Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Dev's choice, czyli nowa reklama Battlefield 3 i zdecydowana przesada EA

10.12.2011 16:12
bajf
1
bajf
69
Konsul

Czyli jednak hasło "above and beyond the call" odnosiło się do MW.Nie nawidzę, gdy jakiś produkt reklamuje się innym!

10.12.2011 16:22
2
odpowiedz
zanonimizowany737596
31
Generał

"Best story campaign" - to pojechali. Gdyby ta gra nie miała singla, byłaby FPS roku. Według mnie oczywiście. :/

10.12.2011 16:32
3
odpowiedz
zanonimizowany589187
21
Konsul

jaka przesada? przeciez to szczera prawda...

10.12.2011 16:41
dzony600
😁
4
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

kampania lepsza niż w MW3, haha troszkę się zapędzili

10.12.2011 16:48
5
odpowiedz
keeveek
80
Konsul

Jakby się wsłuchał w reklamę to by wiedział, że reklama jest na podstawie 250 000 głosów oddanych w ankiecie na IGN, więc żadnej przesady tu nie ma.

10.12.2011 17:02
dzony600
6
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

i co z tego? nie obchodzą mnie jacyś głosujący z ign, czy inni hejterzy z metacritic co zaniżają ocenę MW3

single w BF3 w porównaniu do tego w MW3 jest po prostu średnie, bo DICE próbowało naśladować Activision i im nie wyszło

10.12.2011 17:11
CyberTron
7
odpowiedz
CyberTron
109
Imperator Wersalka

Multik im wyszedł. Ale niech nie zapominają, że do tej pory nie sprzedali tylu egzemplarzy co MW3 w dniu premiery. Kampania w BF3 to kpina i żałosna kalka z Modern Warfare, IW pokazało "specom" od singla gdzie ich miejsce. A oni walą taką reklame... narcyzy ebane.

10.12.2011 17:39
8
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend
Wideo

99 problems?
99 bugs lepsze.
http://youtu.be/Wx2hpuuVEd8

10.12.2011 17:41
kwiść
9
odpowiedz
kwiść
129
Generał

Ośmieszają się i tyle ;)

10.12.2011 17:46
Kłosiu
😜
10
odpowiedz
Kłosiu
170
Legend

Teraz ta najnowsza reklama, która zgodna z prawdą nie jest na pewno. Nie da się przecież obiektywnie powiedzieć, że Battlefield 3 jest lepszą (pod każdym względem, jak twierdzi reklama - grafiki, kampanii i multi) grą niż Modern Warfare 3, bo przecież tak nie jest. Każdemu podoba się co innego i to co może dla kogoś być wadą w Modern Warfare 3, dla innej osoby może być zaletą (tak samo w przypadku Battlefield 3).

Co to w ogóle za twierdzenie. To samo można napisać na przykład o każdej recenzji tu, na GOLu. Zgodna z prawdą nie jest na pewno, bo nie da się obiektywnie powiedzieć, że recenzent ma rację. Każdemu podoba się co innego bla bla bla.
Strzeliłeś sobie w tym momencie w stopę kwestionując cały sens istnienia tego serwisu :).
Już pomijając to, żadna reklama nie jest zgodna z prawdą, przynajmniej ja jeszcze nigdy takiej nie widziałem. Ich zadaniem nie jest być zgodnymi z prawdą, mają zupełnie inne cele. Ta swój spełnia.
Poza tym, w tej reklamie nigdzie nie jest wprost powiedziane, że BF jest lepszy od COD. Posługuje się standardowymi sformułowaniami używanymi w reklamach.

edit: A przepraszam, jest wprost powiedziane, nie dosłuchałem ;). Czynię ostatnie zdanie niebyłym i nieważnym :).

10.12.2011 17:55
AIDIDPl
11
odpowiedz
AIDIDPl
179
PC-towiec

Kampania w BF3 nie jest rewelacyjna. Podejrzewam że bardziej spodobałaby mi się ta z MW3. Także z tym trochę przegięli.

Ponadto gra ma tak strasznie wiele błędów, bugów że czasami ciężko grać. Reklamują grę, która w większości przypadków przysporzy nas o zdenerwowanie niż o czystą, dającą radość rozgrywkę...

10.12.2011 18:02
Barthez x
😊
12
odpowiedz
Barthez x
202
vel barth89

Kłosiu --> rozumiem o co Ci chodzi :) Ludzie od BF3 mają być subiektywni (czy raczej muszą), więc chwalą swój produkt. Wkurza mnie tylko to, że robią to kosztem konkurencji i nie mówią co u nich jest dobre, ale dlaczego konkurencja jest gorsza. I ja jestem całym sercem za BF3, ale ta reklama sprawiła, że EA trochę u mnie traci (nie wiem ile DICE ma z tym wspólnego).

Co do recenzji - też muszą być subiektywne, ale w założeniu (bez wyjątkowej sytuacji) nie da się zrecenzować danej gry, bazując na drugiej. Ocenia się grę, a nie jej stosunek do innej.

10.12.2011 18:05
Mac94
13
odpowiedz
Mac94
87
Inner Peace

Pfffff. Multi pewnie jest dobre, nie wiem nie grałem, ale singiel to kaszanka..best campain story? LOLLL Grafika też się zgadzam, jest bardzo dobra, ale FPS nie może mieć tylko dobrego multi, żeby był kompletny..

10.12.2011 18:12
👎
14
odpowiedz
zanonimizowany805622
111
Legend

Ktore tlumoki popiera takie zagrania ? EA i tym innym od DICE juz sie w glowkach poprzewracalo, ten "trailer" jeszcze bardziej utwierdzil mnie w przekonaniu, ze to MW3 jest lepsze. Widac kompleksy dotarly pod koncern Electionics Arts i nie maja sie czego chwytac i dobrze wiedza, ze to gra od IW jest lepsza. DICE z EA to chyba gorsze chlamy od samego Acti...

10.12.2011 18:17
15
odpowiedz
zanonimizowany649929
35
Legend

Ta seria już od BC2 jedzie na tym, że jest konkurentem MW. A prawda jest taka, że zagrywki EA/DICe są żałosne. Teksty typu "pedalskie skutery/czujniki bicia serca" czy inne hasła reklamowe dot. serii CoD są godne hejtera i bezmózga.

10.12.2011 18:24
16
odpowiedz
Kazioo
87
Senator

Byłbym na nie, gdyby nie fakt, że to dotyczy CoD-a, a to największa zakała rynku gier terroryzująca przemysł, udowadniająca, ze wydając jedno g... 5 razy można zarobić miliardy.

10.12.2011 18:27
17
odpowiedz
Kazioo
87
Senator

A tymczasem ambitna, PRAWDZIWA gra typu Stalker 2 odchodzi w zapomnienie... TRAGEDIA.

10.12.2011 18:29
18
odpowiedz
keeveek
80
Konsul

Ta reklama opiera się na wynikach PLEBISCYTU NA IGN i jest to powiedziane na samym początku reklamy ludzie, więc naprawdę możecie płakać ile wlezie, ale fakty są proste - 250 000 ludzi zagłosowało, że BF3 jest lepsze od COD-a i się tym chwalą w reklamie. Mają wielkie prawo to robić i w bardzo sprytny sposób ten fakt wykorzystali.

10.12.2011 18:59
19
odpowiedz
zanonimizowany805622
111
Legend

A Tobie sie z pewnoscia pomgmatwalo w glowie (tak jak im), ze 250 tys. ludzi robi tak wielka roznice jak cholera. Po co to robic, przed premiera owszem - bylo wiele ludzi, ktorzy byli za BF3, ale teraz ? Teraz to jest chlam i idiotyzm, DICE/EA sa popierniczeni do reszty. Zreszta ilosc sprzedanych sztuk, oceny, itp. mowi samo za siebie. Pozwole sobie zrobic pewne zestawienie:

Single Player: BF3 vs. MW3 - MW3
Multiplayer: BF3 vs. MW3 - remis/ nie porownuje sie tego trybu ze wzgledu na "innosc"
CO-OP: BF3 vs. MW3 - MW3
Audio/Grafika: BF3 vs. MW3 - BF3 (Lecz z malym plusem dla MW3, silnik DICE nie zostal dobrze wykorzystany. Muzyki w nowym CoD swietnie poteguje calosc.)
Ogolnie: Samo za siebie mowi, zwycieza MW3...

10.12.2011 19:08
Barthez x
20
odpowiedz
Barthez x
202
vel barth89

Kazioo --> pozostaje jeszcze Metro: Last Light.

10.12.2011 21:55
Patsy
21
odpowiedz
Patsy
28
Chorąży

Przegięcie to ACTIVISION a nie EA.

10.12.2011 22:01
22
odpowiedz
DEFEDos
141
Generał

>>>Przegięcie to ACTIVISION a nie EA.

masz racje, tylko że "idioci" z EA idą w stronę Activision (dlatego nazwałem ich "idiotami").

Single Player: BF3 vs. MW3 - MW3
Multiplayer: BF3 vs. MW3 - BF3
CO-OP: BF3 vs. MW3 - MW3
Audio/Grafika: BF3 vs. MW3 - BF3

10.12.2011 22:59
AvengerXXX
😁
23
odpowiedz
AvengerXXX
112
Senator

Best story campaign
Best multiplayer

10.12.2011 23:01
24
odpowiedz
zanonimizowany179448
12
Legend

I dobrze, bo call of duty to odgrzewane gowno, juz nawet nie kotlet, a gowno... co roku coraz gorsze.

10.12.2011 23:05
25
odpowiedz
Torebka
6
Junior

Przecież tutaj nie chodzi o to, która z marek jest lepsza. Chodzi o to, że EA reklamuję swoją produkcje na tle MW3, porównując ją jako tą lepszą. Ale najbardziej boli mnie ten fakt, że EA właśnie porównuję swoją grę do czegoś innego. Prosty przykład: seria Batman, czy też Skyrim. Czy Twórcy tych gier wciskają na chama do głów odbiorców, że ich produkt jest lepszy od produktów innych? Nie. Gracze sami ODKRYWAJĄ te gry i sami je OCENIAJĄ.
Kiedy zobaczyłem tą pierwszą reklamę BF3, myślałem, że EA jest konkretnym gigantem w świecie gier, który może sobie pozwalać na takie ostre zagrywki. Ale kolejne reklamy - przegięcie pałki to mało powiedziane.
Tak jak wyżej napisałem, wciskanie na chama do głów odbiorców swojej produkcji (niczym chore reklamy w TV) to przysłowiowe strzelenie sobie w nogę/stopę/kolano.

10.12.2011 23:10
😐
26
odpowiedz
zanonimizowany665652
38
Generał

Czuję się zbulwersowany. Jak widać ta "wojna" stała się nieczysta. Czekamy na odpowiedź CoD'a.

10.12.2011 23:40
😁
27
odpowiedz
zanonimizowany589187
21
Konsul

Battle man ha ha ha czym niby activision ma odpowiedziec?... niech zrobia filmik porownujacy mw3 do mw2 lub black opsa i pokaza co takiego wielkiego zmienili i jaki to jest najlepszy fps na swiecie, jak to mowili w swoich filmikach przentujacych call of duty mw 3.

10.12.2011 23:42
Patsy
28
odpowiedz
Patsy
28
Chorąży

nie usprawiedliwiam EA , tylko mówię, że to co zrobili to mały psikus w porównaniu do tego co serwuje graczom Activision i Bobby Kotick. Jeżeli to jest przegięcie to czym jest COD elite, dyskryminację pc, windowanie cen gier, drogie DLC.

11.12.2011 08:27
29
odpowiedz
Dessloch
259
Legend

to jeszcze nie wprowadzili tego przepisu, ze mozna w reklamie porownywac produkty i mowic ze jeden lepszy od drugiego?
przeciez to juz mieli wprowadzic z 6-7 lat temu...

przeciez to reklama. Obudz sie.
jesli jestes fanem cod to sie nie zgodzisz, a jak jestes fanem bf3 to sie zgodzisz.

reklamy nigdy prawdy nie mowia. zreszta nie takie ich zadanie.

nie moga klamac, czyli np powiedziec ze bf3 jest na frostbite5. ale moga powiedziec ze jest na najbardziej zaawansowanym graficznie silnikiem.

nie jest to nic zlego. na tym polega marketing.

11.12.2011 12:06
mixtape7123
30
odpowiedz
mixtape7123
62
Konsul

EA to chuje do kwadratu ja wiem ze można reklamować swój produkt najlepiej jak sie da ale ta reklama że bf3 jest lepszy pod kazdym względem od MW3 to juz cios ponizej pasa infinity ward powinno ich zniszczyć, dać taką reklame ze DICE zamknie pysk raz na zawsze

11.12.2011 12:12
📄
31
odpowiedz
zanonimizowany665652
38
Generał

Koksik590 - Z całym przekonaniem mówię, że to jest chamskie mimo to, że BF jest za***isty i bardzo go lubię za MP.

11.12.2011 14:11
32
odpowiedz
zanonimizowany789322
28
Senator

Hehe, hate gonna hate... :D

Ludzie, w gruncie rzeczy obie gry są ok, bo każda się komuś podoba(czyt. każda ma swoje plusy i minusy; ja akurat grałem tylko w MW pierwsze i trochę w drugie, więc nie mnie oceniać) i to się liczy. Jak wam przeszkadzają wszelkie zagrywki twórców, to po prostu je ignorujcie. Im przecież chodzi o to, żeby zwrócić uwagę graczy na siebie.

11.12.2011 14:15
helias16
33
odpowiedz
helias16
108
Glorious PC gamer

Wszystkie reklamy w telewizji przekonują że ich produkt jest lepszy od pozostałych więc czemu miało by być inaczej z reklamami gier? To nie jest pierwsza reklama w której jest bezpośrednio powiedziane że nasz produkt jest lepszy od produktu innej firmy

11.12.2011 15:02
rog1234
34
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

Zdecydowana przesada. Chęć reklamy produktu to jedno, ale kampania tak agresywna sprawiła, że "wojenka" na patyki między "fanami" Battlefieldów i CoDów przeniosła się ponad bandę dzieciaków, a weszła tak wysoko, że aż do oficjalnych materiałów promocyjnych... co będzie za parę lat? "Nie kupuj xyz bo jak kupisz to znaczy że jesteś debilem"? Największy błąd jaki tu popełniono to wymienienie z nazwy konkurenta. Takich rzeczy się po prostu nie robi, to potwornie odpychające, zwłaszcza opierając się na bandzie ludzi z jakiejś strony internetowej.

11.12.2011 15:11
35
odpowiedz
zanonimizowany771628
98
Legend

Przydało by się teraz powiedzenie : ,,Co za dużo to nie zdrowo !"

11.12.2011 15:52
vit123
36
odpowiedz
vit123
129
no pain no game

Sam nie lubię takich przepychanek ale bardzo mi się nie podoba postawa blogera barth89 - bo tutaj mamy wielki najazd na EA ( nie mówię że niezasłużony ) ale jakoś nie widziałem żeby przy okazji ( https://www.gry-online.pl/newsroom/bobby-kotick-prognozuje-ea-nie-zarobi-na-star-wars-the-old-republic/zffa4d ) kiedy szefostwo w postaci pana wszech wiedzącego B. Koticka jechało po SWTOR zabrał głos ktoś z gry-online ani z blogerów mieliśmy tylko info bez komentarza ze strony piszącego Olka.
Dziwi mnie to i nie widzę powodu żeby nagle teraz wpadać w święte oburzenie bo dwa koncerny wydawnicze walczą między sobą.

11.12.2011 15:53
rog1234
37
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

vit123
Jest pewna różnica między wypowiedzą (nawet kogoś tak znaczącego w branży) a materiałem promocyjnym. Kotick też przesadził, ale przynajmniej nie była to reklama.

11.12.2011 15:55
38
odpowiedz
Lutz
173
Legend

Viti, sa blogi i "blogi", merytoryka wiekszosci wypocin gameplayowych gwarantuje wylacznie odslony reklamowe i raczej glownie o to chodzi.

11.12.2011 16:00
vit123
39
odpowiedz
vit123
129
no pain no game

Sedno jest w tym że tutaj wiesza się psy na EA ( ponownie - zasłużenie ) a w drugą stronę już nie.

11.12.2011 18:54
Barthez x
😊
40
odpowiedz
Barthez x
202
vel barth89

vit123 --> oczywiście, że Activision nie jest święte. Problem w tym, że zawsze raczej kibicuje się pretendentowi i to on zazwyczaj wzbudza większą sympatię, natomiast w tym przypadku jest tak, że z obu wydawców to właśnie Activision wykazywało o wiele mniej agresji. A co do tej informacji, którą przytoczyłeś w [36] - nie jestem w stanie pamiętać wszystkiego co się działo, a poza tym pojedyncze przypadki zaczepek zdarzają się często. Po prostu w tej sytuacji, o której traktuje wpis, uznałem, że EA "przegło pałę", bo to któraś z kolei zaczepka, a do tego bardzo krzywdząca dla MW3 (którego wielkim fanem nie jestem).

11.12.2011 19:12
41
odpowiedz
Dessloch
259
Legend

tak, tylko ze wcale nie krzywdzi graczy mw3, a raczej zacheca do sprobowania bf3.

reklamuja sie,z e po prostu sa lepsi.
bez przesady, nic w tym zlego.

ponownie. Jest to reklama. Nie jest zabronione robienie tego typu reklam, w PL prawie tez mozna.

zadko kto z tgo korzysta, ale jednak korzysta.
z reguly obraca sie przeciwko temu co robi ta reklame, ale proby sa.

12.12.2011 11:01
42
odpowiedz
EjPii
52
Pretorianin

Pochwalili się prawdziwym głosowaniem graczy i już wielkie oburzenie. To nagroda od graczy po głosowaniu i można się nią chwalić - nie wiem co jest w tym złego.

12.12.2011 11:14
43
odpowiedz
zanonimizowany775544
13
Generał

Oo Tak dobrze zrobili;p

gameplay.pl Dev's choice, czyli nowa reklama Battlefield 3 i zdecydowana przesada EA