Wspomnienia z PSXa: Diablo
Ja dziś z kolei troszkę ponarzekam :D
W tekście można przeczytać, że gra na PSXie wyglądała lepiej niż pierwowzór.
Niestety, nie mogę sie zgodzić. Tekstury na PSX były znacznie słabszej jakości, NPCty, czy np. krowy były jakoś takie rozmazane, czego w wersji na PC nie było widać.
No i niższa rozdziałka względem wersji na PC.
Fakt, że na PSX dodano kilka detali, ale ogólnie była brzydsza mimo tego.
Co do pada, ja grywając w tą grę na myszy przy PieCu nie potrafiłem się przyzwyczaić do grania na padzie :D
Wtedy nie grywałem za często na konsoli, więcej gier na PC sie załatwiało, było to łatwiejsze, więc paluchy nie za często grały przy padzie, wiec może to jest powodem. Gry tego typu na PS2, już łatwiej mi ogarnąć, gałka i jazda :)
Co do intro, pamiętam, że wersja z PSX z kolei robiła lepsze wrażenie niż wersja z PC.
Takie moje spostrzeżenia :)
Masz rację, zapędziłem się, sprawdziłęm obie wersje u siebie i dla mnie jest mniej-wiecej remis. I nie czytaj wpisow z przyszlosci bo to nie ładnie ;)
Starcraft chyba też. Albo na innej.
Miło że wspominasz tytuły z PSXa. Milo byłoby też, gdyby ktoś wspomniał o innych produkcjach na inne konsole. Nie każdy miał możliwość stykać się z czymś innym niż wysłużony PC.
Pita, jak mogłeś nie wspomnieć o fakcie, że save z gry zajmował 15 bloków na karcie pamięci?! Innymi słowy, zajmował całą kartę pamięci. Innymi słowy, dla przeciętnego Kowalskiego zapisanie gry w Diablo graniczyło z cudem bądź wymagało poświęcenia wielu innych zapisanych stanów gry ;)
Pewnie dlatego bo zajmowały 10 bloków ;) + 1 blok jak się zapisywało samą postać. Tak, tak, serio, serio mam tą gierę ;)
A nie wspomniałem o 10 blokach bo to dziś już żaden problem. Nie w czasach wirtualnych kart pamieci, nie w czasach kart kilkumegowych za grosze. Retrogranie też ewoluuje, niemniej będę się pamietał towarzyszu ;)!
10?! Widocznie i mnie pamięć zawodzi ;) Dzisiaj rzeczywiście to nie problem, ale w czasach PSX-a była to spora przeszkoda. ;) Trzeba było się ograniczać do zapisywania samej postaci.