Skradanki inaczej nazywane sneakerami lub stealth-action to gry, które wymagają innego podejścia do konfrontacji z przeciwnikami. Nie chodzi tutaj o bezpośrednią walkę, tylko o ciche i tajemne omijane przeciwników oraz w razie potrzeby eliminowanie ich w jak najcichszy sposób.
Jest kilka elementów, które może charakteryzować sneakery, np: tzw. time caution mode (czyli tryb alarmu), przyklejanie do ścian (umożliwia zobaczenie co jest za rogiem), charakterystyczne uzbrojenie (służace do cichego eliminowania wrogów, np. noże, pistolety z tłumikiem, struny, paralizatory itd.), specifyczny gameplay i walka z przeciwnikami (np. przewaga liczebna wroga).
UWAGA: Wpisując się w wątku pamiętaj żeby szanować innych fanów gier; opinie i krytyka jest mile widziana, ale tylko konstruktywna :)
Oczekiwane / możliwe następne tytuły:
- Thief 4 [2013] -----> https://www.gry-online.pl/gry/thief/zc3e4#pc
- Hitman Absolution [kwiecień 2012] -----> https://www.gry-online.pl/gry/hitman-absolution/z8107#pc
- Metal Gear Solid: Rising [2012] -----> https://www.gry-online.pl/gry/metal-gear-rising-revengeance/zc606#pc
Lista Sneakerów (sagi):
*** Metal Gear Solid ***
- Metal Gear
- Metal Gear 2: Solid Snake
- Metal Gear Solid ---> Metal Gear Solid: Integral (czyli zwykły MGS + VR Training)
- Metal Gear Solid: The Twin Snakes (remake MGS1)
- Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty --> Metal Gear Solid 2: Substance (czyli MGS2: SoL + VR Training, Alternative Missions, Snake Tales)
- Metal Gear Solid 3: Snake Eater --> Metal Gear Solid 3: Subsistence (czyli MGS3: SE + dodatki)
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
(Uwaga! Gra Metal Gear Acid mimo, że należy do sagi nie jest grą stealth-action)
*** Splinter Cell ***
- Splinter Cell
- Splinter Cell: Pandora Tomorrow
- Splinter Cell: Chaos Theory
- Splinter Cell: Double Agent
- Splinter Cell: Conviction
*** Thief ***
- Thief: The Dark Project
- Thief 2: The Metal Age
- Thief: Deadly Shadows
*** Hitman ***
- Hitman: Kryptonim 47
- Hitman 2: Cichy Zabójca
- Hitman: Kontrakty
- Hitman: Krwawa Forsa
*** Gorky ***
(Uwaga! Pierwszą grą tej serii było Gorky 17, które nie było grą stealth-action.)
- Gorky Zero: Fabryka Niewolników
- Gorky 02: Aurora Watching
*** Manhunt ***
- Manhunt
- Manhunt 2
*** Kroniki Riddicka ***
- Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay
- Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena
*** Assassin's Creed ***
- Assassin's Creed
- Assassin's Creed II
- Assassin's Creed: Brotherhood
*** Tenchu ***
- Tenchu: Stealth Assassins (dodatki --> Tenchu Shinobi Gaisen, Tenchu: Shinobi Hyakusen)
- Tenchu 2: Birth of the Stealth Assassins (sequel który był prequelem ;)
- Tenchu: Wrath of Heaven ( ---> ulepszona wersja na Xboxa - Tenchu: Return From Darkness)
- Tenchu: Fatal Shadows
Inne tytuły:
- Kameleon
- Stolen
- Second Sight
(P.S. Jest wiele innych gier tego typu, są też gry które zawierają tylko pewne elementy skradanek ale ich wszystkich tutaj nie umieszczamy :)
Stali bywalcy (+ ulubiona gra):
* Psycho_Mantis (MGS 1)
* Chester80 (Hitman 4)
* Hitmanio (MGS 1)
* Orlando (Hitman 2)
* davhend (Thief 3)
* .:Jj:. (SC 3)
* raziel88ck (AC 2)
Uwaga!
Samoobsługa z użyciem pogrubienia - bolda!
Aby zostać stałym bywalcem najpierw musisz w tym wątku trochę pobyć i poudzielać się (za dużo mieliśmy już tu osób, które pojawiały się tylko w jednej części). Bądź aktywny przez minimum trzy kolejne części. Jeśli wtedy zechcesz zostać stałym bywalcem poznaj zasady:
1. Dopisz się do skopiowanej listy (użyj pogrubienia - bolda!), napisz jeden tytuł najbardziej lubianej przez Ciebie gdy stealth-action oraz uzupełnij tabelkę obok (np. w Paincie) zgodnie z jej legendą.
2. Jeśli ktoś przez trzy kolejne części wątku będąc na liście stałych bywalców nie odezwie się w wątku - przechodzi do listy nieaktywnych (która nie jest wyświetlana ze względu na jej długość). Aby powrócić na listę stałych bywalców musi ponownie aktywnie uczestniczyć w życiu wątku.
3. Jeśli chcesz zmienić tytuł ulubionej gry przy nicku - napisz posta i wybolduj.
Poprzednia część wątku: https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11012701&N=1
Ogłoszenia parafialne :P
* Dodałem do tabelki i listy AC3 czyli Brotherhood.
* Co z Death to Spies?
* Co z serią Deus Ex? Kiedyś było głosowanie i "1" nie weszła na listę. Nawet jeśli "3" zawiera elementy skradanki jak "1" także na listę nie powinna trafić moim zdaniem, chociaż... :P
* Co z ostatnimi Batmanami?
Sanchin > Generalnie posty o update tabelki i swojego statusu daje się boldem :P
Hitmanio > Dalej myślisz o kupnie PS3? Ja się jakoś powoli przymierzam, szczególnie że ostatnio miałem "zaszczyt" użytkowania X360.
raziel88ck > Witamy :) Życzymy miłego udzielania się :)
Brakuje mi jak powietrza nowej skradanki. Doszło do tego, że ostatnio grałem w MGS1 :D I to na Logitech Chillstream na alternatywnych sterownikach do niego. Miód w gębie :D
Thief 2 i Splinter Cell Chaos Theory oraz Hitman Kontrakty to byly BESTY
Uważam, że Deus Ex 1,2,3 nie należą do skradanek. Mają te elementy, ale czasami trzeba było zabić kolesia, by zdobyć hasło i oczywiście nie mówię tu o bossie. Równie dobrze, możemy dodać wszystkie gry cRPG, też można postacią się skradać... ;)
Co do kropeczek to:
- grałem, ale jej nie ukończyłem: AC 2, AC: Brotherhood, Manhunt 2, Splinter Cell 4.
- grałem i ukończyłem: MG i MG2 (tak, nadrobiłem zaległości)
Psycho -> Wiesz co, na razie mam na głowie inne wydatki, między innymi większy HDD do PC, sprzęt do futbolu amerykańskiego muszę kupić nowszy, potem święta... Ale jak będę miał 1k do wydania od tak, to myślę, że sobie sprawię. Też mi X360 nie przypadł do gustu i uhonoruję naszego mistrza Hideo kupnem PS3 ;)
Tia, do przewidzenia - zły niedobry Psycho_Mantis edyował tamten post więc nie podbiło mi wątku - a czekałem na link do nowego.
Co do bolda - skleroza nie boli.
W sumie jeszcze przy Brotherhood też czarną kropkę jeśli można.
A lista stałych bywalców - meh, jestem zbyt leniwy żeby pisać :D Czytać owszem, ale pisanie w 3 kolejnych częściach, które się ciągną pewnie przed 1,5 roku to nie. Albo inaczej - jak nie mam nic sensownego do dodania, poza tym co ludzie już pisali, to też nie piszę.
O jakich alternatywnych sterownikach mówisz? Bo też mam tego pada (w wersji X360). Grałeś w wersję PC czy PSX?
Nareszcie nowa część! W końcu trafiłem na listę! Jupi, ale teraz do rzeczy.
Hitman: Blood Money - czarna kropka
Jakiś czas temu ukończyłem ostatnią odsłonę o łysym zabijace. ;)
Odnośnie Deus Ex, uważam że jeśli Assassin's Creed trafiło na listę, równie dobrze może się na niej pojawić DE.
Sniper: Ghost Warrior również mógłby trafić, tak samo jak nowsze Batmany.
Hitmanio - Również zamierzałem kupić większy dysk, ale obecne ceny są przerażające.
Nareszcie nowa część! Panowie, wyciekły rodzaje soundtracku w Absolution:
Ambient / Ambient: Dark / Ambient: Electronic / Ambient: Experimental / Classical / Classical: Choral / Classical: Modern / Classical: Orchestral Music / Electronica / Electronica: Abstract / Electronica: Breakbeat / Industrial / Instrumental / Rock: Instrumental / Rock: Post-Punk / Score
ROCK - WTF?!
Co z Death to Spies?
Dodać wszystko. Jeśli nie to usuń też Hitmany :)
Co z serią Deus Ex?
Co z ostatnimi Batmanami?
TAK. W "inne tytuły".
Po dodaniu zrobię nowy banner :P
raziel88ck ==> Zależy co masz na myśli mówiąc większy dysk. Ja z 80gb, chce kupić 200gb. Ta sama firma: Samsung za 70zł + przesyłka. Myślę, że wyjdę na swoje, bo 80gb sprzedam.
Ty pewnie myślałeś, że ja jakiegoś TB chce kupić, nah, wystarczy mi zainstalowanie całej serii Total War, League of Legends, kilka gier na steam i reszte gb na inne produkcje np: Hitman Absolution.
Co do Hitmana, soundtrack wydaje się OK. Rock? Przy jakimś pościgu, ucieczce, bo taką opcję nam trailer zaoferował, to dlaczego nie?
Ambient / Ambient: Dark / Ambient: Electronic / Ambient: Experimental / Classical / Classical: Choral / Classical: Modern / Classical: Orchestral Music / Electronica / Electronica: Abstract / Electronica: Breakbeat / Industrial / Instrumental / Rock: Instrumental / Rock: Post-Punk / Score
Przynajmniej zapowiada się świetnie.
Przecież hard rockowy soundtrack był już w Hitman Contracts. A konkretnie w misji Deadly Cargo w barze dla motocyklistów.
Mephistopheles --> Mam prośbę. Chciałem poczytać twoją opinię o Manhunt 2. Kiedyś ją widziałem w którymś z cyklicznych wątków. A teraz nie umiem jej znaleźć. Może pamiętasz czy to było tu czy w survival-horror. Z góry dzięki.
Wróciłem do grania na kompie, konkretnie na lapku. Manhunt 2 był pierwszy na liście do zagrania. Możecie polecić mi jakieś dobre, komputerowe skradanki z ostatnich lat? Wiem że nasi wschodni sąsiedzi wydali kilka wartych uwagi skradanek (coś w klimatach IIWŚ chyba). Nie znam tylko tytułów. Będę wdzięczny.
Chester ---> Bardzo proszę. Mój wpis z 42. części Stealth Action razem z pewną cenną informacją.
Manhunt 2 zaliczony! :D
Ujmując krótko - gra jest świetna! Cała mechanika (łącznie z elementami skradankowymi) jest żywcem przeniesiona z części pierwszej, z nielicznymi wyjątkami (ciut inne celowanie przy strzelaniu zza osłon, okazyjna minigierka przy pozostawaniu w ukryciu, w niektórych miejscach można się czołgać). Jedyną rzeczą, która uległa naprawdę widocznym zmianom jest sposób przedstawiania egzekucji. Tym razem inicjujemy je wykonując odpowiedni gest myszy po przytrzymaniu klawisza na wybranym przeciwniku. Już w trakcie egzekucji załącza się minigierka, podczas której wykonujemy kolejne ruchy myszy, odpowiednie do tego, co dzieje się na ekranie. Nie wnikałem w to dokładnie, ale wygląda na to, że za udanego kombosa dostajemy bonusowe punkty HP (ich ilość najwyraźniej zależna jest od poziomu egzekucji). Oprócz tradycyjnego sposobu ich wykonywania, doszła nowość - egzekucje środowiskowe. Żeby się lepiej kojarzyło, możemy o nich mówić "stage fatality". :P Niestety pełne ich wykorzystanie graniczy z cudem ze względu na to, że przeciwnicy nie zawsze chcą odwiedzać nazbyt egzotyczne miejsca pokroju studzienki kanalizacyjnej, nawet jeśli wcześniej podrzucimy im tam na zachętę ucięte łby ich kumpli. Niejako z obowiązku wspominam o jeszcze jednym rodzaju egzekucji - "z naskoku". A to dlatego, że są one zupełnie niepraktyczne, bardzo rzadko dostępne, a do tego ich wykonanie wiąże się ściśle z umiejętnością jasnowidzenia.
O ile gameplay jest w zasadzie kopią jedynki wzbogaconą o parę bajerów, to zupełnie inaczej wygląda sprawa z fabułą. Gęsty i mroczny, ale jednocześnie bardzo powolny klimat pierwszego Manhunta zastąpiono bardzo przyzwoitym wątkiem z pogranicza horroru i thrilleru psychologicznego. Niestety jakiekolwiek przybliżenie fabuły, czy porównanie do innych gier lub filmów, wiązałoby się z ciężkimi spojlerami, więc na tym poprzestanę. O ile sama historia nie jest może nad wyraz nowatorska (choć i tak dużo bardziej oryginalna niż w większości gier), to sposób jej przedstawienia jest fenomenalny. Najbardziej przywozi mi on na myśl... nie, też to byłby spojler... cholera...
Wszyscy zapewne zastanawiają się, jak wygląda sprawa z brutalnością. Występuje ona w dokładnie takich dawkach, jakich można się było spodziewać po tej właśnie grze. Wydaje mi się, że jest ciut bardziej brutalnie niż w części pierwszej, ale możliwe, że to po prostu odczucia spowodowane faktem, że gracz niejako sam wykonuje wszystkie egzekucje. No cóż, wielcy_obrońcy_moralności™ na czele z ciotami-dewotami i oddziałem wirtółalnyh psyhologuf będą mieć temat do rozmów na następną dekadę. A normalni ludzie, których interesuje po prostu gra, dalej będą bawić się w najlepsze.
Chciałem napisać coś więcej o wszelkiego rodzaju smaczkach, ale tego jest po prostu zbyt wiele. Ograniczę się do stwierdzenia, że strzelanina w kinie dla dorosłych przy akompaniamencie doskonale znanych i lubianych dźwięków kina moralnego niepokoju (hołd dla Duke Nukem 3D?), powinna przejść nie tylko do historii gier komputerowych, ale do historii w ogóle.
Dźwięki w grze są obłędne. Dosłownie. Siedząc przy Manhuncie 2 ze słuchawkami przez całą noc, ma się wrażenie, jakby szalone głosy dobiegały z własnej głowy i co chwilę ma się ochotę obrócić się za siebie, aby upewnić się, czy to dziwne chrupnięcie było jedynie dźwiękiem z gry, czy... czymś innym... czychającym złowieszczo za plecami... uzbrojonym w łom, nabity gwoździami kij basebalowy i foliową torebkę.
Co tam jeszcze? Aha, grafika. Dzieciarnia w komentarzach narzeka, że im się nie podoba. Na szczęście gra i tak nie jest przeznaczona dla nich.
Podsumowując - Manhunt 2 to niesamowita gra i jednocześnie świetny sequel. Twórcy zostawili wszystko, co było najlepsze w jedynce, ale jednocześnie poprawili wszystko, co w niej kulało. Nawet jeśli pod względami technologicznymi produkt zostaje nieco w tyle (who fucking cares?), to i tak wszystko inne winduje go wysoko w górę. Fani jedynki na pewno się nie zawiodą. Antyfani niech umrą na raka, AIDS i świńską grypę jednocześnie.
P.S.: Wstęp do Manhunta 2 to najlepszy tutorial, jaki w całym swoim życiu widziałem. :D
I jeszcze jedna ważna notka:
Dla wszystkich zainteresowanych. Udało mi się odblokować alternatywne zakończenie w Manhuncie 2, o którym wspominałem. Wygląda na to, że panowie z Rockstara pokładali więcej zaufania w użytkownikach blaszaków, gdyż tutaj nie wystarczy jedynie przejść gry, aby je odblokować. Należy za każdą misję otrzymać minimum trzy punkty za styl. Tutejszym bywalcom raczej nie powinno sprawić to większych problemów, a warto się postarać, żeby zobaczyć odmienne zakończenie całej historii i wyłapać nawiązanie do
spoiler start
Twin Peaks.
spoiler stop
Twin Peaks.
Ja go nie zauważyłem. No, może dlatego że nie oglądąlem Twin Peaks.
Manhunt 2 był niezły ale ta gra chyba była ukończona w 2003 roku. Musieli zapomnieć ją wydać.
Co reszta sądzi o Death to Spies? Jak dla mnie to Hitman w innej oprawie, więc dyskusja o dodaniu jest kompletnie zbędna.
CHESTER80=> Wróciłem do grania na kompie, konkretnie na lapku
Każdy kiedyś mądrzeje :)
Polecam wspomniane Death to Spies, szczeólnie że powinny dobrze chodzić na lapku.
Co do skradanek i gier podobnych w ogóle- kupiłem niedanwo Brotherhooda, myślę nad Batmanami (AA wciąż czeka lol). Z SC to jestem bliższy ponownego przejścia (chyba czwarte na zasadzie od początku do końca) Conviction, czekam na Absolution, myślę tez nad ostatnim Riddickiem.
Jak stnaieje to kupię Missing Linka do Human Revoluiton.
Ech, niech pojawi się jakieś info o nowym Złodzieju. Brakuje mi tego klimatu :(
No, może dlatego że nie oglądąlem Twin Peaks.
AA wciąż czeka lol
A Death To Spies póki co skończyłem na tutorialu, zbyt dużo bugów, z czego przez jeden nie mogłem tego tutorialu skończyć.
Bugi, jakie bugi? gralem i świetnie się bawiłem. Możliwe że coś się pojawilo raz czy dwa ale niczego nie pamiętam.
Gry są świetne, klimat starych Hitmanów. Tematyka też nie najgorsza, naprawdę gorąco polecam.
Nie wiem czy nie bedzie miała nowa częśc wyjśc w 2012...
ed: a i zakupiłem Snipera w końcu. Staniał do 39 w Empiku więc się pokusiłem.
Może kogoś zainteresuje - od jutra w Biedronce będzie można kupić drugą część Riddicka za 10 zł. I parę innych gier też.
Właśnie tam ją zamierzam kupić :) O 8/8:30 bedę w jednej Biedronie. Jakby nie było to sprawdze po pracy koło 15:30 i jeśli nadal nie będzie to pojadę do drugiej. Cóż, puszczę z 6 dych pewnie :)
Hah, przypomniałem sobie o tym godzinę temu, ale wydawało mi się że to dzisiaj i że już po frytkach...
Dobrze, że to jutro - trzeba będzie biec z rana, kiedy gówniarze w szkole ;D
Inna sprawa, że "podstawka" Riddicka była skradankowa głównie tylko z początku. W "Athenie" ponoć skradania jest jeszcze mniej...
Zastanawia mnie za to, czy multi tam jeszcze działa - ten tryb "pitch black" na trailerach wyglądał interesująco.
- Chronicles of Riddick
- Codename Panzers Zimna Wojna
- Tropico 3
- Doc Clock
- Supreme Commander
- Zeno Clash
- X-Blades
- Blood Bowl
- Król Lew: Powrót do Lwiej Ziemi
- Załoga G
- Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa
- Warhammer 40,000 Dawn of War II
Przeszedłem obydwie części Riddicka i muszę powiedzieć że są to całkiem przyzwoite skradnaki. Wprawdzie są etapy strzelankowe ale nie jest ich dużo, przynajmniej w jedynce. W Athenie jest tego więcej.Ale system walki jest IMO zajebisty :) A jak chciałem się pobawić w multi to mi wyskoczyło że key jest niedozwolony czy jakiś i sobie nie pograłem.
W końcu dostałem swój dysk, teraz mogę zainstalować gry bez obliczeń czy zmieszcze i co usunąć ;P
Widzę że znów wątek się zastopował :P Cóż, może napiszę że trailer Absolution został nominowany do trailera roku, tutaj można oddać głos: http://www.spike.com/events/video-game-awards-2011-voting/voting/gametrailers-com-trailer-of-the-year
Mam złe wieści. Wydawca planuje wydać szóstą część Hitmana gdy premiera do piątki jest daleka. Mało tego! Najnowszą odsłoną zajmie się nowe studio utworzone w Kanadzie, a IO Interactive, twórcy Hitmana mają się przyglądać nowej produkcji o łysym zabójcy z boku! - https://www.gry-online.pl/newsroom/w-kanadzie-powstanie-kolejny-projekt-z-serii-hitman/zaf992
Brak Batesona i Kyda już średnio wytrzymuję, ale zmiana studia? Oni se chyba jaja robią!
Przez tego Raven Shielda, nabrałem znowu ochotę na Swat 3 i 4...
Nie wiem dlaczego ale pomijając NBA 2k12 i Skyrim, to ja sobie powtarzam same klasyki w tym roku... Hitman, MGS, Legacy of Kain, jak spadnie śnieg to sobie Icewinda zainstaluję...
A wy jak tam? Wiem, że nie skradankowo z tym Ice'm ale, jakoś trzeba rozruszać temat wyczekując Hitmana.
Ehh, troszkę za dużo strzelania w nowym triailerze Hitmana (http://www.gametrailers.com/video/vga-2011-hitman-absolution/724812 ). A mogło być klimatycznie...
Sanchin ==> To nic nowego. Mam nadzieję, że twórcy są świadomi, że jest grono fanów Hitmana, którym nieodpowiada dotychczasowy styl gry, a taki preferują póki co... no ale to Trailer, może będzie inaczej.
Spinka, zaklejony kod kreskowy, moneta! Tyle pytań!
Mi tam się podobał. Przecież to oczywiste że w tego typu trailerze czy teaserze nie pokażą tylko skradania. W ostatnich materiałach trochę go było, niestety rynek jest jaki jest. Mogło być gorzej panowie- mógłby 47 wskoczyć od razu przez okno i naparzać z karabinu maszynowego.
A tak jest linka, są wyciszone pistolety, są fabularne tajemnice- jak dla mnie przyzwoity trailer.
Jak komuś się nie podoba ilość trupów to polecam przypomnieć sobie misje pokroju Say Hello to My Little Friend. Właściwie w większej części misji w każdym Hitmanie dało się zrobić ostrą rzeź. Była to jednak opcja, póki w Absolution ta sytuacja sienie zmieni to nie będę miał żadnego problemu z polepszeniem i zwiększeniem natężenia walk.
Co innego gdyby był model z Conviction- tam wszystko począwszy na nielimitowanej amunicji a skończywszy na konstrukcji poziomów zachęcało do mordowania i przechodzenia misji na Rambo.
Hitman: Blood Money - czarna kropka
Assassin's Creed: Revelations - czerwona kropka
"zachęcało do mordowania"
A czasem wręcz wymuszało - o ie dobrze pamiętam, to miejscami się wrogowie spawnowali chyba w nieskończoność, dopóki czegoś tam się nie zrobiło.
"Jak komuś się nie podoba ilość trupów to polecam przypomnieć sobie misje pokroju Say Hello to My Little Friend"
No faktycznie rzeź. Wystarczyło rozwalić Pablo i strażników w jego domu. I to tylko dlatego, że w C47 nie było jeszcze opcji ogłuszania. A ponoć niektórym udało się przejść tę misję zabijając tylko główny cel za pomocą snajperki bez wznoszenia alarmu, ale nigdy tego na własne oczy nie widziałem.
Alpha Protocol
Tytuł reklamowany jako "szpiegowska gra RPG", łączący w sobie elementy cRPG, strzelanki i skradanki, czyli trzy dobre rzeczy, których połączenie niekoniecznie musi wyjść już grze na dobre. W tym przypadku jednak udało się pogodzić wszystkie te elementy bez większych zgrzytów.
Fabuła Alpha Protocol to typowy thriller polityczny z wieloma elementami akcji, czyli jeszcze nie Sam Fisher, ale już nie James Bond. Rozpoczyna się dość standardowo - agent supertajnej organizacji zostaje wysłany na misję, po czym zostaje zdradzony. Odtąd musi na własną rękę rozwikłać i ujawnić spisek złej korporacji. Brzmi jak ponad 9000 [tłumaczenie dla Jja: to znaczy "dużo"] książek, filmów i gier opowiadających identyczną historię. Tutaj jednak fabuła okazuje się dużo bardziej złożona, a każda postać i każda organizacja ma swój własny udział w wydarzeniach. Podoba mi się dość rozsądne przedstawienie NPCów - tzw. "filmowy realizm". Jedynie kilka przerysowanych i zupełnie zbędnych postaci psuje tę poważną otoczkę, m.in. najemnik-psychopata z zaburzeniem afektywnym dwubiegunowym, niewyżyta seksualnie była agentka STASI z posturą Arnolda Schwarzeneggera i małoletnia niemowa posługująca się dwoma rewolwerami, będąca najpewniej odrzuconym szkicem Jossa Whedona z czasów liceum. Nie mam pojęcia kto to wymyślił (poza Jossem Whedonem), ale kilka takich kwiatków mocno rzutuje na całości, która bez tego zbędnego balastu prezentowałaby się nad wyraz dobrze.
Elementy skradankowe zostały wplecione dość umiejętnie, ale to od gracza zależy jaki tym rozgrywki uzna za stosowny - od ghostingu i sabotażu, poprzez sztuki walki, na kilku rodzajach broni palnej skończywszy. Decydującym czynnikiem w walce (lub jej unikaniu) są statystyki, przydzielane własnoręcznie przez gracza. Z każdym kupionym poziomem danej umiejętności, zyskujemy nowe profity (np. większe obrażenia od strzałów z pistoletu, dłuższe ukrywanie się w cieniu itp). Bonusy można otrzymać również za umiejętne prowadzenie rozmów, wybieranie konkretnej drogi oraz odpowiedni styl przechodzenia misji. Wspomniane wybory mają decydujący wpływ na dalszą grę, nawet błahe z pozoru zachowania podczas rozmowy mogą okazać się kluczowe przy interakcji z innymi postaciami, a decyzja o poświęceniu jednego priorytetu misji na rzecz drugiego, może mieć nieprzewidziane skutki w przyszłości. Ciekawych historii polecam w szczególności zostawianie przy życiu jak największej liczby NPCów - w ten sposób najłatwiej jest zgromadzić sporą ilość informacji. Tymi z kolei można handlować lub podsyłać zaprzyjaźnionym NPCom w celu podwyższenia ich zaufania. Za pieniądze można oczywiście nabyć lepszą broń i pancerz oraz usprawnienia do nich, ale także więcej informacji na temat postaci, organizacji, czy celów misji. Niekiedy mamy też możliwość ułatwienia sobie działań w zamian za łapówki. Wszystko to jest dość intuicyjne i nie powinno sprawić problemów graczowi z przynajmniej średnim obeznaniem w skradankach i grach cRPG.
Z wad należy wymienić przede wszystkim występujące nieraz błędy (tzw. Obsidian Seal of Quality), kulejącą pracę kamery, która potrafi naprawdę napsuć nerwów oraz - według mnie najpoważniejszy zarzut - niezbalansowany gameplay, który wymusza w niektórych miejscach podejście metodą brute force. Z początku próbowałem nokautować wszystkich ciosem w plecy, ale po pewnym czasie przerzuciłem się w końcu na pistolet z tłumikiem, bo nagromadzenie akcji w połączeniu z bardzo chaotycznie usianymi checkpointami (przejście pomiędzy dwoma punktami kontrolnymi może trwać tak samo minutę, jak i dziesięć minut, a po drodze dziać się może naprawdę sporo rzeczy) skutecznie zniechęciło mnie do bliższych kontaktów z przeciwnikami, nie wspominając już o ghostingu.
Czy grę mogę polecić? Tak, bo mimo że posiada masę niedoróbek typowych dla Obsidianu, to wciąga jak cholera, a gameplay stanowi całkowicie nową jakość w porównaniu zarówno do gatunku skradanek, jak i cRPG. Alpha Protocol jak mało która gra potrafi zaangażować gracza. Przede wszystkim dzięki nieliniowemu podejściu do prowadzenia historii i oddania w ręce użytkownika wielu kluczowych decyzji znajdujących później swoje w fabule, ale również zdobywanie doświadczenia i rozbudowa umiejętności daje tutaj naprawdę sporo frajdy ze względu na zróżnicowanie umiejętności.
Ciekawostka przyrodnicza: jak każda przełomowa gra, Alpha Protocol sprzedał się mizernie i nigdy nie powstanie kontynuacja.
Dubel.
Meph - To dobrze, bo nie zrobią z niego tasiemca. Chyba zainteresuję się tą produkcją.
Akurat takiego tasiemca z chęcią bym zobaczył, bo pomysł na grę był genialny i wracanie do niego raz na parę lat w obecnych czasach wyszłoby branży growej na plus. Poza tym odnoszę wrażenie, że ze względu na otwartość scenariusza i nieliniowość, Obsidian planował umożliwić coś na wzór kontynuacji budowy swojej postaci, jak w Mass Effect.
Btw, nie grałem jeszcze w Deus Exa 3 (tak jak zawsze - czekam na GOTY), ale z tego co udało mi się wyczytać, wszystkie opiewane w prasie i serwisach internetowych zalety tej gry, znalazły się już wcześniej w Alpha Protocol. Nie ma to jak marketing.
Alpha Protocol to ja 3 razy przeszedłem, a fabułę to dopiero za drugim razem zrozumiałem. W tą grę chyba jedynie opłaca się grać skradankowo bo strzelanie w tej grze to tragedia. AP bym wystawił 7,5. A obecnie to sobie w Human Revolution gram, jak na razie świetne wrażenia, i jeszcze tego Missing Linka gratisowo dostałem.
Nie wiem jak inne bronie palne, ale strzelanie z pistoletu tak przy 1/3 pasku umiejętności, zaczyna już dawać jakieś wymierne efekty, a im dalej, tym lepiej. Niedługo później okazuje się, że pistolety są w grze naprawdę przepakowane, bo dwukrotne wykorzystanie umiejętności "wielokrotny strzał" (czy jakoś tak) powala każdego bossa.
Dochodzi też kwestia słabej kamery, ale trzeba już przywyknąć. Myślę, że byłoby najlepiej dla wszystkich, gdyby Obsidian pozostał przy projektowaniu gier, a pisanie kodu zlecał komu innemu.
Szkoda, że nie będzie więcej Alpha Protocol, bo gra mi się bardzo spodobała, moralne wybory, które wpływały na rozgrywkę, elementy RPG, grafika również ciesząca oko. Jedynie niektóre poziomy wydawały mi się monotonne, ale ogólnie gra przypadła mi do gustu.
Nie wiem dlaczego dość ostro tę grę potraktowali...
Nie wiem jak inne bronie palne, ale strzelanie z pistoletu tak przy 1/3 pasku umiejętności, zaczyna już dawać jakieś wymierne efekty, a im dalej, tym lepiej. Niedługo później okazuje się, że pistolety są w grze naprawdę przepakowane, bo dwukrotne wykorzystanie umiejętności "wielokrotny strzał" (czy jakoś tak) powala każdego bossa.
Tak, to prawda. Ale jeżeli chcesz kogoś zabić nie czekając na krytyka i nie używając tego skilla to z 10 kul, 3 trafią w cel.
A jeśli już mówimy o tej grze, to mogę wiedzieć jak wyglądało u ciebie wyglądał koniec gry? Z ciekawości pytam.
Zrobienie kontynuacji to byłby wysiłek, w grze jest mnóstwo decyzji które zmieniły by drugą część jeżeli można byłoby z importować sejwa.
Bez krytyków faktycznie jest trudno, ale z wymaksowanym skillem pistoletowym wchodzą stosunkowo szybko, więc dawałem sobie radę. Poza tym cały czas starałem się kryć w cieniu, a na bardziej niebezpieczne akcje miałem przygotowany wielokrotny strzał i błyskotliwość (zeruje licznik wykorzystanych umiejętności).
Moje zakończenie:
spoiler start
- obiecuję Shaheedowi, że zniszczę Halbech, ale nie zdradzę kraju,
- jako opiekuna wybieram Albatrosa,
- odmawiam pracy dla Lelanda,
- wymaksowuję stopień sympatii u Marburga, mimo że chętnie odstrzeliłbym mu łeb,
- zamiast wykraść informacje, kontaktuję się z Parkerem i przekonuję go, żeby zdradził Halbech (do tego potrzeba zostawić wcześniej przy życiu jak najwięcej osób),
- ratuję Minę,
- ostrzeliwuję żołnierzy, aby umożliwić Parkerowi rozwalenie serwerów Halbech,
- zabijam Darcy'ego (mimo że strzelałem pociskami usypiającymi, gra zaliczyła to jako zabójstwo),
- pokonuję Lelanda, ale darowałem mu życie,
- dostaję strzał w klatę od Scarlett,
- po krótkiej rozmowie okazuje się, że to ona strzelała do prezydenta w Taipei,
- Scarlett zabija Lelanda i ucieka,
- razem z Miną spieprzam łodzią z kompleksu.
spoiler stop
Grając starałem się podejmować racjonalne i pragmatyczne decyzje. Nawet podczas finały w Rzymie gadałem z Marburgiem jakby nic się nie stało. Jedynie wobec Hecka, SIE i Brajko byłem agresywny.
"Zrobienie kontynuacji to byłby wysiłek, w grze jest mnóstwo decyzji które zmieniły by drugą część jeżeli można byłoby z importować sejwa."
Wystarczyłoby zrobić zupełnie nową historię i umożliwić opcjonalny powrót paru postaci oraz uzależnić reakcje nowych NPCów w zależności od naszych wcześniejszych działań, czyli dokładnie tak, jak dzieje się w części pierwszej po przejściu z jednej części świata do drugiej. Dość wymagające zadanie, ale raczej nie niewykonalne. W Mass Effect jakoś się udało.
"Nie wiem dlaczego dość ostro tę grę potraktowali..."
- brak reklamy,
- mało popularna tematyka,
- stawianie na stealth w czasach gdy rządzi postawa "ić i szczelaj",
- dość mało widowiskowa gra,
- ciężko jest przedstawić poszczególne elementy bez wdawania się w szczegóły (np. system decyzji),
- zbyt dorosłe podejście (gimnazjaliści tego nie kupią, a gracze z kryzysem wieku średniego będą wołać, że ONI PO PRACY CHCĄ SIĘ ZRELAKSOWAĆ I BAWIĆ, A NIE MYŚLEĆ, KURWA!!!),
- bugi - wprawdzie nie ma ich tak dużo, ale to wystarczy, by odstraszyć sporą część graczy,
- odnoszę wrażenie, że niektózy ludzie z branży naprawdę nie lubią Obsidianu,
- i pewnie jeszcze parę rzeczy.
Na GOLu gra dostała 8/10, co uważam za bardzo adekwatną ocenę, bo choć da się tam znaleźć trochę minusów, to w żadnym wypadku nie przysłaniają one plusów.
Niestety, nadeszły czasy tzw: "napierdalać, myśl później". Gracze faktycznie przestają myśleć co się wydarzy potem, jakie będą skutki tego, a co gdyby...
Przykre, że cierpimy na tym... MY! :(
Żeby było śmieszniej - winę za to ponoszą nie małolaty (bo ze względu na restrykcje wiekowe na Zachodzie, oni naprawdę tych gier nie kupują, przynajmniej nie w sklepach), a ludzie, których tok myślowy opisałem capslockiem. Wystarczy poczytać nieraz komentarze nieco starszych graczy (minimum 30 lat), którzy stanowią sporą siłę nabywczą. "Ić i szczelaj" nie przeforsowało się samo.
Moje zakończeniu przy ostatnim przejściu wyglądało tak:
spoiler start
-obiecuje Shaheedowi że zniszczę i Halbecha i Amerykę bo na to zasłużyła
-opiekun Scarlett
-przyjmuję propozycję Lelanda ale go zdradzam i zabijam
-Marburga osobiście lubię, obracam go przeciw Halbechowi
-zabijam Parkera i Darcyiego
-zabijam Minę, nie lubię jej
-zabijam Westrida
-razem z Scarlett uciekam
Czyli krótko mówiąc zniszczyłem i Halbecha i Alpha Protocol. SIE i Hacketta lubiłem, na dodatek SIE mnie zerżnęła gdy się obudziłem w Greyboksie na końcu gry :) Może jeszcze powiem że ocaliłem Rzym a nie Madison. A walczyć z Brajką przy takiej muzyce i otoczeniu mogę jeszcze wiele razy :)
spoiler stop
Niestety jest tak że takie gry jak AP są niedoceniane, a CoD się sprzedaje w najlepsze.
Nie oprawiam już w spoilery, bo nie widzę sensu. Kto nie grał i tak nie będzie zainteresowany, ani nawet nic nie zrozumie.
Co trzeba zrobić, żeby obrócić Marburga przeciw Halbechowi? Miałem już u niego przyjaźń i tylko przez chwilę gadaliśmy na początku misji. Później już go nie widziałem. Też rozbroiłem bombę w Rzymie.
"SIE mnie zerżnęła gdy się obudziłem w Greyboksie"
Bleee... Przecież ona wygląda jak Arnold Schwarzenegger. No, może Arnold Schwarzenegger w Juniorze. Nie wspominając o tym, że to jedna z bardziej irytujących postaci w grze. Dobrze, że Moskwę odwiedziłem jako ostatnią, przynajmniej nie ciągnęła się za mną jak Heck.
Spokojnie, CoD jako shooter sprawuje się idealnie, odstresować się (w większości doprowadza właśnie do wkurwienia), jakiś teamplay, awanse. Dla ludzi PRACY (też wycapsluję) to gra idealna. Single jeżeli chcą przeżyć przygodę i multi dla tych co nie lubią z komputerem.
To nie jest dziwne, tymbardziej zaskakujące dlaczego taki CoD sprzeda się lepiej niż AP.
Co oczywiście nie zmienia faktu, że do AP mogłoby się więcej osób przekonać, i tu jest problem, bo ludzie już nie chcą myśleć, "czytając" recenzje, spoglądają na ogólny wynik i czy grafika na screenach jest ładna.
Tym sposobem taki właśnie Dragon Age 2 wyszedł jaki wyszedł. A nie tędy droga! (no chyba, że po MONEY)
Nigdy nie rozumiałem tego argumentu z "odstresowaniem się". Tym bardziej, że CoDy (zwłaszcza MW2) potrafią przyprawić mnie o nerwicę idiotycznym respawnem wrogów i gameplayem dla ludzi z ADHD, na który wpływ ma ilość przeciwników i ich zupełnie niepoczytalne algorytmy AI (czyt. bieganie w zupełnie przypadkowych kierunkach). W dodatku konieczność chowania się co chwilę za murkiem, która SPOWALNIA, a nie czyni rozgrywkę bardziej dynamiczną. Ale jak powiedział jeden z wielkich ojców naszego narodu, Josef Goebbels: "Kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą".
Co do Marburga, trzeba mieć jego pełne akta, i na końcu gry gdy się wychodzi z przesłuchania z Lelandem to się go spotyka na korytarzu i wtedy się używa tych akt.
Miałem 100% Marburga i pod koniec rozmawiałem z nim profesjonalnie. Musiała mi umknąć któraś opcja. Może innym razem lepiej to rozegram.
Właśnie ukończyłem Human Revolution. Muszę przyznać że zakończenie mnie porządnie zaskoczyło. Dla mnie najlepszą fabułę w grach ma saga Mass Effect, ten Deus Ex jest tuż za nimi.Kawał dobrej gry, daję jej 8/10 No i mam powód do dumy bo za pierwszym razem zdobyłem 4 osiągnięcia: Żołnierza,Legendę,Pacyfistę i Ninja kontra system :)
A podczas gry spotkałem pana który bardzo lubił swój karabin -->
Nowy rok i ja dostąpiłem zaszczytu pierwszego postu czy jakaś nowa część powstała?
Najlepszego skradankowcy w nowym roku!
Ja Deusa przechodzę z szotem, więc to się nie zalicza do skradanek ;)
Ja w Bad Company 2 zawsze sobie lubiłem tak przez krzaczki przejść i tak po cichutku, wiecie.
Proponuję zaliczyć do skradanek Beyond Good & Evil, ponieważ jest tam całkiem sporo skradanych elementów. Skoro jest Assassin's Creed, to i Beyond Good & Evil powinno się tu znaleźć.
Rozwiązanie problemu - usunąć Assassin's Creed.
Usunąć AC? W I dawno nie grałem, ale w następnych częściach są misje i zadania stricte skradankowe- śledzić, zamordować po cichu konkretną osobę etc.
Ja nie mam czasu na dokończenie Missing Linka :/ Tyle mi wpadło gier na Stemaie że szok, chce najpierw je zaliczyć/ sprawdzić i wywalić. O ile w przypadku popierdółek to nie problem to taki Borderlands jest trudniejszy do zgryzienia. Zwłaszcza że wciąga jak cholera, mimo crashy*
*Z tego co wyczytałem sporo osób ma z tym problemy, na razie żadne rozwiązanie nie pomogło (dod. komendy przy włączaniu gry, zmiana ustawień grafiki, wyłączanie/ wyłączanie różnych opcji z poziomu konsoli dewelopera, reinstalka...).
Nie wiem czy ot nie problem z ramem, diabelstwo mi wykrywa 2 z 4 :/ 1gb jest zaadresowany na pamięć karty graficznej, tylko gdzie reszta? Na chłopski rozum gdzieś powinno być jeszcze pół giga...
A ja nie mam ochoty na Missing Linka. Drugi raz na szybko grę przeleciałem żeby mieć Doktorat do 100% osiągnięć i na razie mam dość. A czy jak jest możliwość grania skradankowo, to można grę do tabeli dodać? Bo jak tak, to się jeszcze Bunt Ludzkości i Alpha Protocol nada.
W AC1 również są takie misje. Można robić rzeź, ale można też załatwiać sprawy po cichu.
http://www.youtube.com/watch?v=qJEmd0ZjP-o&feature=youtu.be
Trochę nowych fragmentów z Hitman: Absolution.
"Damn with Ulfric! The killer of kings, on the day of your death we will drink and we'll sing!"
Aaa, tak sobie... wątek stealth umiera :(
Ulepszony tłum w Hitmanie: https://www.gry-online.pl/newsroom/zobacz-dzialanie-interaktywnego-tlumu-w-grze-hitman-rozgrzeszenie/zb10424
Do niedawna jeszcze na GOLu widniała data premiery nowego Hitmana zaplanowana na kwiecień 2012. Jakiś czas temu miesiąc zniknął. O co chodzi? To w końcu na premierę jeszcze długo trzeba czekać?
Czytałem gdzieś że premiera w wakacje, albo we wrześniu. Już niedługo w każdym razie :)
Jakiś nowy trailer, Hitman rzeźnik. Robi wrażenie ten nowy Glacier, wersja na kompy będzie śliczna.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=onDbAneqxw0
Jakby ktos jeszcze nie widzial, oto najnowszy fragment z rozgrywki, ktorego widziec teoretycznie jeszcze nie powinnismy: http://www.youtube.com/watch?v=Wr7slZFX2j4
Nie podoba mi sie, gra zdaje sie byc liniowa, co dziwi biorac pod uwage fakt, ze IO szczyci sie rewelacyjna AI (skoro AI ma byc rewelacyjna to nie widze powodu, dla ktorego gra ma miec filmowa strukture). Ale pozyjemy, zobaczymy.
Hitman: Rozgrzeszenie doczeka się edycji kolekcjonerskiej
Niegdyś edycje kolekcjonerskie faktycznie były kolekcjonerskie. Teraz mamy multum edycji specjalnych, limitowanych, kolekcjonerskich i bóg wie jakich w których wystarczy dodać cyfrowe bonusy i już cena idzie w górę. IO Interactive postanowiło jednak sprawę ugryźć trochę inaczej i pokazali nam Professional Edition...
Co znajdziemy w edycji dla profesjonalistów? Oprócz gry, będzie specjalne opakowanie, artbook z rysunkami z etapu produkcji, płyta DVD z "Making of..." czyli materiałami z procesu produkcji, no i oczywiście cyfrowe dodatki do gry czyli Agency Gun Pack DLC w którego skład wejdą Agency Jagd P22G, HX UMP i SPS 12. Poniżej wizualizacja edycji. Kupujecie?
THEY SHOULD ADD MODERN, EPIC, POWERFULL ASSASSINATION ROCKAT LAUNCHERZ!!!
Artbook ok, making of ok. DLC- gay as shit.
I to wszystko? Przy tym zwykła edycja Wieśka 2 to hiperkolekcjonerskie wydanie.
Zgrabnie ale bez szału, ciekawie jaka cena.
Jak do 130zł- tak.
kong123 > Nie :P Nie machnął się. Tam w zestawie jest po prostu skórzana kurtka Leo :P
Słyszałem że w SE najbliższego The Need for Speed będą dodawali nieużywane 575m Maranello.
Nie pytajcie o cenę.
Na poważnie- głupota :)
Mam problem z pierwsza czescia Splinter Cell. Nie moge zmusic tej gry do prawidlowego dzialania - gra dziala po prostu za szybko. Podejrzewam, ze wine ponosi Windows 7 64bit. Probowalem zmienic zarzadzanie energia procesora, niestety fix, ktory znakomicie sprawdza sie w przypadku Codename 47, tutaj sprawy nie rozwiazuje. Co prawda cutscenki leca wtedy z normalna szybkoscia, jednak wlasciwa gra zmienia sie w pokaz slajdow. Pomocy!
Garet powraca!
Stephane D'Astous z Eidos Montreal zdradził kilka szczegółów na temat tego, czego możemy się spodziewać po czwartej odsłonie cyklu Thief. Wygląda na to, że podobnie jak miało to miejsce w przypadku Deus Ex: Bunt Ludzkości, otrzymamy "nową" produkcję, która jednak zachowa w sobie ducha oryginału.
”
Ekipa pracująca nad Thief 4 to przedstawiciele wielu narodowości, co ma pozytywny wpływ na ten tytuł. Przywracanie do życia kultowej marki niesie ze sobą wiele wyzwań, ale podchodzimy do tego jak do zupełnie nowego IP, jednocześnie pamiętając o jego korzeniach. Podobnie postąpiliśmy w przypadku Deus Exa.
Takie podejście już raz wysoce się opłaciło ekipie z Montrealu. Miejmy nadzieję, że po raz kolejny otrzymamy z ich rąk wspaniały tytuł, zasługujący na maksymalną notę.
fajny Książę > Niestety nic tutaj nie poradzimy. Najlepsza rada to zostawić sobie PC-ta z ok. 2004-2006r. Wtedy masz pewność, że gry z końca lat 90-tych i początku XXI w. będą Ci działać. Często fani albo twórcy tworzyli patche, które grom z Win 98 umożliwiały poprawne działanie na Win XP, ale tutaj Ci nie mogę pomóc.
Psycho_Mantis--> Czyli rozumiem, ze trzeba czekac az GOG zlituje sie i dostosuje gre do dzialania na nowszych konfiguracjach? Trudno. Grunt, ze Chaos Theory dziala bez zarzutu:)
Fajny Książę ==> A próbowałeś CPU Grab? Tego programu używam gdy mój PC jest zbyt dobry na starsze produkcje.
Orlando--> Ciesze sie, ze Tobie wszystko dziala dobrze. Niestety, to ze nie masz problemow, nie jest jakims wyznacznikiem ogolnej sytuacji.
Hitmanio--> Dzieki za rade. Obadam ten program i potem dam znac, czy pomoglo.
Nowy komp i siódemka.
W sensie że ma kupić nowy komputer z oryginalną Windą?
VPC to nie pytanie na czym go odpala tylko sugestia rozwiązania- Wirtualny XPek. W miarę szybkie i bezbolesne*. :)
* jak wszystko inne zawodzi.**
** ewentualnie można iść do ZUSu albo na komisariat- na pewno nie mają nowszych PC niż '02 ;>
Dlatego posiadam 2 systemy. Jeden ze starego kompa (XP), a drugi zakupiony w późniejszym okresie z myślą o obecnym pececie (7 x64).
Metal Gear Solid 5 umiejscowiony będzie w Afryce?
Bardzo ciekawe plotki przynosi nam PSM3, brytyjski magazyn o dosyć dobrej renomie w branży gier. Jeden z ich dziennikarzy - Dan Dawkins , który wcześniej trafnie przewidział to co zobaczyliśmy na zwiastunie GTA V, na tapetę wziął Metal Gear Solid 5. Co z tego wyszło? Mnóstwo interesujących rzeczy...
Jak bowiem dowiedział się Dan, MGS 5 dziać będzie się w Afryce, w okresie około 1970 roku i ponownie wcielimy się w rolę Big Bossa. Spekulacji nadała kierunek reklama Konami, gdzie Big Boss ma naszywkę diamentu na mundurze, co jest nawiązaniem do filmu z Davidem Bowie - Diamond Dogs. Kojima to prywatnie wielki fan Bowiego z czym się nie kryje. To jednak jest też poszlaka w kierunku kopalni diamentów w Angoli.
By wzmocnić siłę plotek, warto przypomnieć, że seria MGS ma bardzo dużo wspólnego z Afryką - Rodezja, Mozambik, Frank Jaeger - to wszystko jest znane fanom serii. Ponadto Dan sugeruje, że możemy być świadkiem narodzin Solid Snake'a, dysputy między Bossem a Majorem Zero, która dała to, co widzimy w MGS 4.
Miejmy nadzieję, że te plotki okażą się prawdą, gdyż o wykonanie nie ma co się martwić. Jak zawsze w przypadku Kojimy.
Konkretny gameplay trailer z Hitman Absolution, dobra gierka się szykuje. Wierzę że nie zepsują tego co najlepsze w serii.
http://www.youtube.com/watch?v=mdsBiUeH5Ns&feature=player_embedded#!
Taka posucha że z wywieszonym jęzorem łyksnę H5.
W związku z gejowymi limitami na ImageShacku (wprowadzono limit 500 obrazków dla free userów, ja mam prawie 900 a od dawna niczego specjalnego nie wrzucałem) odświeżyłem parę screenów w SC3 i strasznie mnie wzięło na skradanie... Dobrze że Sniper Elite V2 niedługo będzie do kupienia.
Pzdr Orl ;)
https://www.gry-online.pl/newsroom/kalypso-zapowiedzialo-wampirza-skradanke-dark/z310936
No nareszcie zapowiedź jakiejś nowej skradanki :) Tematyka wampirów może do mnie nie przemawia jakos najmocniej ale jako oddany sympatyk gier stealth chętnie się skuszę :)
No a w międzyczasie czekam wciąż na nowego Hitmana. Klimat gry zapowiada się doskonale. Zobaczymy jak sam gameplay. Mimo wrażenia ze zwiastunów i zapowiedzi jestem dobrej myśli :)
No i kiedy w końcu ta premiera? Teraz na GOLu zmienili na grudzień? WTF?!
[104] Ech... Te czasy. Aż chętnie bym sobie zainstalował znowu SC3 choćby dla samego coopa ;)
Ja to sobię wyobrażam już jak robię platynę w H5. Te wszystkie misje na Silent Assassin. Do tego pewnie jakieś pucharki za ubicie kogoś w jakimś czasie, albo w jakiś specyficzny sposób. Miód Malina. :)
Czy wie ktoś jak można poprawić widescreen w Contracts, żeby wszystko nie było rozciągnięte?
Orlando --> A jakiej firmy masz panoramkę? Na moim LG można do woli zmieniać przyciskiem pomiędzy 4:3, a 16:9. Poza tym jeśli masz kartę NVidii to można w ustawieniach wyłączyć automatyczne skalowanie monitora.
Tak poza tym witam po dłuższej przerwie. ;)
Prawdziwi ass-sasyni nie robią przerw!!
SE V2 zamówiony- podobno co-op jest bardzo dobry. Ktoś zamierza kupić grę by pocisnąć Heinrichom kilka headów z ukrycia?
To prawda, w tej chwili gram w cztery gry na raz - trzy SC z Trylogii i Deus Ex BL. Genialna skradanka.
Snipera V2 kupuję jak tylko przejdę Deusa. Demko mi się podobało.
Apopos snajpera, ciekawy dodatek się pojawił do pre-orderów Hitmana, szkoda że tylko w jednym sklepie:
10.05 trailer, miejmy nadzieję że padnie ostateczna data premiery.
SE V2 zamierzam kupić ale w nieco późniejszym terminie. Zagram na pewno ale ciągle jeszcze mam na tapecie Fallouta a później to Diablo III będzie ;)
Natomiast Ghost Warriora 2 kompletnie olewam - szykuje się kolejny średniak z błędami jak w jedynce. Pomysł fajny, wykonanie...ehh...
10.05 trailer, miejmy nadzieję że padnie ostateczna data premiery.
A moze wersje HD starych Hitmanow? *zaciera raczki*
Hitman: Rozgrzeszenie wyjdzie 20 listopada na PC i konsolach. Sniper Challenge dodatkiem w pre-orderze https://www.gry-online.pl/newsroom/hitman-rozgrzeszenie-wyjdzie-20-listopada-na-pc-i-konsolach-sniper-challenge-dodatkiem-w-pre-orderze/zb10998
SEV2 zakupiony. Dostałem to czego się spodziewałem. Póki co solidne 7. Biorąc pod uwagę zachwalanego coopa i multi (coopa na pewno niedługo przejdę) ocena podskoczy do 7+/8. Cena premierowa 90- ok. Za ~5-6dych brać bez wahania :)
Drugiego Snajpera też łyksnę. Lubię snajpić ;)
Szukam jakiejś dobrej skradanki, kluczowym wymaganiem jest nieliniowość rozgrywki, tzn. jest kilka sposobów na przejście tej samej misji, na ominięcie konkretnego przeciwnika itd. Zastanawiam się na Splinter Cell: Chaos Theory. Jak myślicie, ta gra odpowie moim wymaganiom? Czy może polecicie coś innego?
edit.
Seria Assassin's Creed odpada. Jeszcze takie pytanko: czy nowy Deux Ex to skradanka?
czy nowy Deux Ex to skradanka?
Tak, o ile wybierzesz taki styl rozgrywki. Już druga misja bodajże wymaga sporych umiejętności stealth ;) No i Deus Ex jest nieliniowy, masz wiele dróg do celu i odgałęzień.
Ech Pandora Tomorrow, nie dość, że musiałem przez HEXeditor zmieniać wartości żeby wyświetlić 1920x1080, to nie ma jak oświetlenia naprawić, przez co taka misja w Jeruzalem traci sporo z klimatu. :-/
A ja tak z innej beczki.
Bardzo podoba mi się klimat Hitman: Codename 47. Brakowało mi czegoś takiego w Silent Assassin i Contracts. O ile dwójka miała inny, ale nadal fajny, o tyle trójka w moim odczuciu okazała się ni w gruchę, ni w pietruchę. Za to Blood Money wykazał się wspaniałym klimatem. Przynajmniej dla mnie. Miejscami poczułem gęstość, znaną mi właśnie z jedynki. Tego nie da się zapomnieć.
Dziękuję za uwagę.
P.S. Przydałoby się zrobić nową tabelkę, bo jest mocno nieaktualna.
Wiem. Zrobiłbym go za pierwszym podejściem ale pokusa postrzelania ze zmodyfikowanego pistoletu była zbyt duża.
ed: nosz cholera jasna, ani razu nie strzeliłem, nie użyłem zestawu praxis, nie użyłem miny (jedną przez przypadek podniosłem) i nie wpadło :|
Poczytałem trochę, i może wybuchające boty (które mogą zabić strażnika) mogą być powodem. A pewnie był jakiś fragment gdzie na skróty sobie posprintowałem przez wrogów. Eh mogłem od razu to robić a nie wydziwiać.
to nie ma jak oświetlenia naprawić
3danalyzer nie działa? W trybie multi SC:CT na obecnej karcie też nie mam dynamicznego oświetlenia, ale wszystko działa po odpaleniu gry właśnie przez ten program. Nie próbowałem jeszcze, ale w SC1 też pewnie pomógłby.
Inna sprawa, że misja w Jerozolimie akurat była najszpetniejsza w tej grze :P
47 - ostatni płomień zgasł
Ofiara casualowych kłamstw
http://gematsu.com/2012/05/hitman-absolution-pre-order-bonuses-announced
spoiler start
Tak, tak, nie musisz używać jeśli nie chcesz. A zawartość gry wcale nie świadczy o targecie, a więc i o samej grze. Zapowiedzi i filmiki z gameplayu też nie świadczą o grze. Przecież to wszystko jest zbyt spójne, żeby wyciągać jakiekolwiek wnioski. Logiczne myślenie jest dla pedałów.
spoiler stop
Wszystkie cztery części stoją u mnie na honorowym miejscu, każda w premierowym wydaniu. Odnoszę wrażenie (bynajmniej nie ze względu na zawartość linka - to tylko wisienka na torcie), że chyba w tym roku porzucę pasję kolekcjonera.
Co jak co ale smoking dobrze na nim leży.
Nie porzucam nadziei póki nie zagram. Jak zagram i nie będzie większego upadku niż przy Conviction to kupię. Bo co innego pozostaje?
Meph strzela fochy, ale pewnie zagra i będzie się dobrze bawił. Po Sniper Challenge jestem spokojny o Rozgrzeszenie. Świetna grafa i wszystko po staremu. Jest ułatwiacz w postaci filtru obrazu który nam pokazuje przeciwników i interaktywne elementy na mapie, ale żeby miało to skreślać grę z listy zakupów? No way!
Świeżutki trailer pokazujący stosunek łysego do kobiet :) Rozwalił mnie ten zwiastun, coś pięknego!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JBT-44i3PsA#!
Nice, nice. Choć współczynniki 'action' i 'pokręcenia' minimalnie zbyt wysokie.
Póki co dla mnie top: http://www.youtube.com/watch?v=Wu1Aii7scBo
A very CGI trailer for the new Hitman is, well, odd. It’s Agent 47 murdering a collection of scantily clad women, who were moments earlier dressed as nuns. It’s a trailer that is to feminism what cricket balls are to genitals. You can watch the Tarrantino wet dream below.
It’s “an action-packed thrill ride, reflecting the very special vibe and atmosphere you can expect in HITMAN: ABSOLUTION™ when it launches globally on November 20,” according to the press release.
As a trailer it fails on a few levels. Firstly, on the level of actually trailing anything. Secondly, it’s clearly not a meaningful representation of the game. Thirdly, it’s tacky like a tar-covered glue stick.
But there we go – the sexual fantasy of chaste women revealing their sexuality, immediately before being murdered, is there for us all to enjoy.
Ten nowy trailer jest niczym parodia.
Tu przynajmniej czuć klimat - http://www.youtube.com/watch?v=v1C2Nau7pVc
[125]
CO TO KURWA JEST?!
Zamiast narzekać zainstalujcie sobie Death to Spies i cieszcie się że nie ma killstreaków :>
>2012
>adresowanie multiplatformowej-nie Indie-gry do wąskiego grona PCtowych odbiorców
I tak oto dowiedziałem się, że poprzednie Hitmany były adresowane do wąskiego grona blaszakowców.
Mając na uwadze toplisty sprzedaży pozycji konsolowych, co za tym idzie preferencje gatunkowe, z ostatnich lat oraz patrząc na obecie 'duże' tytuły masz coś do dodania?
ed: a odpowiadając na pytanie z [130]- to jest produkt który ma szansę się sprzedać i zwrócić nakłady na marketing.
Zamiast desperacko zmieniać temat lepiej odpowiedz jak ci wyszło, że poprzednie części (poza C47) były kierowane do "wąskiego grona PCtowych odbiorców". Najlepiej bez internetowego slangu i śmiesznych obrazków.
Zamiast odpowiadać pytaniem na pytanie zastanów się nad tym co napisałem, sprawdź sobie tytuły które najlepiej się sprzedają w obecnej chwili, porównaj sobie skomplikowanie rozgrywki, tempo akcji i tematykę z tym co było w SA-BM i jeszcze raz zastanów się dlaczego nowy Hitman wygląda tak nie inaczej.
Dziwisz się jakbyś od 2006 roku mieszkał pod kamieniem. Wyobrażasz sobie sprzedaż Hitmana w formie serwowanej 10 lat temu?
Wciąż nie odpowiedziałeś. Poza tym w moim poście nie było pytania. Ale widzę, że po prostu lubisz wmawiać innym coś, czego nie napisali.
Chyba jednak nie po kolei, bo od [133] pieprzysz na inny temat niż ten, który poruszyłem.
OK, dobra, widzę, że zamierzasz wykręcać się, udając kretyna, więc rozłożę to na czynniki pierwsze.
adresowanie multiplatformowej-nie Indie-gry do wąskiego grona PCtowych odbiorców
a) Fanbase Hitmana nie jest stricte-PCtowy mniej więcej od chwili wypuszczenia SA. Dwie następne części zaczęły przechylać ilość kupionych egzemplarzy na stronę konsol. To, że piąta część utrzymałaby ten trend, jest pewne.
b) Fanbase Hitmana nigdy nie był wąskim gronem w stosunku do całości rynku. W ciągu minionych sześciu lat (a nie dziesięciu, nawet nie chcę wiedzieć jak otrzymałeś ten wynik) rynek się rozrósł, ale nic nie stało na przeszkodzie, żeby zainteresować rzesze nowych potencjalnych odbiorców, jednocześnie nie zmieniając diametralnie profilu gry. Świadczy o tym choćby przykład nowego Deus Exa.
To może chociaż znajdź to pytanie w [134]. Przynajmniej małego plusa byś załapał.
[139] Mi nie chodzi o jakosc, tylko o to na ile Thi4f bedzie Thief'em, ktorego znamy i lubimy.
ps. walki z bossami w Deusie byly przetragiczne
Były, ale te walki były outsource'owane. Walka z bossem w Missing Ling już zrobiona przez Montreal i można ją było przejść po cichowo. A co do tego "na ile Thief będzie Thief'em" to faktycznie, nie wiemy. Ale obaw póki co nie mam. Póki co.
Mephistopheles=> zacząłbym od tego że nie nazwałem poprzednich Hitmanów produkcjami kierowanymi jedynie do grona odbiorców jednej platformy ale dalej nie mam zamiaru pisać do czego się to odnosiło, "kretynami" możesz nazywać kolegów z pracy a nie mnie.
_Luke_ => Thiefa jakiego wspomina się na pewno nie ujrzymy. Nie mówię że będzie to koniecznie zła sytuacja gdy twórcy poeksperymentują z formą, jednak biorąc pod uwagę ile rzeczy się wydarzyło przez te wszystkie lata naiwnością było by nastrajanie oczekiwań pod takiego Thiefa2.
Liczę na rozwinięcie wielu mechanizmów i powstrzymanie się przed widowiskowością, filmowością etc. To mi chyba wystarczy.
Po SC:DA, SC5 i po materiałach z nowego Hitmana chyba nikt nie ma wątpliwości w jakim kierunku zmierza gatunek skoro taki StealthBastard zjada wszystko powyższe na śniadanie ;)
A właśnie- jak ktoś nie grał w StealthBastarda- polecam :) Właściwie powinien być na liście!
Czasem nazywam ich gorzej, ale tylko gdy zasługują. Swoją drogą, twoja interpretacja słów "udając kretyna" jest równie logiczna jak każda inna.
A skoro nie nazwałeś poprzednich Hitmanów tak, jak je nazwałeś, to znaczy, że cała wypowiedź była z dupy i udowadniasz, że odnosiłeś się do czegoś, czego ja nie napisałem. Z deszczu pod rynnę.
Zamiast marnej sofistyki i śmiesznych obrazków, polecam elementarną logikę. Przydaje się w życiu. Naprawdę.
Psycho_Mantis=> w któym przydało by się zaktualizować listę >:) Na jakich prozpozycjach ostatnio stanęło?
Wyszło trochę gier z elementami skradankowymi.
Najnowszy- Sniper Elite V2.
Niemniej podkreślić grubą kreską należy "elementami skradankowymi", bo tak jak w SC5, można się poskradać, jednak trup będzie się ścielił gęsto.
Yeah! Za tydzień poznamy szczegóły dot. nowego Splinter Cella. Plotki mówią że podtytuł to Blacklist, gra będzie kontynuacją Conviction i będzie edycja kolekcjonerska.
Wygląda na to, ze nowa Lara będzie miała nieco elementów stealth https://www.gry-online.pl/newsroom/tomb-raider-nowy-zwiastun-i-data-premiery/zf10b8d
http://www.youtube.com/watch?v=9_pal859keA&feature=player_embedded
Chyba pierwszy filmik z nowego Hitmana, który jako tako zachęca do zakupu. ;)
Powiem że ten gameplay wygląda bardzo zachęcająco. A co do nowego trailera, to wywołał on niezły sajgon w mediach:
Pamiętacie jeszcze trailer z zakonnicami, zwany Attack of the Saints? Wywołał on mnóstwo kontrowersji, nie tylko wśród fanów Hitmana. Był jednym z najgorętszych filmików ostatnich dni, wypowiedzieli się o nim dziennikarze mediów z grą niezwiązanych. Przytoczmy chociaż kilka z nich:
Trailer Hitman: Absolution to straszne gówno wymierzone w nikczemnych, bezmyślnych imbecyli - Charlie Brooker, felietonista Guardian.
Czy właśnie takie rzeczy ludzie uważają za fajne? Łamanie nosów kobiet w habitach w zwolnionym tempie? Ten trailer hołduje przemocy i mizoginicznym pragnieniom, co nie ma nic wspólnego z grą i z pewnością nie funkcjonuje w umysłach fanów Hitmana. - Keza McDonald, IGN.
Nasycona seksualnością przemoc wobec kobiet to poważny temat, który zasługuje na poważną debatę, a nie tolerowanie. (...) Wiele osób zaniepokoił fakt, że trailer silnie nasyca seksualnością i fetyszyzuje nie tyle kobiece postacie, które można łatwo wymienić na nowe, ale wręcz sam akt ich zabicia. (...) Problemem jest interakcja między tymi dwiema rzeczami. Proces myślowy twórców trailera jest bardzo prosty do prześledzenia. Gracze lubią seksowne kobiety. Dajmy im więc seksowne kobiety, a do tego niech noszą habity, to już będzie balansowanie na krawędzi. Wiecie co jeszcze jest balansowaniem na krawędzi? Mroczny antybohater zabijający kobiety, zamiast kolejnych żołnierzy czy anonimowych zbirów. To trafi na nagłówki. Zróbmy to. (...). Osoby komentujące albo nie rozumieją problemu, albo zdają sobie sprawę, że jego esencji tak naprawdę nie da się bronić, więc najlepszym sposobem obrony jest rozproszenie uwagi lub tumiwisizm - Rob Fahey, Game Industry.
Nawet jeśli zabija je wszystkie, to i tak okazuje im trochę szacunku... To w końcu trailer gry wideo. On musi wywierać wrażenie, musi być zabawny. Jeśli przedstawiałby ukrywającego się przez minutę Hitmana, to nie osiągnąłby swojego celu. - Luke Valentine, producent.
Czy ten trailer istotnie jest taki kontrowersyjny? Zobaczymy, jak sprawa się potoczy, a tymczasem zapraszam do dyskusji na forum.
News z Hitman Hideout.
To nie sa zakonnice, chyba ze wytatulowaly sobie logo Agencji - to juz zmienia postac rzeczy -.- Jak mozna lamac kobiecie nos ? Hitman przeciez zawsze byl tolerancyjny, kulturalny i uwaga... NIGDY NIE BYL BRUTALNY. Co tworcy robia z ta gra ?!
he he, niezły bullshit. Przypomina się reakcja na filmik z Dead Island i lamenty "jak można uśmiercić dziecko". Szkoda nerwów i czasu na walkę z globalnym ogłupieniem.
Pojawiły się obrazki ze Splinter Cell Blacklist, wróciły gogle, premiera podobno szybciej niż myślimy (I połowa 2013), platformy raczej wszystkie główne.
Właśnie pokazują Splinterka na E3.
Właśnie to oglądam, póki co mieszanie odczucia.
Co z jego głosem??
Powinno być "Assassins of Gears Duty" a nie SC :>
Eh.
No Eh. Mogli to wykorzystać jako powrót do korzeni, ale niestety widać że droga Conviction im się spodobała...
Liczyłem na wskaźnik widoczności a ostatnio go widziałem w Chaos Theory. Szkoda że klient masowy to ostatnimi czasy same casuale.
Na szczęście nie lubię Splinter Cella, a po tym co robi Ubisoft to cieszę się, że zakończyłem swoją przygodę z tą marką na jedynce.
Dobrze chociaż, że gameplay z Hitmana wywołuje pozytywne wrażenia.
Ahhh fuck... Przecież to Blacklist to takie Conviction 2. Nawet engine zdaje się być ten sam. Może i po dopieszczeniu przy okazji Ghost Recona, ale jednak...
Nie jestem w stanie pojąć JAK oni tam wpadli na pomysł, żeby po świetnym SC:CT zacząć robić takie cuś...
Co do Ironside'a - w przedpremierowych prezentacjach SC:CT Sam też mówił innym głosem a teksty Ironside'a dograli później.
Tragedia.
SC skreślamy.
Przy Hitmanie przytknąłem ołówek, jeszcze jest nadzieja.
Co zostaje. Kiedy pokażą concept arty Garreta z M16A2?
Brak Ironside'a w nowym SC to póki co dla mnie największy fail wśród (głośnych) gier prezentowanych na E3. :/
Tak jak mówiłem, jeszcze THI4F do odstrzału i możemy kupić antologię CoDa.
Swoją drogą śmieszy mnie jak coraz bardziej świeci się Sam. Niedorzeczny noktowizor został już zaakceptowany przez te lata (tak jak szerokość karków w Gearsach) i pokochany, jednak po co te pozostałe światełka w kombinezonie. Żeby przypadkiem snajperzy z zaćmą nie byli poszkodowani?
Sam jeszcze udaje że próbuje robić to po cichu, twórcy już chyba nie. Pierwsze skojarzenie- trailer nowych Transformersów. Tam też wszyscy świecą jak psu jajca.
Może to w końcu oduczy was mieć nadzieję.
Oi, do nowego Deusa w ogóle nie miałem nadzei, a wyszła naprawdę dobra gra (jak w radiu usłyszałem theme unatco to pisk było słychać na dwa piętra), więc nie popadajmy w skrajności. :-P
Poczekaj tylko aż zapowiedzą czwórkę.
Skoro o tym mowa, obejrzałem materiał pokazany na E3:
http://www.youtube.com/watch?v=dPnvRagzikw&feature=g-u-u
To jest gorsze niż tamten trailer Hitmana...
Wyborne.
spoiler start
Napisz coś jeszcze, bo jeden Imperator został do kompletu.
spoiler stop
Liczmy przynajmniej, że ludzie od Human Revolution nie zaczną odpierdalać takich rzeczy.
HA! HA! HA!
Z drugiej strony, po tym wszystkim, chyba to plus że ich nie ma. Mniej chyba boli :)
Dżizas, ludzie, już pisałem - w pierwszym filmiku pokazowym z SC:CT (pamiętam już nawet dokładnie którym, gdzieś go chyba jeszcze mam) Sam też miał całkiem inny głos, bo zwyczajnie NIE NAGRALI jeszcze wtedy podkładu Ironside'a!
Wyluzujcie trochę.
[172] Wali mi to, że w tym filmie nie ma Ironside'a, z powodu którego wymieniłeś. Nie podoba mi się całokształt gry.
Toshi_ => a my przeczytaliśmy. A teraz Ty przeczytaj:
O ile masz nowsze, wiarygodne źródło... :)
Ja absolutnie nie mam zamiaru luzować bo to co się dzieje to tragikomedia.
^^
^
Zwarty front obrony SC :)
Ubisoft has confirmed to IGN that Michael Ironside, the voice of Sam Fisher for the past 10 years, won't be back for Blacklist.
That's what fans are expecting.
Zresztą nawet nie cytuje dalej. Cała prezentacja SC:B przyprawiała o dreszcze.
[176]
Jeden komentarz ->
O ile w Conviction grało mi się nienajgorzej (pomijając już fakt że nie uznałem już go za prawowitą serię) i głos Ironhide'a był naprawdę aspektem który wciąż przypominał mi że gram w SC, o tyle to całe blacklist to jakaś porażka. Bardziej wyglada na jakieś gówniane DLC do Conviction. Twórcy poszli na łatwiznę. Widocznie hamburgery poszły na poprzednią część jak dzik na kartofle skoro dalej wałkują styl "Fishera Bourne'a".
Ja tego nie kupuję . Cmoknijta mnie w cojones.
http://www.empik.com/hitman-rozgrzeszenie-pc-square-enix,p1049900221,multimedia-p
Przyznać się panienki- kto kupuje, kto czeka na pierwsze recenzje (leak na 'rrentach)?
Jako że nie jest to edycja limitowana ani nic, i 120zł to nie 99zł ja poczekam na pierwsze opinie.
[175], [176] ==>
Eeee, no to pojechali... A wytłumaczenie genialne. Co ma aktor od MoCapu do aktora podkładającego głos? Chyba że Ubi tnie koszty jak tylko może i jednym aktorem chce załatwić obie rzeczy...
Anyway - nożeszkurrrw... TEGO to się już nie spodziewałem. Przecież w takiej sytuacji mogli równie dobrze wprowadzić całkiem nową postać (młodego agenta) a Sam, jako w końcu "szefu" tego całego ich Fourth Echelonu (to jest też kretyńskie rozwiązanie - niby szef a dalej biega w terenie? Nie wydaje mi się, żeby dyrektor CIA bezpośrednio w terenie zajmował się wywiadem...), wcielałby się zza biurka w Lamberta.
No i ten pieprzony sonar... Co się tak tego szajsu uczepili? Przecież to noktowizor był zawsze znakiem rozpoznawczym serii (jak srebrny pistolecik i czerwony krawat Hitmana). Może i dalej biega w takich samych goglach, ale jakoś jednak to nie to samo.
No cóż, SC:CT była ostatnią częścią, jaką kupiłem (SC:DA dopiero razem z CD Action :P) i tak pewnie zostanie...
Co ma aktor od MoCapu do aktora podkładającego głos?
No przecież w MoCapie nagrywa się również sceny dialogowe, nie jedynie fikołajki głównych bohaterów. Robienie oddzielnych pod to i pod to spowoduje znacznie słabszy i niegodny dzisiejszych czasów efekt.
Co nie zmienia faktu, że zmiana aktora po pięciu odsłonach to bzdura kompletna i największy FAIL Ubisoftu na tych targach. Sama gra niestety również nie zachwyca.
Srutututu - bez problemu można zrobić motion capture a głos podłożyć całkiem inny, trzeba po prostu dobrze go nagrać i tutaj właśnie ujawniają się umiejętności konkretnego aktora.
Mówi jak Batman z Arkham Asylum.
P.S. Znam kogoś, kto uważa Conviction za najlepszą odsłonę Splinter Cell. :P
Jeżeli ktoś, kto obejrzał choć połowę ostatnich materiałów filmowych z nowego Hitmana nie przejdzie misji w Chinatown za pierwszym razem z najlepszymi statystykami, musi być chyba upośledzony :)
No i coś sięw końcu pojawiło, tzn. "wyciekło" na temat T4:
https://www.gry-online.pl/newsroom/wyciekl-30-sekundowy-fragment-zwiastuna-gry-thief-4/z710cba
Jestem na tak! Fajny klimacik i podkład muzyczny.
Da się odpalić Hitman Codename 47 na Windows 7? Jak włączyłem nową grę to pokazały się krzaczki i wywaliło mnie do pulpitu.
Wg. forum steam, poszukaj pliku .ini lub .cfg(o ile taki jest, nie mam gry zainstalowanej)
Poszukaj:
Include Setup\Locale.zip
//DrawDll Render3DFX.dll
DrawDll RenderD3D.dll
//DrawDll RenderOpenGL.dll
SoundDll Sound.dll
ScriptDll GSC.dll
LocaleDLL Locale.dll
Resolution 800x600
enableconsole
I zamień
Include Setup\Locale.zip
//DrawDll Render3DFX.dll
//DrawDll RenderD3D.dll
DrawDll RenderOpenGL.dll
SoundDll Sound.dll
ScriptDll GSC.dll
LocaleDLL Locale.dll
Resolution 800x600
enableconsole
Dobra działa. Jeszcze jedno pytanko: Da się wymusić działanie gry w rozdzielczości panoramicznej?
http://lmgtfy.com/?q=codename+47+widescreen :d
W hitman.ini wpisz swoją rozdzielczość w "resolution" i na sam koniec dodaj "window", tak jak tutaj:
Include Setup\Locale.zip
//DrawDll Render3DFX.dll
DrawDll renderd3d.dll
//DrawDll RenderOpenGL.dll
SoundDll Sound.dll
ScriptDll GSC.dll
LocaleDLL Locale.dll
Resolution 1680x1050
ColorDepth 32
Anisotropy 2
AntiAlias
DisableLight
ShadowDetail 2
TextureResolution 0
DisableDXT
DisablePAL
Window
Dzięki Orlando i żeby nie było wpisywałem w google po polsku i po angielsku :)
Też działa, ale Hitman teraz tak jakoś nienaturalnie szybko biega...
Wiadomo że render, ale na litość boską, ostatnia nadzieja skradanek, gra co do której nie wyszło nic niepokojącego (w przeciwieństwie do Hitmana V), pojawia się klimatyczny materiał i cisza. WTF
nic niepokojącego