Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 LRC 2010 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD LRC 2010 (wersja WF1) - pack z zainstalowanym update 7
http://www.megaupload.com/?d=8UV2YGWN
pass:wf1gol
+ update 8fix http://www.sendspace.com/file/ireu7w
+ damage patch http://www.sendspace.com/file/w1y14l
Poradniki do ustawień bolidu:
- http://www3.sympatico.ca/cbarnett/SetupMatrix.html
- http://gridmotorsports.com/forum/league/723889049/595195175/rfactor-f1-setup-guide.pdf
REGULAMIN LIGI - http://golf1.free.of.pl/WF1-regulamin.pdf
*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
>> 8) bagruś
>> 9) Maciula
>> 10) Kuba2535
>> 11) Sherman
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
>> 6) Reavek
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) kruchy78 (Andrzej)
>> 27) Miszka
>> 28) slawek1982
>> 29) afen
>> 30) qbek555
>> 31) Thomi
>> 32) Shoggoth = Bart3K
>> 33) wiktordth
>> 34) fisherfighter
>> 35) Kowal172
>> 36) Sizalus
>> 37) arekkobylo
>> 38) Perucka
>> 39) tomek2990
>> 40) Rafalok
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:26000 lub IP 91.121.165.159:26000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2011:
1) 13 marca GP Bahrajnu [1. Sikham 2. eJay 3. Danley]
2) 27 marca GP Australii [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=N1OrKvtFPJo
3) 10 kwietnia GP Malezji [1. Bioly 2. Danley 3. eJay] http://www.youtube.com/watch?v=_hxrkcpiTjU
4) 17 kwietnia GP Chin [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=9zjXk14-urs
5) 8 maja GP Turcji [1. Danley 2. Bioly 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=_4SWC4oWFdM
6) 22 maja GP Hiszpanii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=z5X_4SYm0DU
7) 29 maja GP Monako [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=qgfuWXZLfUU
8) 19 czerwca GP Kanady [1. Bioly 2. eJay 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=SeFG6bP3sPE
9) 26 czerwca GPEuropy [1. Bioly 2. Kowal 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=dGHJI7Gd1Vg
przerwa wakacyjna
10) 28 sierpnia GP Belgii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=44NcfvyC93Y&feature=channel_video_title
11) 4 września GP Węgier* [1. Sikham 2. Bioly 3. Bokserek] http://www.youtube.com/watch?v=dpTqF-2AcdE&feature=channel_video_title
12) 11 września GP Włoch [1. Bioly 2. Kowal 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=RswdQmH_mFo&feature=channel_video_title
13) 18 września GP Niemiec* [1. Bioly 2. Fisherfighter 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=ToPH9Bw7EMk
14) 25 września GP Singapuru [1. Bokserek 2. Danley 3. Fisherfighter]
15) 2 października GP Wielkiej Brytanii* [1. Kowal 2. Danley 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=Dce-Uer2-F8
16) 9 października GP Japonii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=ZEcGZU0okU4
17) 16 października GP Korei [1. Bioly 2. Fisherfigher 3. Kowal]
http://www.youtube.com/watch?v=oCyxIevYwL8
18) 30 października GP Indii http://www.speedyshare.com/files/30810375/download/Buddh%20circuit.rar
19) 13 listopada GP Abu Zabi
20) 27 listopada GP Brazylii
*Termin wyścigu inny niż w oficjalnym terminarzu FIA
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- lukas241 / Kuba2535
Mercedes GP Petronas F1 Team
- wiktor / Rafalok
Force India F1 Team
- Qverty / Kowal172
Vodafone McLaren Mercedes
- bokserek / maciula
Red Bull Racing
- Miszka / fisherfighter
Renault F1 Team
- Bioly / KORraN
Scuderia Ferrari Marlboro
- eJay / Luigi (Cappo)
Scuderia Toro Rosso
- Danley / sikham
Virgin Racing
- Sajes
AT&T Williams
- Sherman / Perucka
Lotus F1 Racing
-
Hispania Racing Team
- Kruchy / arekkobylo
Kierowcy testowi
- AlienPL86 / Przemek / Reavek / Sizalus
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)-----------------344pkt.
2. Danley (STR)--------------235pkt.
3. Sikham (STR)--------------223pkt.
4. Kowal (FI)------------------190pkt.
5. FisherFighter (RBR)--------183pkt.
6. eJay (FER)------------------161pkt.
7. Bokserek (MCL)------------156pkt.
8. Maciula (MCL) --------------72pkt.
9. Lucas(SAU)-----------------27pkt.
10. KORraN (REN)------------25pkt.
11. Sajes (VIR)--------------20pkt.
12. Wiktordth (MER)---------19pkt.
13. Miszka (RBR)------------18pkt.
14. Cappo (FER)-------------16pkt.
15. Sherman (WIL)----------6pkt.
----Qverty (FI)---------------6pkt.
16. Rafalok (MER)------------5pkt.
----Arekkobylo (HRT)--------5pkt.
17. Kuba (SAU)---------------2pkt.
----Andrzej (HRT)-------------2pkt.
18. Przemek (REN)-----------1pkt.
----Perucka (WIL)-------------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso----------------458pkt.
2. Renault F1 Team--------------------370pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes------228pkt.
4. Red Bull Racing---------------------203pkt.
5. Force India F1 Team----------------184pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro----------177pkt.
7. Sauber F1 Team---------------------41pkt.
8. Mercedes GP Petronas F1 Team---24pkt.
9. Virgin Racing------------------------18pkt.
10. AT&T Williams----------------------7pkt.
----Hispania Racing Team--------------7pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11645289&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Oficjalne treningi przed GP Indii
I oficjalny trening - czwartek (27.10) o 19.00; od 20:30 wyścig testowe
II oficjalny trening - piątek (28.10) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (29.10) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (30.10)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Czemu ja jestem 16 a Sherman 15 w generalce skoro mamy tyle samo punktów? Nie powinnismy obaj być na 15?
4. Kowal (FI)------------------190pkt.
16. Qverty (FI)---------------6pkt.
5. Force India F1 Team----------------184pkt.
5. FisherFighter (RBR)--------183pkt.
11. Sajes (RBR)--------------20pkt.
13. Miszka (RBR)------------18pkt.
4. Red Bull Racing---------------------203pkt.
hmmm ;)
@Qverty - poprawione
@Sikham
W RBR były zmiany kierowców. Sajes jechał jeden wyścig.
W FI też się zgadza. Kowal jechał pierwszy wyścig w Bahrajnie w barwach Saubera.
Miszka w Renault też były zmiany kierowców
http://f1wm.pl/php/sez_gen.php?rok=2011&dzial=3
9. = Witalij Pietrow 36
10. = Nick Heidfeld 34
18. = Bruno Senna 2
5. = Renault 72
chyba że Sajes zdobył te punkty dla innego teamu to się zgadza wtedy
@Sikham
Dokładnie tak jak mówisz.
RBR = Fisher 183+ Miszka 18 + Sajes 2 (SPA) = 203
Sajes w pozostałych wyścigach punktował dla Virgina.
FI = Kowal 190 - 12 (Bahrajn w barwach Saubera) + Qverty 6 = 184
Wszystko jest dobrze, ale ciśnienie mi podniosłeś bo już myślałem, że wkradł się jakiś wielbłąd
UWAGA! Raczę rozpocząc trening w dniu dzisiejszym, zaiste! To mówiłem ja, Qverty. Prezes.
sikham podaj konfigurację pieca.
Qverty nie bój się o moje przygotowanie. Tor jest bardzo przyjemny i już pierwsze kółka wycisnęły ze mnie bardzo ładny czas;P
@down a no o to chodzi że twoje "raczę" przeczytałem jako "radzę". Stąd ta głupia wypowiedź nie na temat:)
Qverty nie bój się o moje przygotowanie. Tor jest bardzo przyjemny i już pierwsze kółka wycisnęły ze mnie bardzo ładny czas;P
Ale osohozi?
sikham-->BF3 śmierdzi :p
Phenom x3 [email protected] GHz, Hd4890, 4gb ddr3 do grania na low w zupełności wystarcza :P na 2 kompie z phenomem 955 i radeonem hd5770 na medium/high śmiga wiec 4 rdzenie robią różnice w tej grze
bardziej mnie martwi ze empik wydymał mnie na jeden komplet kodów za pre-order bo zamawiałem 2 kopie a dostałem jeden komplet kluczy. muszę do nich zadzwonić jednak nie codziennie wydaje prawie 300 zł na grę ;)
Qverty jak na razie nawet bardzo - co chwila crashe CL ale zabawa i tak jest przednia, choć znając ciebie to wygłaszasz swoja opinie na podstawie filmików z jutube ;)
sikham-->to był trolling z mojej strony...
Szczerze powiedziawszy to BF3 mało mnie interesował i interesuje( czekam na Skyrima i nowego Batmana), ale drażni mnie bardziej ten hype na niego, jutro otworzę lodówkę i zobaczę BF3 na półcę zamiast musztardy...Ale fakt faktem, mój sprzęt nie pozwliłby mi na pogranie w BF3...
ja tez nie rozumiem ale w Bad Company 2 mam juz wszystko wiec nie chce mi sie w niego grać :P
A ja grałem w betę, na ustawieniach Ultra i w życiu nie wydałbym na to coś takiej kasy... :P
Na tym torze jest chyba źle dystans GP podany, ponieważ na serwerze mamy 30lap (50%) :/
Offline mam ustawione 60% i jest 30 okrążeń. Więc jest chyba dobrze ?
Problem w tym, że prawdziwe GP liczy 60 okrążeń, a rFactor przy ustawieniach 60% dystansu pozwala nam jechać jedynie 30 okrążeń. Odpowiednia liczba, czyli 36 okrążeń, jest przy ustawieniach 71-73% dystansu w rFactor.
Zmieniłem na serwerze na sztywno liczbę okrążeń na 36 więc powinno być już ok. Mógłbym poprawić długość dystansu tak samo jak zrobiłem to przy okazji Jerez, ale na to chyba już za późno, bo wyścig już jutro, a trzeba by się bawić w podmianę plików i restart serwera.
Good job :)
Maciula -> To zabrzmiało trochę tak, jakby nagle zmienić np. przyczepność opon :) Dodatkowe 6 okrążeń może się bardzo przydać, a jedyne co kierowcy muszą zrobić to wlać więcej paliwa i przygotować opony na dłuższe stinty. Jako, że na tym torze zużycie opon to nie problem, to pozostaje tylko wlać paliwo i jechać.
6 okrążeń dla niektórych to załamka strategii. Ja sobie dam radę, ale spójrzmy na klawiaturowców.
BTW. Mamy już poważnego kandydata na fun race(najlepiej 24H) w zimie:D-->
To tylko pozazdrościć jak ktoś ma już strategię, bo my w STR nie mamy takich rarytasów wcześniej niż 2 godziny przed wyścigiem i jakoś sobie radzimy.
Ja akurat dzisiaj ustawiałem strategię na serwerze. Wyszło mi źe softy starczą na 12 okrąźeń + fl. Na styk. Bardzo ciekawe czy starczą na tą samą ilość okrąźeń przy większej ilości paliwa? I kiedy mam to sprawdzić?
Poczekam na jakąś oficjalną decyzje, ale jak coś to dystans mogę zmienić w każdej chwili. Kwestia wklepania jednej komendy na serwerze.
[27] to przecież zwykłe bolidy na tegoroczne GP Bahrajnu :)
więcej zespołów pokazało malowania ->
Dan dla mnie to też nie problem, ale jest kwestia tego, że te zmiany są na ostatnią chwilę prawie. Wg. mnie lepiej jechać zgodnie z regulaminem 60% tak jak od początku. I teraz jeśli nikt nie zgłosi większego sprzeciwu takim zmianom to trzeba pozostać przy tym 36.
[32]--> Toro Rosso nie chce uczestniczyć w fun race? Nie widzę waszego malowania:)
Po prostu wraz z końcem sezonu wygasają nasze kontrakty. Jak już wspomniałem jakiś czas temu, kierowcy z bardziej zamożnymi sponsorami nas wygryzają ;)
W związku ze zgłoszonym sprzeciwem, co do zmiany dystansu GP na jeden dzień przed wyścigiem, pojedziemy 30 okrążeń, czyli tyle ile widzieliście na serwerze przez cały tydzień, a co za tym idzie przygotowywaliście się do takiej długości wyścigu.
[36] Bardzo chcialem...
Pocałunek ze ścianą... tak się bolid podniecił że sam zaczął skręcać do niej...
Dzięki Qverty za walkę :)
Paliwo...i nie muszę nic więcej dodawać
Trzy sprawy:
1. Dzięki za walkę Sherman, zajebiście było :)(do filmiku)
2. Sorry za strzała Andrzej
3. Zgłaszam incydent: Qverty vs Kuba wyjazd z boksów podczas quala i strzał w dupe, Qverty vs Kuba L16, T1, strzał niczym dzisiejszy Hamiltona w Masse.
Dziękuję, dobranoc.
To był zdecydowanie mój najtrudniejszy wyścig. Przygotowania mógłbym określić jednym słowem - "wariactwo". Kilka kółek zrobiłem tydzień temu na próbę aby poznać tor, a na serio zająłem się bolidem dopiero dzisiaj po 16:00. Kilkadziesiąt okrążeń musiało mi wystarczyć do opracowania taktyki. Ta była nawet w porządku choć pierwszy postój zrobiłem o 2 kółka za wcześnie. W pierwszy zakręcie dostałem strzała i wyjechałem na pobocze. Straciłem 3 pozycje, ale stawka była ciasna więc szansa na odrobienie była spora. Początek wyścigu to generalnie walka między sikhamem, mną i dwoma Mcl które na prostych włączały jak zwykle Kersa. Nie wiem co się stało z bokserkiem, którego po wyjściu z T3 obróciło. To pozwoliło mi w pewnym sensie złapać oddech i pojechać równym tempem mijając przy okazji maciulę. Pod koniec ostatniego stinta maciula wyjechał przede mną (chyba zastosował taktykę 1 postoju). Miał gorsze opony, ja świeże, ale i tak wyprzedzenie go było prawdziwym wyzwaniem. Bodajże na 2 kółka przed końcem popełnił błąd w przedostatnim zakręcie i zrobił mi miejsce. Pozostało zacisnąć zęby, zmieścić bolid i obronić się przed atakiem na prostej. W S2 oddaliłem się na 3 sekundy co pozwoliło mi spokojnie dojechać na 6 miejscu. Dobra zdobycz punktowa jak na teoretycznie zerowe przygotowania.
Dzisiejsze kwalifikacje są całkiem udane , chociaż mogło być lepiej. Wystarczyło to na 8 pozycję.
Start wyścigu to zaspanie z mojej strony i strata paru pozycji , co za chwilkę udało się odrobić.
Nie wiem chłopaki co wy robiliście na tej prostej i w jej okolicach... Ścisk ogromny i przepychanie się za wszelką cenę. Bokserek też mogłeś nie zmieniać tego toru jazdy na prostej prosto na mnie :)
Nic się tutaj nie stało , ale to tak przy okazji. Potem nastała pora na 2 porządne spiny co spowodowało ogromną stratę. Stopniowe odrabianie i walka z Kubą. Wiesz Kuba że mam końcówkę hardów więc po co mi się pakujesz na tył ? Parę razy jeszcze były akcje w których ledwo ledwo się udało , ale tutaj jednak mogłeś wcześniej hamować... Dalej nic ciekawego raczej się nie działo i jakoś udało się ukończyć wyścig na 9 miejscu.
Ogólnie z wyścigu jestem średnio zadowolony ( mało akcji , dużo błędów i nudnawo ) Miejmy nadzieję że w następnym będzie ciekawiej :)
[43] Zdania są podzielone, incydent podobny( w sensie uderzenie mnie w bok w zakręcie) ale tym razem to nie ja byłem winien...
eJay --> to nie był błąd, dostałem freeeza iz 8 sekund zrobiło się 1,5. W życiu byś mnie w normalnej sytuacji nie doszedł. Jak nie urok to sraczka. Naprawdę mam już dość.
edit; tak, jechałem na 1 stop :)
bo Maurycy tak powiedział ? ;)
i z tego co mi wiadomo pozycja została Ci oddana na następnym kołku
maciula--->Chodziło mi o sytuacje z wyprzedzeniem;) Ten freeze to osobna sprawa. Tez mnie to zdziwiło bo kiedy mijałem linię mety ty nagle pojawiłeś się w T1 obok arka.
W życiu byś mnie w normalnej sytuacji nie doszedł.
Czy ja wiem... W samym S2 nadrabiałem z 2 sekundy. 3-4 okrążenia i może nawiązałbym kontakt.
Nadrabiałeś jak nie traciłeś ... :) Niech Ci będzie. I tak jestem już tak zniechęcony, że szkoda słów.
Screen dla Kuby:
281-31(wyścig)-4(qual)-5(warmup)-10(trening przed qual)=231 lapów
Walnąłem się w obliczeniach o około 15 ale nie liczę ile okrążeń zrobiłem. Może dla niektórych 231=2000 i uważają że 231 to dużo. To jest w miarę dużo. Na pewno wystarczająco by się dobrze przygotować i walczyć o zwycięstwo.
O race później.
Dla STR dziś wielki dzień, dokonaliśmy tego, czego nie udało się dwa lata temu... Pokonaliśmy samych siebie i wywalczyliśmy to razem :)
czyżby STR zdobyło Mistrzostwo Konstruktorów ? :> patrz co od sponsorów dostaliśmy :D:D:D:D
ps. Sandra do obsługi gratis ;)
Q: mogło być trochę lepiej w S2 ale i tak pierwsza linia cieszy.
R: start cieniutki, ale chyba pozycje utrzymałem choć sikham poszedł jak przecinak. Parę błędów i już musiałem się pożegnać z pozycją na rzecz Biolego. Zjeżdżałem do pitu trochę szybciej niż Fisher i Bioly więc wtedy mogłem nawiązać walkę. Po ostatnim picie ostro nacisnąłem na Fishera i znalazłem się przednim na parę okrążeń. Ten twój atak ala hamilton zdenerwował mnie niezmiernie i gdybyś mnie nie puścił to pewnie bym Cię gdzieś wbił w bandę...Gdy już mnie wyprzedziłeś puściłem Biolego bo on tylko miał szanse Cię dogonić, choć na to samo wyszło w punktacji na koniec więc nie ma źle, choć tylko 4pkt przewagi a jeszcze dwa wyścigi :\
Danley -> wielkie gratki :) jak nie zjeżdżaliście na pierwszych kółkach na pit, to już wtedy wiedziałem że to nie my (ja,fis,bio) jedziemy po zwycięstwo
Bioly -> co to się porobiło na końcu...?
Ostro mnie zdenerwowaliście tymi kombinacjami z dystansem wyścigu, takich rzeczy się nie robi parę godzin przed wyścigiem, o pierwszej zmianie to już w ogólę nie wspominając (do której się dostosowałem...) gdyby nie to że jeszcze przed race były luzy to pewnie bym jechał jak głupi ze 30l zapasu. Taktyka też się mi zesrała, bo myślę że też spokojnie mogłem jechać na 1 pit. Mam nadzieję że już takich cyrków nie będzie
Kiedy jedziemy wreszcie Abu Zabi, bo były chyba jakieś propozycje zmiany terminu ?
[52] oooo, faneeeeeeee...gratki :)
W qualu brakło do PB dość dużo(trening przed Q zaowocował w PB) ale uzyskałem PP.
Po długim oczekiwaniu na kierowcę MCL oraz Mercedesa w końcu ruszyliśmy. Start był na tyle dobry, ze 3 zakręty wystarczyły by zyskać sekundę przewagi nad drugim kowalem. I tu zaczęła się jazda na limicie aż do końca. Walka z Biołym, później Maciula, który stawiał zacięty opór chyba przez 3-4 okrążenia(szybki skubaniec:P), później szaleńcze tempo w ucieczce przed Biołym. Następnie ładna walka z Kowalem przypieczętowana odzyskaniem drugiego(drugiego?!?!) miejsca. Ładny miałem zonk jak zobaczyłem Dana 5 sekund przed sobą 6 okrążeń do mety. Znów musiałem jechać na limicie by dogonić Dana i uciec Biołemu. Mały uślizg(ala Petrov dzisiaj) przekreślił szanse na zwycięstwo. 2 ostatnie okrążenia to ucieczka przed Biołym. Trochę nie czysto przejechałem jeden z zakrętów w S2(sorka) następnie na tym długim zakręcie Bioły za bardzo się zbliżył, stuknął mnie w tył i doszło do kontaktu, obróciło go(nawet nie wiem czemu, kontakt był niewielki) i doturlałem się do mety na drugiej pozycji.
Jeden z najtrudniejszych i najciekawszych wyścigów jaki do tej pory jechałem. Kapitalna walka z Kowalem, Maciulą i Biołym tylko dodała smaczku temu GP. Brawo Dan za zwycięstwo. Należało się choć nie ukrywam, że mało brakowało, połknąłbym Cię:) No i muszę przyznać, że tor kapitalny:) Brawa dla STR za zwycięstwo w klasyfikacji konstruktorów.
Oczywiście piszcie co chcecie do filmiku:)
Dwa słowa po GP. Wszystko jest na filmiku, a ja powiem tylko, że na 20 okrążeniu wyścigu, gdy zespołowa taktyka pozwoliła mi się wysunąć na prowadzenie, zdałem sobie sprawę, że stoję przed jednym z najtrudniejszych zadań w mojej karierze simracingowej. Prowadzę w GP, opon mam na styk, o ile w ogóle wytrzymają, a jednocześnie depcze mi po piętach kilku znakomitych kierowców. Krótka piłka, wyłączyłem LCD i inne bajery (oprócz lusterek:P), nie chciałem nic wiedzieć tylko jechać... no i dojechałem. Jednakże nie byłoby tak dobrego rezultatu, gdyby Sikham nie pomógł mi rozwiązać problemów z oponami grzebiąc w setupie. Gdyby wyścig odbył się półtorej godziny wcześniej to nie mógłbym zrealizować naszej taktyki, ponieważ opony pękłyby przed linią mety a nie za linią mety ;) W każdym razie wtedy było jeszcze trochę czasu, aby zrobić ostatni przejazd wyścigowy i udało się w końcu znaleźć ustawienia wystarczająco oszczędzające opony. Sikham wtedy stwierdził 53 min przed wyscigiem mamy strategie - myślę, że to w 100% obrazuje nasze przygotowania do GP, bo zawsze jest podobnie, niestety ale zapoznanie z torem w sobotę i szlifowanie seta w niedzielę to max na co możemy sobie obecnie pozwolić.
Qula poszedł całkiem przyzwoicie, choć miałem cichą nadzieję na wysokie 1;28. Nie ma co narzekać. Sekundy zostały do startu i dramat. CL. Po raz kolejny. Szybki restart kompa, chwila zabawy przy modemie, uff poczekali (dzięki). Niestety, cała koncentracja poszła w ....... Co do wyścigu; strategia była całkiem dobrze dobrana, przez dość długi czas plątałem się w czołówce. Niestety hardy od 10 do 17 okrążenia trzymały na słowo honoru i mogłem co najwyżej powalczyć z resztą na prostej. Pozostała część toru to już była inna bajka. Dlatego też, o ile na prostej trochę walczyłem, to na krętej części toru raczej nie stawiałem oporu. Lekką ręką oddawałem pozycję za pozycją (po części też ze względu na bezpieczeństwo). Wpływ na taką a nie inną jazdę miało także to, że od trzeciego zakrętu pół samochodu miałem na żółto, przez co już nie prowadził się tak jak trzeba. Prawie pewne 6 miejsce odebrał mi freez na bodajże 4 okrążenia przed metą. Nie dość, że straciłem 8 sekund przewagi nad eJayem to jeszcze w trakcie, rąbnąłem w bandę i uszkodziłem przedni spojler. Rozczarowanie to najłagodniejsze określenie tego co czuję po wyścigu.
edit 1; myślałem, że będę najwolniejszym kierowcą w stawce (nawet 300km/h nie wyciągałem na prostej), a okazało się, że pozostali ustawili skrzydła sporo wyżej niż ja. Hmmm.
edit 2; dzięki, że poczekaliście ze startem
Jak ktoś pamięta jak było rok temu, to niech zweryfikuje, czy dobre linki do torów podaję:
19) 13 listopada GP Abu Zabi http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Abu%20Dhabi%20F1GP09
20) 27 listopada GP Brazylii http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Interlagos%20GP4
Kiedy jedziemy wreszcie Abu Zabi, bo były chyba jakieś propozycje zmiany terminu ?
Z tego co wiem jedziemy zgodnie z kalendarzem F1, czyli 13 listopada.
Tak to raczej te. Warto poszukać alternatywnej wersji Abu Dhabi bo na tej jest niezniszczalny słupek na T1.
Przeraziłeś mnie tą wypowiedzią, czyżby w tym sezonie komuś brakowało cojones? :D Bo w poprzednim nikt na słupek nie narzekał ;>
bo Maurycy tak powiedział ? ;)
Mimo śmichów chichów z Maurycego to on jednak jeździł w jakiejś tam serii po torze więc jeżeli mam zdanie jego przeciw zdaniu stansona i reszty która z jazdą po torze ma tyle wspólnego co z rFactorem i F1 od Codemasters to wolę uwierzyć komuś kto jeździł i niejednokrotnie był w takiej sytuacji. Dwa, że Massa był cały czas przed Hamiltonem ale czy musimy tą dyskusje przenosić z wątku F1 do tego? W tamtym wyraziłem już swoje zdanie na ten temat :)
Trzy - za identyczną sytuacje z Miszką podczas GP Valencii zostałem ukarany chociaż to ja byłem "w roli" Hamiltona(atakowałem od wewnętrznej, Miszka trzymał swój tor jazdy i w niego uderzyłem, też nie chce do tego wracać bo kare przyjąłem na klate) więc widze tu pewną niekonsekwencję ;)
Qverty to nie prawda, że incydenty, które wymieniasz mają cokolwiek wspólnego z wczorajszą kolizją Massa vs Hamilton:
1) Qverty vs Kuba L16, T1, strzał niczym dzisiejszy Hamiltona w Masse.
Tutaj Kuba był ewidentnie z tyłu i nie odhamował wjeżdżając w ciebie.
2) Qverty vs Miszka Valencja
To samo co wyżej, tylko ty nie odhamowałeś.
Obydwa ataki odbyły się, gdy atakujący bolid był zdecydowanie z tyłu.
Zupełnie inaczej wyglądał wczorajszy incydent Massa vs Hamilton, podczas którego przednia oś Hamiltona jeszcze przed hamowaniem była niemalże na wysokości przedniej osi Massy. Nie wiem jak można nie widzieć takiej różnicy.
Tor w New Jersey w rF http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=m10_f1o_0So
Do filmiku moja walka z Arkiem i Qvertym na pierwszych okrążeniach.
I jeszcze jedna sprawa - dzięki Arek za puknięcie na T1...
Dokładnie z mojej walki z Shermanem do filmiku L 6, 7, 10...
shermann przepraszam cię bardzo za to wiem że to ja zawiniłem
No zlitujcie się z tym raportem bo będę musiał polegać tylko na waszych prośbach odn. akcji.
Tylko Cappo i Sikham potrafią robić raporty...
trzymaj ->
ja poproszę 5 kolko zakręt przed najdłuższa prosta (koniecznie z mojej kamery tv) ;)
raport
http://www.vrl-simracing.be/rfactorreport/index.php?qualyfile=http%3A%2F%2Fsikham.cba.pl%2Fraporty%2F2011_10_30_20_15_08-48SQ.xml&racefile=http%3A%2F%2Fsikham.cba.pl%2Fraporty%2F2011_10_30_21_33_20-30SR.xml&cssstyle=
Q http://golf1.free.of.pl/log/2011_10_30_20_16_12-81SQ.xml
R http://golf1.free.of.pl/log/2011_10_30_21_37_16-33SR.xml
Replay -> http://www.megaupload.com/?d=CEYDE7X0
Sorki za obsuwę, Percuka nie używaj "ľł" na czacie bo się raport później krzaczą.
@down patrz jak szybko usunął tajne rozmowy STR :D
mój raport już nie działa wiec używajcie oficjalnego od Cappo :)
@up nie można odkrywać wszystkich kart 2 wyścigi przed końcem sezonu ;)
Wcześniej nie działał. Ale już się pobiera.
Jak najdą mnie chęci i znajdę czas to może dzisiaj zacznę produkcję.
Dziwne, że nikt jeszcze tego nie wrzucił.. -> http://www.virtualr.net/rfactor-2-pricing-open-beta-info-announced
Po sukcesie iRacing, ISI w sumie poszło podobną drogą.. 13$ za rok jazdy online to na upartego nie tak wiele, ale i tak jestem zawiedziony w szczególności, że zapowiadali iż rF2 nie będzie wymagać płacenia abonamentu by móc normalnie z niego korzystać.
Jestem zaskoczony tą decyzją. ISI bardzo mocno ryzykuje bo IRacing to już mocna platforma i wiesz-za-co-płacisz. Tu na razie wiadomo tylko tyle, że odblokuje się opcja multiplayer, a to dla wielu z nas może być problem nie do przeskoczenia. Ja tam kupię i pewnie opłacę abonament, ale tak czy siak myślę o innych userach i robi mi się miękko w nogach.
Chociaż dali tyle, że za udział w betach masz dodatkowe pół roku za darmo. 40 zł na rok to chyba nie aż tak dużo. Ale wiadomo, że chciałoby się 4free. Sama gra w sumie kosztuje już koło 150 zł, a to mało jak na grę na PC nie jest...
eJay -> Tyle dobrego, że przez pierwszy rok dostęp do trybu online będzie w cenie gry, więc nie będziesz musiał dokładać kolejnych kilkunastu dolców do kota w worku.
Sama cena rF2 nie jest jakaś odstraszająca, w szczególności biorąc pod uwagę ile kosztowała pierwsza część w dniu premiery. Szkoda tylko, że z tego co jest napisane beta będzie tylko dla tych którzy zamówią pre-order. Ja się niestety nie zdecyduje bo nie mam pewności, czy uzyskam chociaż 30fps na ustawieniach ultra-low, a na szybki upgrade budy się nie zapowiada..
ciekawe ile jeszcze z nas wydoją w formie dlc i innych mikropłatności
tak czy siak ja na pewno pre-order złoże jak tylko będzie można :)
Doją kase równo. Teraz to będzie coś na kształt MMO...Cóż, ja odpadam, jako biedny student nie mam pieniążków na takie luksusy...Już teraz jade na suchych bułkach i zupkach viffona...
Ja także odpadam z kupnem tej gry o ile sprzęt da radę uciągnąć na medium to z kasą jest krucho dlatego nie mam zamiaru kupować gry i jeszcze płacić za abonament :/
Ja też nie wiem po co jest ta panika..
Jeśli 2 wyjdzie, to i tak przez pierwszy rok większość będzie siedzieć na 1, bo to będzie jedna wielka niewiadoma.
Pamiętajcie że lepsze, jest wrogiem dobrego :D
Większość może tak, ale jeśli tylko rF2 ruszy na moim kompie i wszystko rzeczywiście będzie tak wyglądać jak zapowiadają, to osobiście jedynki na pewno już nie tknę. Zmęczenie materiału po ponad 4 latach ścigania na jednej platformie robi swoje :>
http://www.youtube.com/watch?v=ou_qx35Jxzc&feature=channel_video_title
Dobrze, że zostały tylko 3 filmiki do końca bo czasu i chęci coraz mniej...
Daje okejke...
dzięki za pokazanie akcji o która prosiłem z najbardziej beznadziejnej kamery jakiej się dało to pokazać....
Abu Dhabi na serwerze :)
Oficjalnych wyników nadal brak a w piątek treningi do Abu Dhabi...
OFICJALNE WYNIKI GP INDII NA TORZE BUDDH INTERNATIONAL CIRCUIT (18/20)
KWALIFIKACJE
1. FisherFighter------01:27.741----/
2. Kowal--------------01:27.950----00.209
3. Danley------------01:28.148-----00.407
4. Bioly74------------01:28.465----00.724
5. eJay---------------01:28.631----00.890
6. Sikham------------01:29.157----01.416
7. maciula------------01:29.459----01.718
8. Rafalok------------01:29.714----01.973
9. Bokserek----------01:29.978----02.237
10. Kuba--------------01:30.364----02.623
11. Qverty------------01:30.999----03.258
12. Sherman---------01:31.084----03.343
13. Perucka----------01:31.422----03.681
14. arekkobylo------01:31.698----03.957
15. Andrzej----------01:33.106----05.365
======================================
WYŚCIG
1. Danley-----------46:26.668-----/
2. FisherFighter----46:27.639-----00.971
3. Kowal------------46:30.470-----03.802
4. Bioly74----------46:33.595-----06.927
5. Sikham----------46:43.232-----16.564
6. eJay-------------46:50.078-----23.410
7. maciula---------46:53.137------26.469
8. Bokserek-------47:25.202------58.534
9. Rafalok---------47:45.974------01:19.306
10. Kuba-----------46:34.474----- -1laps
11. Qverty--------46:35.880------ -1laps
12. Andrzej-------47:28.308------ -2laps
13. arekkobylo---DNF (Fuel)------ -4laps
14. Sherman------DNF (DNF)----- -17laps
=======================================
Kary:
@Kuba - Kara przesunięcia o 3 pozycje na starcie następnego wyścigu za spowodowanie wypadku + ostrzeżenie za incydent w kwalifikacjach do GP.
=======================================
GP Indii punktacja:
1. Danley +25pkt.
2. FisherFighter +18pkt.
3. Kowal +15pkt.
4. Bioly74 +12pkt.
5. Sikham +10pkt.
6. eJay +8pkt.
7. maciula +6pkt.
8. Bokserek +4pkt.
9. Rafalok +2pkt.
10. Kuba +1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)------------356pkt.
2. Danley (STR)----------260pkt.
3. Sikham (STR)---------233pkt.
4. Kowal (FI)-------------205pkt.
5. FisherFighter (RBR)---201pkt.
6. eJay (FER)-------------169pkt.
7. Bokserek (MCL)-------160pkt.
8. Maciula (MCL)----------78pkt.
9. Lucas(SAU)-------------27pkt.
10. KORraN (REN)--------25pkt.
11. Sajes (RBR)-----------20pkt.
12. Wiktordth (MER)------19pkt.
13. Miszka (RBR)---------18pkt.
14. Cappo (FER)----------16pkt.
15. Rafalok (MER)--------7pkt.
16. Sherman (WIL)-------6pkt.
----Qverty (FI)------------6pkt.
17. Arekkobylo (HRT)----5pkt.
18. Kuba (SAU)-----------3pkt.
19. Andrzej (HRT)--------2pkt.
20. Przemek (REN)-------1pkt.
----Perucka (WIL)---------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso---------------493pkt.
2. Renault F1 Team-------------------382pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes-----238pkt.
4. Red Bull Racing--------------------221pkt.
5. Force India F1 Team---------------199pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro---------185pkt.
7. Sauber F1 Team--------------------42pkt.
8. Mercedes GP Petronas F1 Team---26pkt.
9. Virgin Racing------------------------18pkt.
10. AT&T Williams---------------------7pkt.
----Hispania Racing Team-------------7pkt.