Kingdoms of Amalur: Reckoning - wrażenia z kampanii fabularnej
W sumie grę firmują takie nazwiska, że jak wyjdzie jakaś kaszanka to będzie wstyd :] z drugiej strony grę wydaje EA, a ten wydawca słynie z wydawania gier które odpowiadają pewnej jakości, co nie zmienia faktu, że przy wydaniu Dragon Age II cały zespół odpowiedzialny za kontrolę był pewnie na chorobowym :]
Co sie dzieje z tym serwisem - to już kolejny artykuł "oznakowany" X360 i kolejna produkcja mulitiplatformowa i znów tylko 2 komentarze.
Bawicie się w CDA?
moonhunter - może dlatego że opisywane wrażenia pochodzą z wersji na X360?
Chciałbym zauważyć, że "walka w stylu znanym z rdzennie zręcznościowych produkcji, stawiających na czystą i bezkompromisową rozwałkę" nie musi wykluczać wciągającej fabuły, wyrazistych bohaterów i setek godzin zabawy - od tego są scenariusze, ciekawe pomysły fabularne, przemyślane uniwersum, interesujące życiorysy postaci i niegłupie ich dialogi oraz to w jaki sposób reagują na zachodzące w historii zmiany.
Gra zapowiada się dość interesująco, przynajmniej jeśli chodzi o mechanikę, odstrasza mnie od niej jednak klasyczne podejście do fantasy i projekt wizualny świata - zbyt to wszystko kolorowe i oczojebne.
Marzy mi się naprawdę mroczne, dojrzałe, niegłupie i rozbudowane cRPG fantasy albo s-f (z większym naciskiem na to drugie), niestety jeszcze takie nie powstało.
[5] A wersja PC będzie się tak dramatycznie różnić od konsolowej, że zobaczymy też oddzielne recenzje dla każdej wersji?
Dla mnie to kolejny ukryty przekaz "graj na konsoli", który i tak na mnie nie zadziała.
Twórcy praktycznie zawsze urządzają prezentacje na konsolach.
Gdyby ktoś mi chciał zarzucić, ze jestem miłośnikiem PC - gry które mnie interesują są dostępne na PC (wyłącznie) lub są multi-platformowe więc nikt i nic mnie nie zmusi abym grał na konsoli.
Jak ktoś wpadnie na genialny pomysł - nie wydamy naszej gry na PC - jego wola - biznes nie lubi pustki i ktoś lukę wypełni.
A co do samej gry - ma to być kolejny wspaniały action rpg więc trochę dziwi mnie to, że "aż" tyle osób napisało komentarze.
Moim zdaniem jest to właśnie wina "zielonego kolorku" - każdy klika w link, widzi X360 i zamyka stronę bo nawet nie zdaje sobie sprawy, że ta gra będzie rónież na PS3 i PC więc szkoda mu czasu na czytanie o grze "w którą nie zagra".
Ja sam byłem zdziwiony bo czekam na ten tytuł. Zobaczyłem news-a, wchodzę a tu zielono - pierwsza myśl - to ta gra będzie tylko na X360 - niemożliwe.
może dlatego że klocek jest lepszy od prosiaka to zawsze testują na klocku :)
@moonhunter
Kliknij se na [PC] i będą ci się wyświetlać informacje dotyczące tylko pieca i przestań trollować tutaj.
@moonhunter
jak gość testował grę tylko na xklocku to przecież nie może pisać o tym jak mu się grało na PC i dla tego jest znaczek xbox :P
[9] Widzicie jaki d. - już jego nick nas o tym informuje.
To jest dziecko gra multiplatformowa, a artykuł został oznakowany jako X360 a platforma testowa jest bez znaczenia - napisałem już wyżej dlaczego.
[11] To granie na konsoli i PC czymś się różni? Zawsze myślałem, że mogę podpiąć do PC pada (nawet identyczny jak ten z x360 czy ps3), obraz "rzucić" na TV (wasz ulubiony 32 albo 40 cali) i będę miał to samo (a jednak nie, przepraszam - nie będę miał tego samego, bo w kwestii wygody (gry) i jakości grafiki poziom będzie wyższy niż na konsoli).
Mówisz, że nie może? CDA obecnie testuje na konsolach a pisze jedną recenzję z tagami: PC, X360 i PS3.
Odliczając moje 3 posty - zostaje 9 - tylko 9 osób jest miłośnikami gothica czy two worlds?
Zapowiada się ciekawie, szczególnie ten ogromny świat robi wrażenie. Reszta dość standardowa, ale nie jest źle.