Masowe zwolnienia w Silicon Knights?
Microsoft mógłby im zlecić zrobić Too Human 2 bo na następny rok mało wychodzi ex. na Xbox 360 i by nie stracili posad.
I co, czekaliby kolejne 10 lat, az SK laskawie dokonczyloby swoja gre? :))
Microsoft to nie jest fundacja charytatywna, wspierajaca zbankrutowanych developerow gier - oni tez chca cos na tworzonych dla nich grach zarobic. Na Too Human zdaje sie, ze za duzo to nei zarobili.
10 lat na pewno by nie robili drugiej części ponieważ silnik mają gotowy,świat gry i mechanika też jest gotowa tylko poprawić błędy jedynki i dodać coś nowego.Warto też dodać że Too Human nie był robiony 10lat na jedną platformę najpierw miał wyjść na PSX na YT jest filmik z wersji testowej.
@Michael88PL [ gry online level: 36 - Pretorianin ] >10 lat na pewno by nie robili drugiej części ponieważ silnik mają gotowy
W zasadzie to nie maja silnika, tylko maja lepianke na bazie UE od EPIC. Z ktorymi zreszta chyba jeszcze nie skonczyli sie sadzic, co raczej utrudnialoby tworzenie gier.
Jak się nie mylę Too Human był robiony 4 lata i sprzedał się w ilości 710tys. i gra nie była taka zła tylko miała spi... sterowanie, warto też wspomnieć że Alan Wake też był długo robiony i też słabo się sprzedał w ilości 1mln egzemplarzy.
Sterowanie miala dobre. Speirdzielone bylo wszystko inne, poczawszy od grafiki i performance gry, po ladujace sie w neiskonczonosc inventory itd.
4 lata to ta gra robiona na pewno nie byla.. :)
Poczytaj sobie na internecie to się dowiesz ile lat była robiona gra na Xbox 360 :p Alan Wake był robiony 5 lat.
Może nie tyle chodzi o czas jaki im zajął na dokończenie produkcji, ale o kasę jaka na to poszła. Przecież Too Human kosztował 60 baniek. Problem w tym że ilość wyłożonej kasy nie miała żadnego odzwierciedlenia na jakość...Co nie znaczy że Too Human było złe. Spędziłem przy tej grze ze 50h i nie żałuje bo grało się przyjemnie, ale to takie 6/10...nic więcej.
@Michael88PL [ gry online level: 36 - Pretorianin ] >Poczytaj sobie na internecie to się dowiesz ile lat była robiona gra na Xbox 360 :p Alan Wake był robiony 5 lat.
Ale ja nigdzie nie wspomnialem o developingu tylko na x360.
Gra _w ogole_ powstawala od 1999 roku, czyli nawet ponad 10 lat. Sorry, ale jesli gra powstaje tyle lat, ciagle zmienia silniki i wydawcow.. to cos jest nie tak z developerem, miedzy innymi. Nie dziwie sie, ze MS nie chce zaufac temu studiu ponownie i wkladac tyle kasy w cos, co ani nie zrobilo furory finansowo, ani nie spodobalo sie jakos wielce specjalnie graczom.
Alan Wake, mimo, ze sprzedal sie srednio, ma potencjal na ciekawe opowiesci, ma ciekawy setting i postawione konkretne fundamenty pod dalsze sequele.
IMo jest najzwyczjaniej w swiecie po prostu duzo ciekawszy.
Pewnie niewielu jeszcze pamięta, ale Silicon Knights stworzyło prawdziwe arcydzieło w mojej opinii: Legacy of Kain: Blood Omen w 1997r. Dla mnie ta gra jest kultowa, dlatego zawsze będę miał wielki szacunek dla tego studia.