Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Plik Jagged Alliance Back in Action [PC] - (Demo ENG)

01.02.2012 20:36
📄
1
ja33no
58
Konsul

W pierwszej kolejności zdziwiła mnie całkiem przyjemna grafika, czytelna i schludna. Gra na szczęście nie patyczkuje się z graczem, samemu trzeba sprawdzać czy dana osłona rzeczywiście nas zakrywa, kiedy wróg strzela nam w klatę to siłą rzeczy nie możemy strzelać itp. Pograłem bardzo krótko ale wydaje się, że warto grze dać szansę, największą bolączką jak zwykle będzie marne AI które często niepotrzebnie szarżuje. Spodoba się ludziom lubiącym stare zabugowane Men of War.

02.02.2012 12:00
😉
2
odpowiedz
zanonimizowany735305
39
Pretorianin

Odpaliłem na szybkiego, i graficzka nawet ładna jest, szkoda tylko że nie ma modelu zniszczeń podobnego choć trochę do Silent Storm. Rozgrywka niestety na razie przypomina mi grę Commandos niż Jagged Alliance:-/ Ale jak napisałem, pograłem chwilkę na szybko więc po dłuższym posiedzeniu przy tym demku, może gra mnie zauroczy. Jedynie tylko naprawdę żałuję, że zrezygnowano z rozgrywki turowej;( mogli chociaż dać wybór czy chcemy grać w czasie rzeczywistym , czy w trybie turowym jak to było w grze Fallout Tactics

02.02.2012 20:06
3
odpowiedz
Zerat
35
Chorąży

Czy w udostepnionej .. podrobce JA2 jest obiecany tryb turowy ?
bez tego gra beznadziejna

04.02.2012 08:05
4
odpowiedz
StoogeR
132
Generał

Sporo paczowania bedzie trzeba, by bylo na prawde dobrze. Masa malych pierdol w rozgrywce przeszkadza, razem wziete czasami juz moga irytowac, ale wszystko to sa drobne rzeczy do poprawy w updacie (ew modach zakladajac ze gra bedzie podatna na modowanie).

Ortodoksyjni fani JA2 w ogole niech sie nie wypowiadaja, bo maja swoje umysly latami gry w jedno i to samo skrzywione. Herbate sobie tez parza w turach. Rozumiem preferencje, ale troche otwartosci na nowe pomysly by sie przydalo.
Nigdy nie rozumialem tego debilnego argumentu, ze w grach turowych sie mysli, a w czasie rzeczywistym nie. Mysli sie tak samo, ale w dodatku trzeba myslec szybko (i to jest sztuka, nie wymyslic skuteczna taktyke, a wymyslic skuteczna taktyke pod presja czasu - nie kazdy potrafi, moze stad ta niechec?).
Chociaz aktywna pauza i tryb planowania z kolejkowaniem rozkazow i mozliwoscia synchronizacji calej druzyny maja dosc duze mozliwosci, wiec kto chce to se posiedzi pol dnia ze swoim problemem typu "czy odstrzelic temu w leb, czy tamtemu jaja".

Imo gra ma potencjal, ale po premierze bedzie wymagala sporo uwagi ze strony developera (jest co paczowac). Podatnosc na modowanie to tez koniecznosc, by gra pozyla troche dluzej niz pierwszy miesiac.

Plik Jagged Alliance Back in Action [PC] - (Demo ENG)