World of Warcraft: Cataclysm [PC] - Hour of Twilight
No i to będzie ostatni dodatek w który grałem moim zdaniem Blizz wydając nowy(coś tam z pandami) dodatek który jak dla mnie to największa porażka wbija sam sobie pierwszy gwóźdź do trumny. Jak dla mnie WOW zakończył się na WOTLK miał ten swój klimat i jakoś to wszystko było lepsze, fajniejsze a w cata już tego nie było, powoli Blizzowi kończą się pomysły i z dodatku na dodatek jest coraz gorzej niestety :/
@ [1] Hahaha, gdyby tylko chcialo mi sie kopac w archiwum GOLa i poszukac komentarzy, ktore pojawialy sie po premierze WotLK - whine byl dokladnie taki sam, tyle ze podobni Tobie plakali, jak to super było w BC, a jakim upadkiem WoWa jest Wrath.
Mists na pewno beda bardzo solidnym dodatkiem i na pewno do czasu kolejnego pełno bedze płaczków narzekajacych co sie stalo z zajebistym woWem ery Kataklizmu... ;)
@Matt
No tylko czekac az sie zleci reszta bandy i zaczna znowu wypisywac pierdoly :)
Ja osobiście przestałem grać w wowa po poznaniu cata.
Wcześniej było miodnie, potem to już grindowanie ale za to w klimatycznym wotlku.
Cata to porażka i po 2 postaciach na 85 lvl i paru rajdach dałem sobie na spokój.
A już kung-fu panda to jakaś porażka, brakuje teletubisiów i ptaka z ul sezamkowej.
Cóż, każdy kiedyś zaczyna zjadać swój własny ogon, szczególnie że na horyzoncie swtor i gw2.
No chyba że kolejny dodatek zrobią znów jakiś mroczny i klimatyczny z max lvl 99 ;p
jaka ta gra jest juz EPICKO BRZYDKA... troche przypomina z animacji Lego hary poter
"No chyba że kolejny dodatek zrobią znów jakiś mroczny"
I znowu to samo... Bo do tej pory WoW byl tak mroczny, ze az portki spadaly ;p
Wiecej ku*wa reklam niż filmików...
@ mikecortez
no silent hill czy death space to to nigdy nie było
ale porównując LK i całe ICC do cata czy kungfu pandy, to jednak był (bardziej) mroczny
@ TomPo75
WoW zawsze byl z humorem i nigdy nie byl mroczna gra.
Gnomy z rozowymi wlosami, kolorowe krwawe elfy, krowy w zbrojach (lol) etc... wszystko to bylo w grze od dawna wiec o co chodzi?
Poza tym pandy w universum Warcrafta byly zanim powstal film kung Fu Panda, a nawet WoW. I teraz nagle smianie sie z tego swiadczy tylko o nieznajomosci tego universum.
nie mieszajmy paru rzeczy
to ze krowa w zbroi czy tanczace drzewko sa smieszne to jedno
to ze owszem pandy byly w uniwersum wiec i musialy byc w grze to drugie
mowimy tutaj o klimacie jakies walki z lk i instacje i rajdy,
do coraz bardziej cukierkowatych, teletubisiowatych i infantylnych jakie sa teraz
miliony graczy (cos kolo ponad 2) o czyms jednak swiadczy,
raz ze ludzie sa juz znudzeni, a dwa (a mzoe i przede wszystkim) narzekaja wlasnie
na coraz bardziej przedszkolny i bajkowy klimat, ktory nie wszystkim lezy i tyle
Wow nie zginie i jeszcze swtor i gw2 przezyje
co nie zmienia faktu ze zmiany bu mu sie przydaly
/dance ;p
Narazie za malo wiemy jakie instancje i raidy beda w MoP wiec ciezko na ten temat mowic. Ten dodatek ma sie niby skupic na walce Hordy z Sojuszem wiec nie wiem gdzie Ty tu widzisz jakies teletubisie... Dla mnie to wielki plus i cos innego, a Pandy to wedlug mnie na pewno ciekawsza rasa niz Blood Elf czy krowa w zbroi ;p
Cukierkowate to byly Blood Elfy, niektore raidy i instancje z TBC, albo stolica Draenei (Exodar). Taki styl towarzyszyl grze od poczatku.
Gra ma juz 7 lat i wiadomo, ze wiecznie nie bedzie miala 12mln subsykrybentow. Wiekszosc ludzi, ktora odchodzi to chinczycy/azjaci. Gram niemal od poczatku i nie zauwazylem jakis spadkow frekwencji w ostatnim czasie na moim serwerze i w gildii, wrecz odwrotnie.
Ludzie narzekaja z dodatku na dodatek. Narzekali przy TBC, narzekali przy WotLK, narzakeali przy cata, i narzekac beda nadal ;p
Chińczycy i Azjaci przerzucą się na swtor'a bo tam mining i crafting robią towarzysze,
nie będą musieli po 20h na dobę latać i zbierać materiałów dla miski ryżu ;p
Oczywiście żartuję, choć proceder jest ogólnie znany, jest popyt jest i podaż.
Nie mówię przecież że wszyscy i że od razu wow się skończy, prędzej ja emerytury doczekam ;p
Wśród moich znajomych akurat dużo ludzi odeszło po cata, tacy którzy grali przez lata
i tacy którzy skończyli na wotlku a w cata zagrali by się upewnić w przekonaniu, że to już nie ich bajka.
A może to po prostu starość... :D
WoW się skończył na TBC. WotLK od początku było ogromną porażką. Startowe raidy nudne (szczególnie dla ludzi robiących wcześniej Naxxa na lvl60), na kolejne trzeba było czekać pół roku a jak już wyszły okazały się słabe i zabugowane. Konto sprzedałem, do gry wracać nie zamierzam gdyż zarówno Cataclysm jak i nadchodzący Mists of Pandaria pokazują, że Blizzard nie ma pomysłów ani na fabułę ani na mechanikę. I tym akcentem świat Warcrafta jest dla mnie skończony. Niech teraz przerzucą się na F2P i zaczną się brać za Warcraft IV.
kebap - gówno prawda, Ulduar przez wielu uważany jest za najbardziej zróżnicowany i najlepszy raid wszech czasów, do mechaniki też przyczepić się nie da, obejrzyj sobie filmiki z:
- Alysrazor: latanie w powietrzu i zbieranie ognistych ringów, możliwość castowania w ruchu,
- Rhyolith: sterowanie bossem zadając mu obrażenia w odpowiednią nogę,
- Majordomo: walka składająca się z 2 tranzycji, wymaga dużo ruchu i odpowiedniego rozmieszczenia drużyny,
- Warlord Zon'ozz - odbijanie "piłki",
- Yor'Sajh - zabijanie odpowiedniego adda (różne wersje kolorystyczne) w zależności od sytuacji,
itd itd itd.
Myślisz że raidy TBC były lepsze? Może były bardziej wymagające, ale duże znaczenie ma tutaj Twoja nostalgia. Nikt mi nie wmówi że mechanika bossów była kiedyś bardziej ciekawa.
@Amadeusz ^^
Dokladnie. Gralem w classica, TBC i reszte dodatkow, i mechaniki bossow sa obecnie na pewno bardziej zroznicowane niz w TBC. Zreszta widac to po Twoich przykladach.
@TomPo75
Mnie po prostu smieszy trolowanie tych, ktorzy nagle przestali grac w WoW'a, albo wcale nie grali, a wypisuja bzdury na forach o jakis teletubisiach i innych pierdolach, ktore nijak maja sie do tej gry :)
Ulduar przez wielu uważany jest za najbardziej zróżnicowany i najlepszy raid wszech czasów,
+1
Cóż, Ulduar zrobiłem na koncie kumpla i nadal uważam, że klimatem czy mechaniką odstaje od Naxxramass, Ahn'Qiraj, Hyjal Summit czy Sunwell.
A to, że "przez wielu" jest uważny mało mnie przekonuje.
teletubisiach i innych pierdolach, ktore nijak maja sie do tej gry :)
Skąd się tak właściwie wzięły teletubisie? Bo kurczę, to, że dodatek ma mocno orientalny klimat to chyba nie znaczy że orient był cukierkowy i teletubiosowy... Chyba że faktycznie wtedy tam teletubisie biegały...