Hideo Kojima i prześwitujące wdzianka w Metal Gear Solid 5?
Czyli dla PC to bedzie odpowiednik 4 rdzeni....+ 8gb ramu rzecz jasna ddr3 + karta 1gb minimum zgadza sie? co za czasy....lepiej miec konsole
@up
Podałeś standardową konfigurację ogólną PC. Ja bym dodał 6+ rdzeni + 2xrdzenie na GPU i 2GB + ramu 8GB.
Ty myślisz, że X360 lub PS3 da rade wygenerować w czasie rzeczywistym takie prześwitujące obrazy?
Przemyśl to jeszcze raz. To co pokazał było robione i generowane na PC. Fajna technologia tak samo jak cięcie w czasie rzeczywistym w poprzedniej koncepcji MGS:R ale konsole za słabe aby to zrobić wić uprościł i zrobił z tego slasher.
Takie cudeńka to jak na razie na konsoli w formie przerywników filmowych. Wykonanie w czasie rzeczywistym dopiero na X720 PS4.
Ja tam widzę że ubranka są identyczne, jakby dwie postacie posiadały te same tekstury ubrań. Nawet w Minecraft'cie możnn coś takiego zrobić i żadnej rewolucji nie będzie.
KamilAdam
Przez ten czas zamiast siedzieć jak frajer trzeba było się uczyć angielskiego...
Zdaniem Kojimy nowa technologia operowania przezroczystością sprawi, że postaci w grach zaczną nosić bieliznę. haha i jeszcze niech powie ze kazdy material (ubior) przeswituje xD
bielizne postacie mialy x lat temu... jak i teraz
@wcogram moze Xeon 2javascript:checkValues();x8rdzeni ? znow nie wciskajcie ludzie glupoty bo poleca do sklepu:P
co do Screenu 1 slabo to wyglada jak na obrazek 1024x768
Sporo ludzi widze lyknelo te przezroczystosci xD . Jest to mega prosty shaderek i nie potrzeba do tego super duper silnika ,a odorbina znajomosci hlsl'a czy innych material editorow i pierwszy lepszy silnik wspierajacy dx9.0c min. :] .
hideo ma łeb jak sklep ...skąd on te pomysły bierze www.graczedlagraczy.pl