Afterfall: InSanity [PC] - kulisy produkcji #1 - system walki (PL)
animacje i gra jakas taka kanciato sztywna jak by wszyscy mieli zakwasy... oceniam na solidne 6.0 ... jak już pisalem polacy zrobili by jakiegos dobrego diablo clona jak koreanczycy a nie kolejne "noweczesne" gry ktore odstają bardzo mocno od mejstrimowych hitów
bo mutanty wpieprzają tylko STEJKI... NIE MA LIPY !!!!
Nie jest złe, ale Ci przeciwnicy są dziwni :p , gościu wyskakuję z góry rozbiega się na Ciebie ty chcesz atakować, a ten stwór stoi i czeka aż mu przyłożyć, nie którzy chodza jakby mieli pokrzywy w gaciach :P , i jakby się żwawiej ruszali to by ich kuło :P . Jeżeli chodzi o tych szaleńców to tam widziałem że wyglądało to jakbyś walczył z kimś, a szaleniec powinien bez namysłu napastować na Ciebie, przes co było by mnie przewidywalne. Więc ogólnie fajnie wszystko ale za sztywno, i za mało tej inteligencji przeciwników ;)