Ale numer, złodzieje wynieśli z centrum R&D nalezacego do Razera dwa prototypy Blade'a, tego ich najnowszego laptopa dla graczy z ekranem dotykowym wbudowanym w klawiature. I teraz Razer oglasza sie na Facebooku, chcac je odzyskac :)
Ojej...
Pewnie z zainstalowanym systemem i sterownikami :)
A dwa po to aby dwie różne gazety/strony technologiczne mogły "wejść w posiadanie" więc recenzje będą bardziej obiektywne :)
A swoją drogą - idiotyczny patent, ten dotykowy ekran na klawiaturze.
W czasie gry patrzy się na EKRAN nie na klawisze.
Może celują w fanów strategii turowych.
Dla mnie też to bzdet. Fajny był gadżet- klawiatura z małymi ekranikami OLED (chyba) na wierzchu dodatkowych klawiszy które dało się zaprogramować. Można bylo wyświetlac tam różne ikonki.
Ale to? Meh.
JJ - i co, patrzyłbyś jakie ikonki masz pod przyciskami? Litości.
Eliksirki zdrowia i many w diablo?
rocket launcher w quake czy granat w cs'a?
Przecież przyciski naciska się na pamięć.
graf_0=> jeśli były by używane i zmieniane co jakiś czas (sktóry do plików, gier) to na pewno. Dlaczego nie?
Chyba wiecej informacji daje ikonka z logiem gry albo symbolem pliku tekstowego i podpisem niż "F32" albo "G11".
Te przyciski nei są dla rzeczy których używa się cały czas i na pamięc. Ich używanie nie jest ani wygodne ani ergonomiczne. To klawisze funkcyjne. A to co o nich piszą... spokojnie.
Ale przecież zawsze były jakieś przyciski do ktorych ciężko sięgnąć na ślepo. Jakieś rodzaje granatow, menu broni czy amunicji. Rzeczy, ktorych używa się rzadko, ale ich łatwa identyfikacja i użycie mogłoby poprawić grywalność lub konkurencyjność na przykład w grach FPP. Mały ekranik z drugiej strony - wyświetlanie mapy, lub inwentarzu rownolegle z prowadzeniem rozgrywki. Poza tym mając taki system mogłyby się w końcu pojawić jakieś gry dedykowane tym możliwościom. Nie bronię jakoś specjalnie pomysłu, ale wrażenie robi fajne.
Nie wyobrażam sobie aby producenci gier tworzyli coś specjalnie pod akcesorium do jednego modelu LAPTOPÓW.
Ruch odbywa się raczej w drugą stronę - unifikacja sterowania z konsolami. Interface oparty na menu ekranowych, a nie 25 klawiszach na klawiaturze.
DUŻO fajniejszym pomysłem byłaby klawiatura z przyciskami o różnej fakturze - wówczas możnaby odczytywać położenie palców dotykiem.
Jak dla mnie największym problemem jest własnie potrzeba spojrzenia się na ekranik/przyciski co zabiera cenne sekundy (COD, CS, LOL), sam nie gram jak zawodowiec wiec, pomysł wydaje się z góry nietrafiony.
Nie wiem grafie. Niektore pomysły, ktore dziś są standardem były kiedyś prototypem, a poźniej nowością. Nie wiem czy ten się przyjmie, wygląda ładnie, ale czasem warto sprobować by sie dowiedzieć.
To nie jest wcale taki zły pomysł, ale faktycznie do FPS'ów mógłby się nie sprawdzić. Za to do MMO, RTSów, czy RPG byłby idealny.