Powrót do Karkand - screeny z grudniowego dodatku DLC do gry Battlefield 3
Nie mogę się doczekać na ten dodatek. Mam nadzieję, że bedzie sprzedawany w edycji pudełkowej także. Tak przynajmniej było z Vietnam do Bad Company 2. Skoro DLC mają być wydawane częściej i ma ich być więcej, to luty/marzec -DLC, czerwiec/sierpień - DLC, październik/listopad - DLC?
To jednak nie trzeba mieć LIMITED żeby w to zagrać. Będzie można ściągnąć. Świetnie!
Marsz wyciętych dodatków czas rozpocząć, jak to EA napisał "mamy agresywną politykę dlc dla bf3" - znaczy wyciśniemy ile można, na pocieszenie, acti też.
Podobnie jak Vietnam do BFBC2, nowe mapy, nowe bronie, nowe pojazdy, odznaki, nieśmiertelniki itp. Acti ma tylko nowe mapy za taka samą cenę lub większą. A ten DLC był za darmo jak zamówiłeś sobie w jakimkolwiek sklepie Edycje Limitowaną.
Niech lepiej poprawią zniszczenia na mapach bo to co jest w tej chwili to żal w porównaniu do BC2. Niby miały być bardziej rozwinięte, a jest bogatsza tylko siatka elementy które można zniszczyć są strasznie okrojone. Na tym się najbardziej zawiodłem. W zimowych mapach do BC2, można było równać całą wioskę z ziemią, mapa pustynna to samo, mapy z ostatniego patach te remasterowane tez można było wszystko praktycznie zrównać a tutaj jest to wszystko strasznie niedopracowana na poziomie BC1,GoW3 a nie BF3. Większość budynków to stalowa konstrukcja której nalot, czołg nie ruszy tylko ścianki z cegły. W BC2 można było przynajmniej zniszczyć dom w którym była stacja MCOM jak się jej nie dało zdobyć.
Oraz ta regeneracji HP u żołnierzy i shielda w pojazdach powinna być możliwość jej wyłączenia przez admina servera.
Przydalyby sie budynki w innym kolorze niz tylko bialo-szare ;] . Ja rozumiem ,ze na takich kolorach najlepiej prezentuj sie oswietlenie ,ale DICE troche przegiol ,szczegolnie z europejskimi budowlami :] .
po wyjściu tego dodatku będą serwery , a na nim bedą grane TYLKO mapy takie jak:
grand bazaar 24/7
strike at karkand 24/7
wake island 24/7
gulf of oman 24/7.... tak samo jak w bf2:)
Mam nadzieję że jedną z tych broni to M1 Garand :>
@Up - jest destrukcja wcale nie gorsza od tej z BC2, czyli na poziomie skryptów i zawalanych w ten sam sposób budynków. Tylko, że w BF3 to wygląda to lepiej, jednakże nie ma tam tylu budynków "klonów", które można całkowicie zrównać z ziemią jak w Port Arica, czy Atacama Desert, jednak są budowle bardziej różnorodne a te podstawowe, czyli na ulicach miasta kamienice itd. nie są zniszczalne z oczywistych względów a nie z ograniczeń silnika czy jakiejś regresji. Fakt mogli zrobić jakąś mapkę usianą budynkami bez mebli itd. zeby dało się je wszystkie zrónać z ziemią jednak tego nie zrobili z jakiś powodów. Możliwe, że dadzą coś takiego w DLC przyszłym.
PS. nawiasem mówiąc, to te DLC na łeb na szyje bije DLC w tej samej cenie z MW2, swoją zawartością a tym samym opłacalnością takiego zakupu. Dobrze, że mam edycję limitowaną. :-)
Mnie jedyne co denerwuje to niesamowity wręcz kontrast wyświetlanej grafiki, ja rozumiem, że taki był koncept itd. ale dochodzi do sytuacji, że niemożliwym jest wypatrzenie w biały dzień przeciwnika kryjącego się w cieniu jeżeli my stoimy w słońcu. Bo jeżeli staniemy także w cieniu to się okazuje, że kontrast słabnie i możemy już widzieć w nie osłonecznionych miejscach, które znajdują się dalej po drugiej stronie ulicy itd. Ma to swoje uzasadnienie, w gameplayu, żeby być niewidocznym na poszczególnych miejcach, jednak jest to troszkę surealistyczne podejście, i w moim odczuciu błędne.
Ja sobie zacząłem z tym radzić instalując programik specjalny, który zmniejsza już ten nierealiztyczny mrok w cieniach (mam matrycę MVA dlatego jest to tym bardziej dotkliwe dla mnie ze wzg. na głębokie czernie tego monitora). Grafika wygląda o jakieś 2 poziomy niżej przez to, bo wydaje się być taka odarta z tego filmowego efektu, ale za to moje wyniki są lepsze, a sama przyjemność z gry o wiele bardziej satysfakcjonująca.
@Up
Dam ci przykład wczoraj grałem szturm autostrada do teheranu, 2 stacje MCOM, stacja A kolo niej jest budynek identyczny jak w BC2 i w BC2 3 strzały z T90 i os się rozsypuje, dodatkowo strzelisz w róg, krawędź odpadają jego kawałki a w BF3 nic jest on nie do zniszczenia na kilku mapach też są te budynki jest z nimi to samo. To samo tyczy się drzew trudno jest ściąć drzewo z 50cal lub Volcana. Już te budynki z ze stalowej konstrukcji to rozumie, że granatem, rpg, granatnikiem nie rozwalę, tylko ich murowane ścianki, zabudowe miejską też musiał by być dostęp do całego budynku tak jak w takich mniejszych domkach. Tak samo betonowy bunkier, czołg czy samolot lub rpg powinny dać mu rade a tu nic.
Wydaję mi się za za szybko projektowali mapy.
Piękne w BC2 właśnie jest ta rozwałka, niszczenie budynków, drzew osłon wiedziałem, że jak ktoś strzela z okna, z poddasza za drzewem to jak uderzę z granatnika, rpg to go zmiotę tutaj strzelasz a budynek z cegły, betonu jest niezniszczalny. Jak grałeś właśnie w BC2 to czuć spore ograniczenia w destrukcji a jak grałeś w BF2 to czuć ograniczenia w sterowaniu oddziałem i znaczeniu inżyniera i medyka na mapie. Mam nadzieje, że wydadzą patcha z poprawki do map lub jakieś inne mapy do totalnej rozwałki.
Porównuje ją z BC2 bo silnik destrukcji miał być lepszy w BF3, ale widać tylko więcej szczegółów nie ma tej swobody w niszczeniu jakiej oczekiwano, na forach zagranicznych i głównym też już poruszają ten problem
@Up - tak mialbyc lepszy, ale nie mowili wprost, ze bedzie mozna wiecej zniszczyc, wiecej nie znaczy lepiej. W BC2 sciany po rozwaleniu znikaly i sypalo sie z nich tylko troche bitmap w BF3 lepiej to wyglada, a ze jest mniej obiektow to zniszczenia to pisalem przeciez, ze wiem o tym, co nie znaczy, ze ten silnik jest gorszy pod tym wzg. po prostu takie zrobili założenia. Jak Ci to nie pasuje to trudno.
czemu nieznana cena jak w originie mozna zamawiać za 49zł...?
Mimo, że Vietnam miał nieco więcej w swojej zawartości, to cena pozostaje nie zmienna.. Uf. Mam to z głowy.. na szczęście.
Dlaczego znowu RUSCY są? Przecież w BF2 na tych mapach walczyło się z MEC a na Wake Island z Chinami...
Mapy przypominające przeszłość, tak więc ze względu na element nostalgii - nabędę. :)
Jasne, "za takie coś?". Za 4 gigantyczne mapy, 3 nowe POJAZDY
i 10 nowych broni za 49 złotych? "Oszaleli". A pewnie! Oszaleli jak nic.
Ale 4 gołe mapy u konkurencji za 60 złotych, to pewnie kisiel w gaciach, co?
Jestem generalnie przeciw jakimkolwiek płatnym zestawom map
bo takie coś powinno być wypuszczane za darmo z poprawkami
ale to co ma do zaoferowania DICE nazywam korzystniejszą ofertą.
Gracus1, niestety nie będzie.
Poniżej masz przedstawioną nie potwierdzoną listę broni:
http://bf3blog.com/2011/10/battlefield-3-back-to-karkand-weapons/
Destrukcja nie jest ograniczona ze względu silnika tylko ze względu bezmyślności DICE. Kiedyś czytałem, ze jest ograniczona z tego powodu, ze gdyby każdy wszystko rozwalał był by "burdel". To jest całkiem bezsensowne ograniczać graczy pod względem destrukcji skoro silnik frostbite 2 ma takie możliwości jak m.in trzęsienie ziemi na multiplayer, nie rozumiem twórców BF3, jednym słowem spiepszyli sprawe.
Moim zdaniem destrukcja w multi stoi na odpowiednim poziomie.
Praktycznie każdy budynek da się rozwalić.
Nie raz to jest taki burdel, że się w głowie nie mieści.