższe wartości muszą zostać dodane na sam dół w pliku Skyrim.ini. Dwie pierwsze zmienne odpowiadają za poziom szczegółów świata gry wyświetlanych na mapie. Dwie następne zmienne pozwalają na zwiększone przybliżanie i oddalanie widoku na mapie. Ostatnia zmienna zmniejsza prędkość oddalania/przybliżania widoku, dając ci lepszą kontrolę nad przeglądaniem mapy. Jeśli chcesz usunąć chmury z widoku mapy, możesz również dodać zmienną sMapCloudNIF=0.

bDoDepthOfField=1 - jeśli w pliku SkyrimPrefs.ini ta wartość zostanie ustawiona na 0, to zostanie wyłączony efekt Głębi Obrazu (rozmycie), najczęściej widoczny w tle podczas przeglądania ekranów Menu Postaci (Przedmiotów, Magii, Umiejętności, Map). Wyłączenie tej opcji może zwiększyć wydajność, ale równocześnie utrudnia rozróżnienie wyświetlanych przedmiotów od tła menu.

bShowQuestMarkers=1 - jeśli w pliku SkyrimPrefs.ini ta wartość zostanie ustawiona na 0, to zostaną wyłączone wszystkie markery misji i zadań, w tym te widoczne na mapie i kompasie. Charakterystyczne obiekty będą jednak wciąż oznaczone. Wyłączenie markerów może utrudnić wykonywanie misji. Będziesz musiał dokładnie czytać i słuchać opisów.

bShowCompass=1 - jeśli w pliku SkyrimPrefs.ini ta wartość zostanie ustawiona na 0, to zostanie usunięty pasek kompasu widoczny w górnej części ekranu. Dzięki temu można uzyskać bardziej przejrzysty obraz gry, ale oznacza również, że znacznie częściej będziesz musiał zaglądać do mapy lub korzystać z zaklęcia Jasnowidzenie.

bAlwaysRunByDefault=1 - jeśli w pliku SkyrimPrefs.ini ta wartość zostanie ustawiona na 0, to twoja postać zawsze domyślnie będzie chodziła, a nie biegała. Domyślnie możesz używać klawisza CAPS LOCK, by w każdej chwili zmienić to zachowanie. Ustawienie wartości zmieni jedynie początkowe zachowanie.

bMouseAcceleration=1 - jeśli w pliku SkyrimPrefs.ini ta wartość zostanie ustawiona na 0, to zostanie wyłączone przyspieszenie sprzętowe myszki. Mysz nie będzie już przyspieszać przy dłuższych ruchach, ani zwalniać przy krótszych - dzięki temu mysz lepiej odpowiada na twoje działania. Zmiana wartości może również pomóc w redukcji zacinania się obrazu w grze, podczas, gdy VSync jest włączony.

fMouseHeadingSensitivity=0.0440 - w pliku SkyrimPref.ini ta wartość odpowiada Czułości Myszy w grze i powinna być ustawiana w pierwszej kolejności w grze. Jeśli jednak chcesz ustawić wartość wyższą niż pozwala gra, możesz zrobić to w pliku.

[Controls]
fMouseHeadingYScale=0.0200
fMouseHeadingXScale=0.0200

Sekcja [Controls] i powyższe wartości muszą zostać dodane na samym dole w pliku Skyrim.ini, aby móc zmodyfikować relatywną czułość osi Y (góra/dół) i osi X (lewo/prawo) w kontrolowaniu myszką. Wyższe wartości zwiększają efektywną czułość.

Cienie
iShadowMapResolution=4096 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini bezpośrednio kontroluje rozdzielczość cieni, co oznacza, że ma największy wpływ na jakość cieni w grze. Jest to część ustawień Szczegółowości Cieni w grze. Niska Szczegółowość oznacza iShadowMapResolution=512, Średnia Szczegółowość - iShadowMapResolution=1024, Wysoka - iShadowMapResolution=2048, Ultra - iShadowMapResolution=4096. Możliwe jest ustawienie wartości 8192 - co może poprawić nieco cienie, jednak równocześnie znacząco wpłynąć na wydajność. Oto porównanie zrzutów ekranu pokazujące różnicę pomiędzy wartością 4096 (ustawienia Ultra) a wartością 8192 - w scenie wewnątrz pomieszczenia, gdzie różnica jest najlepiej widoczna. Możesz zauważyć, że cień postaci, jak również większe cienie po jego prawej stronie, mają znacznie gładsze krawędzie przy wartości - 8192.

iBlurDeferredShadowMask=3 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini kontroluje efekt rozmycia wpływający na ciebie. Niższe wartości wyostrzą cienie, wartość 0 całkowicie wyłączy efekt rozmycia. Wyższe wartości będą stopniowo zmiękczać cienie, aż do momentu, gdy zostaną całkowicie pozbawione konkretnego kształtu. Poniższe zrzuty ekrany przedstawiają różnice pomiędzy wartościami 0, 3 i 7 - najbardziej zauważalna jest zmiana ostrości cieni drzewa. Wpływ na wydajność jest zazwyczaj minimalny. Możesz zmniejszyć tę wartość, by wyświetlać więcej szczegółów przy wyższej rozdzielczości cieni, lub zwiększyć, by rozmyć cienie, tym samym ukrywając kanciaste cienie na niższych rozdzielczościach.

iShadowMaskQuarter=4 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini również wpływa na przejrzystość cieni. Podniesiona do wyższych wartości, np. 10, poprawi szorstkość cieni, ale wyższe wartości mogą doprowadzić do zawieszania się gry. Obniżenie wartości obniży poziom szczegółowości cieni; ustawienie wartości na 0 - całkowicie wyłączy cienie wewnątrz pomieszczeń. Wpływ na wydajność może być znaczący, więc w pierwszej kolejności do zmiany przejrzystości cieni powinieneś skorzystać z ustawień iBlurDeferredShadowMask.

fShadowDistance=8000 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini ma znaczący wpływ na jakość cieni na otwartych przestrzeniach. Kontroluje odległość, na której widoczne są cienie, jednakże ze względu na konstrukcję silnika gry, wpływa również na ogólny poziom szczegółowości cieni w grze. Obniżenie wartości poprawi rozdzielczość cieni, ale jednocześnie usunie cienie z oddalonych obiektów, co może poprawić wydajność. W przypadku ustawienia wartości na 0, cienie na otwartych przestrzeniach zostaną wyłączone całkowicie. Poniższe zrzuty ekranu przedstawiają porównanie wartości 400, 2000 i 8000. Porównanie potwierdza, że niższa wartość oznacza mniejszą odległość wyświetlania cieni jak również większą szczegółowość.

fInteriorShadowDistance=3000.0000 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini odpowiada za cienie wewnątrz pomieszczeń. Jednakże zmniejszenie wartości może w rezultacie sprawić, że większa część wewnętrznych pomieszczeń zostanie pokryta cieniami - zamiast raczej wypłynąć na rozdzielczość cieni. Zwiększenie wartości również nie ma większego, praktycznego wpływu na wewnętrzne lokacje. Cienie zawsze są ostrzejsze bliżej źródła świata, niezależnie od ustawień. Tylko podniesienie wartości iShadowMapResolution może wypłynąć na wygląd cienie zewnętrznych jak i wewnętrznych.

fShadowBiasScale=0.15 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini wpływa na stopień, w którym wyświetlane są cienie na powierzchniach, prawdopodobnie poprzez zmianę kąta, pod którym obiekt musi się znaleźć w stosunku do źródła światła. W praktyce, wyższe wartości zredukują ilość cieni, a niższe zwiększą zacienienie na różnych powierzchniach.

bTreesReceiveShadows=0 - jeśli ta wartość zostanie ustawiona na 1 w pliku SkyrimPrefs.ini, to zostaną włączone cienie drzew. Jak prezentują to porównanie zrzutów ekranu, efekt wizualny jest bardzo zauważalny. Wpływ na wydajność nie powinien być duży, więc te ustawienia mogą zostać wyłączone na większości komputerów w celu zwiększenia głębi.

bDrawLandShadows=0 - jeśli ta wartość zostanie ustawiona na 1 w pliku SkyrimPrefs.ini, to na powierzchni zostaną dodane subtelne cienie. Efekt jest rzadko widoczny, ale jeśli spojrzysz na porównanie zrzutów ekranu, dostrzeżesz dodatkowe zacienienie terenu wokół kamieni w środkowej części ekranu i na dole po lewej stronie. Wpływ na wydajność powinien być minimalny.

fSunShadowUpdateTime=1.000
fSunUpdateThreshold=0.500

Wartości dodane w sekcji [Display] w pliku Skyrim.ini, pozwolą na ustalenie pozycjonowania cieni podczas przemieszczania się słońca. Domyślnie cienie te zmieniają się jedynie okresowo, w rezultacie pojawia się zauważalny, migotliwy efekt towarzyszący zmianie miejsca rzucanych cieni. Wartości fSunUpdateThreshold kontrolują częstotliwość tych zmian - im wyższa wartość, tym dłuższy okres czasu będzie upływał pomiędzy kolejnymi zmianami lokacji cieni. Wartości fSunShadowUpdateTime kontrolują jak długo ta zmiana będzie trwała, wyższe wartości sprawią, że widoczny będzie wydłużony efekt stroboskopowy, niższe zaś sprawią, że efekt zmiany będzie bardziej przejrzysty, lecz równocześnie przeskok pomiędzy zmianami lokacji będzie widoczniejszy. Na przykład, wypróbuj kombinację fSunShadowUpdateTime=0.000 i fSunUpdateThreshold=0.100, by uzyskać częstsze i co za tym idzie - bardziej stabilne zmiany pozycji cieni, z krótszymi i bardziej przejrzystymi przenoszeniami.

Skyrim jest pierwszą grą z cyklu Elder Scrolls, która wykorzystuje efekty dynamicznych cieni. Cienie w Skyrim mogą różnić się jakością lub migotać podczas ruchu. Ponieważ cienie mogą mieć bardzo duży wpływ na wydajność, wprowadzono do systemu kompromisowe wartości jakości, których zadaniem jest utrzymanie równowagi pomiędzy bogatym efektem cieni, a poprawną wydajnością. Nie ma jednego, dobrego sposobu na dostosowanie wyświetlania cieni. Istnieje szeroki zakres możliwości zmiany wartości wpływających na cienie, które możesz zmieniać posługując się przedstawionym wyżej poradnikiem. Wygląd gry zależy jednak od subiektywnej oceny i możliwości twojego sprzętu.

Trawa i Drzewa
fGrassStartFadeDistance=7000.0000 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini ma największy wpływ na trawę. Steruje odległością, na której trawa pojawia się w świecie gry i odpowiada opcji "Zanikanie Trawy" w grze. W grze największą możliwą wartością do ustawienia jest 7000.00, ale tutaj możesz ustawić ją jeszcze większą. Wpływ na wydajność nie powinien być znaczny.

iMinGrassSize=20 - tą zmienną należy dodać na dole sekcji [Grass] w pliku Skyrim.ini. Określa ona zagęszczenie kępek trawy. Tutaj znajdziecie porównanie między wartościami 20 i 80.

bAllowCreateGrass=1 - jeśli będzie ustawione na 0 w pliku Skyrim.ini, to opcja wyłączy całą trawę. Może przyspieszyć grę na słabych kartach graficznych, ale traci się na realizmie.

fTreeLoadDistance=75000.0000 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini określa dystans, na którym pojawiają się drzewa. Porównanie.

fTreesMidLODSwitchDist=10000000.0000 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini określa poziom szczegółowości drzew w pobliskiej odległości. Jeśli ją obniżymy, drzewa stracą trochę liści i gałęzi, gdy zwiększymy - wprost przeciwnie.

bRenderSkinnedTrees=1 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini określa zagęszczenie listowia na pobliskich drzewach. Opcja uiMaxSkinnedTreesToRender również określa maksymalną szczegółowość drzew, ale jej podwyższczenie nie ma większego wpływu w większości scen.

Ogólny Poziom Szczegółowości (LOD)
fLODFadeOutMultObjects=15.0000 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini określa odległość, na której pojawiają się obiekty w świecie gry i odpowiada opcji Zanikanie Obiektów w grze. Standardowa max wartość w grze to 15, tutaj można ją zwiększyć.

fLODFadeOutMultItems=15.0000 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini określa odległość, na której pojawiają się przedmioty w świecie gry i odpowiada opcji Zanikanie Przedmiotów w grze. Standardowa max wartość w grze to 15, tutaj można ją zwiększyć.

fLODFadeOutMultActors=15.0000 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini określa odległość, na której pojawiają się postacie i potwory w świecie gry i odpowiada opcji Zanikanie Aktorów w grze. Standardowa max wartość w grze to 15, tutaj można ją zwiększyć.

fBlockMaximumDistance=250000.0000
fBlockLevel1Distance=70000.0000
fBlockLevel0Distance=35000.0000
fSplitDistanceMult=1.5000

Powyższe zmienne w pliku SkyrimPrefs.ini określają poziom szczegółowości odległych obszarów i odpowiadają opcji Szczegółowość Odległych Obiektów w grze. W powyższym zestawieniu znalazły się domyślne max wartości do ustawienia w grze, tutaj można je zwiększyć jeszcze bardziej. Zwiększenie wartości trzech zmiennych typu fBlock ulepszy szczególowość odległych terenów, jak np. szczyty gór. fSplitDistanceMult wydaje się ustawiać tempo, w którym występują przejścia między poziomami szczegółowości. Wszystkie te zmienne wpływają jedynie na szczegółowość odległych terenów, dlatego w wielu scenach nie będą miały wizualnego wpływu na obraz.

fSkyCellRefFadeDistance=150000.0000 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini steruje odległością, na której widoczne są chmury, zazwyczaj wokół szczytów górskich.

Ogólna Grafika
bDisableAllGore=1 - jeśli dodamy tą zmienną w dolnej części sekcji [General] w pliku Skyrim.ini i ustawimy ją na 1, to wyłączy ona efekty powiązane z przemocą, głównie krew wydobywającą się z ran.

[ScreenSplatter]
bBloodSplatterEnabled=0

Zmienna i sekcja powyżej muszą zostać dodane łącznie na dole pliku Skyrim.ini. Ustaw ją na 0, jeśli chcesz wyłączyć rozbryzgi krwi na ekranie. Nie wyłączy to tryskania krwi podczas uderzenia przeciwnika; wyłącza jedynie czerwony efekt rozbryzgu krwi na ekranie, który symuluje krew uderzającą do oczu.

[Imagespace]
bDoRadialBlur=0

Zmienna i sekcja powyżej muszą zostać dodane łącznie na dole pliku Skyrim.ini. Ustaw ją na 0, jeśli chcesz zupełnie wyłączyć efekt radial blur. Może lekko przyspieszyć grę, ale wyłącza się to zazwyczaj, kiedy nie podoba się nam ten efekt.

[Weather]
bPrecipitation=0

Zmienna i sekcja powyżej muszą zostać dodane łącznie na dole pliku Skyrim.ini. Ustaw ją na 0, jeśli chcesz wyłączyć pogodowe z opadami, co sprowadza się do wyłączenia opady śniegu i deszczu. Zmniejsza realizm, ale może wyraźnie przyspieszyć grę, kiedy takie efekty się załączają.

iMaxDesired=750 - ta zmienna w pliku SkyrimPrefs.ini steruje liczbą cząsteczek przy efektach cząsteczkowych jak dym, mgła i zwłaszcza ogień oraz zaklęcia. Zmiany tej wartości niewiele wpływają na efekty mgły i dymu, ale są wyraźnie widoczne dla ognia (np. na pochodniach) oraz gęstości zaklęć. Przykładowo, kiedy zwiększymy tą wartość, czary ogniste będą zawierały znacznie więcej płomieni; podczas gdy ustawiona na 0 - wyłącza wszystkie płomienie. Zależnie od systemu, ta opcja może mieć spory wpływ na wydajność, kiedy pojawiają się dane efekty w grze. Tutaj porównanie screenów z wartością 0 i 950 dla tej zmiennej.

iWaterReflectHeight=512
iWaterReflectWidth=512

Te zmienne w pliku SkyrimPrefs.ini określają rozdzielczość refleksji/odbić obiektów na wodzie. Podniesienie wartości np. do =1024 lekko zwiększy poziom szczegółowości, natomiast obniżenie np. do =256 pogorszy efekt. Wpływ na wydajność jest zależny od ilości odbić na wodzie ustawionych w opcjach gry oraz od tego, czy masz włączone Filtrowanie Anizotropowe, a także wielkości odbijających się postaci/obiektów. Tutaj porównanie dla tych zmiennych.

bAllowScreenShot=1 - jeśli ustawimy wartość tej zmiennej na 1 w pliku Skyrim.ini, która jest standardowa, będziemy mogli robić zrzuty ekranu w każdym momencie gry poprzez klawisz PRINT SCREEN (PrtScn). Screeny są przechowywane w formacie BMP pod katalogiem \Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\skyrim.

MUST HAVE!

SkyBoost - zwiększ wydajność nawet o 50%!

SkyBoost to plugin, który naprawia pewne problemy obliczeniowe CPU, w sytuacjach, kiedy gra szczególnie wykorzystuje procesor - zwłaszcza w miastach. Dzięki temu osiągamy znacznie większą wydajność w grze, nawet o 50%! Optymalizacja dotyczy zarówno najnowszych procesorów jak i tych słabszych/starszych jednostek. Jeśli biegałeś po Skyrim na niskich ustawieniach graficznych, teraz być może przejdziesz na średnie wzrost FPS-ów w porównaniu do standardowej wersji gry jest naprawdę zauważalny.

Działa to na zasadzie przepisania pewnych części kodu FPU na x87 (koprocesora) i bezpośredniego załączenia wielu niepotrzebnych getterów (funkcji do pobierania określonych danych/atrybutów) wraz z krytycznymi ścieżkami - deweloperzy z Bethesdy z jakiegoś powodu skompilowali grę nie korzystając z żadnych flag optymalizacyjnych tworząc ostateczną wersję.

Link do pobrania - Download

http://alexander.sannybuilder.com/?category=other-bethgames&altname=skyrim_boost

More Dynamic Shadows - więcej dynamicznych cieni

Link do pobrania - Download

http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=8262

Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelników GRYOnLine.

12.02.2012 16:37
22
odpowiedz
azgan
29
Chorąży

Zapomniałem wspomnieć o jednej dosyć istotnej kwestii. Wyostrzenie obrazu TrueHD, dzięki której wszystkie szczegóły są zdecydowanie lepiej widoczne można wł. i wył. w czasie rzeczywistym, czyli podczas gry za pomocą 1 przycisku na klawiaturze oznaczonego symbolem Pause\Break.

13.02.2012 15:49
😊
23
odpowiedz
tarrok11
3
Junior

okienko z ostrzeżeniem w skyUI nie pojawia się jeśli uruchomimy przez SKSE(SKyrim Script Extender)

13.02.2012 17:23
Zingeer
24
odpowiedz
Zingeer
15
Legionista

Skąd można pobrać Skyrim Enhancer Mod?

14.02.2012 12:45
MiszczCzarny
25
odpowiedz
MiszczCzarny
36
Pretorianin

@tarrok11

W chwili pisania tekstu skse było niekompatybilne z aktualną wersją Skyrima (teraz już jest). :)

@Zingeer

Tak, jak napisał azgan, moda możesz pobrać stąd:

PART 1
https://rapidshare.com/files/434532801/Skyrim_Total_Enhancement_Mod_Pack_1.4.rar.001
PART 2
https://rapidshare.com/files/3902322387/Skyrim_Total_Enhancement_Mod_Pack_1.4.rar.002
PART 3
https://rapidshare.com/files/1618307179/Skyrim_Total_Enhancement_Mod_Pack_1.4.rar.003

14.02.2012 13:51
26
odpowiedz
azgan
29
Chorąży
Image

UWAGA!

Zacząłem się bawić robieniem własnego configu ENB tak powstał mój nowy projekt Skyrim Enhancement Post Process i chciałbym się z Wami tym podzielić. Zapraszam do otwartych testów. :P

Na screenach widać też jak wygląda Skyrim Total Enhancement Mod Pack 1.4

http://img848.imageshack.us/img848/118/enb2012213233614.jpg

http://img841.imageshack.us/img841/3615/enb2012213233820.jpg

http://img861.imageshack.us/img861/5626/enb2012213233926.jpg

http://img835.imageshack.us/img835/1346/enb2012213233957.jpg

http://img513.imageshack.us/img513/7941/enb2012213234015.jpg

http://img513.imageshack.us/img513/2739/enb2012213234034.jpg

Skyrim Enhancement Post Process v1.1

Link do pobrania - Download

https://rapidshare.com/files/1714633157/Skyrim_Enhancement_Post_Process_1.1.rar

Instalacja:

Wypakuj całą zawartość folderu Skyrim do "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Skyrim"

14.02.2012 13:55
Damian1539
27
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

azgan - Daj zdjęcia w wyższej rozdzielczości. W takiej rozdzielczości, to każda gra wygląda ładnie.

14.02.2012 14:10
28
odpowiedz
azgan
29
Chorąży

Skyrim Total Enhancement Mod Pack 1.4 - Link do pobrania z Torrenta

Download:

http://itfans.pl/flame/Skyrim_Total_Enhancement_Mod_Pack.rar.torrent

Po pobraniu plików prosze seedować

Paczka jest już zcalona w 1 plik rar

15.02.2012 18:01
29
odpowiedz
azgan
29
Chorąży

MUST HAVE!

More Dynamic Shadows - więcej dynamicznych cieni

Link do pobrania - Download

http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=8262

20.02.2012 20:11
Kserkses
30
odpowiedz
Kserkses
181
Generał

azgan--> dzieki za wszystko a moglbys upchac to gdzies indziej niz na rapidshare??

20.02.2012 23:54
31
odpowiedz
azgan
29
Chorąży
Image

UWAGA!

Chciałbym się z Wami podzielić nową wersją Skyrim Enhancement Post Process 1.2. Po zapoznaniu się i przeczytaniu waszych opinii oraz sugestii starałem się sprostać waszym wysokim wymaganiom i choć doskonale wiem, że wszystkich i tak nie zadowolą wynikami mojej pracy to mimo wszystko robiłem, co w mojej mocy by poprawić jak najwięcej. Zapraszam do otwartych testów. ;)

http://img69.imageshack.us/img69/2862/enb201222023163.jpg

Nowy system oświetlenia w stylu Mass Effect 3 i bardziej wydajne cieniowanie SSAO to tylko niewielka część zmian, o których warto wspomnieć :P

Galeria FullHD :

http://imageshack.us/photo/my-images/839/enb2012220205441fullhd.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/41/enb2012220205520fullhd.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/716/enb2012220205638fullhd.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/831/enb201222020577fullhd.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/708/enb2012220205729fullhd.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/546/enb201222020586fullhd.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/850/enb2012220205758fullhd.jpg/

Skyrim Enhancement Post Process v1.2

Link do pobrania - Download

https://rapidshare.com/files/876932933/Skyrim_Enhancement_Post_Process_1.2.rar

Instalacja:

Wypakuj całą zawartość folderu Skyrim do "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Skyrim"

21.02.2012 17:18
32
odpowiedz
azgan
29
Chorąży

Przygotowałem dla Was pokaźną porcją Screenshotsów z gry żeby pokazać, jakie możliwości oferuje Skyrim Total Enhancement Mod Pack 1.4 w połączeniu z Skyrim Enhancement Post Process 1.2 :

http://img832.imageshack.us/img832/3298/enb201222113914.jpg

http://img833.imageshack.us/img833/6371/enb201222113947.jpg

http://img594.imageshack.us/img594/5056/enb2012221131132.jpg

http://img706.imageshack.us/img706/6931/enb2012221131211.jpg

http://img213.imageshack.us/img213/5276/enb2012221131428.jpg

http://img571.imageshack.us/img571/2663/enb2012221131622.jpg

http://img69.imageshack.us/img69/3934/enb2012221131827.jpg

http://img696.imageshack.us/img696/2673/enb201222113194.jpg

http://img821.imageshack.us/img821/6288/enb201222113212.jpg

http://img338.imageshack.us/img338/875/enb2012221132150.jpg

http://img196.imageshack.us/img196/8963/enb201222113233.jpg

http://img208.imageshack.us/img208/2899/enb2012221132635.jpg

http://img252.imageshack.us/img252/7084/enb201222113275.jpg

http://img96.imageshack.us/img96/8845/enb2012221133859.jpg

http://img440.imageshack.us/img440/1805/enb2012221134230.jpg

http://img213.imageshack.us/img213/4323/enb201222113431.jpg

http://img3.imageshack.us/img3/4452/enb2012221134314.jpg

http://img11.imageshack.us/img11/2743/enb2012221134551.jpg

http://img831.imageshack.us/img831/7269/enb2012221134631.jpg

http://img685.imageshack.us/img685/8374/enb2012221134913.jpg

http://img651.imageshack.us/img651/1629/enb2012221134937.jpg

http://img62.imageshack.us/img62/1400/enb2012221135018.jpg

http://img833.imageshack.us/img833/933/enb2012221135321.jpg

http://img192.imageshack.us/img192/7890/enb2012221135436.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/2295/enb2012221135459.jpg

http://img337.imageshack.us/img337/139/enb2012221135530.jpg

http://img214.imageshack.us/img214/43/enb2012221135552.jpg

http://img442.imageshack.us/img442/3826/enb20122211486.jpg

http://img217.imageshack.us/img217/2500/enb201222114818.jpg

http://img193.imageshack.us/img193/8974/enb201222114833.jpg

http://img96.imageshack.us/img96/6893/enb201222114847.jpg

http://img802.imageshack.us/img802/7827/enb201222114930.jpg

http://img7.imageshack.us/img7/44/enb201222114143.jpg

http://img836.imageshack.us/img836/5269/enb2012221141441.jpg

http://img72.imageshack.us/img72/7974/enb2012221141529.jpg

http://img864.imageshack.us/img864/3453/enb2012221141746.jpg

http://img856.imageshack.us/img856/8301/enb201222114182.jpg

http://img857.imageshack.us/img857/1151/enb201222114191.jpg

http://img821.imageshack.us/img821/1064/enb2012221141911.jpg

http://img408.imageshack.us/img408/8017/enb2012221142121.jpg

http://img196.imageshack.us/img196/2856/enb201222114230.jpg

21.02.2012 21:54
Kserkses
33
odpowiedz
Kserkses
181
Generał

azgan, mam pytanko czy mogę zainstalować Skyrim Total Enhancement Mod Pack 1.4 na oficjalne wydanie od twórców Skyrima HD DLC tekstury ?? nie bedzie to sie w jakis sposob gryzlo?? i drugie nie wiem ale u mnie wyskakuje komunikat na rapidzie, że link jest niedostepny i nie jestem w stanie pobrac Skyrim Enhancement Post Process v1.2

a ogolnie porcja shotow wyglada obiecujaco

23.02.2012 14:05
👍
34
odpowiedz
azgan
29
Chorąży
Image

Skyrim Enhancement Post Process 1.3 to przydatna modyfikacja, która zmienia i dodaje nowe efekty Post-processu w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. Po zainstalowaniu tego dodatku otrzymamy nowe cienie, oświetlenie i wiele innych elementów, które w znacznym stopniu ulepszą oprawę graficzną w grze.

Instalacja modyfikacji:

Wypakowac całą zawartość do folderu "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Skyrim"

Download:

Link do pobrania https://rapidshare.com/files/178070568/Skyrim_Enhancement_Post_Process_1.3.rar

Obszerną porcje Screenów znajdziecie powyżej

23.02.2012 16:36
35
odpowiedz
zanonimizowany578688
10
Centurion

Pomóżcie, żaden link do tego moda Skyrim Enhancer Mod nie działa :/

23.02.2012 16:55
36
odpowiedz
azgan
29
Chorąży

ixi24 nie działą bo tamten projekt jest już zamknięty nie wspieram go i nie udostępniam żadnych plików. Obecnie skupiłem się na dopieszczaniu własnej modyfikacji - Skyrim Enhancement Post Process.

23.02.2012 17:11
37
odpowiedz
zanonimizowany578688
10
Centurion

Ale jak znalazłem na torentach to będzie działać ?

23.02.2012 17:38
Kserkses
38
odpowiedz
Kserkses
181
Generał

Azgan zeby pobrac Twojego moda to musze miec konto pro na rapidshare?? za darmo nie jestem w stanie tego pobrac

23.02.2012 17:42
39
odpowiedz
zanonimizowany578688
10
Centurion

I jeszcze jedno pytanko ?

Czym jest konkretnie Skyrim Enhancement Post Process. ?
I czy jest kompatybilny z tym wcześniejszym modem Skyrim Enhancer Mod 1.4

23.02.2012 18:51
40
odpowiedz
azgan
29
Chorąży

Kserkses nie żeby pobrać Skyrim Enhancement Post Process 1.3 nie jest wymagane posiadanie konta Premium na RapidShare wiec możesz pobrać całą zawartość bez żadnych dodatkowych opłat.

ixi24 Enhancer Mod był pakietem najlepszych modyfikacji, które poprawiały textury w grze natomiast Skyrim Enhancement Post Process jest modyfikacją mojego autorstwa, która poprawia i dodaje nowe efekty graficzne Post-procesu np. lepsze oświetlenie, cienie i wiele innych elementów, które w znacznym stopniu ulepszają oprawę graficzną w grze. Jest to pełna hybryda składająca się z mocno podrasowanego ENB Series i NVIDIA FXAA Post Process Injector.

Bethesda Softworks wydała oficjalny pakiet HighResTexturePack poza tym od chwili pojawienia się STEAM WORKSHOP opłacalność robienia własnej kompilacji zawierającej pakiety textur idących już w GB przestała być opłacalna. Textury może sobie teraz każdy ściągnąć bez żadnych problemów i to, jakie chce ja natomiast skoncentrowałem się na tworzeniu własnej modyfikacji, która będzie miała większy wpływ, na jakość grafiki. Skyrim Enhancement Post Process jak widać na screenach zamieszczonych na poprzedniej stronie doskonale spisuje się wzbogacając grę o lepsze efekty graficzne. Skyrim Enhancement Post Process jest niezależną modyfikacją i nie wymaga do działania Enhancer Mod ani żadnych innych modyfikacji natomiast można ją bez problemu łączyć z innego rodzaju modami. Jeśli stworzycie własną paczkę textur to Skyrim Enhancement Post Process będzie z nią działał tak samo dobrze jak z tą, która ja udostępniałem.

PS. Pod pojęciem nowych efektów chodziło mi o efekty graficzne jak np. promienie słońca, których standardowo w grze nie uświadczycie. W przypadku nowych osób używanie Skyrim Enhancement Post Process 1.3 bez Mod Packa ma jak najbardziej sens ba nawet zachęcam Was do stworzenia własnej paczki modów, z których będziecie korzystać. Całkowicie odcinam się od poprzedniego Skyrim Total Enhancement Mod Pack na rzecz rozwijania własnej modyfikacji od tej pory oficjalnie wspieram i udostępniam Skyrim Enhancement Post Process 1.3.

Skyrim Enhancement Post Process 1.3 ma zdecydowanie większy wpływ na poprawę, jakości grafiki niż robił to Total Enhancement Mod Pack, więc nie musicie się obawiać, że dużo na tym stracicie na screenach, które udostępniłem z wyjątkiem textur cała reszta to zasługa właśnie Skyrim Enhancement Post Process 1.3 to właśnie dzięki tej modyfikacji gra tak ładnie wygląda.

23.02.2012 18:54
Kserkses
😒
41
odpowiedz
Kserkses
181
Generał

Azgan to nie wiem co jest grane, nie jestem w stanie tego pobrac. Męcze sie od wczoraj i zawsze wyskakuje mi, że spróbuj później lub, że link jest nieaktualny. Podeslalem linka znajomemu i tez tego zassac nie moze. Help

23.02.2012 19:11
42
odpowiedz
azgan
29
Chorąży

Żeby pobrać plik trzeba być zalogowanym na rapidshare.com. Jeśli nie posiadasz konta konieczna jest bezpłatna rejestracja.

uploadowałem pliki też na http://www.mediafire.com/?27y3g4mv1ig4d7e

23.02.2012 19:19
Damian1539
43
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

Kserkses - Ściągnij sobie to przez jdownloadera. Nie będziesz musiał zakładać żadnego konta.

23.02.2012 19:20
44
odpowiedz
zanonimizowany578688
10
Centurion

Ale z tego co się orientuje to pakiet darmowych tekstur od Bethesda Softworks, jest połączony z twoim modem Skyrim Enhancer Mod 1.4 ?
I czy bez problemu jak pobiorę i wgram tego moda, będe też mógł wgrać tego nowego Skyrim Enhancement Post Process ?

23.02.2012 20:24
Kserkses
45
odpowiedz
Kserkses
181
Generał
Image

Azgan --> no chłopie kapitalna robota! naprawdę... i z góry dzieki, że dałeś to na mediafire bo mam konto na rapidzie ale za cholere nie mogłem tego zassać. Widzę, że jesteś mocno w to zaangażowany i podziwiam Twoją upartość i pomoc innym, wiesz o co mi chodzi..

Damian1539--> też tak robiłem i nic z tego. (było)

Dokładnie to samo pytanie czy Skyrim Enhancer Mod 1.4 nie będzie się gryzł w jakimś tam stopniu z Skyrim Enhancement Post Process 3 ?? czy wystarczy samo Post Process? głównie chodzi o spadek fpsów

tak to u mnie wygląda-->

23.02.2012 20:36
46
odpowiedz
azgan
29
Chorąży

Skyrim Total Enhancement Mod Pack 1.4 nie będzie się gryzł z Skyrim Enhancement Post Process 1.3 przy czym podkreślam ponownie, że projekt noszący nazwę Skyrim Total Enhancement Mod Pack 1.4 lub jak kto woli z wcześniejszych jego wersji Skyrim Enhancer Mod został przeze mnie ukatrupiony i nie udostępniam już tych plików ani nie udzielam wsparcia technicznego, więc jeśli traficie na te pliki krążące po Internecie to już Wasza spraw, co z nimi zrobicie. Oficjalnie koncentruje się na rozwijaniu i wspieraniu projektu noszącego nazwę Skyrim Enhancement Post Process i udostępniam tylko te pliki.
PS. Możliwe że wkrótce załoga się powiększy i będę miał dla Was jakieś ciekawe informacje ;)

23.02.2012 21:30
47
odpowiedz
azgan
29
Chorąży
Image

FUS RO DAH

23.02.2012 23:33
48
odpowiedz
zanonimizowany578688
10
Centurion

No to czekamy :)

24.02.2012 11:27
49
odpowiedz
azgan
29
Chorąży
Image
Wideo

xderby przygotował dla Was filmik - Preview z prezentacją możliwości Skyrim Enhancement Post Process 1.3, za co należą mu się podziękowania.

Zapraszam do oglądania.

http://www.youtube.com/watch?v=pMDST6oF9zA

xderby dobra robota.

Chciałbym też poinformować że xderby dołączył do zespołu w związku z czym od tej chwili nie pracuje już sam. xderby zadba o to by dostarczać Wam materiały zawierające nagrania z pokazem możliwości Skyrim Enhancement Post Process. xderby witaj w zespole :).

Jeszcze jeden screen pokazujący, że Skyrim Enhancement Post Process 1.3 mimo swojego piękna potrafi być surowy

Czujecie ten chłód? Mnie aż zmroziło ;)

25.02.2012 12:14
Harry M
50
odpowiedz
Harry M
194
Master czaszka

Midas Magic mnie ciekawi i ta mapa ale boję się ściągać mapkę ze względu na bugi.

26.02.2012 16:01
51
odpowiedz
zanonimizowany578688
10
Centurion

Skyrim Enhancer Mod 1.4 jest świetny :)
Najpierw wgrałem patch 1.4 potem tego moda, moda interfejsu (całego i podręcznego)
Mogę zrobić filmik i wrzucić na YouTube - jak by ktoś chciał :)
Jedno co nei działa to mapa 3D ok, wgrywa się ale po przybliżeniu są bardzo słabe tekstury wręcz kwadratowe :/ POMOCY !

Publicystyka Najlepsze mody do Skyrima (luty 2012)