Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Twórcy serii Uncharted pracują nad grą na następcę PlayStation 3?

23.01.2012 12:15
1
Maham
40
Konsul

Miliony polygonow to jest normalne, poniewaz tak sie zaczyna robic postacie. Nastepnie robi sie retopologie postaci zmniejszajac jej ilosc polygonow i "wypala sie" normalki, chodzi o to aby byla latwosc rigowania postaci i animowania. Nie sadze zeby animatorzy meczyli na postaciach highpoly.
Byc moze ktos tu zle cos zrozumial w tlymaczeniu z ang.

Pozdrawiam.

23.01.2012 12:28
2
odpowiedz
unkas16
19
Centurion

zobaczymy co z tego wyjdzie

23.01.2012 13:07
jaro1986
3
odpowiedz
jaro1986
174
Generał

"profesjonalnym doświadczeniu w modelowaniu ludzkich postaci dla „gier nowej generacji”" To jest ciekawe - skoro takie gry dopiero zaczynają powstawać, to skąd ktoś ma mieć profesjonalne doświadczenie w tej dziedzinie? :P Doświadczenie jest efektem długotrwałej pracy w danej branży czy zagadnieniu, więc trochę to nielogiczne. Może mieć doświadczenie przy modelowaniu postaci, ale dla gier next-genowych już niekoniecznie.

23.01.2012 15:18
4
odpowiedz
zanonimizowany775544
13
Generał

Dobrze myślą.

23.01.2012 23:16
😊
5
odpowiedz
zanonimizowany649085
20
Konsul

Maham --> Skoro miałoby być to takie normalne, to dlaczego tak to wyodrębniają w ogłoszeniu? Jasne jest, że chodzi o postacie ostateczne. Na logikę.

24.01.2012 10:10
6
odpowiedz
Maham
40
Konsul

SDRaid - bo to jest normalne ze najpierw sie robi model highpoly, przygotowywanie postaci "od highpoly" nie oznacza ze na ekranie gry bedziemy mieli postacie z milionami polygonow bo to sie mija z celem, gry sie optymalizuje, zwlaszcza postacie. Uwazam ze zle jest to rozumiane i wyjete z kontekstu, „będzie odpowiedzialny za stworzenie modelów liczących miliony polygonów”, poniewqaz tak robi kazdy modelarz postaci :), to jest normalny tok pordukcji.

Wiadomość Twórcy serii Uncharted pracują nad grą na następcę PlayStation 3?