Szef 38 Studios o Kingdoms of Amalur: Reckoning 2, DLC do „jedynki” oraz projekcie Copernicus
Schilling zapewnił, że osoby, które będą chciały zobaczyć wszystko, co ma do zaoferowania Kingdoms of Amalur: Reckoning, będą musiały w niej spędzić ok. 200-300 godzin.
Holy shit! Ja w Skyrima pograłem 60h i ześwirowałem bo już za długo.
Koktajl Mrozacy Mozg no jedynka jeszcze nie wyszła, ale moja odpowiedź brzmi tak :) Ostatnia gra, która podobnie przykuła mnie do monitora to Skyrim (nie licząc SWTOR, ale to już co innego). Demko przeszedłem przynajmniej 10 razy (kombinacje walki nie mają chyba ograniczeń :D
Boziu... jeszcze nie wydali tego słodziutkiego, casualowego i dennego niby-to-RPG a już DLC i kontynuacji. Litości!
Ja grę na 100% kupię, ale nie w dniu premiery! Poczekam aż troszkę stanieję, narazie mam w co grać, a Skyrim jeszcze nawet nie ruszony :).
TobiAlex - spojrzalem w Encyklopedie, przeczytalem opis, o cos dla mnie, nawet nie patrzylem czy wyszlo :P
Po demie nie mam wielkich nadziei co do tego tytułu. Miałem wrażenie jakbym grał w kopię Divinity 2 pozbawioną jej najlepszych cech (humor, dialogi, zamiana w smoka, voice acting), a jedyne co KoA oferuje w zamian to ulepszona walka. Strona artystyczna rodem z WoW też mnie odrzuciła, tym bardziej, że od strony fabularnej gra stara się być dość poważna (choć ciężko to ocenić po samym demie). O licznych problemach technicznych nie będę się nawet rozpisywał, bo demo korzystało ze starej wersji gry, więc ciężko powiedzieć jak będzie się sprawowała finalna wersja. Poczekam oczywiście na recenzje, ale według mnie to z tej gry będzie typowy średniak.
@CyberTron
To słodziutkie, casualowe RPG bedzie oferować znacznie więcej niż skyrim, a 'casualowe' to ostatni przymiotnik jakiego można użyć do opisania tej gry. Oprócz czysto RPGowych elementow, KoA wprowadza także mnóstwo zreczniosci w postasci walki, czego np. taki skyrim nie moze o sobie powiedziec. Walka bedzie wymagajaca i satysfakcjonujaca, a całe universum bardzo wciąga. Zreszta poczekajmy na pełna wersje i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Demko mi się bardzo spodobało. Kupię w dniu premiery. Tylko te DLC mnie wkurza...może wydadzą jakiś pudełkowy dodatek.
Gra zapowiada się fajnie, ale denerwuje mnie taka polityka developerów. Jeszcze nie było premiery jedynki, a oni już o dlc gadają.
Gralem w demo przez ponad 2h (mimo, ze godizne wczesniej wyswietlilo mi sie okno z informacja, zep ozostalo mi jeszcze 20 min gry...) i jestem zdania, ze gra wyglada na wypelniona po brzegi contentem. Nie boje sie zatem gadania o DLC.
Żal dupe ściska że gra w Polsce nawet napisów nie będzie miała.
EA Polska cofa się w rozwoju do lat 90.
Wsytd i żal.
Łał. Facio musi być niesamowicie pewny siebie i przypuszcza atak ze wszystkich stron, zarówno na fanów single, jak i multi (i jeszcze zapowiada drugą część, LOL). Po zagraniu w demo uważam, że gra okaże się niesamowitym sukcesem, a w Polsce nawet wersji z napisami nie będzie. Moim zdaniem EA powinien zlikwidować oddział w Polsce
i powierzyć wydawanie gier z powrotem CDP. Przynajmniej byśmy mieli wersję z napisami (a może nawet dubbing).
Mam też wrażenie że demko pokazało już wszystko czego oczekiwać można od tej gry, reszta to będzie powtarzanie setki, tysiące razy tych samych czynności... i tak się (z)robi "200-300 godzin" gry. Wątek główny standardowej długości lecz sprytnie pocięty wydłużaczami. A jeśli się tyczy porównań tego tytułu do Skyrima to ten ostatni ma jedną niezaprzeczalną zaletę jakiej Reckoning pewnie nigdy nie będzie miał - edytor (grafika, otwartość świata, perspektywa to wszak rzecz względna).
Aczkolwiek mimo utyskiwania mam nadzieję że się mylę. Z rozwiewaniem swych obaw jednak poczekam na wrażenia "pionierów" zakupujących grę w preorderze.
@Mellygion [ gry online level: 22 - Pretorianin ] >Mam też wrażenie że demko pokazało już wszystko czego oczekiwać można od tej gry, reszta to będzie powtarzanie setki, tysiące razy tych samych czynności... i tak się (z)robi "200-300 godzin" gry.
A w Skyrimie, to przepraszam, niby jak jest?
Wez questa > eksploruj > zabij/przynies i tak setki razy. Struktura praktycznie caly czas ta sama.
Na plus KoA:Reckoning mozna zaliczyc [z tego, co widzialem po worldmapie] bardzo zroznicowane i liczne srodowiska pozostawione graczom do eksploracji, podczas gdy Skyrim to "tylko" snieg i gory :)