Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Razerowi skradziono dwa prototypy Blade'a

15.11.2011 13:35
1
zanonimizowany807452
18
Konsul

Razerowi skradziono dwa prototypy Blade'a

Ale numer, złodzieje wynieśli z centrum R&D nalezacego do Razera dwa prototypy Blade'a, tego ich najnowszego laptopa dla graczy z ekranem dotykowym wbudowanym w klawiature. I teraz Razer oglasza sie na Facebooku, chcac je odzyskac :)

http://tnij.org/n8ac

15.11.2011 13:49
graf_0
2
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

Ojej...
Pewnie z zainstalowanym systemem i sterownikami :)

A dwa po to aby dwie różne gazety/strony technologiczne mogły "wejść w posiadanie" więc recenzje będą bardziej obiektywne :)

A swoją drogą - idiotyczny patent, ten dotykowy ekran na klawiaturze.
W czasie gry patrzy się na EKRAN nie na klawisze.

15.11.2011 13:50
.:Jj:.
😜
3
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Może celują w fanów strategii turowych.

Dla mnie też to bzdet. Fajny był gadżet- klawiatura z małymi ekranikami OLED (chyba) na wierzchu dodatkowych klawiszy które dało się zaprogramować. Można bylo wyświetlac tam różne ikonki.

Ale to? Meh.

15.11.2011 13:52
graf_0
4
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

JJ - i co, patrzyłbyś jakie ikonki masz pod przyciskami? Litości.
Eliksirki zdrowia i many w diablo?
rocket launcher w quake czy granat w cs'a?
Przecież przyciski naciska się na pamięć.

15.11.2011 13:55
.:Jj:.
5
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

graf_0=> jeśli były by używane i zmieniane co jakiś czas (sktóry do plików, gier) to na pewno. Dlaczego nie?

Chyba wiecej informacji daje ikonka z logiem gry albo symbolem pliku tekstowego i podpisem niż "F32" albo "G11".

Te przyciski nei są dla rzeczy których używa się cały czas i na pamięc. Ich używanie nie jest ani wygodne ani ergonomiczne. To klawisze funkcyjne. A to co o nich piszą... spokojnie.

15.11.2011 14:00
Maziomir
6
odpowiedz
Maziomir
39
Senator

Ale przecież zawsze były jakieś przyciski do ktorych ciężko sięgnąć na ślepo. Jakieś rodzaje granatow, menu broni czy amunicji. Rzeczy, ktorych używa się rzadko, ale ich łatwa identyfikacja i użycie mogłoby poprawić grywalność lub konkurencyjność na przykład w grach FPP. Mały ekranik z drugiej strony - wyświetlanie mapy, lub inwentarzu rownolegle z prowadzeniem rozgrywki. Poza tym mając taki system mogłyby się w końcu pojawić jakieś gry dedykowane tym możliwościom. Nie bronię jakoś specjalnie pomysłu, ale wrażenie robi fajne.

15.11.2011 14:09
graf_0
7
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

Nie wyobrażam sobie aby producenci gier tworzyli coś specjalnie pod akcesorium do jednego modelu LAPTOPÓW.

Ruch odbywa się raczej w drugą stronę - unifikacja sterowania z konsolami. Interface oparty na menu ekranowych, a nie 25 klawiszach na klawiaturze.

DUŻO fajniejszym pomysłem byłaby klawiatura z przyciskami o różnej fakturze - wówczas możnaby odczytywać położenie palców dotykiem.

15.11.2011 14:14
MagMany
8
odpowiedz
MagMany
52
Wielki Wilk

Jak dla mnie największym problemem jest własnie potrzeba spojrzenia się na ekranik/przyciski co zabiera cenne sekundy (COD, CS, LOL), sam nie gram jak zawodowiec wiec, pomysł wydaje się z góry nietrafiony.

15.11.2011 14:15
Maziomir
9
odpowiedz
Maziomir
39
Senator

Nie wiem grafie. Niektore pomysły, ktore dziś są standardem były kiedyś prototypem, a poźniej nowością. Nie wiem czy ten się przyjmie, wygląda ładnie, ale czasem warto sprobować by sie dowiedzieć.

15.11.2011 16:48
10
odpowiedz
zanonimizowany807452
18
Konsul

To nie jest wcale taki zły pomysł, ale faktycznie do FPS'ów mógłby się nie sprawdzić. Za to do MMO, RTSów, czy RPG byłby idealny.

Forum: Razerowi skradziono dwa prototypy Blade'a