World of Darkness nadal w grze. Twórcy inspirują się kultowym Bloodlines
Gerpir - nie wydaje mi sie, ze WoD MMO pojdzie w tym kierunku.
Sa swiadomi, ze sila gry lezy w storytellingu. Bloodlines byl bardzo dobry. Mam jednak nadzieje, ze inspiracje glownie beda czerpali z 2 edycji systemu Vampire: The Masquerade.
Tak czy inaczej maja moj glos i moje wsparcie. W wypadku WoD MMO mniejsza spolecznosc sprawdzi sie lepiej, niz ogromne liczby aktywnych uzytkownikow i mialoby to odwzorowanie w mechanice (1 Kainita na 100:000 mieszkancow w duzych miastach). Mam tak wiele pytan do tworcow, ze nie wiem gdzie zaczac... :)
Trzymam kciuki za produkcję. Mam nadzieję że powrócą do produkcji pełną parą po wydaniu Dust 514.
Tylko dlaczego MMO? Jedyny aspekt MMO jaki jestem w stanie tolerować, był zaimplementowany w Dark/Demon's Souls.
Widzę, że rozwiali moje obawy co do braku fabuły, bo w ostatnim wywiadzie zapowiadali totalny sandbox, wręcz LARPowanie.
VtM:Bloodlines miał taki niesamowity klimat, mam nadzieję, że zrobią coś podobnego. Jeśli nie znacie The Secret World to zobaczcie:
http://www.betacake.net/2012/01/02/the-secret-world-new-york-short-clip/
Może nie jest to Świat Mroku, ale duch Bloodlines jest w tej grze :)