Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Masowe zwolnienia w Silicon Knights?

01.11.2011 12:36
1
Michael88PL
48
Pretorianin

Microsoft mógłby im zlecić zrobić Too Human 2 bo na następny rok mało wychodzi ex. na Xbox 360 i by nie stracili posad.

01.11.2011 13:06
2
odpowiedz
Drau
82
Legend

I co, czekaliby kolejne 10 lat, az SK laskawie dokonczyloby swoja gre? :))
Microsoft to nie jest fundacja charytatywna, wspierajaca zbankrutowanych developerow gier - oni tez chca cos na tworzonych dla nich grach zarobic. Na Too Human zdaje sie, ze za duzo to nei zarobili.

01.11.2011 13:11
3
odpowiedz
Michael88PL
48
Pretorianin

10 lat na pewno by nie robili drugiej części ponieważ silnik mają gotowy,świat gry i mechanika też jest gotowa tylko poprawić błędy jedynki i dodać coś nowego.Warto też dodać że Too Human nie był robiony 10lat na jedną platformę najpierw miał wyjść na PSX na YT jest filmik z wersji testowej.

01.11.2011 13:19
4
odpowiedz
Drau
82
Legend

@Michael88PL [ gry online level: 36 - Pretorianin ] >10 lat na pewno by nie robili drugiej części ponieważ silnik mają gotowy

W zasadzie to nie maja silnika, tylko maja lepianke na bazie UE od EPIC. Z ktorymi zreszta chyba jeszcze nie skonczyli sie sadzic, co raczej utrudnialoby tworzenie gier.

01.11.2011 13:41
5
odpowiedz
Michael88PL
48
Pretorianin

Jak się nie mylę Too Human był robiony 4 lata i sprzedał się w ilości 710tys. i gra nie była taka zła tylko miała spi... sterowanie, warto też wspomnieć że Alan Wake też był długo robiony i też słabo się sprzedał w ilości 1mln egzemplarzy.

01.11.2011 14:32
6
odpowiedz
Drau
82
Legend

Sterowanie miala dobre. Speirdzielone bylo wszystko inne, poczawszy od grafiki i performance gry, po ladujace sie w neiskonczonosc inventory itd.
4 lata to ta gra robiona na pewno nie byla.. :)

01.11.2011 15:26
7
odpowiedz
Michael88PL
48
Pretorianin

Poczytaj sobie na internecie to się dowiesz ile lat była robiona gra na Xbox 360 :p Alan Wake był robiony 5 lat.

01.11.2011 15:35
dranzer8
8
odpowiedz
dranzer8
68
EXTERMINATE!!!

Może nie tyle chodzi o czas jaki im zajął na dokończenie produkcji, ale o kasę jaka na to poszła. Przecież Too Human kosztował 60 baniek. Problem w tym że ilość wyłożonej kasy nie miała żadnego odzwierciedlenia na jakość...Co nie znaczy że Too Human było złe. Spędziłem przy tej grze ze 50h i nie żałuje bo grało się przyjemnie, ale to takie 6/10...nic więcej.

01.11.2011 23:19
9
odpowiedz
Drau
82
Legend

@Michael88PL [ gry online level: 36 - Pretorianin ] >Poczytaj sobie na internecie to się dowiesz ile lat była robiona gra na Xbox 360 :p Alan Wake był robiony 5 lat.

Ale ja nigdzie nie wspomnialem o developingu tylko na x360.
Gra _w ogole_ powstawala od 1999 roku, czyli nawet ponad 10 lat. Sorry, ale jesli gra powstaje tyle lat, ciagle zmienia silniki i wydawcow.. to cos jest nie tak z developerem, miedzy innymi. Nie dziwie sie, ze MS nie chce zaufac temu studiu ponownie i wkladac tyle kasy w cos, co ani nie zrobilo furory finansowo, ani nie spodobalo sie jakos wielce specjalnie graczom.

Alan Wake, mimo, ze sprzedal sie srednio, ma potencjal na ciekawe opowiesci, ma ciekawy setting i postawione konkretne fundamenty pod dalsze sequele.
IMo jest najzwyczjaniej w swiecie po prostu duzo ciekawszy.

02.11.2011 00:09
10
odpowiedz
zanonimizowany778857
12
Chorąży

Pewnie niewielu jeszcze pamięta, ale Silicon Knights stworzyło prawdziwe arcydzieło w mojej opinii: Legacy of Kain: Blood Omen w 1997r. Dla mnie ta gra jest kultowa, dlatego zawsze będę miał wielki szacunek dla tego studia.

02.11.2011 07:27
11
odpowiedz
Drau
82
Legend

Nie boj sie, wielu pamieta.

Wiadomość Masowe zwolnienia w Silicon Knights?