Zapowiedziano Assetto Corsa, wyjątkowo realistyczną grę wyścigową
Nareszcie jakiś porządny symulator na PC. Oby było konkurencją dla konsolowych odpowiedników :)
Skanowane laserowo samochody, moze mi ktos powiedziec po co?
Przeciez to jest jakis absurd, juz nawet nie wspomne o tym, ze praktycznie kazdy model jest dostepny za wieksza lub mniejsza kase w dowolnych wersjach 3D.
Jak cos pokaza to bedzie mozna sie napalac, poki co mozna informacje traktowac w kategoriach yeti.
To raczej konsolom brakuje symulatorow konkurencyjnych dla gier pecetowych. Mowiac scisle o aspekcie symulacyjnym oczywiscie. Gran turisma i forzy maja niezly model jazdy, ale tylko niezly, nie umywa do pecetowych simow.
Chyba, ze masz na mysli pecetowa gre na skale tak duza jak GT czy FM, z co najmniej tak dobra grafa, detalami i iloscia samochodow. Tak, to by sie przydalo i od dawna sie zastanwiam dlaczego nie ma pecetowego odpowiednika tych gier.
Lutz po to, bo osoby ktore bawia sie simami z reguly sa w pewnym stopniu fanami motoryzacji i chca by wszystko bylo takie jak w realu, kazda rurka, pochylosc itp :) Jak nie ma skanowania, to jest miesiac mierzenia z lupa i strzelania fotek ;p
Gra nie jest zadnym yeti tylko produktem ktory wyjdzie w przyszlym roku. Masz trailer, masz foty, zapowiedziano ja kilka dni temu. Zawsze mozesz sprawdzic ich FVA i nKpro, by przekonac sie, ze robia gry.
będzie pierwszą grą stworzoną na bazie AC Engine - nowego silnika graficznego, wykorzystującego możliwości bibliotek DirectX 11 i wielordzeniowych procesorów.
Ja na filmiku zauważyłem DirectX 12.
to jest miesiac mierzenia z lupa i strzelania fotek ;p
Zartujesz, nie po to wymyslano CAD-y.
Jakosc modeli samochodow w grach nie bedzie juz raczej lepsza, nie chodzi mi o gestosc mesha a o "rurki i pochylosci", skanowanie laserowe to bzdura w przypadku tak technicznych obiektow. Sa one (modele samochodow) juz na tyle dobrze udokumentowane (w kwestii rurek i pochylosci), ze ponowne odkrywanie ameryki mozna spokojnie zostawic i rezerwy wlozyc w bardziej istotne aspekty gry.
Ja też zauważyłem że na filmiku jest DX XII...
Zobaczymy co z tego wyjdzie, obawiam się tylko masy bugów...
Za Virtualr.net
Official licensed tracks modeled using Laserscan technology (modern, historic, closed tracks, open courses)
Trasy będą skanowane laserowo, nie samochody.
Masakra, ile już mamy tych symulatorów i każdy prezentuje to samo? Z tym będzie tak samo, sukces by mogli odnieść gdyby zrobili taki symulator ale w terenie, a nie na asfalcie, bo tych nie ma, a asfaltowych już jest ze trzydzieści (przesadnie).
StoogeR - bo zrobienie gra takiej "skali" wymaga dużo czasu i pracy setek ludzi czyli olbrzymich pieniędzy, które na rynku PC raczej ciężko osiągnąć (nie licząc abonamentowych gier MMO czy SIMS'ów). Do tego nasycenie rynku jest duże - jeśli ktoś jest wielkim fanem motoryzacji i chciał mieć taką grę to już zapewne kupił konsole i odpowiedni tytuł (forze lub gt). Dlatego nie ma się co dziwić, że nikt się z motyką na słońce nie porywa. Popatrz ile firm robiących niezłe "samochodówki" (Sega Rally, Test Drive Unlimited, Project Gotham Racing) zostało już zamkniętych albo jest na krawędzi bankructwa. Większość "casuali" kupuje kolejne części NFS'a (nie myśląc w ogóle nad tym czy jakieś konkurencyjne tytuły nie są bardziej warte uwagi niż chociażby tragiczny NFS RUN), a bardziej wymagający gracze mają już GT5 czy Forze. I tak cud, że Codemasters ze swoimi DIRT'ami i GRID'ami ma jakąś siłę przebicia bo chociaż nie są to tytuły zbyt realistyczne trudno im odmówić grywalności, klimatu, dopracowania itp. Ostatnio nawet czytałem jakiś wywiad gdzie szef Evolution (twórcy serii WRC na PS2 oraz motorstrom na PS3) bardzo się cieszył, że SONY ich nie zlikwidowało i dalej w nich wierzy. Jak łatwo się domyśleć ich tytuły (mimo olbrzymiej kampanii promocyjnej ze strony SONY) też nie sprzedają się za dobrze. Inna sprawa, że ja też nie jestem fanem ich twórczości - model jazdy mają raczej taki gumowaty, w stylu NFS'a. Ani to dynamiczne jak Burnout ani precyzyjne jak Forza... Tak czy siak mnie nie dziwi dlaczego nikt się nie pcha w taki samobójczy (z punktu widzenia biznesowego) projekt.
PePe PL => Samobojczy? Imo przesada. Ryzykowany tak, ale nie samobojczy. Sa nfsy, dirty i inne arcade scigalki, sa tez super simy, rfactory, race itd, ale nie ma gier gt/fm-podobnych. To zupelnie inna kategoria i widac to na konsolach. Gt i forza sa na swoich konsolach grami bezkonkurencyjnymi i to niezaleznie ile nfsow, dirtow i innych scigalek tam wyjdzie. To jest polaczenie pewnych cech, ktorych inne scigalki nie posiadaja - topowa oprawa, topowa dbalosc o detale, gigantyczna masa samochodow, trybow, tras (tu juz mniej gigantyczna ale...), modyfikacji dla samochodow. Idealny mix dla fana motoryzacji, dobry dla lubiacych arcade i dla lubiacych moze nie megahardkorowe, ale simy + mase contentu, ktorego fani jednego i drugiego nie znajda w dedykowanych im grach. Na pececie nie ma czegos takiego i konkurencji by to nie mialo zadnej. Tak samo jak zadne rage, borderlandsy, dnf'y, bulletstormy czy serious samy nie sa konkurencje dla battlefieldow i cod'ow, a wszystkie sa fpsami.
Oycze, moglbys troche rozwinac swojego rotfla? ;)
uuuu, cos nowego:) trzymam kciuki! moze w koncu jakis sim na piecu z ladna grafa, co to by oczy mozna bylo nacieszyc.
co do skanowania laserowo aut- moze tak jest po prostu szybciej/ taniej?
Tuminure, wojtul, AIDIDPl
Przecież tam jest DirectX 11. Gdzie Wy tam widzicie DirectX 12 (XII)?