W przerwie na lunch - Powerslide
Pamiętam jak zagrywałem się w demko, pełnej nigdy nie miałem :) Były chyba plany wydania kolejnej części, ale ją zawiesili. Z innych ciekawych starych ścigałek - pamiętacie Rollcage?
Zgadza się. Były plany wydania Powerslide 2: Slipstream, ale w roku 2004 zawieszono produkcję, a krótko po tym studio Ratbag Games zostało rozwiązane. Jedyne co pozostało po tym tytule, to marnej jakości filmiki na YouTube. Miał być także rozbudowany edytor tras. Gdyby gra została wydana, prawdopodobnie Trackmania nie miałaby racji bytu lub nie osiągnęłaby tak dużego sukcesu.
http://www.youtube.com/watch?v=AVXMLAnZvtI
Rollcage to także klasyk sam w sobie. Chyba nie ma drugiej takiej gry z tak dużą dawką emocji.
Need for Speed III: Hot Pursuit oraz Motorhead ograłem wiele razy. Szczególnie ta pierwsza produkcja wgniata w fotel.
Powerslide na pewno się zainteresuję, ale mam kilka pytań.
Jakie zmiany w rozgrywce ukazują się po zmianie poziomu trudności? Ile czasu potrzeba na ukończenie całej gry? Domyślam się, że fur się nie ulepsza i trzeba liczyć na własne umiejętności.
Inne, wspomniane w tekście gry, również obczaję.
Edit. Popraw literówki :P
Jeszcze sa literowki? Ja ich nie widze, ale przeczytam tekst jeszcze raz i wyeliminuje babole.
Jesli chodzi o zmiany w grze na poziomie Advance, to wlasciwie zmienia sie poziom trudnosci przeciwnikow. Praktycznie na kazdej trasie linie mety przejezdza sie w komplecie. Zadko kiedy mozna uzyskac przewage kilkusekundowa, a najmniejszy blad, to spadek na ostatnie miejsce. Takze zwieksza sie poziom trudnosci kolejnych tras. Sa bardziej powykrecane i momentami niebardzo wiadomo gdzie jechac. Nawet mimo wskaznika kierunku bardzo trudno odnalezc sie na trasie. Wyskoki, zjazdy, ostre zakrety, ciemne tunele... Jest tego naprawde sporo, jak na 10 tras. Czas rozgrywki ciezko wymierzyc. Wszystko zalezy od umiejetnosci gracza. Sam nigdy nie ukonczylem gry na poziomie Advance, bo zwyczajnie w swiecie nie dalem rady.