Furia na pustkowiach z poradnikiem do gry Rage
Tak sobie myślę, gdyby gry były chociaż po części tak ambitne, albo może lepiej to ujmę, stawiające wyzwanie jak kiedyś; to na takich poradnikach dało by radę nawet zarobić. Teraz to kto się zdecyduje na taki poradnik? A gdyby zaistniała taka sytuacja jak napisałem wcześniej, to mielibyśmy mnóstwo kupujących takie "coś".
@WłodarW
Poradniki nie jest tylko po to, żeby pomóc komuś przejść gre. Jak sam bez żadnej pomocy odkryjesz wszystkie sekrety w RAGE to respect. Naprawdę zajmuje to trochę czasu ;)
@kwiść - Ja wiem po co są te poradniki, i faktycznie jak kogoś bawi, że zobaczył ukrytego easter ega i inne znajdzki to spoko jak najbardziej. Nie mam nic przeciwko nim, ja tylko napisałem, szkoda, że gry nie są bardziej wymagające, bo można by było więcej takich poradników rozprowadzić. To miało zachęcić was do ciśnięcia producentów w kwestii: "dlaczego robicie taka banalnie prosta gre?", ale widocznie nie zrozumieliście tej aluzji. A jeszcze raz podkreślę PORADNIK JEST ŚWIETNY.
Pytanie , Kto znalazł wszystkie 4 Easter eggs ? Pokoje Wolfenstain , Doom , Quake i ID
@Kmarkopl
Z niektorymi pokojami troche przesadzili ^^
@WłodarW
No tu masz rację. Jak gry byłyby trudniejsze, to więcej osób używałoby poradników. Napisałes jednak w pierwszym poście: "to na takich poradnikach dało by radę nawet zarobić. Teraz to kto się zdecyduje na taki poradnik?". Gdyby nie dało się zarobić i nikt by ich nie ściągał, to by nie powstawały :)
Na wydawców niestety największy wpływ ma rynek. Rynek chce prostych gier, więc takie są tworzone (serwiny takie jak GOL nie ma ja w tej kwestii wiele do gadania). Całe szczęście co jakis czas trafia się perełka w postaci Dark Souls czy Super Meat Boya, a i twórcy bardziej masowych produkcji jak AC wprowadzają wymagajace elementy dodatkowe (np. zrobienie sekwencji DNA na 100%).
Na koniec. Ciesze się, że poradnik się podoba ;) Po tylu godzinach pracy zawsze dobrze usłyszeć, że wykonało się dobrą robotę ^^