-----------------------------------------------------------------------------------------
• ArmA II: Combined Operations + Advanced Combat Environment 2 •
Na pytanie, w którą część ArmA gramy odpowiedź jest jedna: ArmA II: Combined Operations z modem ACE2. Czym jest Combined Operations? Jest to ArmA II, wydana w 2009 roku przez studio Bohemia Interactive, rozbudowana o dodatek Operation Arrowhead, wydany w 2010 roku. ACE2 jest to mod, bez którego większość z Nas nie wyobraża sobie rozgrywki coop, którą preferujemy w tym wątku.
Wcześniejsze produkcje studia Bohemia Interactive, czyli kultowy Operation Flashpoint z dodatkiem Resistance oraz ArmA I na zawsze pozostaną w naszych pamięciach, ale raczej już do nich nie wrócimy.
• Minimalne wymagania sprzętowe:
- CPU: Dual Core Intel Pentium 4 3.0 GHz / Intel Core 2.0 GHz / AMD Athlon 3200+ or faster
- RAM: 1 GB
- Video Card: NVIDIA GeForce 7800 / ATI Radeon 1800 with Shader Model 3 and 256 MB VRAM or faster
- OS: Windows XP
- Klawiatura z "Prawym Windowsem"
• Optymalne wymagania sprzętowe:
- CPU: Intel Core 2.8 GHz / AMD Athlon 64 X2 4400+ or faster
- RAM: 2 GB
- Video Card: NVIDIA GeForce 8800GT / ATI Radeon 4850 with Shader Model 3 and 512 MB VRAM or faster
- OS: Windows XP or Vista
- Klawiatura z "Prawym Windowsem"
• Linki:
- oficjalna strona gry: http://www.arma2.com/
- oficjalne forum: http://forums.bistudio.com/
- polska strona o grze: http://arma2.pl/
- polskie community forum http://www.armagame.pl/
- ArmA Biki: http://community.bistudio.com/wiki/Main_Page
- zapowiedź ArmA 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=5094
- recenzja ArmA 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/recenzje/arma-ii-recenzja-gry/z1168b
- poradnik ArmA 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/poradniki/arma-ii/
- beta test Operation Arrowhead [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=6543
- recenzja Operation Arrowhead [eJay]: https://www.gry-online.pl/recenzje/arma-ii-operation-arrowhead-recenzja-gry/za1a6b
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Serwer TS3:
Serwer komunikacji głosowej używany przez stałych bywalców wątku podczas wieczornych spotkań.
IP: ********
Port: 9521
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Serwer ArmA 2:
Informacje wkrótce.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Uaktualnienia do ArmA I:
Patch 1.05 - http://www.armaholic.com/page.php?id=865
Patch 1.08 - http://www.armaholic.com/page.php?id=1451
Patch 1.18 - http://www.armaholic.com/page.php?id=13954
• Uaktualnienia do ArmA II:
Patch 1.02 - http://www.armaholic.com/page.php?id=6007
Patch 1.03 - http://www.armaholic.com/page.php?id=6704
Patch 1.04 - http://www.armaholic.com/page.php?id=7448
Patch 1.05 - http://www.armaholic.com/page.php?id=8820
Patch 1.07 - http://www.armaholic.com/page.php?id=10875
Patch 1.08 - http://www.armaholic.com/page.php?id=12587
Patch 1.09 (full) - http://www.armaholic.com/page.php?id=13780
Patch 1.11 - http://www.armaholic.com/page.php?id=15832
• Uaktualnienia do ArmA II: Operation Arrowhead:
Patch 1.52 - http://www.armaholic.com/page.php?id=10922
Patch 1.54 - http://www.armaholic.com/page.php?id=11886
Patch 1.55 - http://www.armaholic.com/page.php?id=12586
Patch 1.57 - http://www.armaholic.com/page.php?id=12978
Patch 1.59 (full) - http://www.armaholic.com/page.php?id=13871
Patch 1.60 - http://www.armaholic.com/page.php?id=15831
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Warto wiedzieć!
Dodatkowe parametry, z którymi można odpalić grę:
-skipintro (pomija ładowanie cutscenek w głównym menu gry, przyspiesza start gry)
-nosplash (nie wyświetla splash screnów podczas startu gry)
-showScriptErrors (pokazuje błędy w skryptach, zalecane tylko dla mission makerów)
-world=Chernarus (ładuje od razu Czarnoruś)
-winxp (w razie problemów z ArmA na systemach Vista i Win7)
-cpuCount=X (liczba rdzeni, która ma być wykorzystywana przez grę)
-exThreads=X (ustawienia dla dodatkowych procesów, możliwe wartości: 0, 1, 3, 5, 7)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Newsy:
- Bohemia wydała - Take on Helicopters
- Patch 1.60 do OA wydany
- Kupujemy nowy serwer?
• O czym rozmawiamy?
- o naszych potyczkach w trybie Cooperative
- o starym, ale jarym Flashpoincie
- o problemach z grą
- o nowościach ze świata addonów
- o tworzeniu misji
- o sztuce tworzenia addonów
- o innych grach, które umilają nam chwilę kiedy zabraknie weny na ArmA
• Nasze filmy:
- Red Storm Rising - Battle of Alfeld - http://www.youtube.com/watch?v=r7lprONO6Qg by T_Bone
- Project Reality: Duel II - http://www.youtube.com/watch?v=XKEyFoCTAXo by Garbol
- ArmA II - Crazy Hussars Coop Night - 14.07.09 - http://www.youtube.com/watch?v=r5sNU3CNYUQ by Mateck
- ArmA II - The Ass Rider - http://www.youtube.com/watch?v=sv5izlh0RUw by Tygrys205
- Crazy Hussars in Vietnam part 1 - http://www.youtube.com/watch?v=JPFAYaTNT9Q by Reavek and Madkongo
- Crazy Hussars in Vietnam part 2 - http://www.youtube.com/watch?v=44otdqfXeJk by Reavek
- PR - Crazy Hussars PvP Night - 07.02.11 - http://www.youtube.com/watch?v=i-ecS1Qdca0
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 05.03.11 - http://www.youtube.com/watch?v=oILofKQxdK0
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 12.03.11 - http://www.youtube.com/watch?v=FsyG-eLLKnI
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 19.03.11 - http://www.youtube.com/watch?v=dWyb1GS7ZSU
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 25.03.11 http://www.youtube.com/watch?v=PhGE_ibawaQ
• Nasze galerie:
http://picasaweb.google.com/109418677733182609616?authkey=Gv1sRgCI2Zs5qVsanYwAE by Mateck
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11655809&N=1
Jako, że Święta już jutro to i trzeba zainaugurować wątek wersją zimowa trololo
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F4zEAPZxtBA
Witam. Czy po najnowszym patchu AI rzeczywiście jest lepsze? Jeśli tak to w jak dużym stopniu? Nie wiem czy czekać aż zainstaluję OA czy patchować grę już teraz.Drugie pytanie z czystej ciekawości. Czekacie z niecierpliwością na ArmA 3? Jeśli o mnie chodzi to fakt że rozgrywka toczyć się będzie w futurystycznych klimatach skreśla u mnie tą grę. Nie widzi mi się zupełnie połączenie symulacji pola walki z nie-współczesnym uzbrojeniem czy umundurowaniem.
Ponawiam pytanie z poprzedniej części bo nie uzyskałem odpowiedzi:
Mam pytanie natury technicznej. Otóż na początku stycznia będę miał OA, i zastanawiam się jak je zainstalować na podstawkę jako że mam masę dodatków (w tym ACE). Czy jeśli wszystkie dodatki powyrzucam z katalogu gry to OA zainstaluje się bezproblemowo, czy lepiej odinstalować Arme i zainstalować obie gry "na czysto"?
Nie wiem czy AI jest lepsze gdyż my korzystamy z modyfikacji ZEUS AI.
Czekacie z niecierpliwością na ArmA 3?
Na razie czekamy na większą ilość informacji, które wywołają u Nas gęsią skórkę. Na dzisiaj nie jara Nas trochę grecki klimat trzeciej części, ale na pewno nie skreślamy Army 3. Do premiery daleko.
Ponawiam pytanie z poprzedniej części bo nie uzyskałem odpowiedzi:
Zainstaluj OA na A2, a potem ściągnij sobie ACE pod Combined Operations. OA instaluje się jak mod.
eJay
Czyli że nie muszę odinstalowywać dodatków typu pojazdy, jednostki etc.?
Nie wiem czy AI jest lepsze gdyż my korzystamy z modyfikacji ZEUS AI.
Możesz powiedzieć coś więcej na temat tego moda? Ewentualnie jakieś linki bym prosił.
Wesołych świąt wszystkim.
Nie musisz niczego wywalać.
http://www.armaholic.com/page.php?id=8688 - ZEUS AI to taka nakładka na BiSowskie AI, boty lepiej reagują na przeciwników (np. w celach defensywnych rzucają granaty dymne, o ile je mają). Ogólnie sporo niezłych poprawek powodujących, że gra staje się trochę trudniejsza i inna.
Dopiero po patchu 1.60 naprawdę czekam na ArmA 3. Płynny i sensowny multiplayer, ragdoll, lepsze animacje, to są elementy, które naprawdę się liczą. Jeśli nie można mieć tego w połączeniu z realistycznym uzbrojeniem to trudno, moderzy znowu przyjdą z pomocą i wszyscy będą szczęśliwi.
Dodam że nie korzystamy z ZEUS AI kiedy włączony jest ACE, on sam modyfikuje AI w zadowalający sposób. Zasadniczo nie zwracamy uwagi na poprawki BISu w kwestiach AI bo jesteśmy zadowoleni z tego co prezentuje ACE.
Dobra. Dziękuję Wam za odpowiedzi. Raz jeszcze wesołych świąt.
Finalfuckingly znalazłem, czemu mi się trailer Prometheusa kojarzył z A1
http://www.youtube.com/watch?v=bEVY_lonKf4
Oryginalny zwiastun Obcego, w przeciwieństwie do innych zwiastunów z tamtych lat, to prawdziwa perełka.
Scott widać trzyma się pierwowzoru. Nawet wygląd kombinezonów i wahadłowców bardzo przypomina te sprzed 32 lat.
qLa, to wlasnie ten trailer o ktorym wspominalem w poprz. watku
Jedynie zla cyferke wklepalem oczywiscie :)
jeszcze raz wesołych świąt, życzę Wam byście dostali pod choinkę nowe maski do napadów na banki.
Mad
Akurat dobrze wpisałeś, bo ten trailer był na kasecie VHS A2, ale dotyczył A1;)
Mam tylko szczerą nadzieję, że Scott nie pójdzie w stronę ka-pow-pow-psium-BOOM, tylko pozostanie przy dark science-fiction.
Wesołych świąt dla wszystkich!
Żeby ArmA powróciła silniejsza niż wcześniej hehe :)
Najlepszego! I oby:
- ArmA 2 i OA były ładnie połatane
- ArmA 3 nas zaskoczyła
- aby TS rzadziej padał
- qLa zaczął wreszcie kroić ludzi na sali operacyjnej;)
- Garbol dostał medal honoru i klucz do miasta
- T_bone dalej robił to co robi najlepiej, czyli dowodził
- Mateck rozkręcił swój biznes i przestał zmuszać brata do grania w BF3
- Ravek ożył i wrócił na dobre
- Tygrys z Marinem przeszli pierwsze sesje;)
- madkongo przeszedł Heat Street na hardcore
- reszta miała lepiej w następnym niż w tym roku;))
Guys I wish you the best :)
Przegapiliśmy wczoraj...
Wyszedł patch do CWR2, dodano bety Nogovy i Malden. Do tego Sander wydał nową wersję paczki z misjami więc jest w co grać (6 nowych coopów):
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=129131
http://forums.bistudio.com/showpost.php?p=2078106&postcount=36
Dzisiaj było o dziwo bardzo fajnie. Najpierw spontanicznie Bone rozdał nam po kopii Renegade Ops - gra okazała się bardzo fajna, to połączenie Jungle Strike z Cannon Fodder + kino akcji ala Chuck Norris - a potem była misja Matecka w ArmA na Clafghanie. Przeszliśmy ją żwawiej niż ostatnim razem, głównie dzięki lepszemu podejściu i wykorzystaniu UAV Marine'a.
Inferno (główny villain w Renegade) to najbardziej demoniczny czarny charakter ostatnich lat. Bez mrugnięcia okiem rozwala całe wioski;) Ale od czego są najemnicy z wozami;)
Dokończyłem małą misję z Rangersami na Clafghan. Na wypadek gdyby mnie dzisiaj nie było - http://www.sendspace.com/file/ocp7dg
W archiwum jest też nowsza wersja poprzedniej misji i wycięta z mojego profilu klasa Difficulties. Byłoby miło gdyby takie ustawienia zastosował host ;)
Rangersów można pobrać stąd: http://www.armaholic.com/page.php?id=14295&highlight=DAVEYGARY
Witam. Mam spory problem z grą. Mianowicie kiedy stworzę własną misję (jedna próba na mapie Fallujah, druga na Isla Duala), wyeksportuje ją do pojedynczych misji i zacznę grać to wszystko prawidłowo działa i wygląda. Kiedy jednak wyłączę grę i po jakimś czasie wczytam od momentu w którym zakończyłem, pojawia się komunikat "No Entry(...) CfgSkeletons.OFP2_ManSkeleton". Gra się odpala jednak moja postać jest do połowy zapadnięta w ziemi i ma rozłożone szeroko ręce. Nie mogę celować, strzelać ani zmieniać broni jednak mogę się poruszać. Wygląda to tak że postać "leci" przez ziemie, a w tle słychać odgłosy biegania. Część z pozostałych postaci z zespołu jest niewidzialna. Tak jak już pisałem dzieje się tak na obydwu mapach, nie wiem jak na innych. Kiedyś wszystko ładnie działało. Problem występuje zarówno na patchu 1.10 jak i 1.11. Arma 2 podstawka z modem ACE2. W przypadku misją na mapie Fallujah użyłem jednostek British Paras oraz pojazdów Jackal 2 i FV432 "Bulldog". Jednak problem występuje również kiedy używam innych jednostek. Ktoś się już z tym spotkał? Jak temu zaradzić? Raz jeszcze powtarzam że problem nie występuje po rozpoczęciu misji od nowa, a po wczytaniu rozgrywki.
Znane mi są problemy ze skryptami, które nie działają prawidłowo po wczytaniu zapisu, ale jeszcze się nie spotkałem z błędnie załadowanymi modelami postaci.
Być może jest to wina addonów. Spróbuj wyłączyć wszystkie mody, odpalić jakąś misję, która ich nie wymaga i sprawdź czy problem zniknął.
Szkielet OFP2_ManSkeleton, to raczej jakiś addon ;)
Tylko właśnie za nic nie mogę dojść który dodatek to powoduje. Chyba sobie to daruję. Po prostu poczekam aż w moje ręce wpadnie OA. Wtedy przeinstaluje podstawkę, zainstaluje OA i od tego zabiorę się za wgrywanie modów. Uprzednio przejdę kampanie OA. Warto? Lepsza niż z podstawki? Mam jeszcze pytanie: czym się różnią jednostki UK po spatchowaniu od tych z rozszerzenia BAF? Czy patch dodaje również pojazdy UK? No i czy warto inwestować w ten DLC?
Uprzednio przejdę kampanie OA. Warto?
Porównywalna i trochę łatwiejsza. Ostatnie misje wymagają również niezłego sprzętu.
Mam jeszcze pytanie: czym się różnią jednostki UK po spatchowaniu od tych z rozszerzenia BAF?
Jednostki w patchu są w low quality - słabe tekstury, niewyraźne komunikaty dźwiękowe, kiepskie ikonki UI itd. BiS je wprowadził, aby nie było konfliktu addonow przy grze multi. DLC oczywiście warto kupić bo jest w przecenie, a zawiera lepsze jednostki no i jeśli lubisz single player w Armie to kampania też powinna Cię zadowolić.
Poza tym zawsze lepiej kupić DLC od BiSu, które żyje na krawędzi głodu;) niż od jakiegoś EA, które to zazwyczaj jest nieadekwatne do swojej ceny.
Kilka fotek z dzisiejszej misji z Rangersami http://picasaweb.google.com/109418677733182609616/ArmA2OA261211?authkey=Gv1sRgCNGlsLPv5e-rew#slideshow/5690556138424610866
W tygodniu pewnie nic nowego nie sklecę, ale w weekend może znowu trzasnę jakąś szybką misję.
Mnie nie było bo stwierdziłem że idę spać, więc tylko przycisk power na kompie i good bye :P
Mateck--> Galeria nie działa :(
A to obiecany screen z UAV, widać ślady po humvee... Ficzer?
Mad
Bo ssiesz pauke :P
Gdyby ktoś chciał Renegade Ops to mam 2 sztuki do oddania. Jakiś błąd na Steam się pojawił i część osób co otwierała 4 paka dostała dodatkowe 3 egzemplarze za free (bez DLC). Być może się połapią i je zabiorą ale cholera wie. Może też i machną na to ręką. Generalnie nic do stracenia się nie ma.
Jane's
Byłbym chętny. Mógłbym dać węgla albo nawet tego Gratuitous Space Battles. Nick jak tu.
profiles/76561197982812184
Tym razem poprawny link do galerii z wczoraj, mam nadzieje.
http://picasaweb.google.com/109418677733182609616/ArmA2OA261211?authkey=Gv1sRgCNGlsLPv5e-rew#slideshow/5690556138424610866
Warto napisać, że wczoraj był PR:ArmA i... Pomimo że serwer TG miał pinga 200 to nie było absolutnie żadnych lagów, czy to sen czy rzeczywistość?
Mod ma teraz przyszłość jeśli ekpia PRa weźmie się do pracy i następna wersja przestanie być symulatorem chodzenia po górach.
P.S Na przyszłość brać ładunki:
"To destroy a FO Bunker you will need 4 satchels directly on bunker. To destroy a FO
Camo Net you will need to destroy the ammo crate (not the camo net itself), which you
can achieve with two clips from a rifle. The FO could also be destroyed from a distance,
so if your FO is too exposed, think about protecting it by building additional walls
around it, this will then prevent a direct hit from a great distance. Note that you will need
to destroy the FO Container separately if it was not already destroyed from the blast".
Zmiana mapy na bardziej zurbanizowaną i można grać z przyjemnością.
Camo Net you will need to destroy the ammo crate (not the camo net itself), which you
can achieve with two clips from a rifle.
Mówiłem, że trzeba zastrzelić skrzynię arma style :P
Co do mapy to mam szczerą nadzieję, że zdecydują się jednak na formę wyspa - misja bo walczyć w 3x3km kwadracie wyspy 10x10 to waste.
To może dziś też pr arma?
Pr:Panna
Każda potwora znajdzie amatora, mi się FOB podobał bo był łoryginalny;)
BTW. Za to zniknięcie ciężarówki Marine'a nadaje się na śledztwo -->
Czy Arma X: Anniversary Edition wyjdzie kiedyś w naszym pięknym kraju ?
Przeszliśmy Heat Street na normalu, a nastepnie z marszu Killhouse też na normal (hard jak najbardziej w naszym zasięgu).
Green Bridge na hard nadgryźliśmy - jak do tej pory najładniejsza mapka :)
No co za dałny, zagrali w Paydaya na nowych mapach!!!
Wszystkiego naj w nowym roku jakbyśmy sie nie slyszeli. Moze wpadne na chwile wieczorkiem kolo 20, ale potem ide se.
@Mad to ja z kulą i dwoma AI przeszliśmy tą mapke z napadem na gang :)
Bawcie się dobrze :)
Bo ja niestety znowu w pracy będę siedział :P
Panowie Szczęśliwego 2012, oby było lżej niż w 2011, a na podsumowanie 2011:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=G1KvoOnRUeg
Witajcie!
spoiler start
Ma ktoś GG shiftiego? Albo lepiej: niech shifty się do mnie odezwie :P
spoiler stop
Nowy rok przywitał mnie LA Noire. Miałeś rację Bone;) Ta gra to spadkobierca Police Quest, oczywiście zachowując odpowiednie ramy konwencji pół-akcji-pół przygodówki. Super klimat!
Garbol---> Super fota :D
eJay---> Tylko nie oceniaj fabuły dopóki nie dojdziesz co najmniej do "Arson Desk"... Przez połowę gry narzekałem na to, że Phelps to jednowymiarowa postać, na szczęście potem mają miejsce interesujące przemiany.
Na nowy rok nowa misyjka w paczce http://www.sendspace.com/file/a64b68
Tak naprawdę jest to nocna wersja poprzedniej. Bez nowych broni, bo nie chciało mi się wybierać - może w następnej wersji, albo ktoś inny dobierze ekwipunek ;)
Wciąż na Clafghan - http://www.armaholic.com/page.php?id=15580&highlight=CLAFGHAN
I wymagani Rangersi (w nocy wyglądają niestety odrobinę głupio - 2 noktowizory) - http://www.armaholic.com/page.php?id=14295&highlight=DAVEYGARY
EDIT. I niech host w końcu ustawi odpowiedni poziom trudności - bez ikonek na mapie.
Ile miejsca muszę wygospodarować na ten cud zwany ARMA ? i co jeszcze muszę ściągnąć? póki co pobieram podstawkę i AO.
Cappo
Mój laptopowy folder z chyba podstawowymi modami zajmuje 22GB.
Musisz ściągnąć sixupdatera>ACE, ewentualnie CWR, wyspy>aktualnie clafghan + addony bieżące np. tych rangersów do misji matecka czy zeusAI.
Oh Mateck... Zapomnieliśmy Ci powiedzieć, że graliśmy starą wersję tej misji drugi raz, jakiś czas temu. Na akcji było 6 osób i poszło płynnie (ginął tylko M@rine, bo on taki beztroski madafaka jest).
Jeśli Cię to pocieszy to tym razem ustawienia poziomu trudności były prawidłowe.
Zapomniałem dodać, że nowa misja bazuje na starej, w sensie celów misji, ale dzieje się w innym miejscu.
T_bone dziś przypomniał oraz namówił. Xenonauts - klasyczny następca starego dobrego UFO: Enemy Unknown.
http://picasaweb.google.com/113755845896341247448/2Stycznia2012?authkey=Gv1sRgCJyZuunQwqCS0gE#slideshow/5693133804688548946
Co mnie kupiło: wygląd menu oraz muzyka :P
Gierka jest rewelacyjna, doskonała muzyka, klimat zimnej wojny i artystyczne 2D ]:>
Nawet walki powietrzne na geoscape mają niesamowitą atmosferę.
Polecamy! http://www.desura.com/games/xenonauts
Poniżej dobry gameplay bo słychać muzykę ;)
http://www.youtube.com/watch?v=31f3cUucRbI
No multi?
Gay...
Nie widzi mi się granie multi kosmitami od strony klimatu, całego geoscape itd. Rundy z Garbolem w multi wersję UFO:EU wyglądały tak: "Już? Kompresja czasu? Huh, czekaj stop! Ok... Kompresja czasu".
Nowe mapy w PR są imponujące.
Niestety screeny za dużo wam nie pokażą ale co tam.
Dzisiaj wyszedł patch do Pejdeja, poprawia kilka błędów związanych ze stabilnością, natomiast
PATCH 6 is bigger with the OVERKILL 145+ features etc but we wanted to get this one out fast for you guys.
Szczerze mówiąc po Nulear Dawn spodziewałem się gorszej gry. Feeling, poruszanie się i HUD jest świetny, bronie są ok, może zbyt celne ale przynajmniej zróżnicowane. Mapy dobre, ale za mało. Z ogarniętymi commanderami gra nie jest chaotyczna, ale spieprzony moment rozgrywki to spawncamping i rozwalanie bunkra. Zwłaszcza, gdy to ty przegrywasz ;) Na duży minus dźwięki wybuchów i wieżyczek napieprzających cały czas i nakładających się na siebie - kakofonia.
Panic Room na hardzie poszedł bardzo sprawnie: 0 zgonów, 6 lvli awansu oraz 1 achievka :P
Green Bridge na hardzie szedł dobrze do 3/4 etapu, gdzie chwilowa utrata koncentracji kosztowała nas bardzo wiele.
Podsumowanie wieczoru: nieudany PR, przeciętna Arma, dobry Payday :)
Różnorodność map w Paydayu jest doprawdy oszałamiająca. Pierwszy FPS od dawna o którym nie mogę napisać, że level po levelu staje się kserem samego siebie. Naprawdę rewelacyjny klimat i przywiązanie do szczegółów.
Po tym materiale widać, że goście od nowego X-com wiedzą co robią:
http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/01/06/why-firaxis-loves-xcom.aspx
Prawie udało nam się ubić ostatniego bossa w Renegade Ops:D
http://www.animecourtyard.com/blog/wp-content/uploads/2011/10/renegade-ops-mr-t.jpg
BTW eJay
Wiesz, że o SPAZ mówiłem pół wieku temu na tsie? Jakoś wtedy nie byłeś zainteresowany ;)
Być może nie było mnie wtedy na ts'ie ;) Ale teraz mam tyle gier do ogrania, że SPAZ kupie gdzies w pormocji.
Nowy patch do Zomboida zapowiada się niesamowicie:
http://projectzomboid.com/blog/index.php/2012/01/update-news-windows-of-death-carpentry-and-content-lock/
spoiler start
Tak wiem... Nie ma jeszcze multi :P Ale z każdą aktualizacją jesteśmy bliżej!
spoiler stop
fap fap fap czyli beta rFactora 2 rozłożona na kawałki - http://www.simhq.com/_motorsports6/motorsports_200a.html
Cholera, szkoda że nie ma 365 dni urlopu;)
Oj liczę na rFactor 2... czekamy na release wersji finalnej.
A tymczasem dla rozluźnienia:
http://www.youtube.com/watch?v=wwnMfvfPQQE&feature=related
Podwórkowa zabawa z pistoletem nabrała nowego znaczenia;-)
:(
Delikatny off top ale LG wypuszcza na rynek fajny telewizor. 84 cale, 3840x2160 -->
A u mnie śnieg pada...
A wczoraj była najbardziej klimatyczna rundka w PR od... miesiecy :P
Trailer zrobiony w stylu "lets show some stupid action" ale wciąż wierzę że gra może być dobra.
No... Animacje piechoty jakoś nie powalają. No i czołgi gibią się tak samo jak w RUSE.
No to chyba się nie nudziliście :P Dziś też niestety mnie może nie być.
Haha afera na forum PR :D Admini z amerykańskiego serwera =]H[= życzyli sobie kasy za odbanowanie :D Zbanowana osoba miała wybór:
- czekać miesiąc.
- napisać esej na 1000 słów na jakiś idiotyczny temat :D
- wpłacić 50 dolarów:
http://img337.imageshack.us/img337/4189/88031353.jpg
Masakra, oto co się tworzy kiedy powstaje nadmiar zasad, bezwzględnie egzekwowanych. Ktoś wpadł na pomysł żeby nadużyć swojej władzy a w PR jest ku temu masa okazji.
Graliśmy w PR. Rundy nie należały do najbardziej udanych, ale z Mumble nawet one nabrały nowego wymiaru.
BTW. Przedwczoraj obejrzałem w końcu Drive. Genialny film i soundtrack :)
[106]
Ban za głupotę to temat na inną rozmowę (lub esej;P), ale zachowanie admina to już wesołe miasteczko na całego ;) Na miejscu gracza wysłałbym im skan własnej dupy wraz z jpg na którym widnieje 1$.
Mateck--->Zgadzam się!
http://youtu.be/wm2jR-QfjoM troszkę nowego stuffu z A3,w tym kilka fragmentów z wersji pre-alpha;) Jest mowa o podwodnej walce, rozbudowanej artylerii i (who gives a shit) kampanii SP.
Wczoraj popołudniu pograliśmy trochę z Garbolem jako "Sniper/FO Team". Garbol ustrzelił 12 przeciwników i miał 0 zgonów, to była dobra, profesjonalna runda ;)
Znalazłem jeszcze parę fotek sprzed kilkunastu dni...
Ta nosi tytuł "Ale Reavek, jak widzisz jakiś dobry serwer... To daj znać" --->
Dziś po wielu godzinach intensywnej walki po dwóch wygranych bitwach (4,4) poległem... Niestety ale siły opozycji w regionie doliny "Prawa finansowego" okazały się zbyt dobrze zorganizowane. Natarcie frontalne okazało się nieskuteczne, kontrwywiad zawiódł, wsparcie zawiodło, jednostki szybkiego reagowania zawiodły... Nie były zbyt szybkie.
R.I.P Reszta Szarych Komórek... You shall be remebered...
Proponuję wycofanie na stanowiska obronne, analizę topografii terenu i kontratak w późniejszym terminie.
Rewelacyjnie to wygląda! Oto interface i satview w Wargame:
http://www.youtube.com/watch?v=zgHFGzNql0s
No... muszę przyznać że wygląda to dojrzalej? Niż np. W takim World In Conflict.
Zagadka nie będąca tak naprawdę zagadką... Z czym wam się to kojarzy?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d8/N%C3%A1b%C5%99e%C5%BE%C3%AD_Matry.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c3/Oman-Muscat-Muttrah-21-Marina.JPG
Szczerze?
spoiler start
Nie wiedziałem że Muttrah City bazuje na rzeczywistości, muszę tam jechać na wakacje!
spoiler stop
Wczoraj na PRTA było coś 226 graczy... Epa była. Po zmianie mapy zabiłem wszystkich granatem i wszystko zaczęło się toczyć w dół. Ostrzeżenia od admina, że skład zamknięty, głupie dyskusje na czacie itp. I ten brak nicków nad głowami brrr.
Wczoraj był całkiem epicki i przyjemny PR na >120 osób.
Kolumna 5 czołgów, 1 APC i 2 HMMV wyglądała imponująco :) --->
Prawa strona APC
Widok z lewej strony APC
Storming North Village
A to już kolejna rundka na tym wielkim serwerze z krzykiem "Urrraaaaaa!!!" na ustach -->
Swoją drogą trzeba przyznać, że BSS potrafi robić epickie mapy.
Można zastosować podkład:
http://www.youtube.com/watch?v=MK6TXMsvgQg
eJay---> Jest taki sklep :P Właściwie inne też mają więc twój wybór.
http://sklep.gry-online.pl/KartaProduktu.aspx?id=3912&k=wargame-zimna-wojna
Dobre, ten filmik to jakbym Beavis'a i Butt-Head'a oglądał, brawa hehe.
Więc to nie tylko my takie akcje odwalamy w ArmA.
Długo czekałeś na key do JAO Garbi?
Był ale wczoraj ;)
Shank to fajny, krwawy beat'em'up. Czuć ducha Tarantino i Rodrigueza. Można go było dostać za grosze w jakimś bundlu. Jedyny minus to trochę mało wygodne sterowanie na klawiaturze http://www.youtube.com/watch?v=Ez1b11htakc
To przykład indie nieindie.
Database is online! Można się zapoznać ze sprzętem dostępnym w grze:
http://www.wargame-ee.com/index.php?lang=en&rub=database-home
Nie wszystko jeszcze działa w 100% ale i tak jest świetnie.
Interesująco to wygląda, ciekawe co z tego wyjdzie:
http://www.heroesandgenerals.com
Ja posiadam dostęp do testów Alpha (ostatnio dużo kluczy rozdali), co 2-3 dni organizowane są sesje godzinne gdzie można rozegrać bitwę, problemem jest pobieranie gry w czasie sesji więc ciężko będzie mi w to zagrać przy obecnym łączu.
Witajcie, dawno mnie tu nie było, a wróciła chęć do grania :)
Mam pytanko, TS działa?
Dostawa fotek z PR... Jedna z ostatniej super-duper rundy na Vadso czyli HD Russian.
Okazuję się że jednak to Prawo Finansowe zdałem... Nie wiem co pisałem ale musiały być to inteligentne bzdury :D
Pamiętacie jak powstał District 9?
Ja chce teraz to:
http://www.youtube.com/watch?v=KB53H3-qOWk&feature=player_embedded#!
Fucking awesome!
Kingdom of Amalur (demo) - nigdy nie sądziłem, że EA opatrzy swoim logiem gry budżetowe;)
Mnie t tam bardziej przypomina gry Lionhead Studios... Fable... znanego jego mościa.
T_bone -> Wargame wet dream
Garbol--->Gra jest Fabelowata i tego nie neguje, ale animacja postaci, kiepskie technikalia (engine nie wyświetla postaci na 50 metrach), cukierkowatość i ciepło barw, interfejs gorszy niż w Dungeon Siege 3 oraz rozgrywka oparta na łażeniu po korytarzach (po Skyrimie mam już nieco inne wymagania) mnie po prostu odrzuca. Same dialogi w demie są też na maksa nieciekawe. Nie moje realia.
Dzisiaj była cienka runda na nowej beta mapie do PR, wzorowanej chyba na OFP, bo klimaty to czysty cold war ;)
Qla, Mad, Garbol, Tantal... Pamiętacie tą rundę z posta [122]?
Załapaliśmy się na filmik PRTA :D W 3:03 widać CH APC na liście:
http://www.youtube.com/watch?v=01kaQ0TO4XM&feature=player_embedded#!
Nowa wersja PR:ArmA prawdopodobnie w lutym:
http://www.realitymod.com/forum/f440-pr-arma2-general-discussion/106757-what-changes-will-made-gameplay-next-release-2.html#post1728108
Dla tych co uważają że z edycji do ArmA nic nie będzie, polecam filmik z PR 0.3 do BF2 :D:D
http://www.youtube.com/watch?v=mXvgBY4BXXc&feature=player_detailpage#t=68s
Demko nowego Jagged Alliance..hmmm, sam nie wiem co o tym myśleć. Bone ma rację - najlepiej jakby to wyszło pod innym tytułem wraz z SDK i kosztowało 10 Euro ;)
Bone Twoje marzenia o posiadaniu Atlasia mogą się jeszcze za życia spełnić
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oVwbUljGs3g
Przesłane przez kiyomasa dnia 7 kwi 2006
Bołn zna to od lat
spoiler start
dawałem mu na gg :P
spoiler stop
:(
[166] Hahah jak to wygląda :D jakby takie coś chodziło na jakiejś wojnie, podeszło by do tego dwóch żołnierzy popchnęłoby na bok i już leży :D
Witam po dłuuugiej przerwie,
kiedyś już zagadywałem do Was o wspólną grę, ale coś nie poszło, nieistotne;)
Słuchajcie, mam do Was takie pytanie-propozycję. Od kilku miesięcy gramy w kilka osób dość regularnie, kilka razy na tydzień w ArmA2. Zwykle gramy w 6-8 osób, czasem jest najwięcej, czasem mniej, wiadomo jak to bywa. Nasza grupa zorientowana jest wokół konkurencyjnego portalu, ale to akurat najmniej istotna sprawa.
Chodzi o to, że nasze filozofie gry i kwestie techniczne są do siebie zbliżone - to znaczy i Wy i my gramy z możliwie wysokimi ustawieniami realizmu (tj. ACE + u nas jeszcze ACRE), ale jednocześnie "nie spinamy pośladów" jak niektóre milsimowe grupy.
Do rzeczy - co byście powiedzieli na wspólne granie? Z tego co czytam to Wam czasami brakuje graczy/chęci, a w grupie to zawsze fajniej. Nie traktujcie tego jako próby wchłonięcia czy przejęcia bo nie o takie coś chodzi. Ale myślę, że fajnie byłoby zrealizować jakieś większe misje, a nie widziałbym problemu gdybyśmy realizowali je nawet we własnych podgrupach.
Jak coś to jesteśmy tu:
http://steamcommunity.com/groups/Arma2CO_GC
Zainteresowani?
;D --->
Polscy spadochroniarze w Wargame:
http://www.wargame-ee.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=840&start=20#p12036
Mateck to nam się tam konserwuje na ArmA3 :)
Tak btw. 23 lutego wg. Steam wychodzi Wargame.
Wargame będzie bardziej polską grą niż większość polskich gier ;)
Mateeeeeeeeeeck!!!!!!!!!!!!!!
BTW. Coś mi odbiło i kupiłem za 66 eurocentów DLC do Duke Nukem Forever. Nie żałuję, bo dodatek jest co najmniej niezły (na jednym etapie jest multi-language Duke, po włosku "balls of steel" brzmi przekomicznie ;))
Qla - jak dla mnie NS2 stało się już w 70% grywalne. W końcu dodali tą dynamikę odnośnie "infestation". Niech tylko poprawią ten kod sieciowy i będzie super.
Neue ArmA Drei screenshots - http://www.pcgames.de/Arma-3-PC-236876/News/Arma-3-Neue-HD-Screenshots-zur-Militaersimulation-Optik-noch-nicht-absolut-ueberzeugend-866866/
podziemne irańskie bazy? Z drugiej strony ten pojazd to jakieś pieprzone 2050: World in Conflict ;/
Bardziej 2020 :) . Dajcie spokój to nie aż tak odległa przyszłość (jeśli chodzi o te zabawki) patrzymy na prototypy której za 5-10 no góra 15 lat będą codziennością. 10 lat temu to MQ-9 było "fjuczer szit" a teraz?
Garbol, z tego lądowego bezzałogowca amerykanie wycofali się zamykając projekt (najprawdopodobniej wykorzystają doświadczenia z tego projektu przy tworzeniu zwykłych BWPów - jako opcjonalną wersję sterowania)
Skoro w miare znacie się na tych sprawach to mam pytanie: czy jak strzele komuś w brzuch z pistoletu to mogą się wylać soki trawienne?
Myślę, że nie. Najwyżej możesz komuś pomóc usunąć kamienie nerkowe, na zgagę to nie pomoże.
Skoro jest tu paru ludków lubiących mechy to czemu nie gracie w MegaMek'a? Może sie na początku wydać zbyt skomplikowane, ale to tylko pozory.
Garbol
To samo dziś chciałem pisać do Ciebie ;)
Zagrałem wczoraj pełną rundkę NS'a i trzeba przyznać, że w końcu optymalizacja osiągnęła jakiś racjonalny poziom - można już spokojnie pogrywać, niekoniecznie na highendowym super-hiper-duper kompie, aż przyjemnie było mi wczoraj wspomnieć czasy pykania w NS1, podobno nowy patch ma dalej usprawniać mechanikę gry, szkoda, że większość dużych serwerów jest ( chyba ) poza Europą i notuje pingi >100.
Wczoraj grałem rundkę Marines z sensownym Commanderem, co zresztą skończyło się zmiażdżeniem teamu Kharaa, nareszcie celowanie to nie mordęga, w której musisz walczyć z ekstremalnym spadkiem FPS + mega lagami, przy dużej ilości zabudowań oraz postaci gra dalej jest bardzo płynna na moim wysłużonym blaszaku - thumbs up z mojej strony, w końcu zaczyna to mieć ręce i nogi ( szkoda, że po tylu latach ).
Można dziś coś tam wieczorem poskubać Marines ;)
Taka ciekawostka, Magnum z SimHQ jest policjantem w Naples na Florydzie (K9) i rzucił taki ciekawy filmik ze szkolenia:
http://www.youtube.com/watch?v=OBXLlIBzA8Q
Rzucam bo poza uroczą i zabawną policjantką, można zobaczyć że "nikt nie jest od razu pro" i... Ani razu nie padło "fuck" co najwyżej "freaking" :)
Dobranoc.
Nowy gol. Srsly nie obchodzi mnie info, ale forum też musieli zdupić?
Co nie działa:
1. Galeria na forum. Może to przez migrację, może przez to, że jest totalnie DO DUPY.
2. Wielki X który nie znika z góry strony.
3. Wątkowy obrazek główny (co w sumie jest dziwne)
4. Przy pisaniu posta okienko tekstu jest masakrycznie małe.
5. Strona główna wygląd na jakiś blog a nie serwis. NADAL brak wsparcia dla widescreenów, a dodatkowo prawa połowa miejsca zajęta przez jakieś reklamowe gówno typu darmowe gry czy srajbooki.
6. Encyklopedia gier, czyli jak ukryć potrzebne info o grze i jebnąć wall of tekst jakiś newsów, które już nie są new i które nikogo nie obchodzą.
7. Przy newsach na liście po prawej stronie już nie bolduje na którym newsie aktualnie jesteś
Edit2
Już wiem co mi jeszcze nie pasuje na forum. Interlinia jak w nowych Wordach. Przy załamaniu automatycznym jest ok, ale przy enterze się zwiększa. W sumie dobry pomysł dla takiego pisania, ale warto by dodać opcję w której lista albo wstępniak się nie rozszerzają dwukrotnie a czytelności to nie poprawia.
Edit3
Właśnie zdałem sobie sprawę, że nie ma już wyszukiwarki wątków. W zamian dostaliśmy google, które jak pokazuje doświadczenie na wielu stronach po prostu nie działa.
Edit 4
To już jest do kpina. Nie było stać na porządne cytowanie to jakieś tanie tricki, które sensu nie mają.
Tygrys205 na pierwszej stronie forum masz trzy pierwsze podwieszane na ten temat wątki, a ty musisz offtopować właśnie tu.
Zmiany na Golu powinny pojawiac sie czesciej, to szansa, że M@rine zacznie częściej wracac do świata żywych ;)
Dziś był piękny PR, bardzo dobra runda na Burning Sands. Głownie walczyliśmy w mieście z piechotą, chociaż Mad zaliczył zniszczenie BTRa. Na screenie spada "duże arty" na chwilę po tym jak zdecydowaliśmy się stamtąd wynieść :P