Nowe informacje o grze Tomb Raider. Swoboda i różnorodność głównymi cechami najnowszych przygód Lary Croft
swoboDna i roznorodnosc - bubzel. A gra wydaje sie coraz ciekawsza. Bede gral w gre
Ostatniego resetu serii bardzo się bałem aczkolwiek wyszedł świetnie i mechanika rodem z niesamowitego w tamtych czasach Prince of Persia: Sands of Time świetnie się w Tomb Riderze sprawdziła. Mam nadzieję, że podobnie będzie z nową częścią i, że zaskoczy tylko pozytywnie - nie jak Angel of Darkness ;)
Jeszcze jedna literowka/blad w nazwisku. Drugi akapit "Na początku Stewrat przyznał".
tomb raider razem z resident evil to dla mnie przykłady jak klasyki zostały zniszczone przez wzrost znaczenia branży gier komputerowych. Trupa jak dla mnie nie ożywią, TR skończył się jak zabrali go jego twórcom.
Raziel co ty chrzanisz. Zabrali go twórcom bo seria się stoczyła na dno. Opinie o nowych odsłonach były coraz gorsze, sprzedaż coraz gorsza, optymalizacja coraz gorsza itp itd
Raziel
A dla mnie twoja wypowiedź jest dowodem pierdolenia bez sensu, re5 top byłe świetna gra akcji, a re6 zapowiada się jeszcze lepiej, nie ważne jaki to typ gry, że chciałeś horror, ważne że gra jest świetna bez względu na metkę kategorii.
A gameplay nowego tomb raidera także pokazuje, że to musi być świetna gra, przygoda aż kipi z ekranu, i na takie odświeżenie marki czekałem.
[8]
Fallout tez skonczyl sie jak zabrali go jego tworcom! Takie crapy jak F3 czy FNV w ogole nie powinny wyjsc, czysta komercja!
Przecież Resident Evil 4 był najlepszą odsłoną RE, a nowe Tomb Raidery dają radę.
@ UP.
Ja się zastanawiam nad kupnem a nie nad zagraniem w nią. Do premiery jeszcze sporo czasu.
"Stewart nie wykluczył jednak, że w następnej odsłonie cyklu takie rozwiązanie może zostać wykorzystane." - Jeszcze tej nie skończyli, a już myślą o następnej części.
Byłoby lepiej gdyby zajęli się chociażby Legacy of Kain.
Co do serii Tomb Raider, Core Design w późniejszym etapie zaczął wydawać coraz to gorsze przygody Lary Croft, Crystal Dynamics stworzył Tomb Raidera na nowo, ale ileż można męczyć jedną i tą samą serię?
Jak zapowiadają nowe RE albo Call of Duty to ludzie zadowolenia są. Nowy TR = ile można to samo ciągnąć. Mhm.
wysiak --> nie skończył się, ale jako wieloletni fan Fallouta, grając w jego 3 odsłonę czułem się nieswojo. Dopiero New Vegas odtworzył klimat znany mi z poprzednich części. Dziwnym trafem twórcy NV to duża część ekipy autorów starych falloutów. Czyli 1-0 dla mnie.
Resident Evil do dla mnie seria przede wszystkim horror-survivalu. Kaszanka mówisz, że RE 5 był super? ano pudło, przecież zebrał średnie opinie i generalnie z tego co wiem sprzedał się słabo. Pograłem dosłownie chwilę bo to już był zwyczajny shooter taki jak np. Left 4 Dead, a nie horror. Zagraj sobie w 1-3 części, te gry mimo upływu lat wciąż straszą. I to nie jest takie "pierdolenie" z mojej strony bo po prostu wiem, że da się zrobić dobry horror i go dobrze sprzedać (przykład: Dead Space) bez robienia z tytułu rozwałki bez sensu. Jak ktoś dobrze pamięta to znakiem rozpoznawczym pierwszych Residentów było właśnie to, że często uciekało się przed przeciwnikiem w celu zaoszczędzenia naboi, których było w samej grze po prostu mało. Teraz to jest jakaś wesoła rozwałka w stylu filmu "zombieland", który przecież był czarną komedią.
A Tomby to dla mnie po prostu największe rozczarowanie bo zagrywałem w serię TR od małego, była to podajże moja pierwsza "nowoczesna" gra (bo po przejściu ze starego IBMa na Pentiuma z kartą graficzną z akceleratorem!:P). I tak - zgadzam się. Seria zaczęła podupadać od chyba 4 części która była pierwszym Tombem o średnich ocenach chyba 6/10. Potem był równie zacofany TR 5 i nieudany eksperyment z szóstką. Także rozumiem, że z biznesowego punktu widzenia odebranie Core Design praw było zagraniem pożądanym. Przeszedłem Legend, przeszedłem Anniversary i sobie odpuściłem dalszą przygodę bo jak dla mnie gra zrobiła się zbyt plastikowa, sztuczna. Na przykładzie Fallouta 3 i NV widać jak potraktowali sprawę "ludzie na zlecenie" i ekipa twórców. I o to mi chodzi. Kompletna zmiana wizerunku to dla mnie już typowe robienie kasy na znanym tytule, no bo po to chyba będzie zupełnie nowa gra. TR był w oryginale tajemniczą grą, z małą ilością dialogów i "akcji" (co tylko podkreślało zagadkowy klimat gry) a dużą ilością skakania i rozwiązywania zagadek. Za tym tęsknię, a nie za jakimś "cool" interaktywnym filmem.
Żałuję, że nie dano Core Design drugiej szansy, o którą się starali - http://www.youtube.com/watch?v=EtvNYM1wY7s . Widać, że wyciągnęli wnioski ze swoich błędów i przygotowywali grę na poziomie z dużym ukłonem w stronę fanów. Niestety, wygrał plastikowy, pozbawiony klimatu bubel o nazwie Anniversary.
Raziel czesciowo masz racje, ale tylko tyle...
Raziel co do 4 czesci tr nie masz racji, bo byla nawet lepsza niz czesc 3...
Ale z dwoma ostatnimi zdaniami sie zgadzam!
Najlepsze jest to, ze tr9 nadal powstaje na zmodyfikowanym silniku lok defiance! W ktorym malo jest klimatu tr...
Dodam tylko, ze tr underworld jest troszke bardziej blizsze TR niz legend...
nie wiem, ja tam uważam trójkę za najlepszą z wszystkich Tombów. Dużo grania, różne klimaty, mnóstwo zagadek, elementy fabularne i znakomita muzyka. To taka jedynka z ulepszeniami.
Co do racji - o gustach się nie dyskutuje, ale to, że TR 4 zbierała fatalne noty to jest po prostu fakt. Trójka miała względnie dobre oceny.
SUPER! Już wiem co będę robił w sylwestra :D
pożyjemy zobaczymy. legends było dobre, aniversary średnie, underworld znowu dobre. może więc kolejna część, w dodatku restart serii będzie rewelacyjna