Battlefield 3 - porównanie tekstur w wersji na konsole
konsole starej generacji. beke mam najwieksza z tego ze oni od kilku lat twietrdza ze mozna z tych konsol jeszcze wiele wyciagnac :D
Nieeee no, w dynamicznej strzelance nie widać, jakiej firmy owoce zawiera drewniana skrzynka! Faktycznie, gra nie ma najmniejszego sensu - wszak szwankuje najważniejsza funkcjonalność!
Dżizas, ludzie - wyluzujcie. Kiedy wyszedł Oblivion, mój komp ledwo był w stanie go odpalić. Grałem na niskich ustawieniach graficznych i tekstury były obleśne, ale GRAŁEM i MIAŁO to sens, bo czerpałem przyjemność z GRY a nie rozdzielczości tekstur.
Gdyby jednym z "ficzerów" BF3 było wyczytywanie pierdół powypisywanych na ścianach, to faktycznie - wtedy gra z taką grafiką nie miałaby sensu.
OŁ NOŁ! Schody są jednolitego koloru, nie widać na nich pierdyliona pęknięć, struktury molekularnej betonu, z którego są wykonane, itd! Przecież one w takim stanie nie nadają się do użytku! W to NIE DA SIĘ GRAĆ!!!
No i co tak płaczecie pecetowcy? Każą płacić za te tekstury HD? nie! są na płytce, instalujesz i cieszysz się normalną grą. Każdy powód jest dobry żeby zjechać kąsole. Pecetowcy górom!
przyznam wygląda znakomicie z tymi teksturami.. aż dziw bierze że konsole to ciągną
Tak z czystej ciekawości, bo jestem nie w temacie - czemu te teksturki są na oddzielnej płycie, a nie wypalone od razu z całą grą? Przecież w przypadku konsol nie ma czegoś takiego jak "wymagania sprzętowe", więc czemu to rozdzielono?
Szczerze? Wali mnie ta płyta z teksturami HD :D
Ja wiem, że w takich grach to 90% to grafika i może właśnie dlatego jakoś do mnie to nie trafia.
[2][4] - Boże, co za nędza umysłowa:(
Tak z czystej ciekawości, bo jestem nie w temacie - czemu te teksturki są na oddzielnej płycie, a nie wypalone od razu z całą grą?
Pewnie na jedną płytkę to wszystko nie wejdzie, a jednak textury HD zajmują troszkę więcej, aniżeli te "drugie":)
Bez lepszych tekstur wygląda jak COD na najniższych. Nawet chyba troszkę gorzej.
Strasznie to niefajnie wygląda. Zastanawiam się jak to jest, bo na PS3 gra wygląda chyba jeszcze lepiej. Widziałem gameplay gdzie w jadącej amfibii była całkiem inna grafika na PS3 i na XBOX-a, z tekstur pakiem. Na Xboxie nie było widać źródeł światła, gorsze tekstury i inne oświetlenie.
http://www.youtube.com/watch?v=N6OS3Bk1q1E ---> Porównanie z Xboxa
http://www.youtube.com/watch?v=QlWbvYwDtiE ---> Gameplay z PS3, włączyć w 7:35...
Zobaczcie na oświetlenie i na czerwoną żarówkę...
Wersja na Xboxa z tekstur pakiem wygląda jak wersja PS3 bez. Dziwne...
A co z poziomem graficznym na PC jaki prezentowali na GDC? Podobno grafika miażdżyła niesamowicie - tak samo będzie w grze czy po prostu walili ściemę na konferencji?
Wersja na Xboxa z tekstur pakiem wygląda jak wersja PS3 bez. Dziwne...
Chyba na Blu-Rayu zmieści się tego od groma, więc tam już jest wgrany ten HP Pack bez twojej świadomości.
[4] ---> Żal ci d*** ściska, bo w CoD'ie masz grafikę z XX wieku i ciągle to samo będzie, kiedy w BF'ie masz prawdziwą grafikę jak na XXI wiek przystało. Obejrzyj sobie dzisiejsze gramy z Battlefield'a 3 (A dokładnie wczorajsze, bo jest po 24), kiedy sam Dell stwierdza, że jest to najpiękniejsza gra i koniec kropka. Nie ma piękniejszej. I co? Znów ci żal d*** ściska? Tak jak innym fanboy'om CoD'a? Ja nie wiem, jakim prawem ten zasrany CoD potrafi się tak sprzedawać. Widać na prawdę ludzi zmanipulowali i co roku ludzie myślą, że coś fajnego dostaną i co roku dostają syf. Aha, tam EA, czy DICE mówiło, że grafika z konsol to podobno low detale na PC a i tak grafika na konsoli w BF'ie 3 jest ładniejsza od grafiki MW3 na PC ;). A sama grafika bez tego Texture Packa i tak jest ładniejsza od MW3 ;).
pewnie sie okaże, że na te tekstury będzie jednorazowy kod i jak kupisz używaną grę to będziesz grać z low texturami, hahaha
Nie bardzo rozumiem, dlaczego te tekstury nie zostaly zaimplementowane od razu?
Skoro i tak sa na plytce w pudelku z gra, znaczy sie były zrobione na czas...
Takie low tekstury powinny być na pc pod nazwą very low, wtedy wymagania znacznie by się obniżyły.
no i co się podniecacie dzieciaczki. Przecież to normalne że konsola nie podoła takim teksturą....
tu nie chodzi o podołanie tylko o miejsce na płytach, oraz Ram konsoli, tekstury są trzymane w ramie karty graficznej przez co zapotrzebowanie na ram w konsolach wzrasta. tu wcale nie chodzi o wydajność sprzętu. bo nałozyć teksturę to każda karta graficzna potrafi, teraz problemem jest liczenie tak wielu wielokątów, co widać np. przy teselacji.
Ale fakt jest taki, że dobrze, że tekstury HD w ogóle są i można je sobie zainstalować :)