O animacji i dynamicznym sterowaniu w grze Mass Effect 3
jak ja juz chce ta gre to masakra :D
Żeby tylko dało się wyłączyć te strzałki
interfejsu przy przemieszczaniu się
z osłony do osłony. Nie jestem debilem
i wiem w którym kierunku chcę posłać Komandora.
@Econochrist racja coraz więcej jest takich podpowiedzi dla "graczy" :(
@Econochrist
O ile się orientuję, to będzie możliwość wyłączenia tej "asysty" (która mnie również irytowała gdy tylko zobaczyłem pierwszy filmik z jej udziałem) - w każdym razie, bodaj w becie była taka możliwość.
Osobiście chciałbym jeszcze by wstawki filmowe/zwracanie uwagi działo się automatycznie, a nie poprzez wciśnięcie guziczka w odpowiednim czasie (ikona oka)
No i kamera jest ustawiona za blisko Shepa (pasowało mi rozwiązanie z ME1) ew. niech dodadzą możliwość personalizacji przybliżenia (coś jak w DA)
xsas a uważasz z kolei, że kamera
w Trójce jest bliżej Sheparda niż w Dwójce?
"Gatunek:RPG akcji"
rpg tam jest 5% reszta to to akcja/shooter tpp
i te ulatwienia no tak casuale z konsol...
ME3 może się okazać największym rozczarowaniem roku 2012 ze względu na ułomność samej gry, i najlepiej zarabiającą grą na promocji !
@Econochrist
Sczerze? odnoszę takie dziwne wrażenie, że jest nieco bliżej, ale może mi się po prostu tylko wydawać. Niemniej jednak kamera z ME2 również jest za blisko Shepa.
No ale na szczęście -jak dla mnie- to wciąż TPP.