Dustforce [PC] - Gramy w Dustforce
pierwszy!!!
Chyba Delowi coś pamięć szwankuje.
Po pierwsze, w Colgate bronią była tubka pasty, z której strzelało się w bakterie, żadna tam szczoteczka.
Po drugie, granie w Super Meat Boy na klawiaturze to istna mordęga, o czym ta gra zresztą przy każdym uruchomieniu przypomina. Więc wypominanie Dustforce, że jest dość nieprzyjemne na klawiszach jest trochę niesprawiedliwe. Chyba, że nie ma możliwości obsługi gry padem, ale Del na ten temat nic nie mówi.
@Angrenbor Ja tam nie wiem o co chodzi z tym sarkaniem na klawiaturę. Zrobiłem SMB na 100% z wszystkimi achievementami na klawiaturze i grało się super przyjemnie. W Dustforce nie jest już tak fajnie. Zgadzam się z Delem odnośnie sterowania - przekombinowane. Grając w tą grę mam wrażenie, że czasami postać, którą steruję robi co jej się podoba, a nie to co jej kazałem. O wiele gorsza jest kontola i precyzja ruchu w powietrzu. Poza tym mamy tu dash, przyklejanie się do ścian i sufitów i 2 rodzaje ataków. Nie jest to ani intuicyjne ani przyjemne. Ale koniec końców gierka fajna na kilka chwil jeśli ktoś lubi sobie poskakać
Jesli juz upraszczac porownujac tego typu gry do "pierwowzoru Super Meatboy'a" to lepiej bylo by porownywac je do gier ktore byly przed Super Meatboy'em, a bylo ich calkiem sporo.
Z nowszych mozna chociazby wspomniec N+
Del, naprawdę musisz przez dwie minuty pokazywać, że "literką zet" się skacze, a naciskająt ją podwójnie bohater wykona podwójny skok? Zlituj się. Widz nie jest idiotą.
Del :
Możesz mi powiedzieć co jest złe w sterowaniu ? Dlaczego jest nie intuicyjne ? Zauważ że w Dustforce bohater ma dużo więcej ruchów niż w SMB. I to że klawiatura nie ogarnia tego to nie wina gry. Na padzie ta gra jest genialna. Jest bardzo dynamiczna ( ty grałeś jak laik bez obrazy). Jest dużo bardziej efektowna niż SMB. jedynie co jest gorsze to ilość poziomów do przejścia. Jest ich mniej niż w Meat Boyu. Super meat boy jest trochę bardziej rozbudowany. Ma więcej zawartości, ale sam gameplay bardziej mi się podoba w Dustforce. Dla mnie za bardzo pojechałeś tą grę, tylko dlatego że nie potrafiłeś w nią grać.
Polecam grę ( btw ktoś dobrze napisał - zarąbista muzyka w grze, i jest multi oraz edytor)
r3v.demon, a to już nie da się obłożenia klawiszy zmienić na jakieś bardziej przyjazne? Nie twierdzę, oczywiście, że sterowanie w Dustforce jest szczytem finezji, bo najzwyczajniej jeszcze nie miałem przyjemności w nią zagrać, ale po prostu nie wierzę Delowi, dla którego wciśnięcie naraz W, Spacji i RMB jest niewygodne (przykład z Gramy! ACB). Za dużo gra w edycje konsolowe (polskiego czyli pecetowego gameplaya ze Skyrima do tej pory się nie doczekaliśmy) i po prostu odzwyczaił się od korzystania z klawiatury w grach.
@Angrenbor Da się zmienić. Ale mimo wszystko, nawet jak pozmieniasz sobie na najbardziej odpowiadający Ci układ to dalej coś będzie nie tak. Tej gry po prostu 'nie czuje się' tak jak np Meat Boya
Czemu ta gra co chwilę jest porównywalna do super meat boy? Przecież to nie on jest pierwowzorem gier tego typu. Wygląda to zupełnie tak, jakby SMB był pierwszą grą tego gatunku, a wszystkie inne są na nim oparte, co jest oczywiście nieprawdą.
Pomijając wszelkie inne aspekty ta gra jest po prostu za droga i jak na swoją zawartość nie jest warta zakupienia. Szkoda, bo potencjał jak widać był, faktycznie Dustforce podobne w swoich podstawach do Super Meat Boy, jednak ta druga produkcja także w moim odczuciu jest lepsza.
Ciekawie się prezentuje, ale SMB nie przyciągnął mnie na długo, więc sobie daruję.