Grand Theft Auto III w wersji na smartfony i tablety współpracuje z pecetowymi modami
Tak bo gra ogólnie wygląda jak low/mid na PC
Ale nie oszukujmy się - brak latających gazet na ulicy można przeżyć :)
Chyba pierwsza gra z otwartym światem na telefon a i tak znajdą się osoby które będą narzekać.
No..ale żeby pograć na smartfonie w jakiej takiej płynności to trzeba mieć nie wiem jaki procesor...Jak narazie z tego co widziałem płynnie chodzi tylko na Neo V...
GTA3 jest zoptymalizowane pod Tegrę, więc nie ma się co dziwić. Poza tym coś mało czytałeś, bo gra działa już nawet na PowerVR (czyli np. SGS). NeoV wcale nie jest jakimś wybitnie dobrym telefonem. Chociażby SGS2, HTC Sensation i Galaxy Nexus są lepsze. Ba, nawet mój SGS+ ma lepszy procek.
@eysmond - Przed GTA była seria Gangstar od Gameloftu , całkiem niezła zresztą podróbka GTA :)
Pierwszy Xbox tez posiadal wsparcie modow z PC, wgrywanei identycznie jak na PC, nie wiem jak z PS2 ale moze tez bylo to mozliwe
Nie wiem...Na LG P500 się grać nie da(na oko z 10 fpsów) nawet z modem ograniczającym widocznośc :) A szkoda bo bym zapykał sobie w trójeczkę na wykładach :)
Mam ja na Asus Transformer i generlanie swietny port, potrarfi jednak chwilami zwolnic - jednak wiekszosc czasu dziala bardzo plynnie.
To dziwne, bo u mnie w 100% oryginalnym SGSie 2.2, bez żadnych przeróbek, już podczas zjazdu z mostu zacina się przycinać. Probowałem różnych wersji, żadna nie działała znośnie. A całkowicie bez dźwięku (jest taka opcja - usunięcie folderu audio) nawet nie próbowałem - według mnie gra bez dźwięku mija się z celem. To tworzy klimat gry.
Liczę, że Rockstar nie zawiedzie bardzo dużej ilości fanów z PowerVR, bo nie każdego stać na high-endowego smartfona z dwoma rdzeniami i Tegrą.
Przystosowanie GTA 3 do takich smartfonów jak np. SGS przyniosłoby im pełno kasy. A na ustawieniach low, powinno hulać bez żadnych przycięć.