Mass Effect 3 z trzema trybami kampanii
Mam nadzieje że samemu będzie można własnoręcznie ustawić najwyższy poziom trudności mimo głównego zainteresowania warstwą fabularną...
@Simba14
Też mam taką nadzieję, m.in. dlatego, że przydałby się też wyższy poziom trudności niż normalny :)
Czy dobre rozwiazanie hmm... niewiem jak inni, ale ja i tak zagram w tym trybie "RPG"
Mam nadzieje że samemu będzie można własnoręcznie ustawić najwyższy poziom trudności mimo głównego zainteresowania warstwą fabularną...
przecież to się mija z celem 0_o
Przecie:
Story - dla idiotów którzy powinni iść do kina a nie w gry grać (przecie się gra a nie ogląda), nie będzie różnić się niczym od trybu RPG poza jeszcze łatwiejszą rozgrywką,
Action - czytanie to ciężka sztuka a wybieranie linii dialogowych nie jednego tytana zmogło, tryb dla fanów Michaela Baya i strzelania do "krecików" wyskakujących ze swoich norek
RPG - czyli tryb normalny który był dotychczas,
Beznadziejne. Sam chciałbym mieć wybór jaki poziom trudności wybieram.
Całą trylogię skończyłem na Hard więc i Trójkę bym chciał tak ukończyć.
Po cholerę tak udziwniać to wszystko?
Jak to po co? Dla hamburgerów z USA, przecież te świniaki sami nie potrafią sobie dobrać poziomu trudności to gra zrobi to za nich...Muszą tylko kliknąć w jedną z 3 opcji
Jakby nie można było zrobić suwaka odpowiadającego za trudność walk i opcji włącz/wyłącz odpowiadającej za elementy rpg.
Wilk syty i owca cała.
A w ME4 - Casual Mode - gra celuje sama za ciebie.
Haha tryb action mnie rozwalil ze swoim automatycznym wybieraniem dialogow. Juz widze kolejna gre z serii Mass Effect.
Tryb cinema: film jak ktorys z pracownikow przechodzi gre w calosci, jedyne co mozna zrobic to poruszac kamera.
Tryb normal: Typowy rail shooter, postac sama chodzi my tylko wciskamy strzal, ofc dialogow tez nie wybieramy tylko ogladamy cutscenki.
Tryb uber hardcore (do odblokowania po "przejsciu" gry na nizszym poziomie): Gra wyglada tak jak poprzednie czesci, sami sterujemy postacia itp ale zeby nie bylo za ciezko caly czas mamy god mode.
Wystarczy wejść na podlinkowane forum. Niby są te trzy tryby, ale wszystko można ustawiać oddzielnie w opcjach (rożne poziomy trudności + wybór rodzaju dialogów (ręczna i automatyczna skrzynia biegów ;p). Ogólnie jak przejrzałem te screeny, to jestem jak najbardziej na tak. To dopiero wczesna wersja gry a wiele rzeczy już jest znacznie bardziej rozbudowanych niż w dwójce.
A, no i btw, na Normandii pojawia się
spoiler start
Urdnot Wrex :D
spoiler stop
smiechu warte i potem bedzie wychodzilo ze statystyk ze wiekszosc wybrala tryb action ( bo dla dzisiejszych nastolatkow dialogi to juz za ciezka sprawa ) to nastepna gre zobaczymy jeszcze bardziej uproszczona :P
Obstawiam ze napewno bedzie do wyboru tryb Hard + RPG. Bo byloby to strzalem wkolano bioware gdyby tej opcji ne bylo:)
Wiadomość: Mass Effect 3 z trzema trybami kampanii
Pomysł całkiem ciekawy, o ile dobrze pamiętam podobne rozwiązanie zastosowało CDP Red przy Wiedźminie 2.
"jak i ludzi, którzy lubią serię Mass Effect głównie z powodu rozbudowanej warstwy fabularnej. "
hyhyhy... rozbudowanej warstwy fabularnej ;-]
"Dzięki wersji beta wiemy już, że system ten oparty zostanie o usługę Origin."
Przekląłem siarczyście, spodziewałem się tego jednak, bo EA nie wie co oznacza słowo "wybór" i musi wymuszać korzystania z tego syfu jakim jest Origin.
Dla ciekawskich do poczytania: http://gamezilla.komputerswiat.pl/publicystyka/2011/11/niemcy-bojkotuja-origina-i-zwracaja-battlefielda-3-do-sklepow
Project Lazarus? Czyżby znowu zastosowano to samo rozwiązanie w przypadku śmierci Sheparda w Mass Effect 2?
Przecież o to chodzi w mass effect o zajebiste dialogi które dają taką frajde w wybieraniu opcji dialogowych że nie wyobrażam sobie grać w stylu zrecznościowym...
RPG - czyli tryb normalny który był dotychczas,
Nie zapominajmy, że to RPG tylko z nazwy, bo z RPGami to od początku ma niewiele wspólnego.
Idiotyczny pomysł. Nie widzę żadnego sensu w automatycznym prowadzeniu dialogów. Jeżeli komuś to w ogóle sprawia to jakieś "trudności" to wystarczy klikać na dialogi na chybił trafił. Jak przeczytałem, że można sobie wybierać tryby kampanii na zręcznościowy, fabularny i RPG to sobie pomyślałem, że to coś w stylu klasyczny ME, ME z większą ilością akcji i ME z większą ilością RPG, a tu zawód.
PS Od kiedy możliwość wybierania dialogów czyni grę RPG-em?
Mass Effect 6 - Napisy początkowe i końcowe, a dla hardcorowców streszczenie odcinka.
Rozumiem ogólne zniesmaczenie tym "uproszczeniem", które prawdopodobnie miało być swego rodzaju nowinką i również chciałbym mieć dowolność w każdym z aspektów gry, ale prześciganie się w jeszcze bardziej idiotycznych wersjach takowych implementacji nie dowodzi zbytniej inteligencji. :woot:
W komentarzach pod newsach o nowym Hitmanie są płacze, że autorzy upraszczają rozgrywkę i sugestie, że powinni zrobić osobny tryb dla starych fanów, który nie miałby tych uproszczeń.
Tu zrobili coś w ten deseń, a płacze i tak są. Co za świat.
Zamiast zajmować się takimi debilizmami, to lepiej stworzyliby możliwość wgrania save'a z dowolnej platformy na serwer i ściągnięcie danych z takiego save'a na inną platformę. Grałem w ME 1 i 2 na PC, ale w 3 z musu zagram na PS3 i będę musiał grać z domyślnymi ustawieniami fabularnymi :/
Hm, czy czasem GOL się nie pomylił z tym Origin'em?
Bo taką samą nazwę ma teraz konto EA - więc może się to mylić.
Poza tym w Niemcy sprawę Origina dość ostro potraktowali (ponoć nawet info w TV)
Tak więc wątpię, że platforma Origin, zostanie zaimplementowana w ME3.
Co innego konto EA (przemianowane właśnie na Origin)
Dodatkowo:
"Will ME3 require an internet connection for each launching of the SP game, or will it retain ME2's single verification method?
Mass Effect 3 PC will require the internet connection when you initially launch and authorize it but then you will no longer require the connection."
źródło: http://bioware.wordpress.com/
Co do zmiany poziomu trudności, to z pewnością powinien on być (zmienia się go przecież nawet podczas samej gry)
A rozdzielenie opcji dla trzech grup docelowych jest dobrym pomysłem, bo lepsze to, niż mieliby ograniczyć grę tylko do pierwszego trybu.
Myślę, że każdy normalny gracz (i fan ME) wybierze tryb RPG.
A Ci którzy nie grzeszą inteligencją będą mogli także czerpać radość z gry, gdzie nie spowoduje to ich przemęczenia intelektualnego.
Widok po wyborze trybu "Story mode" ->
To, że mamy do wyboru 3 tryby narracji, nie znaczy, że nie będziemy mieli wyboru poziomu trudności. Kilku graczy dodało już informacje jak dokładnie to ma wyglądać, są również filmiki z początku gry(część z nich EA już każe usuwać). Chcecie wiedzieć więćej, to zapraszam na forum neogafu i youtuba:http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=451016, http://www.youtube.com/watch?v=52O2HQS7RtE&feature=related, http://www.youtube.com/watch?v=on-BqiRBSv4&feature=youtu.be
To będzie gra roku. Te tryby to jakiiś powiew nowości, ale średnio mi się one podobają. Ja jestem ciekawy jakby wyglądały cutscenki gdyby ktoś nie żył.
BOŻE ...... dla każdej gry :) BIOWARE trzeba powoływać komisje śledczą. Ze zdjęcia użytkownika xsas stwierdzam ,że sami sobie ustawimy rodzaj rozgrywki. Po co opcja AUTOMATYCZNEJ rozmowy? Jak chcą biegać i tylko strzelać to sobie KALOSZ BUTY kupi albo BF3 (bez urazy)
RPG Mode w ME3 to chyba jakiś żart ze strony twórców, wystarczy przeczytać opis. No chyba, że od dzisiaj "RPG" to strzelanka z dialogami. :-D
Powiem wam tak, wersja która wyciekła stanowi wewnętrzną betę, a chyba nie powinno być dla was czymś niezwykłym, że w trakcie tworzenia gry prototypuje się najróżniejsze rzeczy, które mogą w ogóle nie trafić do finalnej wersji.
Tak duża gra musi mieć profesjonalnie zorganizowane testy wewnętrzne. Oprócz zwyczajnych testerów sprawdzających wykonanie gry, stosuje się różne grupy kontrolne, m.in. casuali, ludzi którzy nigdy nie grali w poprzednie części, czy osoby, które grywają np. w Call of Duty. Działa to na tej samej zasadzie co sondaże wyborcze, na podstawie małej, ale zróżnicowanej grupy można ocenić jak wprowadzone innowacje zostaną odebrane w całej grupie docelowej.
Z wszelkim komentowaniem warto poczekać do oficjalnego stanowiska Bioware i finalnego produktu. Zresztą z punktu widzenia gracza istotne jest tylko to, że może on grać w grę w najwygodniejszy dla niego sposób. Co mnie obchodzi, że ktoś będzie chciał, żeby gra wybierała za niego linie dialogowe, skoro ja będę mógł zmierzyć się z dynamicznym systemem walki, podejmować nie zawsze oczywiste decyzje i rozwijać postać wedle mojego uznania.
"Tryb zręcznościowy zaprojektowano oczywiście dla osób preferujących gry akcji. Wybierając go otrzymamy średni poziom trudności walki, a podczas rozmów nasze kwestie wybierane będą automatycznie.
Dla kogo oni tworzą tę grę? Dla bakterii?
Jedynym słusznym trybem jest tu RPG, reszta to jakaś kompletna pomyłka...
Dla kogo oni tworzą tę grę?
>>>
Bez paniki - te 3 opcje to tylko przedstawienie kilku możliwości przejścia gry dla różnych graczy. Po wybraniu jednej z nich można będzie ją później dostosować do własnych potrzeb np. tryb fabularny z max poziomem trudności, tryb akcji z minimalnym etc.
"Tryb RPG" zabawne ^^ Chociaż spora część społeczeństwa dała się zmylić, że Mass Effect ma cokolwiek wspólnego RPG.
[33] --> hahahahaha
Już nawet w Mass Effecta, czyli jak ktoś wyżej wspomniał RPGa tylko z definicji, będzie można grać jak w łubu-dubu. Świat się kończy...
Teraz dylemat, czy po dostaniu gierki wybrać tryb fabularny czy RPG.
Mam nadzieję, że wkrótce zostanie opublikowany jakiś NEWS na temat tych trybów.
Już nawet w Mass Effecta, czyli jak ktoś wyżej wspomniał RPGa tylko z definicji, będzie można grać jak w łubu-dubu. Świat się kończy...
A co ci przeszkadza ze bedzie dostepna taka OPCJA? Nikt cie nie zmusza abys gral wlasnie z takim USTAWIENIEM.
Widzę, że gry cofają się w rozwoju. Niedługo wrócimy do automatów i jedynym zadaniem gracza będzie tylko celowanie i strzelanie. Postać będzie się poruszać sama. A w zasadzie... po co męczyć się celowaniem?
Dialogi i decyzje, które podczas nich zapadają, to jeden z największych atutów Mass Effecta. Właściwie to sens tej gry. Niestety dla pewnych ludzi wysłuchanie dialogu i zastanowienie się nad nim i możliwymi konsekwencjami wyboru to za dużo.
Niedługo wrócimy do automatów i jedynym zadaniem gracza będzie tylko celowanie i strzelanie.
Bardzo nietrafione porównanie, gdyż gry z automatów to zazwyczaj gry z baardzo wysokim poziomem trudności.
Oni tylko dogadzają debilom nie ma się o co martwić!Komu przeszkadza ze istnieje jakiś tryb dla debili?
ja tam tylko tryb "rpg" i najtrudniejszy a debile niech mają story.Ja tam zawsze lubiłem dialogi i tak dalej bo wybrana odpowiedź wpływa na to co się dzieje potem albo jak wpływasz na innych członków ekipy tak jak to było w DA1 i chyba w DA2 też tak było