Po drugiej stronie lustra, część druga. Historia firmy Looking Glass Studios
Ciagle powtarzajace sie slowo "kompania".. a przeciez chodzi o firme.
Edit:
No problemo.
Popraw od razu "Randa".. bo chodzi o Ayn Rand, kobiete-pisarke :)
Jeżeli będzie się dało poprawić ten karygodny błąd to go poprawię ;)! Dziękuje za poprawkę.
pozdrawiam
Pita
Mod stworzony na silniku Dooma3 to "The Dark Mod" a nie "Dark Project" (który notabene jest tytułem pierwszej części Thiefa).
Wiem snajperze, pisałem o nim już na gameplay. Rozpędziłem się i tylko jak czcigodny Waćpan g40st da mi odpowiednią moc to poprawię to. Dzięki za cynk bo czułem, że coś jeszcze mi umknęło.
pozdrawiam
Pita
Totalni mistrzowie kodu, wraz z ION Storm, Black Isle i id Software. Relic, Blizzard - ok, ale nie ten poziom.
Ogółem kolejna część fachowego artykułu. Przez takie teksty jak ten zamiast pracować instaluję System Shocka 2 ;P . Looking Glass wciąż fascynuje mnie chociaż już od tak wielu lat nie istnieje. Znowu dowiedziałem się wielu ciekawostek, o których wcześniej nie miałem pojęcia za co serio wielkie dzięki! Fajnie, że nie zapomniałeś o fanmisjach do Thiefa - to właśnie dzięki fanom gry Looking Glass zyskały nieśmiertelność.
Arx Fatalis przelazł bez echa, w okolicach premiery (2005r. chyba) nie znalazłem żadnej recenzji w polskim czasopiśmie, pamiętam jedynie zapowiedź w Clicku! (w którym gra wylądowała potem jako pełniak, jedyny sposób na dostanie gry) z okolic 2000-01 roku ale wtedy miałem inne preferencje (i generalnie nie wyrobiony jeszcze gust) więc nie zwróciłem na tytuł uwagi.
Gdyby nie materiały video Człowiekzwyzyn nadal żyłbym w błogiej nieświadomości istnienia tego hitu.
Tak czytam mowę tych pracowników i cieszy mnie to, że nie jest to PRowy bełkot.
Swoją drogą, nie znalazłem nigdzie materiałów z gry King's Field. Z chęcią bym zapoznał się z grą.
Thiefy? Grałem tylko w Deadly Shadows bo był najbardziej przyjazny graczowi. Poprzednie części zostawiałem po skończeniu pierwszej misji (tak przed 2005r to było). Może teraz, gdy dobrych gier jest mniej niż wtedy a z BF3 odwalają manianę z Originem, skuszę się na przygodę w steampunkowym świecie.
Teraz gram w Ultima Underworld Labyrinth of Worlds, choć słabsze od poprzednika to nadal miło się gra. Też głównie dlatego, że podobnych gier już nie ma a tamte przeszedłem.
[5]
dla mnie to ten sam poziom, nawet lepszy od podanych przez ciebie niektórych firm. Nie będę wskazywał palcem żeby nie narażać się na gniew tłumu. Bo tworzyli gry z pomysłami i się utrzymywali, to była sztuka.
Miło jest przeczytać na GP coś, co nie jest kolejną krótką analizą zwiastuna, czy też ankietą z pytaniem na temat Battlefielda, Batmana, Skyrima, czy GTA ;) Pita jak zawsze pro. Szacuneczek.
Część pierwsza to właściwie nie realia steampunk, ale bardzo-dark-fantasy :)