Twórcy serii Uncharted pracują nad grą na następcę PlayStation 3?
Miliony polygonow to jest normalne, poniewaz tak sie zaczyna robic postacie. Nastepnie robi sie retopologie postaci zmniejszajac jej ilosc polygonow i "wypala sie" normalki, chodzi o to aby byla latwosc rigowania postaci i animowania. Nie sadze zeby animatorzy meczyli na postaciach highpoly.
Byc moze ktos tu zle cos zrozumial w tlymaczeniu z ang.
Pozdrawiam.
"profesjonalnym doświadczeniu w modelowaniu ludzkich postaci dla „gier nowej generacji”" To jest ciekawe - skoro takie gry dopiero zaczynają powstawać, to skąd ktoś ma mieć profesjonalne doświadczenie w tej dziedzinie? :P Doświadczenie jest efektem długotrwałej pracy w danej branży czy zagadnieniu, więc trochę to nielogiczne. Może mieć doświadczenie przy modelowaniu postaci, ale dla gier next-genowych już niekoniecznie.
Dobrze myślą.
Maham --> Skoro miałoby być to takie normalne, to dlaczego tak to wyodrębniają w ogłoszeniu? Jasne jest, że chodzi o postacie ostateczne. Na logikę.
SDRaid - bo to jest normalne ze najpierw sie robi model highpoly, przygotowywanie postaci "od highpoly" nie oznacza ze na ekranie gry bedziemy mieli postacie z milionami polygonow bo to sie mija z celem, gry sie optymalizuje, zwlaszcza postacie. Uwazam ze zle jest to rozumiane i wyjete z kontekstu, „będzie odpowiedzialny za stworzenie modelów liczących miliony polygonów”, poniewqaz tak robi kazdy modelarz postaci :), to jest normalny tok pordukcji.