Jest opcja aby złączyć e exel'u konkretną ilość wierszy ? Chcę, aby były one jakby w jakimś folderze/katalogu. Chodzi mi jedynie o zmniejszenie ilości (widocznych) wierszy w arkuszu, a nie np. łączenie treści tych wierszy. Jeżeli istnieje taka opcja proszę o pomoc jak to zrobić.
nie wiem czy dobrze zrozumiałem o co Ci chodzi ale może wystarczy ukryć te niepotrzebne wiersze? zaznaczasz wiersze, prawym - ukryj?
Najprostsze, co przychodzi mi na myśl, to grupowanie (menu Data -> Group).
Zaznaczasz wiersze, które chcesz zgrupować, klikasz na Group i wtedy Excel tworzy jakby klamrę widoczną po lewej stronie, która zaczepiona jest o kolejny wiersz powyżej lub poniżej grupy (standardowo wiersz grupujący jest poniżej, ale w opcjach można to przestawić).
Klikając na +/- przy tych klamrach zwijasz lub rozwijasz grupę, chowając lub pokazując wiersze wewnątrz.
Oczywiście działa to też na kolumny.