Witam
Mam takie pytanie, gram w crysis 2 i battlefield 3 i gry chodza mi okolo 60-100 fpsow, jak mam to 60-100 fps to gra nie chodzi za plynnie ale jak zorbie sobie ze max fps to 62 to gra chodzi plynniej.
60-100 tez plynnie ale ciekawi mi dlaczego jak zablokuje sobie te FPS na 60 czy tam 62 to gra wydaje sie plynniejasza
moja karta 6990
Ja mam między 300-400 fps i gra jest płynna.
Moja karta 9999gtx 2x oc
"zrobisz se" znaczy się włączysz V-Sync tak?
różnica między 60 a 100fps to znaczna różnica i da się wyczuć to, że są spadki o 40fps
FPS nie jest dobrym sposobem pomiaru wydajnosci gier. Lepiej wlaczyc pokazywanie czasu trwania poszczegolnych mechanizmow gry - fizyki, grafiki, postprocessingu itp i wtedy bedzie widac co najwiecej zjada mocy komputera.
BossmanPL- Super
Snakepit - ustawiam programem MSI afterburner max FPS w grach
myslaem ze nie ma roznicy miedzy 60-100, ze ludzkie oko nie wychaczy wiecej niz 60
Ale takie oko gracza, a 'gracza' się znacznie różni. Dla zwykłych ludzi 23/5-30 to to samo. Dla gracza już spadek dwóch fpsów z danej 30 to masakra.
Milka^_^
Wg mnie rozróżnia, przynajmniej w moim przypadku. Skoki FPS z 30 kl/s do np. 60kl/s są zauważalne. Myślę, że chodzi o to iż przy 30 FPS gra chodzi zupełnie płynnie i możemy czerpać maksimum przyjemności z rozgrywki.
Grając kiedyś na słabym PieCu miałem to samo właśnie. Oko wyuczyło się i teraz widzę wszystko całkiem inaczej. W telewizji nawet nadawane są filmy w 24 bodajże fps'ach i niektóre akcje naprawdę dziwnie wyglądają :)
[7] Nie wiem, ja np. nie widzę różnicy między 60 a 100 fps. Ale 30 a 60 to niebo a ziemia :)
Wam chodzi nie o samą płynną animację tylko te skoki animacji z 60 kl/s na 100 prawda ? Bo ciężko jest tu coś napisać po tych postach.
oko sobie może nie rozróżniać między 30 a 60fps za to sama reakcja postaci czy samochodu czy samolotu czy czegokolwiek w grze przy 30fps jest wolniejsza niż przy 60fps i to się da odczuć
to samo z 50 na 100 powiedzmy
Up: Jesli chodzi o opozniona reakcje, to dotyczy ona wylacznie obiektow kontrolowanych przez gracza za pomoca klawiatury/myszki. Reakcja pozostalych obiektow gry jest niezalezna od ilosci fps. Kazda gra ma staly timestep dlatego na dowolnym kompie postac biegnie lub samochod porusza sie(pokonuje okreslona odleglosc w danym czasie) z taka sama predkoscia. Przy stalych 30 FPS`ach wspoldzielonych dla calej mechaniki gry, stan klawiatury jest odczytywany przez czas zdecydowanei mniejszy niz 0.03s, stad opozniona reakcja kontrolowanego obiektu.