Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość O animacji i dynamicznym sterowaniu w grze Mass Effect 3

09.12.2011 11:01
1
zanonimizowany817920
4
Legionista

jak ja juz chce ta gre to masakra :D

09.12.2011 11:01
2
odpowiedz
Econochrist
115
Nadworny szyderca

Żeby tylko dało się wyłączyć te strzałki
interfejsu przy przemieszczaniu się
z osłony do osłony. Nie jestem debilem
i wiem w którym kierunku chcę posłać Komandora.

09.12.2011 11:59
3
odpowiedz
nikt11
44
crywar

@Econochrist racja coraz więcej jest takich podpowiedzi dla "graczy" :(

09.12.2011 12:01
xsas
4
odpowiedz
xsas
190
SG-1

@Econochrist

O ile się orientuję, to będzie możliwość wyłączenia tej "asysty" (która mnie również irytowała gdy tylko zobaczyłem pierwszy filmik z jej udziałem) - w każdym razie, bodaj w becie była taka możliwość.

Osobiście chciałbym jeszcze by wstawki filmowe/zwracanie uwagi działo się automatycznie, a nie poprzez wciśnięcie guziczka w odpowiednim czasie (ikona oka)

No i kamera jest ustawiona za blisko Shepa (pasowało mi rozwiązanie z ME1) ew. niech dodadzą możliwość personalizacji przybliżenia (coś jak w DA)

09.12.2011 12:32
5
odpowiedz
unkas16
19
Centurion

ja tez już chce ta grę ...chociaż Skyrim spędza mi sen z powiek

09.12.2011 13:21
6
odpowiedz
Econochrist
115
Nadworny szyderca

xsas a uważasz z kolei, że kamera
w Trójce jest bliżej Sheparda niż w Dwójce?

09.12.2011 13:59
7
odpowiedz
dmcNero92
86
Konsul

"Gatunek:RPG akcji"
rpg tam jest 5% reszta to to akcja/shooter tpp
i te ulatwienia no tak casuale z konsol...

09.12.2011 17:06
A.l.e.X
8
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

ME3 może się okazać największym rozczarowaniem roku 2012 ze względu na ułomność samej gry, i najlepiej zarabiającą grą na promocji !

09.12.2011 19:29
xsas
9
odpowiedz
xsas
190
SG-1

@Econochrist

Sczerze? odnoszę takie dziwne wrażenie, że jest nieco bliżej, ale może mi się po prostu tylko wydawać. Niemniej jednak kamera z ME2 również jest za blisko Shepa.
No ale na szczęście -jak dla mnie- to wciąż TPP.

Wiadomość O animacji i dynamicznym sterowaniu w grze Mass Effect 3