Call of Duty: Modern Warfare 3 debiutuje w Polsce i na świecie
No i jest! Kaszanka roku! :D Przy Battlefield 3 to taki mały brudny i brzydki szczur ;p
[2] +1
chcialbym zeby admin zrobil w koncu "akcje" przeciwko tego typu trollom.
...ale nie o tym miało byc - ciekawi mnie, czy sa juz jakies recenzje?
RossoNero---->metacritic prawde ci powie
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/call-of-duty-modern-warfare-3
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/battlefield-3
i okazało sie która gra jest gówniana ja sobie gram w MW3 i sie śmieje z frajerów którzy kupili pół produkt jakim jest BF3 brak kampani,coop,i multi ubogie vs zajebista kampnia,2 tryby coop,i wykurwiste multi
Matt---> No właśnie premiera już dzisiaj a tu zero recenzji , jestem ciekaw kto pierwszy ja napisze
@igloopol
Zobacz ilu krytyków już się wypowiedziało w battlefield 3 a ilu w mw3 :P
Nie bój żaby, kiedy hype opadnie, oceny będą niższe bo póki co to nic nie znaczy.
Ciekawi mnie ile osób, tak jak ja potrafi mieć zainstalowane na komputerze BF3 i MW3 oraz być zadowolonym z posiadania tych dwóch gier.
i okazało sie która gra jest gówniana ja sobie gram w MW3 i sie śmieje z frajerów którzy kupili pół produkt jakim jest BF3 brak kampani,coop,i multi ubogie vs zajebista kampnia,2 tryby coop,i wykurwiste multi
Okazało się, że obie gry są bardzo dobre? Ja nie powiedziałbym o kampanii z MW3, że jest "zajebista". Jest dobra ale widziałem setki gier (i dziesiątki strzelanin), które miały lepszego singla.
Zobacz ilu krytyków już się wypowiedziało w battlefield 3 a ilu w mw3 :P
MW3 na metacritic dostał już trzy setki. BF3 nie dostał ani jednej (i prawdopodobnie nie dostanie). Tak czy inaczej, średnia tych ocen jest nic nie warta - można znaleźć świetne gry, które mają niskie oceny i odwrotnie.
Infinity Ward przy wsparciu z Raven Software. Dobrze kojarze? Raven Software od Soldier of Fortune? Szkoda ich na tą gre. Nie twierdze że jest zła, ale miło było by zobaczyć jeszcze coś od Ravenów.
Ja jestem po środku tego konfliktu, BF3 był spoko (ale liczyłem na więcej) i liczę, że MW3 też będzie.
JaRuTo-->nie jest tak znowu duża róznica a oceny już za bardzo nie spadną ale jeśli MW3 będzie miał gorsze oceny niż BF3 zjem swojego kapcia aha BF3 nie miał ani jednej 10 a MW3 ma
iglo: grasz na konsoli więc dla mnie mozesz nawet gowienko do napędu włożyć, czujesz się skrzywdzony przez DICE ja tam się ciesze że ludzie podobni do Ciebie mają swoją świątynię CoD i nie zobaczę ich na serwerach BF'A :)
szykuj kapcia bo niewierze że UV wystawi więcej niż 8 :)
A i patrz na ogólną ocenę nie tylko xpudla... oby na golu była ocena z wersji PC a nie pudełek
Pierwszy raz od dluzszego czasu jakas wieksza gra ma oficjalna premiere wtedy co np. w USA. Dziwie sie, ze nie jest to stala praktyka wiekszosci lokalnych wydawcow.
Właśnie czekam na kuriera z MW3 i...jeszcze go nie ma więc sypię sobie w FEAR P.M :)
Emisariusz---->jak już napisałem wcześniej PC to nie platforma do grania. MW3 na te oceny co dostaje w 100% zasługuje ma 3 tryb a nie jeden tak jak ma BF3 grałeś w kampanie BF3 bo chyba nie tak nie udolnej kalki COD nie widziałe już dawno,grałeś w coop no chyba też nie bo te 6 misj wołają o pomste ,TDM w BF3 jest nie grywalny więc w multi mamy raptem 2 tryby. Ja sie BF3 już pozbyłem bo to gów.. nie zasługuje na miejsce na moje półce gram w MW3 od wczoraj i jestem w 100% zadowolony dostałem śwetną kampanie,coop i multi
MW3 na High czy nawet Extra wygląda po prostu brzydko w porównaniu do BF3 na Low.
Meta critics...
PC
MW3 - MS - BD //US 1.7/10
BF 3 - MS - 89/100 //US 6.8/10
no trochę słabo ma MW3... bo meta scora nie ma jak porównać....
Czekam aż przyjdzie paczka i sam ocenię oba tytuły.
nie gram w kampanię Single player od dobrych kilku lat jeżeli chodzi o fpp ( deus ex jest wyjątkiem ). Dla mnie MW1 było ciekawostką i byłem przekonany że ludzie tak ieiotycznej papki nie lykna i kolejny CoD będzie dużo mniej oskryptowany. Rynek poszedł w inna strone niestety. Dla mnie Single mw3/bf3 jest kinem klasy D - istnieje ale po co tracić na niego czas ?
konsola jest do grania ? co z tego ? moja się kurzy bo i tak gram na kompie
A no i jeżeli dla Ciebie głównym trybem jest TDM to o czym Ty chcesz rozmawiać ? lepiej sobie quake'a odpal jeżeli wiesz co to
RossoNero chciałeś powiedzieć chyba,że BF3 Kaszanka roku bo singiel to ma wręcz gówniany a grafa to jest mało ważne.Ważne jest to,że seria CoD miażdży wszystkie inne shootery i to się liczy.
Widzę, że zbiera świetne oceny od graczy >.<
http://www.metacritic.com/game/pc/call-of-duty-modern-warfare-3/user-reviews?dist=negative
Metacritic jest dla trolli.
Prawda jest jedyna, oczywista i niepodważalna, graficznie bf3 miażdży coda'a, cała reszta to ten sam chłam, single tragiczny, ai wrogów debilne, skrypty na każdym rogu, krótka kampania, ZERO nowości, ten sam wtórny gameplay, co z tego, że jest akcja jak to jest wciąż to samo.
Multi ten sam odgrzewany kotlet, w przypadku bf3 może dostajemy coś innego, ale cały czas to jest ten sam gameplay, po za wielkością map i obecnością pojazdów reszta jest ta sama, a może to już było gdzieś? COD i multi to już nie ma co komentować, już nie będę wspomniał legendarnego cod4, ale czym multi mw3 różni się tak bardzo od mw2 ? Tak w podstawach rozgrywki i tzw. core gameplay to niczym.
Mutli z coda już dawno powinien być na abonament i cały czas aktualizowany o wszystkie zmiany od cod4 do teraz.
Podsumowując, żadna z tych gier nie zasługuje nawet na pomyślenie czy rozważać którąkolwiek jako grę roku.
@Kaszanka9
+1
Dzięki, że oszczędzasz moje palce...
Nie zmienia to faktu, że ludzie który preferują dany tytuł nadal będą się nieźle bawić, będąc przekonani, że dostali to "co najlepsze"
Recenzji jest już cała masa...
http://www.next-gen.biz/reviews/call-duty-modern-warfare-3-review
http://www.gamereactor.eu/reviews/9298/Call+of+Duty%3A+Modern+Warfare+3/
http://www.giantbomb.com/call-of-duty-modern-warfare-3/61-35129/reviews/
http://www.psu.com/Call-of-Duty--Modern-Warfare-3-Review--a013528-p0.php
http://thecontrolleronline.com/2011/11/call-of-duty-modern-warfare-3-review/
http://www.cheatcc.com/xbox360/rev/callofdutymodernwarfare3review.html
http://www.eurogamer.net/articles/2011-11-08-call-of-duty-modern-warfare-3-review
http://www.gamezone.com/reviews/call-of-duty-modern-warfare-3-review
http://www.destructoid.com/review-call-of-duty-modern-warfare-3-215404.phtml
Oceny między 7/10 a 10/10. Ktoś na gameplaya pewnie wrzuci niedługo "świat ocenia"...
Założę się o własną rękę, że większość ludzi, którzy porównują TYLKO kampanie nie kupili gry tylko ją najnormalniej w świecie UKRADLI :P. Obie gry mają beznadziejne kampanie, ta w BF3 jest chociaż ładna graficznie :P.
I BF i CoD stoją multiplayerem, od zawsze. A w tym BF3 oferuje... 5X więcej? 10X? Mam oba tytuły, i będę się świetnie bawił grając w obie gry (BF3 ze znajomymi, MW3 solo). Nie zmienia to jednak faktu, że nowy Call of Duty to praktycznie DLC do MW2. Chryste, nawet UI/dżwięki/ikonki są dokładnie te same. Każdy kto nie widzi tego, że dostaliśmy dokładnie tę samą papkę jest albo ślepy albo głupi. Ja tę papkę lubię, ale nie udaję, że CoD jest czymś czym nie jest. BF3 to krok w kierunku przyszłości, MW3 to krok wstecz. Takie są fakty.
kaszanka9 -> Tak jak często się z tobą nie zgadzam, tak teraz podpisuje się pod tym co napisałeś obiema rękami :P Fanboye obu produkcji niech się mieszają z gównem, a jak któraś z tych gier zgarnie tytuł GOTY to oznaczać będzie ostateczne zwycięstwo marketingu nad zdrowym rozsądkiem i rzetelnym recenzowaniem.
kaszanka9 skoro gameplay cały czas jest ten sam to może zapodasz pomysł jak niby mają go zmienić na inny? Przypominam, bo chyba zapomniałeś że jest to fps i za dużo w tej kwestii moim zdaniem się zmienić nie da.
to zagraj sobie chociażby w deus ex
Świat byłby biedny gdyby okazało sie że CoD to szczyt możliwości...
SM - z tego co widze, wszystkie recki sa dla wersji konsolowych - na chwile obecna mi to wystarcza, bo teraz zagram i tak tylko kampanie SP, a w multi bede pałował BF3 ...co nie zmienia faktu, ze dziwi mnie, ze o godzinie 13.03 w dniu premiery gry na MC nadal nie ma ani jednej recki wersji pecetowej.
Najlepsza gra wszechczasow!!!!!!!! No moze druga, po minecrafcie, taaaaaaaaak bo jestem taki kreatywny, tam sie spelniam.
Dziala na moim 100 letnim komputerze. Grafika jajca urywa, nie wiedzialem kiedy koncza sie cutscenki, a kiedy bede mogl zaczac ruszac myszka. Gameplay taki sam od 5 dekad, dlatego odrazu moglem przystapic do fragowania, nie musialem sie niczego uczyc od nowa.
Nie ma problemow z fragowaniem na spawnie, mapki male, latwe do nauczenia, nie to co skopany butt-field, biegniesz 20 kilometrow zeby kogos zabic, a tu nagle jebs, dostajesz w plecy. Kol jest od tyle lepszy ze wszedzie sa sciany, wiec zachodzenie przez noobow nie ma przewaznie miejsca. Te same bronie, brak fizyki, nie trzeba sie meczyc przy celowaniu bo naboje leca prosto, powinni to naprawic w battlefieldzie bo tam dziwnie opadaja.
No i najwazniejsze, mozna campić. Nie ma problemow ze jakis noob rozwali budynek w ktorym wale kill strajki. Siedzie sobie i nabijam lvlki, o tak:)
@janosik6
Bohater mógłby np przemieszczać się na rowerze po NY, walczyć bagietką w Paryżu...
Gra miała debiut parę godzin temu a wy już recenzję na każdej stronie chcecie. Większość o tej porze jest w szkole/pracy więc wyluzujcie i zobaczcie jaka ładna pogoda za oknem.
Jak tam z optymalizacją? Ma większe wymagania od MW2? Bedzie śmigało na moim laptopie (konfig w sygnaturce)? :D
@cRaven
No tu masz rację, bardziej pisałem to do trolli co się będę spierać to jest lepsze, jakie oceny dostało itp. gdy to jest zupełnie nie ważne, bo jedna gra od drugiej wcale nie jest lepsza, ten sam beton.
Normalni gracze, po prostu kupią jedno, albo drugie, albo oba i nadal będą czerpać z tego zabawę i cieszyć się rozgrywką, może i te gry nie prezentują żadnej świeżości, ale to nie znaczy właśnie, że nie można być usatysfakcjonowanym grając w nie, byle tylko nie zacząć porównywać, bo to już jest droga donikąd, czemu to już napisałem.
@janosik6
Podam tylko jedną zmianę, która zmieniłaby cały gameplay, a na dzień dzisiejszy irytuje mnie to maksymalnie, czy naprawdę jest tak trudno zrobić, aby przeciwnicy reagowali na to co zauważą, na gracza, a nie czekali oskryptowani, aż przekroczymy dany marker, przecież to jest żałosne, tak samo nieskończone fale wrogów, aż nie przekroczymy danego markera, to samo jest w bf3, naprawdę taki super silnik, a tu takie coś, już nie wspominając, że takie podejście robi z poziomu trudności przechadzkę po łące, zero zaskoczenia, dokładnie wiadomo kto gdzie się pojawi i co zrobi, za każdym razem.
W crysis 2 jakoś dało się zrobić przeciwników obserwujących teren i reagujących na gracza,a nie na skrypty.
Mam, grałem chwilę, nie zaskakuje aczkolwiek dalej jest świetnie. Wybuchy, akcja, tempo, wódka, dziwki. Wszystko to co najlepsze w CoD (i wszystko co było w poprzednich częściach)
speedy - u mnie śmiga na max detalach bez ścinki
HarryM - zaskoczenia nie ma. Kontynuacja historii z MW2. Jeśli grałeś w MW2, to dokładnie wiesz co myśleć o MW3
Nie wiem czemu ludzie jadą po kampanii w BF3, przecież ona jest tylko dodatkiem do multi i można ją zostawić. Dwie poprzednie części BFa kampanii nie posiadały i jakoś nikt nie narzekał. Co innego Bad Company, tam kampania była świetna i trochę żal, że DICE nie zrobiło czegoś podobnego w BF3, ale świat się z tego powodu nie kończy. Kampania w Call of Duty, tez jest bardziej dodatkiem do mutil, bo można ją skończyć w 3-4 godziny. Obie gry w multi wymiatają, ale charakterystyka trybu jest zupełnie inna i porownywanie jej to jakaś pomyłka.
Athlon 3800+ 3 giga ram radeon x1960 512 mb da się grać?
****
Polony -> mają prawo jechać, bo twórcy zapewniali, że będzie świetna i starczy aż na 12h. Gdyby tryb dla jednego gracza miał być tylko dodatkiem to z pewnością nie poświęciliby na jego stworzenie masy czasu i pieniędzy.
Na pewno kiedyś zagram w singla, tak ot aby sobie zobaczyć jaka to jest gra:) w b3 nie pogram bo nie mam 7
Krótkie podsumowanie, czym, że jest ta akcja którą w CoD już wiele razy widzieliśmy, bardzo wiele misji przypomina czy to moment z BF, czy ze wcześniejszych CoDów. Jak z łodzią podwodną, troszke się zawiodłem.
Największe minusy - ładowanie w pół sekundy, strzelanie 100% AIM do ego nic nie rozrzuca, nie ma dymków, nic się nie przegrzewa (tu pije do helikoptera) hmm totalne dno jeśli chodzi o realizm, gra jak dla nastolatków ruch myszki strzał, pada, niczym AIM. przenikanie przedmiotów, kiepskie tekstury, przewidywalna, słaba gra świateł, na siłe dodane efekty, żeby coś się działo, możemy stać w miejscu i cały czas są wybuchy i kurz, śmieci, troszke absurdalne.
No ale dzieki temu szybko idziemy przed siebie, nie musimy używać głowy w walce, tylko niszczymy co złe i do przodu, brak utrudnień, myślę, że tutaj MP jest konikiem jak w BFie. Tylko to są 2 zupełnie inne tytuły pod względem MP. Jednak MW3 po tym co oferuje nie powinien mieć takiej sprzedaży i oceny, a jak komuś nie zależy na grafice, realizmie to "won" do CoD1/2 tudzież MoH:AA i dodatki. słaba grafika, ale klimat i to coś jest. Zatrzymajmy się w rozwoju i nie wymagajmy niczego więcej poza akcją która niedługo wyczerpie pomysły u producentów.
Zgadzam się z kaszanka9. Obie gry zawiodły, jeśli chodzi o oczekiwania na PC.
źle napisałem, nie jest zła, bo jest tragiczna, w stosunku do gier klasy AAA to istne nieporozumienie ! i oceny na poziomie 90-100 :], rano pograłem ok. 30-40 minut i w sumie podobało mi się nawet takie bez mózgowe strzelanie, dlatego powyżej ten głupi post, ale na zimo i po pograniu dłużej jestem całkowicie na NIE i w lekkim szoku, że w dobie gier takich jak Rage, czy BF3 takie coś sprzedawać i życzyć sobie za to 59,99 euro.
Multi to prawie doskonałość. Całkowite przeciwieństwo gniota roku 'BF pożycz mi twój czołg'.
Gra jest zajebista. W pierwszej misji złomujemy cztery Hindy, w trzeciej trzy kolejne :D
że niektórzy Polacy są za takim czymś jak multi w MW3 to się dziwię, rozumiem że burgery w to grają bo jest możliwość grania na turbo padach, kampowania i oszukiwania ale myślałem że Polacy wiedzą jak ktoś robi ich w bambuko a się myliłem, jednak MCdonald się rozprzestrzenia w Polsce
Z całej tej dyskusji wynika jedno. Starły się za sobą dwie gry, BF 3 i MW 3. Trwa walka o to która lepsza. Nie porównam bo mam XP ale po 20 min gry w MW, nie jestem zawiedziony jej poziomem /zobaczymy co dalej/. Że przypomina poprzednie, i co z tego? Ludzie, to fps więc masz iść i rozwalać. Czego się spodziewaliście? Nie którzy pewnie dla zasady wieszają psy, jedni na BF inni na MW i każdemu wolno, tylko po co kupujesz grę skoro wiesz że to kicha ? Przed premierą jest sporo materiału w inter. na jej temat. Mój PC /3 letni / radzi sobie z MW całkiem nie źle. Chociaż optymalnie idzie na 1200x800. Procek E4500 i GF 9500 GT. Już słyszę ,,to co ty tam widzisz?" wystarczająco. No i na deser ten je...ny STEAM! Instalował mi MW3 prawie 3 godz. z aktualizacją za 1,2 GB, coś okropnego.
Mam kilka pytan do tych co juz grali w multi MW3- jak wygladaja serwery dedykowane w tej grze? Wiem ze jest zwykly matchmaking (rankingowy), a dedyki sa podobno nierankingowe. Czy to prawda? Nie ma normalnych dedykowanych serwerow gdzie sie rozwija postac?
I jak wyglada na tych nierankingowych dedykach sprawa z odblokowaniem broni/sprzetu/kamuflazy? Czy wszystko jest odblokowane? Czy tylko to co odblokowalismy grajac w rankingu? Czy moze to zalezy od ustawien admina?
Drugie pytanie- czy duzo jest takich serwerow? Czy sa polskie? Czy sa serwery tylko Search and destroy (Znajdz i zniszcz) bo to moj ulubiony tryb.
I na koniec- ile rund trwa Znajdz i zniszcz? I czy jest ten denny killcam na koncu kazdej rundy. W Black opsie to szewskiej pasji doprowadzalo mnie, ze byly tylko 4 rundy i na koncu kazdej killcam. Czasem przy niezbalansowanych teamach wiecej bylo ogladania tego / wgrywania nowej mapy niz samej gry.