W grze Hitman: Absolution pojawi się tryb wyłączający ułatwienia w rozgrywce
Na drugim i trzecim screenie widać że będzie można sobie plaster przykleić na kod kreskowy : D Kolejna opcja kamuflażu : D Nie dość że będzie można się przebrać to jeszcze kod kreskowy zakryć :P Doooobrzeeeee
Mam nadzieje, że nie zanudzi mnie tak jak zanudził mnie Conviction.
Gdzie tam porównywać serię Hitman do Splinter Cell.
To przecież dwie różne bajki. O czym my mówimy.
Bardzo czekam na nowego Hitmana, jak na każdego z resztą.
Jednakże mam głęboką nadzieję, że Będzie jeszcze lepszy niż Blood Money
a już w ogóle skakałbym z radości gdyby trzymał poziom części pierwszej - najlepszej odsłony.
Oj czekam czekam, ukończyłem każdą część Hitmana więc na tą czekam z niecierpliwością.
Gameplay nowy - http://www.youtube.com/watch?v=qJEmd0ZjP-o
Adrianziomal zależy dla kogo.
Blood Money stawiam tylko jeden stopień niżej niż jedynkę.
Dwójka i Kontrakty były w moim odczuciu dużo słabsze.
Panie Sarge.
Nie znamy się i prawdopodobnie nigdy się nie spotkamy. Proszę tylko o jedno. Może mi Pan odpowiedzieć na jedno małe pytanie? Mianowicie jak wielkim kretynem trzeba być, żeby spojler wielkości Pałacu Kultury (tak, chodzi tu o śmierć Diany) pisać w newsie przed premierą BEZ ŻADNEGO OSTRZEŻENIA i to na dodatek tłustym drukiem... Przecież to pierwsze co rzuca się w oczy po otwarciu strony.
Dlatego uprzejmie pytam. Czy jest Pan upośledzony umysłowo, czy może czerpie Pan przyjemność z rujnowania zabawy innym?
Kelevra
Ale jaki to spoiler jeśli tak ZACZYNA się gra?
No i co z tego, że to początek gry?
Jak kupuję grę to chcę się wszystkiego dowiedzieć z niej, nie z poradników, nie z trailerów, nie z newsów. Nie obchodzi mnie w tej chwili z kim Shepard będzie w drużynie w ME3. Dowiem się tego w grze. Bo za to zapłacę.
Poszedłbyś do kina na film, którego fabułę znasz z trailera? Jak tak to polecam Ci ten trailer: http://www.youtube.com/watch?v=pKRKoZIjiFk Obejrzyj i wybierz się do kina...
Chodzi mi o to czy Jaśnie Wielmożnemu Panu Redaktorowi z Bożej łaski ciężko było ostrzec o spojlerze? Zabolałoby go to?
Kelevra-> Jakoś pobieżnie przeczytałem newsa i nie zauważyłem póki ty o tym nie napisałeś.
-> Kelevra - to po co wchodzisz na takie strony? Przeciez wiadomo ze w wiadomosciach beda screeny i jakis zarys fabuly.
Spojler czy nie, ja na grę i tak czekam. Blood Money bardzo mnie zachęciło do tej serii. Niestety nieco zawiodłem się na Kontraktach, ale mam nadzieję, że Absolution będzie lepsze od BM.
@komenty
Nie, nie wiadomo. Wejdź sobie na serwis CD Action - ten sam news, dokładnie te same informacje, ale BEZ spojlera. Wszystko zależy od inteligencji redaktora.
I w newsach o grach nie muszą być od razu spojlery dotyczące fabuły. Szczególnie jeśli tytuł newsa nawiązuje do mechaniki rozgrywki...
Zgadzam sie z Kelevra, taki spoiler w krotkim newsie to przesada. W nastepnym pewnie bedzie zakonczenie ;)
Ja uważam, że spoiler jest bardzo adekwatnie dobrany do charakteru opisywanego tekstu i to dzięki niemu przeczytałem cały artykuł. Na waszym miejscu nie napinałbym się z tego powodu, bo stawiam całą moją kolekcję gier, że w/w informacja będzie nieraz zawarta przy okazji reklamy gry (teaser, trailer, eventy).
Mnie natomiast spoiler z samego początku w ogóle nie przeszkadza.
Takie "mocne wejście" ostatnio było chyba w Hitmanie 2, jak dla mnie najlepszy początek w serii dotychczas. Czyżby kolejna część miała to przebić? :)
Tak, na pewno szczena ci opadnie do podłogi jak zobaczysz coś o czym już wiesz...
I to, że niektórym spojler nie przeszkadza a niektórym już tak jest normalne. Dlatego Ci drudzy powinni zostać o nim ostrzeżeni.
@xittam
Jak Ty tu widzisz adekwatność? Info o fabule w newsie, którego tytuł sugeruje, że opowiada o mechanice rozgrywki? Przeczyść okularki...
Również mnie oburzył ten spoiler. Szczególnie, że chciałem poczytać o trybie wyłączającym ułatwienia, a nie o tym, jak rozpocznie się gra.
Z tą śmiercią Diany to się domyśliłem już po 1 trailerze, że to właśnie po nią idzie prawdopodobnie Hitman, gdy ona bierze prysznic. A tak poza tym, to przydała by się opcja wrabiania kogoś w zabójstwa np. wkładając martwemu ochroniarzowi pistolet z tłumikiem do ręki, którym zastrzeliliśmy jego szefa (coś typu że się pozabijali nawzajem z jakiegoś powodu) jakoś mi tego zawsze w Hitmanach brakowało. W Krwawej Forsie wkurzało mnie to, że w podsumowaniu nieraz miałem "znaleziono na miejscu zbrodni magazynki od pistoletu" podczas gdy ja w ogóle nie przeładowywałem pistoletu, bo niby po co jak wystarczył jeden czy dwa pociski do zabicia celu/ów. Przydała by się też opcja zbierania po sobie łusek po wystrzelonych nabojach w końcu Hitman to gościu, który nie powinien zostawiać po sobie śladów, a raczej je zacierać! Może twórcy kiedyś na to wpadną?
Bardzo fajny tryb, myślę że od razu od niego zacznę. W takiej grze niepotrzebne uproszczenia tylko psują jej odbiór ;p